72 Topcom Toby
Topcom Toby
9 Záruka spoloþnosti Topcom
9.1 Záruþná doba
Na zariadenia Topcom sa poskytuje 24-mesaþná záruþná doba. Záruþná doba zaþína plynú˙
dĖom zakúpenia nového zariadenia.
Záruka sa nevz˙ahuje na spotrebný materiál a chyby, ktoré majú zanedbateĐný vplyv na
prevádzku alebo hodnotu zariadenia.
Pri uplatnení záruky je nutné predloži˙ originálny doklad o zakúpení, na ktorom je vyznaþený
dátum zakúpenia a model zariadenia.
9.2 Uplatnenie a plnenie záruky
Pokazené zariadenie je potrebné vráti˙ do servisného centra spoloþnosti Topcom spolu s
platným dokladom o zakúpení.
Ak sa chyba vyskytne poþas záruþnej doby, spoloþnos˙ Topcom alebo jej oficiálne
autorizované servisné centrum bezplatne odstráni všetky poruchy spôsobené chybami
materiálu alebo výroby.
Spoloþnos˙ Topcom podĐa vlastného uváženia splní svoje záruþné záväzky buć opravou,
alebo výmenou chybných zariadení alebo ich þastí. V prípade výmeny sa farba a model
môžu líši˙ od pôvodne zakúpeného zariadenia.
DeĖ zakúpenia výrobku je prvým dĖom záruþnej doby. Oprava alebo výmena výrobku
spoloþnos˙ou Topcom alebo jej povereným servisným centrom nepredlžuje záruþnú dobu.
9.3 Výnimky zo záruky
Záruka sa nevz˙ahuje na poškodenie alebo chyby spôsobené nesprávnym zaobchádzaním
alebo použitím a poškodenia, ktoré sú následkom použitia neoriginálnych súþastí alebo
príslušenstva neodporúþaného spoloþnos˙ou Topcom.
Záruka sa nevz˙ahuje na poškodenie spôsobené vonkajšími faktormi, ako je blesk, voda þi
oheĖ, ani na poškodenia spôsobené pri preprave.
Záruka sa nemôže uplatni˙, ak bolo výrobné þíslo na jednotke zmenené, odstránené alebo
je neþitateĐné.
Tento výrobok spĎĖa základné požiadavky a ćalšie relevantné
ustanovenia smernice 88/378/EEG.
Vyhlásenie o zhode nájdete na:
http://www.topcom.net/cedeclarations.php