ThinkServer TD200x

Lenovo ThinkServer TD200x Warranty And Support Information

  • Ahoj! Prečítal som si príručku k záruke a podpore pre Lenovo ThinkServer servery. Som pripravený odpovedať na vaše otázky týkajúce sa záručných podmienok, riešenia problémov, kontaktov na servis a dielcov CRU. Opýtajte sa ma na čokoľvek!
  • Ako dlho trvá záruka na ThinkServer servery?
    Čo mám robiť, ak sa vyskytne problém s mojím serverom?
    Aké sú typy záručných služieb?
    Čo sú dielce CRU?
ThinkServer
Informácie o zárukách a
podpore
Poznámka
Pred použitím týchto informácií a produktu, ktorý podporujú, si prečítajte nasledujúce
informácie:
v Kapitola 4, “Vyhlásenia”, na strane 23.
v Príručky Dôležité vyhlásenia a Bezpečnostné informácie, ktoré sa dodávajú spolu s
produktom.
Prvé vydanie (jún 2009)
© Copyright Lenovo 2009.
Majetok © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
Obsah
Kapitola 1. Zdroje informácií ................1
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/thinkserver) ......1
Dokumentácia ......................1
Pomoc a servis ......................2
Skôr ako zavoláte ....................2
Volanie servisu .....................2
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan ..........6
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo ........7
Záručné informácie ....................11
Suplemento de Garantía para México ...............17
Kapitola 3. Dielce vymeniteľné zákazníkom (CRU).........19
Kapitola 4. Vyhlásenia ..................23
Vyhlásenie pre Turecko ...................24
Znak CE pre súlad s podmienkami používania v regióne Európskeho spoločenstva 24
Ochranné známky .....................24
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. iii
iv Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 1. Zdroje informácií
Táto kapitola obsahuje informácie o umiestnení dodatočných informácií o produktoch
Lenovo, informácie o riešení problémov so systémom a informácie o spôsobe získania
pomoci a servisu.
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/
thinkserver)
Webová stránka ThinkServer
poskytuje aktuálne informácie a služby, ktoré vám
pomôžu pri kúpe, aktualizácii alebo údržbe vášho servera. Ďalej tu môžete:
v Prečítať si obmedzenú záruku spoločnosti Lenovo.
v Prečítať si online príručky pre vaše produkty
v Prečítať si informácie o podpore a odstraňovaní problémov, ktoré sa týkajú vášho
modelu servera a ďalších podporovaných produktov
v Stiahnuť si najnovšie ovládače zariadení a aktualizácie softvéru určené pre váš model
servera
v Nájsť telefónne čísla servisu a podpory pre vašu krajinu alebo oblasť
v Nájsť najbližšieho poskytovateľa servisu
Dokumentácia
DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu so serverom, obsahuje tieto
príručky:
Inštalačná a užívateľská príručka
Táto príručka obsahuje bezpečnostné informácie, návod na inštaláciu,
hardvérové a softvérové požiadavky, návod na výmenu dielcov a pokyny na
konfiguráciu.
Pokyny na inštaláciu do stojana
Táto príručka obsahuje pokyny na inštaláciu servera do skrinky stojana.
Poznámka: Táto príručka je k dispozícii iba pre niektoré modely.
Bezpečnostné informácie
Táto viacjazyčná príručka obsahuje bezpečnostné vyhlásenia a vyhlásenia o
regulácii emisií.
Ak narazíte na problém so serverom, pozrite si informácie o odstraňovaní problémov a
diagnostické informácie v Inštalačnej a užívateľskej príručke, ktorá sa nachádza na DVD
ThinkServer Documentation. Navyše si môžete pozrieť aj Príručku údržby hardvéru,
ktorá obsahuje bezpečnostné informácie, funkcie a špecifikácie, informácie o
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 1
konfigurácii softvéru, zoznam častí, postupy pre opravu a výmenu komponentov a
diagnostické informácie. Príručka údržby hardvéru je k dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support
Ak máte podozrenie na softvérový problém, pozrite si dokumentáciu, vrátane súborov
readme a online pomoci, ktoré sa dodávajú s operačným systémom alebo aplikačným
programom.
Najnovšie technické informácie, ovládače zariadení a aktualizácie si môžete stiahnuť
podľa pokynov na webovej stránke Lenovo:
http://www.lenovo.com/support
Pomoc a servis
Táto časť obsahuje informácie o volaní pomoci a servisu.
Skôr ako zavoláte
Skôr ako zavoláte sa vykonaním nasledujúcich krokov pokúste problém vyriešiť
svojpomocne:
v Skontrolujte všetky káble, či správne zapojené.
v Skontrolujte vypínače, aby ste sa uistili, že systém a voliteľné zariadenia zapnuté.
v Použite informácie o odstraňovaní problémov zo systémovej dokumentácie, ktoré k
dispozícii na DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu s vašim
systémom.
v Pozrite si aktualizované informácie, nové ovládače zariadení, rady a tipy na webovej
stránke podpory spoločnosti Lenovo:
http://www.lenovo.com/support
v Majte pripravené nasledujúce informácie:
Typ a model počítača
Sériové čísla vašich hardvérových produktov
Opis problému
Presné znenie všetkých chybových správ
Informácie o konfigurácii hardvéru a softvéru
Volanie servisu
Počas záručnej lehoty môžete získať pomoc a potrebné informácie telefonicky z Centra
podpory zákazníkov.
2 Informácie o zárukách a podpore
Počas záručnej lehoty k dispozícii tieto služby:
Identifikácia problému
Vyškolení pracovníci vám pomôžu stanoviť hardvérový problém a rozhodnúť sa
pre zásah, ktorý odstráni problém.
Oprava hardvéru
Ak je problém spôsobený hardvérom, na ktorý sa vzťahuje záruka, vyškolený
personál je k dispozícii na poskytnutie príslušnej úrovne servisu.
Riadenie inžinierskych zmien
Môžu existovať zmeny, ktoré sa vyžadujú po zakúpení produktu. Spoločnosť
Lenovo vykoná vybraté technické modifikácie (EC), ktoré sa vzťahujú na váš
hardvér.
Záruka sa nevzťahuje na:
v Výmenu alebo použitie dielcov, ktoré neboli vyrobené pre spoločnosť Lenovo alebo
spoločnosťou Lenovo, a ani na dielce Lenovo, ktoré nie zárukou pokryté
v Zdroje identifikácie softvérových problémov
v Konfiguráciu BIOS ako súčasť inštalácie alebo aktualizácie
v Zmeny, úpravy alebo aktualizácie ovládačov zariadení
v Inštaláciu a údržbu sieťových operačných systémov (NOS)
v Inštaláciu a údržbu aplikačných programov
Telefónne čísla môžu byť zmenené bez predchádzajúceho upozornenia. Aktuálny zoznam
telefónnych čísel podpory je k dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support/phone
Krajina alebo oblasť Telefónne číslo
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Južná Afrika: +27-11-3028888 a 0800110756
Stredná Afrika: Kontaktujte najbližšieho obchodného partnera
spoločnosti Lenovo
Argentína 0800-666-0011 (Španielsky)
Austrália 1300-880-917 (Anglicky)
Rakúsko 01-211-454-610 (Nemecky)
Belgicko 02-225-3611 (Holandsky, francúzsky)
Bolívia 0800-10-0189 (Španielsky)
Brazília Volania prichádzajúce z regiónu Sao Paulo (11) 3889-8986
Volania neprichádzajúce z regiónu Sao Paulo 0800-701-4815
(Brazílska portugalčina)
Bulharsko 359-2-9734618
359-2-9693650
Kanada 1-800-426-7378 (Anglicky, francúzsky)
Kapitola 1. Zdroje informácií 3
Krajina alebo oblasť Telefónne číslo
Chile 800-361-213 alebo 188-800-442-488 Bez poplatku (Španielsky)
Čína
(Hong Kong S.A.R.)
8205-0333 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Čína
(Macao S.A.R.)
795-9892 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Kolumbia 1-800-912-3021 (Španielsky)
Kostarika 0-800-011-1029 (Španielsky)
Chorvátsko Vnútroštátne volania: 0800-0426
Medzištátne volania : +385-1-6110095
Cyprus +357-22-841100
Česká republika +420-2-7213-1316
Dánsko Záručný servis a podpora: 7010-5150 (Dánsky)
Dominikánska republika 1-866-434-2080 (Španielsky)
Ekvádor 1-800-426911 (Španielsky)
Egypt +202-35361005
Salvádor 800-6264 (Španielsky)
Estónsko +372 66 00 800
+372 6776793
Fínsko +358-800-1-4260 (Fínsky)
Francúzsko 0810-631-213 (Francúzsky)
Nemecko 01805-004618 (Nemecky)
Grécko +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (Španielsky)
Maďarsko 36-1-382-5720
36-1-382-5716
(Maďarsky)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(Španielsky)
India 1800-425-6666 (Anglicky)
Indonézia 021-5238 823
001-803-606-282 (Iba miestne volania)
+603 8315 6859 (DID)
(Anglicky, bahasky, indonézsky)
Írsko 01-881-1444 (Anglicky)
Izrael +972-3-9142800 (Hebrejsky, anglicky)
Taliansko +39-800-820094 (Taliansky)
Japonsko 0120-03-5555 (Japonsky)
4 Informácie o zárukách a podpore
Krajina alebo oblasť Telefónne číslo
Kórea 1588-6782 (Kórejsky)
Lotyšsko +371 7070360
Litva +370 5 278 66 00
Luxembursko +352-360-385-343 (Francúzsky)
Malajzia 1800-88-1889 (Iba miestne volania)
+603 8315 6855 (DID)
(Anglicky, bahasky, malajsky)
Malta +35621445566
Mexiko 001-866-434-2080 (Španielsky)
Stredný Východ +44 (0)1475-555-055
Holandsko 020-513-3939 (Holandsky)
Nový Zéland 0800-777-217 (Anglicky)
Nikaragua 001-800-220-1830 (Španielsky)
Nórsko 8152-1550 (Nórsky)
Panama 206-6047
001-866-434-2080 (Centrum podpory zákazníkov Lenovo - bez
poplatku)
(Španielsky)
Peru 0-800-50-866 (Španielsky)
Filipíny 1800-1601-0033 (Iba miestne volania)
+603-8315 6858 (DID)
(Anglicky, filipínsky)
Poľsko Hlavné číslo: +48-22-878-6999 (Poľsky)
Portugalsko +351 21 892 7046 (Portugalsky)
Rumunsko +4-021-40-58500
Rusko Moskva: +7 (495) 258 6300
Bez poplatku: 8 800 200 6300
(Rusky)
Singapur 800-6011-343 (Iba miestne volania)
+603-8315 6859 (DID)
(Anglicky)
Slovensko +421-2-4954-5555
Slovinsko +386-1-4255-205 (Slovinsky)
Španielsko 91-714-7830 alebo 90-110-0000 (Španielsky)
Srí Lanka +9411 2493547 alebo +9411 2493548 (Anglicky)
Švédsko 077-117-1040 (Švédsky)
Švajčiarsko 0800-55-54-54 (Nemecky, francúzsky, taliansky)
Taiwan 886-2-8723-9799 alebo 0800-000-700 (Mandarínska čínština)
Kapitola 1. Zdroje informácií 5
Krajina alebo oblasť Telefónne číslo
Thajsko 1800-060-066 (Iba miestne volania)
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(Anglicky, thajsky)
Turecko 00800-4463-2041 (Turecky)
Spojené kráľovstvo 08705-500-900 (Štandardná záručná podpora)
(Anglicky)
Spojené štáty 1-800-426-7378 (Anglicky)
Uruguaj 000-411-005-6649 (Španielsky)
Venezuela 0-800-100-2011 (Španielsky)
Vietnam Pre severnú oblasť a Hanoj:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Pre južnú oblasť a Hočiminovo mesto:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(Anglicky, vietnamsky)
Úplné vysvetlenie záručných podmienok nájdete v časti Kapitola 2, “Obmedzená záruka
spoločnosti Lenovo”, na strane 7. Na získanie záručného servisu budete potrebovať
doklad o kúpe.
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan
6 Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Obmedzená záruka Lenovo sa vzťahuje iba na hardvérové produkty Lenovo zakúpené na
osobné použitie a nie na ďalší predaj. Toto vyhlásenie o obmedzenej záruke spoločnosti
Lenovo je dostupné aj v iných jazykoch na webovej stránke www.lenovo.com/warranty.
Na čo sa vzťahuje táto záruka
Spoločnosť Lenovo zaručuje, že všetky vami zakúpené hardvérové produkty bez chýb
v použitých materiáloch a v pracovnom vyhotovení pri dodržaní podmienok bežného
používania po dobu trvania záruky. Záručná doba na produkt začína dátumom zakúpenia
produktu, ktorý je uvedený na doklade o kúpe alebo faktúre, ak Lenovo písomnou
formou neinformuje inak. Záručná lehota a typ záručného servisu, ktoré sa týkajú vášho
produktu, uvedené v časti Záručné informácie.
TÁTO ZÁRUKA JE VAŠA VÝLUČNÁ ZÁRUKA A NAHRÁDZA VŠETKY
ĎALŠIE ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY, VYJADRENÉ ALEBO MLČKY
PREDPOKLADANÉ, VRÁTANE, ALE NEOBMEDZUJÚC SA NA MLČKY
PREDPOKLADANÉ ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY OBCHODOVATEĽNOSTI
A VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO
JURISDIKCIE NEUMOŽŇUJÚ VYLÚČENIE VYJADRENÝCH ALEBO
MLČKY PREPOKLADANÝCH ZÁRUK, TAK SA VÁS VYŠŠIE UVEDENÉ
VYLÚČENIE NEMUSÍ TÝKAŤ. V TAKOM PRÍPADE DANÉ ZÁRUKY
POUŽITÉ IBA V ZÁKONOM VYŽADOVANOM ROZSAHU A OBMEDZENÉ
NA DOBU TRVANIA ZÁRUČNEJ LEHOTY. PO UPLYNUTÍ TEJTO DOBY SA
NEAPLIKUJE ŽIADNA ZÁRUKA. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOĽUJÚ OBMEDZIŤ DĹŽKU TRVANIA PREDPOKLADANÝCH
ZÁRUK, TAKŽE UVEDENÉ OBMEDZENIE SA VÁS NEMUSÍ TÝKAŤ.
Ako žiadať o záručný servis
Ak počítač nefunguje tak, ako by podľa záruky mal, zákazník môže kvôli záručnému
servisu kontaktovať spoločnosť Lenovo alebo schváleného poskytovateľa servisu. Každý z
týchto poskytovateľov sa bude nazývať Poskytovateľ servisu. Zoznam Poskytovateľov
servisu a ich telefónne čísla k dispozícii na stránke www.lenovo.com/support/phone.
Záručný servis nemusí byť k dispozícii vo všetkých lokalitách a v jednotlivých lokalitách
sa môže líšiť. Zásah mimo oblasti pôsobenia Poskytovateľa servisu môže byť spoplatnený.
Informácie o vašej oblasti vám poskytne miestny Poskytovateľ servisu.
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 7
Čo urobí Poskytovateľ servisu na odstránenie problému
Pri volaní Poskytovateľa servisu je potrebné dodržiavať príslušný postup na zistenie a
vyriešenie problému.
Poskytovateľ servisu sa pokúsi váš problém diagnostikovať a vyriešiť cez telefón, e-mail
alebo pomocou vzdialenej podpory. Poskytovateľ servisu vás môže požiadať, aby ste si
stiahli a nainštalovali určené softvérové aktualizácie.
Niektoré problémy je možné vyriešiť výmenou dielca, ktorý si nainštalujete sami. Tieto
dielce sa nazývajú dielce CRU alebo Jednotky vymeniteľné zákazníkom. Ak je toto
váš prípad, Poskytovateľ servisu vám doručí dielce CRU, ktoré si sami nainštalujete.
Ak problém nie je možné vyriešiť telefonicky alebo prostredníctvom vzdialenej podpory,
pomocou softvérových aktualizácií alebo inštaláciou dielcov vymeniteľných zákazníkom,
váš Poskytovateľ servisu naplánuje servisný zásah podľa druhu záruky, ktorá sa vzťahuje
na produkt, tak ako je to uvedené v časti Informácie o záruke.
Ak Poskytovateľ servisu zistí, že oprava vášho produktu nie je možná, poskytne vám jeho
výmenu za produkt, ktorý je minimálne funkčným ekvivalentom vášho produktu.
Ak Poskytovateľ servisu určí, že nie je možná oprava ani výmena vášho produktu, máte
nárok na vrátenie produktu predajcovi alebo spoločnosti Lenovo a bude vám vrátená jeho
kúpna cena.
Výmena produktu alebo dielca
Ak záručný servis zahŕňa výmenu produktu alebo dielca, vymenený produkt alebo dielec
sa stane vlastníctvom spoločnosti Lenovo a náhradný produkt alebo dielec sa stane
majetkom zákazníka. Na výmenu zákazník nárok iba v prípade, že produkty a dielce
spoločnosti Lenovo neboli žiadnym spôsobom upravované. Náhradný produkt alebo
dielec nemusí byť nový, ale bude správne pracovať a je prinajmenšom funkčným
ekvivalentom vymeneného produktu alebo dielca. Pre náhradný produkt alebo dielec
bude platiť záruka počas doby, ktorá zostávala do konca záruky pôvodného produktu.
Ešte pred výmenou produktu alebo jeho časti Poskytovateľom servisu bude zákazník
súhlasiť:
1. s odstránením všetkých komponentov, dielcov, volieb, zmien a pripojení, na ktoré sa
záručný servis nevzťahuje;
2. zabezpečí, že na produkt alebo dielec sa nevzťahujú žiadne právne záväzky alebo
obmedzenia, ktoré bránia jeho výmene; a
3. získa autorizáciu od vlastníka, aby mohol Poskytovateľ servisu vykonať údržbu na
produkte alebo dielci, ktorý nie je vlastníctvom zákazníka.
8 Informácie o zárukách a podpore
Vaše ďalšie povinnosti
Tam, kde je to vhodné, zákazník pred poskytnutím servisu, súhlasí s tým, že:
1. bude postupovať podľa servisných pokynov Poskytovateľa servisu;
2. vykoná zálohy alebo zabezpečí všetky programy a údaje, ktoré súčasťou tohto
produktu;
3. poskytne svojmu Poskytovateľovi servisu všetky systémové kľúče alebo heslá a v
dostatočnom rozsahu aj voľný a bezpečný prístup do všetkých priestorov, aby mohol
byť poskytnutý servis; a
4. zabezpečí, že všetky informácie o identifikovaných alebo neidentifikovaných
jednotlivcoch (Osobné údaje) boli z produktu vymazané, alebo že zákazník ponesie
právnu zodpovednosť za všetky Osobné údaje, ktoré nebudú vymazané.
Použitie osobných údajov
Ak využijete servis v rámci tejto záruky, Lenovo si zaznamená, bude používať a
spracovávať informácie o záručnom servise a vaše kontaktné informácie, vrátane mena,
telefónnych čísel, adresy a e-mailovej adresy. Spoločnosť Lenovo bude tieto informácie
využívať pri poskytovaní servisu v rámci tejto záruky a na vylepšenie vzájomných
obchodných vzťahov. Je možné, že vás budeme kontaktovať za účelom zistenia vašej
spokojnosti so záručným servisom alebo kvôli upozorneniu na produkty a bezpečnostné
stratégie. Z tohto dôvodu môžeme presunúť vaše údaje do ktorejkoľvek krajiny, v ktorej
naša spoločnosť pôsobí a poskytnúť ich subjektom konajúcim v záujme našej spoločnosti.
Tieto informácie môžeme tiež zverejniť, ak to vyžaduje zákon.
Na čo sa táto záruka nevzťahuje
Táto záruka sa nevzťahuje na:
v neprerušovanú a bezchybnú prevádzku produktu;
v stratu alebo poškodenie údajov;
v žiadne počítačové programy, dodávané spolu s produktom alebo následne
doinštalované;
v poruchy, ktoré vzniknú nesprávnym používaním, haváriou, modifikáciou, nevhodným
technickým alebo prevádzkovým prostredím, prírodnou katastrofou, nárazovým
prúdom alebo nesprávnou údržbou zákazníkom;
v poškodenie spôsobené neautorizovaným poskytovateľom servisu;
v zlyhanie alebo poškodenie spôsobené použitím produktov tretích strán, vrátane tých,
ktoré spoločnosť Lenovo ponúka alebo integruje do produktov Lenovo na vašu
požiadavku; a
v žiadnu technickú alebo inú podporu, ako napríklad pomoc s otázkami ako vykonať a
otázkami týkajúcimi sa nastavenia a inštalácie produktu.
Záruka sa stane neplatnou, ak dôjde k odstráneniu alebo zmene identifikačných štítkov na
produkte alebo jeho dielcoch.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 9
Obmedzenie zodpovednosti
Lenovo nesie zodpovednosť za stratu alebo poškodenie vášho produktu len ak: 1) je v
držaní vášho Poskytovateľa servisu alebo 2) sa prepravuje, v prípadoch, keď je
Poskytovateľ servisu zodpovedný za prepravu produktu.
Spoločnosť Lenovo ani Poskytovateľ servisu nebudú niesť zodpovednosť za žiadne
dôverné, majetkové ani osobné údaje nachádzajúce sa v produkte. Pred odovzdaním
produktu do servisu alebo jeho vrátením by ste z neho mali takéto údaje odstrániť a urobiť
si ich zálohu.
Môže sa stať, že z dôvodu nedostatku zo strany spoločnosti Lenovo alebo iného záväzku,
bude mať zákazník nárok na náhradu škôd spoločnosťou Lenovo. V každom takomto
prípade, bez ohľadu na to, na akom základe zákazník právo žiadať náhrady od
spoločnosti Lenovo (vrátane zásadného porušenia, zanedbania, skreslenia skutočnosti
alebo iného vyjadrenia, či krivého vyhlásenia), s výnimkou prípadovavrozsahu, keď
zodpovednosť nie je možné odvolať alebo obmedziť platnými zákonmi, nesie spoločnosť
Lenovo zodpovednosť len vo výške priamych škôd, ktoré zákazník utrpel, maximálne
však do výšky nákupnej ceny produktu. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na škody za
ublíženie na tele (aj so smrteľnými následkami) a škody na nehnuteľnom a hmotnom
osobnom majetku, za ktoré je spoločnosť Lenovo právne zodpovedná.
Toto obmedzenie platí aj pre dodávateľov spoločnosti Lenovo, predajcov a Poskytovateľa
servisu. Predstavuje maximálny rozsah kolektívnej zodpovednosti spoločnosti Lenovo,
jej dodávateľov, predajcov a poskytovateľov servisu.
SPOLOČNOSŤ LENOVO, JEJ DODÁVATELIA, PREDAJCOVIA A
POSKYTOVATEĽ SERVISU NEBUDÚ V ŽIADNOM PRÍPADE NIESŤ
ZODPOVEDNOSŤ ZA ANI JEDEN Z TÝCHTO PRÍPADOV, ANI KEBY BOLI
INFORMOVANÍ O ICH MOŽNOSTI: 1) ZA NÁROKY TRETÍCH STRÁN VOČI
ZÁKAZNÍKOVI ZA ŠKODY; 2) ZA STRATU ALEBO POŠKODENIE ÚDAJOV;
ALEBO 3) ZA MIMORIADNE, NÁHODNÉ ALEBO NEPRIAME ŠKODY, ANI
ZA ŽIADNE NÁSLEDNÉ HOSPODÁRSKÉ ŠKODY, VRÁTANE STRATY
ZISKOV, TRHOV, VÝNOSOV, DOBREJ POVESTI ALEBO
PREDPOKLADANÝCH ÚSPOR. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOĽUJÚ VYŇATIE ALEBO OBMEDZENIE NÁHODNÝCH ALEBO
NÁSLEDNÝCH ŠKÔD, TAKŽE VYŠŠIE UVEDENÉ OBMEDZENIE ALEBO
VYŇATIE SA V NICH NEUPLATŇUJE.
Spory
Ak ste produkt nadobudli v Kambodži, Indonézii, Vietname, Srí Lanke alebo na
Filipínach, spory, ktoré vyplynú z tejto záruky alebo v spojitosti s ňou vyrieši s konečnou
platnosťou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Singapure a táto záručná zmluva sa bude riadiť,
interpretovať a uplatňovať v súlade so zákonmi v Singapure bez ohľadu na nezlučiteľné
zákony. Ak ste produkt nadobudli v Indii, spory, ktoré by vyplynuli z tejto záruky alebo v
10 Informácie o zárukách a podpore
spojitosti s ňou vyrieši s konečnou platnosťou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Bangalore, v
Indii. Arbitráž v Singapure bude prebiehať v súlade s platnými arbitrážnymi pravidlami
Medzinárodného arbitrážneho centra v Singapure (Pravidlá SIAC). Arbitráž v Indii
bude prebiehať v súlade s platnými zákonmi Indie. Rozhodnutie arbitráže je konečné a
záväzné pre všetky zúčastnené strany bez možnosti odvolať sa. Arbitrážne rozhodnutie
bude vyhotovené v písomnej podobe, bude v ňom vysvetlený nález skutkovej podstaty a
závery vyplývajúce zo zákona. Všetky arbitrážne konania musia byť vedené a všetky
dokumenty počas týchto konaní musia byť predložené v anglickom jazyku a anglická
verzia tejto záruky pri takýchto konaniach prevahu nad ostatnými jazykovými
verziami.
Ďalšie práva
TÁTO ZÁRUKA VÁM UDEĽUJE URČITÉ ZÁKONNÉ PRÁVA A SÚČASNE
MÔŽETE MAŤ AJ INÉ PRÁVA, KTORÉ RÔZNE V JEDNOTLIVÝCH
ŠTÁTOCH ALEBO JURISDIKCIÁCH. TAKISTO MÔŽETE MAŤ ĎAĽŠIE
PRÁVA NA ZÁKLADE PLATNÉHO ZÁKONA ALEBO PÍSOMNEJ DOHODY
SO SPOLOČNOSŤOU LENOVO. ŽIADNA ČASŤ TEJTO ZÁRUKY
NEOVPLYVŇUJE ZÁKONNÉ PRÁVA, VRÁTANE PRÁV ZÁKAZNÍKOV
VYPLÝVAJÚCICH Z MIESTNYCH PRÁVNYCH PREDPISOV, KTORÉ RIADIA
PREDAJ SPOTREBNÉHO TOVARU A NIE JE ICH MOŽNÉ ZMLUVNE
OBMEDZIŤ ALEBO ODOPRIEŤ.
Oblasť európskeho ekonomického priestoru (EEA)
Zákazníci v rámci EEA EEA môžu spoločnosť Lenovo kontaktovať na adrese: EMEA
Service Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01,
Bratislava, Slovakia. Servis môžete na základe tejto záruky pre hardvérové produkty
spoločnosti Lenovo, zakúpené v krajinách EEA, získať v ľubovoľnej krajine EEA, v ktorej
bol tento produkt spoločnosťou Lenovo ohlásený a sprístupnený.
Záručné informácie
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
3719 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 11
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
3724 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3729 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3779 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3795 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3796 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3797 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
12 Informácie o zárukách a podpore
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
3798 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3808 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3809 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3815 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3817 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3818 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 13
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
3819 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3821 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3822 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3823 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca - 3
roky
1a2
3824 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3826 USA, Kanada, Latinská Amerika (okrem
Brazílie), Európa, Stredný východ, Afrika,
Austrália, Nový Zéland, Singapur, India,
Malajzia, Thajsko, Indonézia, Filipíny,
Vietnam, Brunej, Srí Lanka, Bangladéš,
Kórea, Japonsko, Hong Kong - S.A.R. Číny,
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
14 Informácie o zárukách a podpore
/