Čistenie a údržba.......................................................................................40
Čistenie zvonku ...........................................................................................40
Vnútro rúry...................................................................................................40
Príslušenstvo ...............................................................................................40
Tukový filter .................................................................................................40
Zásuvná mriežka .........................................................................................41
Vnútorné osvetlenie.....................................................................................42
Strop rúry.....................................................................................................43
Dvierka rúry .................................................................................................44
Sklo na dvierkach ........................................................................................45
Čo robiť, keď..............................................................................................47
Servis..........................................................................................................49
4
Servis
V Kapitole “Čo robiť, keď ...“ sú uvedené niektoré problémy, ktoré môžete
odstrániť aj sami. V prípade poruchy si preto najprv prečítajte túto kapitolu. Ak
v nej nenájdete potrebné rady, obráťte sa na servisné stredisko.
Na rozhovor s kompetentným pracovníkom sa dôkladne pripravte. Uľahčí sa tým
diagnostikovanie poruchy a vyhnete sa tak opakovanej návšteve servisného
technika.
Predovšetkým si ujasnite:
- Ako sa porucha prejavuje?
- Za akých okolností sa porucha
prejavuje?
- Zobrazuje sa chybový kód na
displeji?
Pred rozhovorom so servisným
strediskom si poznačte identifikačné
čísla spotrebiča model, Kód PNC (9
číslic) a číslo S (8 číslic)), ktoré sú
uvedené na typovom štítku.
Aby ste mali tieto čísla vždy poruke, zapíšte si ich sem:
model . . . . . . . . .
PNC . . . . . . . . .
S-No . . . . . . . .
Náklady počas záručnej doby vám vznikajú v prípade ...
• ak ste problém mohli odstrániť sami pomocou pokynov v kapitole “Čo robiť,
keď...“
• keď si odstránenie poruchy vyžaduje viac návštev servisného technika,
pretože ste mu pred jeho návštevou neposkytli všetky dôležité informácie.
Zbytočným nákladom spojeným s opätovnou návštevou servisného technika
sa vyhnete, ak sa na telefonát so servisným strediskom dôkladne pripravíte.
Záručné podmienky
Electrolux Slovakia, divízia Domáce spotrebiče, poskytuje na výrobky 2-ročnú
záruku. Viac informácií o záruke nájdete na priloženom záručnom liste.
Servis AEG 24
Electrolux Slovakia s.r.o. poskytuje na tento spotrebič servis "AEG 24".
Autorizovaný servis podľa zoznamu v záručnom liste počas pracovných dní
vykoná servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Zmena podmienok vyhradená bez predchádzajúceho upozornenia!
49