Ak kontrolka napájania nesvieti — Počítač je buď vypnutý, alebo nie je napájaný.
Napájací kábel znovu zasuňte do zásuvky napájania na zadnej strane počítača aj do elektrickej zásuvky.
Vynechajte elektrické rozvodky, predlžovacie káble napájania a ostatné ochranné zariadenia napájania, aby ste si
overili, či sa počítač správne zapína.
Presvedčte sa, či sú všetky elektrické rozvodky zapojené do elektrickej zásuvky a či sú zapnuté.
Skúškou pomocou iného zariadenia, ako napr. lampa, si overte, či elektrická prípojka funguje.
Presvedčte sa, či je hlavný napájací kábel a kábel predného panela bezpečne pripojený k systémovej doske (pozri
Komponenty systémovej dosky
).
Ak bliká žltý svetelný idnikátor napájania, zaznie zvukový kód č. 3 — Elektrický prúd prichádza do počítača, ale
systémová doska môže byť poruchová.
Presvedčte sa, že spínač voľby napätia je nastavený tak, aby sa zhodoval so sieťovým napätím používaným vo vašej
krajine (ak je to aplikovateľné).
Presvedčte sa, že všetky komponenty a káble sú správne nainštalované a bezpečne pripojené k systémovej doske
(pozri Komponenty systémovej dosky
).
Ak kontrolka napájania bliká neprerušovane žlto — Zariadenie možno nefunguje správne alebo je nesprávne
nainštalované.
Presvedčte sa, či sieťový kábel procesora je bezpečne pripojený k napäťovému konektoru systémovej dosky
(NAPÄTIE2) (pozri Komponenty systémovej dosky
).
Demontujte a potom znovu nainštalujte pamäťové moduly (pozri Demontáž alebo pridanie pamäťového modulu).
Odnímte a potom opätovne nainštalujte všetky rozširujúce karty, vrátane grafických kariet (pozri Karty PCI a PCI
Express).
Odstráňte rušenie — Niektoré možné príčiny rušenia sú:
predlžovacie káble napájania, klávesnice a myši
priveľa zariadení zapojených na tú istú rozvodku
viacero rozvodiek zapojených do tej istej elektrickej zásuvky
Problémy s tlačiarňou
UPOZORNENIE: Skôr, ako začnete s ktorýmkoľvek z postupov v tejto časti, osvojte si bezpečnostné
pokyny, ktoré boli dodané s vaším počítačom. Ďalšie bezpečnostné informácie nájdete na stránke
Regulatory Compliance (súlad s normami) na adrese www.dell.com/regulatory_compliance.
POZNÁMKA: Ak potrebujete technickú pomoc týkajúcu sa tlačiarne, kontaktujte výrobcu tlačiarne.
Pozrite si dokumentáciu k tlačiarni — Pozrite si dokumentáciu k nastaveniu a informácie o odstraňovaní problémov.
Ubezpečte sa, že je tlačiareň zapnutá
Skontrolujte káblové spojenia tlačiarne —
Pozrite si dokumentáciu k tlačiarni, kde nájdete informácie o pripojení káblov.
Presvedčte sa, že káble tlačiarne sú bezpečne zapojené do tlačiarne a do počítača.
Otestujte elektrickú prípojku — Skúškou pomocou iného zariadenia, ako napr. lampa, si overte, či elektrická prípojka
funguje.
Overte si, či tlačiareň je rozpoznaná systémom Windows —
Windows XP:
1. Kliknite na Štart® Ovládací panel® Tlačiarne a iný hardvér® Pozrieť nainštalované tlačiarne alebo faxové
tlačiarne.
2. Ak je tlačiareň na zozname, kliknite pravým tlačidlom myši na ikonu tlačiarne.
3. Kliknite na Vlastnosti® Porty. V prípade paralelnej tlačiarne sa presvedčte, či nastavenie Tlačiť na nasledujúci
port(y): je LPT1 (Port tlačiarne). V prípade tlačiarne USB sa presvedčte, že nastavenie Tlačiť na nasledujúci