Riešenie problémov
3A1486ZAT 17
Nepravidelná činnosť motora
Príznak Príčina Postup kontroly Riešenie
Motor beží pomaly. Námraza.
Poznámka: Vonkajšia námraza
je normálna.
Na niekoľko minút prestaňte
striekať, aby sa ukázalo, či sa rýchlosť
otáčok motora vráti do normálneho
stavu.
Znížte tlak, frekvenciu cyklov alebo prevádzkový
cyklus motora a/alebo otvorte ovládací prvok
rozmrazovania (62-NXT112) otočením proti smeru
hodinových ručičiek.
Modely motorov Low-Noise zamrznú rýchlejšie
než modely De-ice. Vykonajte zmenu na tlmič typu
de-ice odstránením difuzéra (63-15G689)
a deflektora (54-15H179).
Pridajte spojovací filter s automatickým
vypúšťaním (NXT093), ak sú to modely so
vstavanými ovládacími prvkami vzduchu.
Nedostatočný prívod vzduchu,
nedostatočná veľkosť vedenia
a/alebo nedostatočné
redukčné spoje QC.
Overte prívod vzduchu a veľkosť
vedenia.
Zvýšte prívod vzduchu, odstráňte akékoľvek
obmedzujúce spojovacie prvky Poznámka: malo
by sa použiť vzduchové vedenie s veľkosťou
minimálne 3/4". Údaje o spotrebe vzduchu
nájdete uvedené v príručke systému.
Pomalá zmena chodu
motora.
Upchatý tlmič tanierového
ventilu (58-120206) na doske
horného uzáveru (1) a/alebo
tlmič tanierového ventilu
(58-120206) v spodnom kryte
motora (3).
Odstráňte tlmiče tanierových
ventilov (58) a skontrolujte, či
dochádza k správnemu prechodu.
Vymeňte tlmič tanierového ventilu (58-120206) na
doske horného uzáveru (1) a/alebo tlmič
tanierového ventilu (58-120206) v spodnom kryte
motora (3-NXT302).
Ventil je suchý a lepkavý. Pridajte olej do nádoby vzduchového ventila
alebo namontujte mazacie zariadenie do
vzduchového vedenia.
„Odrážanie“ vzduchového
motora v hornom alebo
spodnom úvrate zdvihu.
Sedlo kolíka tanierového
ventilu je znečistené alebo je
poškodené na hornom alebo
spodnom tanierovom ventile
(12-NXT100).
Vyčistite alebo vymeňte spodný tanierový ventil
(12-NXT100) Poznámka: Problematický tanierový
ventil je zvyčajne na opačnej strane oproti miestu,
kde sa motor odráža, pretože opačný tanierový
ventil mierne prepúšťa, čím zabraňuje správnemu
prechodu.
Poškodené tesnenie
piestového ventila alebo je
toto tesnenie nainštalované
na piestovom ventile
(119-NXT142) naopak.
Skontrolujte výskyt poškodenia
piestového ventilu a jeho správnu
orientáciu.
Vymeňte teleso ventila (103-15H394) alebo celú
zostavu vzduchového ventila (40-120089).
Teleso ventila (103-15H394) je
prasknuté v dôsledku
nadmerného pritiahnutia
skrutiek (123-120089).
Vymeňte teleso ventila (103-15H394) alebo celú
zostavu vzduchového ventila (40-120089).
Motor beží pod vstupným
tlakom vzduchu 10 psi
Poznámka: Aby mohol
bežať vzduchový motor
NXT, vyžaduje sa hodnota
tlaku 20 psi (140 kPa, 1,4
bar) alebo vyššia.
Chýbajúce alebo poškodená
pružinová západka
(113-NXT145).
Odstráňte kryt vzduchového ventilu
(112-16A038) a skontrolujte, či
nedochádza
k zdržiavaniu/zasekávaniu
pružinovej západky (113-NXT145)
Poznámka: buďte opatrní
pri odstraňovaní tesnenia
(106-15H634).
Vymeňte pružinovú západku (113-NXT145).
Motor beží len pri tlaku 50
psi (345 kPa, 3,4 bar) alebo
vyššom.
Prepúšťajúce ploché tesnenie
(46-253476).
Odstráňte vonkajší kryt ventilu
(47-287844) a overte, či sú štyri
skrutky 3/8 -16 x 4" (41-120088)
pritiahnuté na 20 ft-lbs (27,1 N•m).
Vymeňte ploché tesnenia (46-253476). Poznámka:
pred zmontovaním naneste mazivo na povrch
tesnenia.
Motor beží pri 20 - 50 psi
(140 - 345 kPa, 1,4 -
3,4 bar), ale sa zastaví,
ak vstupný tlak vzduchu je
50 psi (345 kPa, 3,4 bar)
alebo vyšší.
Dva nárazníky (59-277366)
namontované pod hlavným
piestom č. 4.
Rozmontujte a skontrolujte. Odstráňte nárazník navyše (59-277366).