Lenovo THINKSERVER TD230 Informácie O Zárukách A Podpore

Typ
Informácie O Zárukách A Podpore
Informácie o zárukách a
podpore -
ThinkServer
Poznámka
Pred použitím týchto informácií a produktu, ktorý podporujú, si prečítajte nasledujúce
informácie:
v Kapitola 4, “Vyhlásenia”, na strane 17
v Príručky Dôležité vyhlásenia a Bezpečnostné informácie, ktoré sa dodávajú spolu s
produktom
Prvé vydanie (apríl 2010)
© Copyright Lenovo 2010.
Obsah
Kapitola 1. Zdroje informácií ................1
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/thinkserver) ......1
Dokumentácia ......................1
Pomoc a servis ......................2
Skôr ako zavoláte ....................2
Volanie servisu .....................2
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan ..........6
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo ........7
Záručné informácie ....................11
Suplemento de Garantía para México ...............14
Kapitola 3. Dielce vymenitené zákazníkom (CRU) ........15
Kapitola 4. Vyhlásenia ..................17
Vyhlásenie pre Turecko ...................18
Znak CE pre súlad s podmienkami používania v regióne Európskeho spoločenstva 18
Ochranné známky .....................18
© Copyright Lenovo 2010 iii
iv Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 1. Zdroje informácií
Táto kapitola obsahuje informácie o umiestnení dodatočných informácií o produktoch
Lenovo, informácie o riešení problémov so systémom a informácie o spôsobe získania
pomoci a servisu.
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/
thinkserver)
Webová stránka ThinkServer
poskytuje aktuálne informácie a služby, ktoré vám
pomôžu pri kúpe, aktualizácii alebo údržbe vášho servera. Ďalej tu môžete:
v Prečíta si obmedzenú záruku spoločnosti Lenovo.
v Prečíta si online príručky pre vaše produkty
v Prečíta si informácie o podpore a odstraňovaní problémov, ktoré sa týkajú vášho
modelu servera a alších podporovaných produktov
v Stiahnu si najnovšie ovládače zariadení a aktualizácie softvéru určené pre váš model
servera
v Nájs telefónne čísla servisu a podpory pre vašu krajinu alebo oblas
v Nájs najbližšieho poskytovatea servisu
Dokumentácia
DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu so serverom, obsahuje tieto
príručky:
Inštalačná a užívateská príručka
Táto príručka obsahuje bezpečnostné informácie, návod na inštaláciu,
hardvérové a softvérové požiadavky, návod na výmenu dielcov a pokyny na
konfiguráciu.
Bezpečnostné informácie
Táto viacjazyčná príručka obsahuje bezpečnostné vyhlásenia a vyhlásenia o
regulácii emisií.
Ak máte problém so serverom, pozrite si informácie o odstraňovaní problémov a
diagnostike v inštalačnej a užívateskej príručke. Ďalšie informácie o bezpečnosti nájdete
v príručke údržby hardvéru. Táto príručka alej obsahuje opis komponentov a
technických špecifikácií, informácie o konfigurácii softvéru, zoznam dielcov, postupy
výmeny a opravy jednotlivých komponentov a diagnostické informácie. Príručka údržby
hardvéru je k dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support
© Copyright Lenovo 2010 1
Ak máte podozrenie na softvérový problém, pozrite si dokumentáciu, vrátane súborov
readme a online pomoci, ktoré sa dodávajú s operačným systémom alebo aplikačným
programom.
Z nasledujúcej webovej lokality podpory spoločnosti Lenovo môžete získa najnovšie
technické informácie a ovládače zariadení a aktualizácie:
http://www.lenovo.com/support
Pomoc a servis
Táto čas obsahuje informácie o volaní pomoci a servisu.
Skôr ako zavoláte
Skôr ako zavoláte sa vykonaním nasledujúcich krokov pokúste problém vyrieši
svojpomocne:
v Skontrolujte všetky káble, či správne zapojené.
v Skontrolujte vypínače, aby ste sa uistili, že systém a volitené zariadenia zapnuté.
v Použite informácie o odstraňovaní problémov zo systémovej dokumentácie, ktoré k
dispozícii na DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu s vašim
systémom.
v Pozrite si nasledujúcu webovú stránku podpory spoločnosti Lenovo, na ktorej nájdete
aktuálne informácie, nové ovládače zariadení a užitočné rady týkajúce sa vášho
počítača:
http://www.lenovo.com/support
v Majte pripravené nasledujúce informácie:
Typ a model počítača
Sériové čísla hardvérových produktov Lenovo
Opis problému
Presné znenie všetkých chybových správ
Informácie o konfigurácii hardvéru a softvéru
Volanie servisu
Počas záručnej lehoty môžete získa pomoc a potrebné informácie telefonicky z Centra
podpory zákazníkov.
2 Informácie o zárukách a podpore
Počas záručnej lehoty k dispozícii tieto služby:
Identifikácia problému
Vyškolení pracovníci vám pomôžu stanovi hardvérový problém a rozhodnú
sa pre zásah, ktorý odstráni problém.
Oprava hardvéru
Ak je problém spôsobený hardvérom, na ktorý sa vzahuje záruka, vyškolený
personál je k dispozícii na poskytnutie príslušnej úrovne servisu.
Riadenie inžinierskych zmien
Môžu existova zmeny, ktoré sa vyžadujú po zakúpení produktu. Spoločnos
Lenovo vykoná vybraté technické modifikácie (EC), ktoré sa vzahujú na váš
hardvér.
Záruka sa nevzahuje na:
v Výmenu alebo použitie dielcov, ktoré nevyrobila spoločnos Lenovo, neboli vyrobené
pre ňu alebo nemajú záruku spoločnosti Lenovo
v Zdroje identifikácie softvérových problémov
v Konfiguráciu UEFI (Unified Extensible Firmware Interface), ako súčas inštalácie
alebo aktualizácie
v Zmeny, úpravy alebo aktualizácie ovládačov zariadení
v Inštaláciu a údržbu sieových operačných systémov (NOS)
v Inštaláciu a údržbu aplikačných programov
Telefónne čísla môžu by zmenené bez predchádzajúceho upozornenia. Aktuálny zoznam
telefónnych čísel podpory je k dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support/phone
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Južná Afrika: +27-11-3028888, 0800110756 a +27-11-3027252
Stredná Afrika: Kontaktujte najbližšieho obchodného partnera
spoločnosti Lenovo
Argentína 0800-666-0011 (Španielsky)
Austrália 1300-880-917 (Anglicky)
Rakúsko +43-810-100654 (Nemecky)
Belgicko 02-225-3611 (Holandsky, francúzsky)
Bolívia 0800-10-0189 (Španielsky)
Brazília Volania prichádzajúce z regiónu Sao Paulo (11) 3889-8986
Volania neprichádzajúce z regiónu Sao Paulo 0800-701-4815
(Brazílska portugalčina)
Bulharsko 359-2-9734618
359-2-9693650
Kapitola 1. Zdroje informácií 3
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Kanada 1-800-565-3344 (Anglicky, francúzsky)
Chile 800-361-213 alebo 188-800-442-488 - bez poplatku (Španielsky)
Čína
(Hong Kong S.A.R.)
8205-0333 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Čína
(Macao S.A.R.)
795-9892 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Kolumbia 1-800-912-3021 (Španielsky)
Kostarika 0-800-011-1029 (Španielsky)
Chorvátsko Vnútroštátne volania: 0800-0426
Volania mimo krajiny: +385-1-6110095
Cyprus +357-22-841100
Česká republika +420-2-7213-1316
Dánsko Záručný servis a podpora: 7010-5150 (Dánsky)
Dominikánska republika 1-866-434-2080 (Španielsky)
Ekvádor 1-800-426911 (Španielsky)
Egypt +202-35361005
Salvádor 800-6264 (Španielsky)
Estónsko +372 66 00 800
+372 6776793
Fínsko +358-800-1-4260 (Fínsky)
Francúzsko 0810-631-213 (Francúzsky)
Nemecko 01805-004618 (Nemecky)
Grécko +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (Španielsky)
Maarsko 36-1-382-5720
36-1-382-5716
(Maarsky)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(Španielsky)
India 1800-425-6666 (Anglicky)
Indonézia 021-5238 823
001-803-606-282 (Iba miestne volania)
+603 8315 6859 (DID)
(Anglicky, bahasky, indonézsky)
Írsko 01-881-1444 (Anglicky)
Izrael +972-3-9142800 (Hebrejsky, anglicky)
Taliansko +39-800-820094 (Taliansky)
4 Informácie o zárukách a podpore
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Japonsko 0120-03-5555 (Japonsky)
Kórea 1588-6782 (Kórejsky)
Lotyšsko +371 7070360
Litva +370 5 278 66 00
Luxembursko +352-360-385-343 (Francúzsky)
Malajzia 1800-88-1889 (Iba miestne volania)
+603 8315 6855 (DID)
(Anglicky, bahasky, malajsky)
Malta +35621445566
Mexiko 001-866-434-2080 (Španielsky)
Stredný Východ +44 (0)1475-555-055
Holandsko 020-513-3939 (Holandsky)
Nový Zéland 0800-777-217 (Anglicky)
Nikaragua 001-800-220-1830 (Španielsky)
Nórsko 8152-1550 (Nórsky)
Panama 206-6047
001-866-434-2080 (Centrum podpory zákazníkov Lenovo - bez
poplatku)
(Španielsky)
Peru 0-800-50-866 (Španielsky)
Filipíny 1800-1601-0033 (Iba miestne volania)
+603-8315 6858 (DID)
(Anglicky, filipínsky)
Posko Hlavné číslo: +48-22-878-6999 (Posky)
Portugalsko +351 21 892 7046 (Portugalsky)
Rumunsko +4-021-40-58500
Rusko Moskva: +7 (495) 258 6300
Bez poplatku: 8 800 200 6300
(Rusky)
Singapur 800-6011-343 (Iba miestne volania)
+603-8315 6859 (DID)
(Anglicky)
Slovensko +421-2-4954-5555
Slovinsko +386-1-4255-205 (Slovinsky)
Španielsko 91-714-7830 alebo 90-110-0000 (Španielsky)
Srí Lanka +9411 2493547 alebo +9411 2493548 (Anglicky)
Švédsko 077-117-1040 (Švédsky)
Švajčiarsko 0800-55-54-54 (Nemecky, francúzsky, taliansky)
Kapitola 1. Zdroje informácií 5
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Taiwan 886-2-8723-9799 alebo 0800-000-700 (Mandarínska čínština)
Thajsko 1800-060-066 (Iba miestne volania)
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(Anglicky, thajsky)
Turecko 00800-4463-2041 (Turecky)
Spojené kráovstvo 08705-500-900 (Štandardná záručná podpora)
(Anglicky)
Spojené štáty 1-800-426-7378 (Anglicky)
Uruguaj 000-411-005-6649 (Španielsky)
Venezuela 0-800-100-2011 (Španielsky)
Vietnam Pre severnú oblas a Hanoj:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Pre južnú oblas a Hočiminovo mesto:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(Anglicky, vietnamsky)
Úplné vysvetlenie záručných podmienok nájdete v časti Kapitola 2, “Obmedzená záruka
spoločnosti Lenovo”, na strane 7. Na získanie záručného servisu budete potrebova
doklad o kúpe.
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan
6 Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Obmedzená záruka Lenovo sa vzahuje iba na hardvérové produkty Lenovo zakúpené na
osobné použitie a nie na alší predaj. Toto vyhlásenie o obmedzenej záruke spoločnosti
Lenovo je dostupné aj v iných jazykoch na webovej stránke www.lenovo.com/warranty.
Na čo sa vzahuje táto záruka
Spoločnos Lenovo zaručuje, že všetky vami zakúpené hardvérové produkty bez chýb
v použitých materiáloch a v pracovnom vyhotovení pri dodržaní podmienok bežného
používania po dobu trvania záruky. Záručná doba na produkt začína dátumom zakúpenia
produktu, ktorý je uvedený na doklade o kúpe alebo faktúre, ak Lenovo písomnou
formou neinformuje inak. Záručná lehota a typ záručného servisu, ktoré sa týkajú vášho
produktu, uvedené v časti "Záručné informácie."
TÁTO ZÁRUKA JE VAŠA VÝLUČNÁ ZÁRUKA A NAHRÁDZA VŠETKY
ĎALŠIE ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY, VYJADRENÉ ALEBO MLČKY
PREDPOKLADANÉ, VRÁTANE, ALE NEOBMEDZUJÚC SA NA MLČKY
PREDPOKLADANÉ ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY OBCHODOVATENOSTI
A VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO
JURISDIKCIE NEUMOŽŇUJÚ VYLÚČENIE VYJADRENÝCH ALEBO
MLČKY PREPOKLADANÝCH ZÁRUK, TAK SA VÁS VYŠŠIE UVEDENÉ
VYLÚČENIE NEMUSÍ TÝKAŤ. V TAKOM PRÍPADE DANÉ ZÁRUKY
POUŽITÉ IBA V ZÁKONOM VYŽADOVANOM ROZSAHU A OBMEDZENÉ
NA DOBU TRVANIA ZÁRUČNEJ LEHOTY. PO UPLYNUTÍ TEJTO DOBY SA
NEAPLIKUJE ŽIADNA ZÁRUKA. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOUJÚ OBMEDZIŤ DĹŽKU TRVANIA PREDPOKLADANÝCH
ZÁRUK, TAKŽE UVEDENÉ OBMEDZENIE SA VÁS NEMUSÍ TÝKAŤ.
Ako žiada o záručný servis
Ak počítač nefunguje tak, ako by poda záruky mal, zákazník môže kvôli záručnému
servisu kontaktova spoločnos Lenovo alebo schváleného poskytovatea servisu. Každý
z týchto poskytovateov sa bude nazýva "Poskytovate servisu." Zoznam
Poskytovateov servisu a ich telefónne čísla k dispozícii na stránke
www.lenovo.com/support/phone.
Záručný servis nemusí by k dispozícii vo všetkých lokalitách a v jednotlivých lokalitách
sa môže líši. Zásah mimo oblasti pôsobenia Poskytovatea servisu môže by
spoplatnený. Informácie o vašej oblasti vám poskytne miestny Poskytovate servisu.
© Copyright Lenovo 2010 7
Čo urobí Poskytovate servisu na odstránenie problému
Pri volaní Poskytovatea servisu je potrebné dodržiava príslušný postup na zistenie a
vyriešenie problému.
Váš Poskytovate servisu sa pokúsi diagnostikova a vyrieši problém telefonicky,
e-mailom alebo pomocou vzdialenej podpory. Poskytovate servisu vás môže požiada,
aby ste si stiahli a nainštalovali určené softvérové aktualizácie.
Niektoré problémy je možné vyrieši výmenou dielca, ktorý si nainštalujete sami. Tieto
dielce sa nazývajú dielce "CRU" alebo "Jednotky vymenitené zákazníkom". Ak je toto
váš prípad, Poskytovate servisu vám doručí dielce CRU, ktoré si sami nainštalujete.
Ak problém nie je možné vyrieši telefonicky alebo prostredníctvom vzdialenej podpory,
pomocou softvérových aktualizácií alebo inštaláciou dielcov vymenitených zákazníkom,
váš Poskytovate servisu naplánuje servisný zásah poda druhu záruky, ktorá sa vzahuje
na produkt, tak ako je to uvedené v časti "Informácie o záruke."
Ak Poskytovate servisu zistí, že oprava vášho produktu nie je možná, poskytne vám jeho
výmenu za produkt, ktorý je minimálne funkčným ekvivalentom vášho produktu.
Ak Poskytovate servisu určí, že nie je možná oprava ani výmena vášho produktu, máte
nárok na vrátenie produktu predajcovi alebo spoločnosti Lenovo a bude vám vrátená jeho
kúpna cena.
Výmena produktu alebo dielca
Ak záručný servis zahŕňa výmenu produktu alebo dielca, vymenený produkt alebo dielec
sa stane vlastníctvom spoločnosti Lenovo a náhradný produkt alebo dielec sa stane
majetkom zákazníka. Na výmenu zákazník nárok iba v prípade, že produkty a dielce
spoločnosti Lenovo neboli žiadnym spôsobom upravované. Náhradný produkt alebo
dielec nemusí by nový, ale bude správne pracova a je prinajmenšom funkčným
ekvivalentom vymeneného produktu alebo dielca. Pre náhradný produkt alebo dielec
bude plati záruka počas doby, ktorá zostávala do konca záruky pôvodného produktu.
Ešte pred výmenou produktu alebo jeho časti Poskytovateom servisu bude zákazník
súhlasi:
1. s odstránením všetkých komponentov, dielcov, volieb, zmien a pripojení, na ktoré sa
záručný servis nevzahuje;
2. zabezpečí, že na produkt alebo dielec sa nevzahujú žiadne právne záväzky alebo
obmedzenia, ktoré bránia jeho výmene; a
3. získa autorizáciu od vlastníka, aby mohol Poskytovate servisu vykona údržbu na
produkte alebo dielci, ktorý nie je vlastníctvom zákazníka.
8 Informácie o zárukách a podpore
Vaše alšie povinnosti
Tam, kde je to vhodné, zákazník pred poskytnutím servisu, súhlasí s tým, že:
1. bude postupova poda servisných pokynov Poskytovatea servisu;
2. vykoná zálohy alebo zabezpečí všetky programy a údaje, ktoré súčasou tohto
produktu;
3. poskytne svojmu Poskytovateovi servisu všetky systémové kúče alebo heslá a v
dostatočnom rozsahu aj voný a bezpečný prístup do všetkých priestorov, aby mohol
by poskytnutý servis; a
4. zabezpečí, že všetky informácie o identifikovaných alebo neidentifikovaných
jednotlivcoch ("Osobné údaje") boli z produktu vymazané, alebo že zákazník ponesie
právnu zodpovednos za všetky Osobné údaje, ktoré nebudú vymazané.
Použitie osobných údajov
Ak využijete servis v rámci tejto záruky, Lenovo si zaznamená, bude používa a
spracováva informácie o záručnom servise a vaše kontaktné informácie, vrátane mena,
telefónnych čísel, adresy a e-mailovej adresy. Spoločnos Lenovo bude tieto informácie
využíva pri poskytovaní servisu v rámci tejto záruky a na vylepšenie vzájomných
obchodných vzahov. Je možné, že vás budeme kontaktova za účelom zistenia vašej
spokojnosti so záručným servisom alebo kvôli upozorneniu na produkty a bezpečnostné
stratégie. Z tohto dôvodu môžeme presunú vaše údaje do ktorejkovek krajiny, v ktorej
naša spoločnos pôsobí a poskytnú ich subjektom konajúcim v záujme našej
spoločnosti. Tieto informácie môžeme tiež zverejni, ak to vyžaduje zákon.
Na čo sa táto záruka nevzahuje
Táto záruka sa nevzahuje na:
v neprerušovanú a bezchybnú prevádzku produktu;
v stratu alebo poškodenie údajov;
v žiadne počítačové programy, dodávané spolu s produktom alebo následne
doinštalované;
v poruchy, ktoré vzniknú nesprávnym používaním, haváriou, modifikáciou, nevhodným
technickým alebo prevádzkovým prostredím, prírodnou katastrofou, nárazovým
prúdom alebo nesprávnou údržbou zákazníkom;
v poškodenie spôsobené neautorizovaným poskytovateom servisu;
v zlyhanie alebo poškodenie spôsobené použitím produktov tretích strán, vrátane tých,
ktoré spoločnos Lenovo ponúka alebo integruje do produktov Lenovo na vašu
požiadavku; a
v žiadnu technickú alebo inú podporu, ako napríklad pomoc s otázkami "ako vykona" a
otázkami týkajúcimi sa nastavenia a inštalácie produktu.
Záruka sa stane neplatnou, ak dôjde k odstráneniu alebo zmene identifikačných štítkov na
produkte alebo jeho dielcoch.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 9
Obmedzenie zodpovednosti
Lenovo nesie zodpovednos za stratu alebo poškodenie vášho produktu len ak: 1) je v
držaní vášho Poskytovatea servisu alebo 2) sa prepravuje, v prípadoch, ke je
Poskytovate servisu zodpovedný za prepravu produktu.
Spoločnos Lenovo ani Poskytovate servisu nebudú nies zodpovednos za žiadne
dôverné, majetkové ani osobné údaje nachádzajúce sa v produkte. Pred odovzdaním
produktu do servisu alebo jeho vrátením by ste z neho mali takéto údaje odstráni a
urobi si ich zálohu.
Môže sa sta, že z dôvodu nedostatku zo strany spoločnosti Lenovo alebo iného záväzku,
bude ma zákazník nárok na náhradu škôd spoločnosou Lenovo. V každom takomto
prípade, bez ohadu na to, na akom základe zákazník právo žiada náhrady od
spoločnosti Lenovo (vrátane zásadného porušenia, zanedbania, skreslenia skutočnosti
alebo iného vyjadrenia, či krivého vyhlásenia), s výnimkou prípadovavrozsahu, ke
zodpovednos nie je možné odvola alebo obmedzi platnými zákonmi, nesie spoločnos
Lenovo zodpovednos len vo výške priamych škôd, ktoré zákazník utrpel, maximálne
však do výšky nákupnej ceny produktu. Toto obmedzenie sa nevzahuje na škody za
ublíženie na tele (aj so smrtenými následkami) a škody na nehnutenom a hmotnom
osobnom majetku, za ktoré je spoločnos Lenovo právne zodpovedná.
Toto obmedzenie platí aj pre dodávateov spoločnosti Lenovo, predajcov a Poskytovatea
servisu. Predstavuje maximálny rozsah kolektívnej zodpovednosti spoločnosti Lenovo,
jej dodávateov, predajcov a poskytovateov servisu.
SPOLOČNOSŤ LENOVO, JEJ DODÁVATELIA, PREDAJCOVIA A
POSKYTOVATE SERVISU NEBUDÚ V ŽIADNOM PRÍPADE NIESŤ
ZODPOVEDNOSŤ ZA ANI JEDEN Z TÝCHTO PRÍPADOV, ANI KEBY BOLI
INFORMOVANÍ O ICH MOŽNOSTI: 1) ZA NÁROKY TRETÍCH STRÁN VOČI
ZÁKAZNÍKOVI ZA ŠKODY; 2) ZA STRATU ALEBO POŠKODENIE ÚDAJOV;
ALEBO 3) ZA MIMORIADNE, NÁHODNÉ ALEBO NEPRIAME ŠKODY, ANI
ZA ŽIADNE NÁSLEDNÉ HOSPODÁRSKÉ ŠKODY, VRÁTANE STRATY
ZISKOV, TRHOV, VÝNOSOV, DOBREJ POVESTI ALEBO
PREDPOKLADANÝCH ÚSPOR. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOUJÚ VYŇATIE ALEBO OBMEDZENIE NÁHODNÝCH ALEBO
NÁSLEDNÝCH ŠKÔD, TAKŽE VYŠŠIE UVEDENÉ OBMEDZENIE ALEBO
VYŇATIE SA V NICH NEUPLATŇUJE.
Spory
Ak ste produkt nadobudli v Kambodži, Indonézii, Vietname, Srí Lanke alebo na
Filipínach, spory, ktoré vyplynú z tejto záruky alebo v spojitosti s ňou vyrieši s konečnou
platnosou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Singapure a táto záručná zmluva sa bude riadi,
interpretova a uplatňova v súlade so zákonmi v Singapure bez ohadu na nezlučitené
zákony. Ak ste produkt nadobudli v Indii, spory, ktoré by vyplynuli z tejto záruky alebo v
10 Informácie o zárukách a podpore
spojitosti s ňou vyrieši s konečnou platnosou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Bangalore, v
Indii. Arbitráž v Singapure bude prebieha v súlade s platnými arbitrážnymi pravidlami
Medzinárodného arbitrážneho centra v Singapure ("Pravidlá SIAC"). Arbitráž v Indii
bude prebieha v súlade s platnými zákonmi Indie. Rozhodnutie arbitráže je konečné a
záväzné pre všetky zúčastnené strany bez možnosti odvola sa. Arbitrážne rozhodnutie
bude vyhotovené v písomnej podobe, bude v ňom vysvetlený nález skutkovej podstaty a
závery vyplývajúce zo zákona. Všetky arbitrážne konania musia by vedené a všetky
dokumenty počas týchto konaní musia by predložené v anglickom jazyku a anglická
verzia tejto záruky pri takýchto konaniach prevahu nad ostatnými jazykovými
verziami.
Ďalšie práva
TÁTO ZÁRUKA VÁM UDEUJE URČITÉ ZÁKONNÉ PRÁVA A SÚČASNE
MÔŽETE MAŤ AJ INÉ PRÁVA, KTORÉ RÔZNE V JEDNOTLIVÝCH
ŠTÁTOCH ALEBO JURISDIKCIÁCH. TAKISTO MÔŽETE MAŤ ĎAŠIE
PRÁVA NA ZÁKLADE PLATNÉHO ZÁKONA ALEBO PÍSOMNEJ DOHODY
SO SPOLOČNOSŤOU LENOVO. ŽIADNA ČASŤ TEJTO ZÁRUKY
NEOVPLYVŇUJE ZÁKONNÉ PRÁVA, VRÁTANE PRÁV ZÁKAZNÍKOV
VYPLÝVAJÚCICH Z MIESTNYCH PRÁVNYCH PREDPISOV, KTORÉ RIADIA
PREDAJ SPOTREBNÉHO TOVARU A NIE JE ICH MOŽNÉ ZMLUVNE
OBMEDZIŤ ALEBO ODOPRIEŤ.
Oblas európskeho ekonomického priestoru (EEA)
Zákazníci v rámci EEA EEA môžu spoločnos Lenovo kontaktova na adrese: EMEA
Service Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01,
Bratislava, Slovakia. Servis môžete na základe tejto záruky pre hardvérové produkty
spoločnosti Lenovo, zakúpené v krajinách EEA, získa v ubovonej krajine EEA, v
ktorej bol tento produkt spoločnosou Lenovo ohlásený a sprístupnený.
Záručné informácie
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typy záručného
servisu
1039 USA, Kanada, Latinská Amerika,
Európa, Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
1040 USA, Kanada, Latinská Amerika,
Európa, Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 11
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typy záručného
servisu
1027 USA, Kanada, Latinská Amerika,
Európa, Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
1029 USA, Kanada, Latinská Amerika,
Európa, Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Ak je to potrebné, Poskytovate servisu vám zabezpečí opravu alebo výmenu v závislosti
od typu záručného servisu vášho produktu a dostupného servisu. Termín realizácie
servisu bude závisie od času, kedy oznámite poruchu, od dostupnosti náhradných
dielcov a iných faktorov.
Záručná lehota 3 roky na dielcea1roknaprácu znamená, že spoločnos Lenovo
poskytuje bezplatný záručný servis na:
a. dielce a prácu počas prvého roka záručnej lehoty (alebo dlhšie, ak je to vyžadované
zákonom); a
b. len na dielce, spôsobom výmeny, v druhom a treom roku záručnej lehoty. Váš
poskytovate servisu vám zaúčtuje všetky práce súvisiace s opravou alebo výmenou
dielcov v druhom a treom roku záručnej lehoty.
Typy záručného servisu
1. Servis CRU (dielce vymenitené zákazníkom)
V prípade poskytnutia služby formou zákazníkom vymeniteného dielca, Poskytovate
služby dodá zákazníkom vymenitenú jednotku, ktorú si zákazník sám nainštaluje.
Inštrukcie na výmenu CRU súčasou produktu a v prípade potreby vám ich
kedykovek na požiadanie poskytne spoločnos Lenovo. Dielce CRU, ktoré si zákazník
ahko sám nainštaluje sa nazývajú zákazníkom inštalovatené dielce CRU, kým dielce
CRU s voliteným servisom môžu vyžadova pri inštalácii určité technické zručnosti a
nástroje. Inštaláciu zákazníkom inštalovatených dielcov CRU musíte vykona sami.
Môžete vyžadova, aby Poskytovate služby nainštaloval zákazníkom vymenitené dielce
s voliteným servisom v rámci záručných služieb, ktoré určené pre váš produkt. Za
poplatok môže by k dispozícii služba inštalácie CRU inštalovatených zákazníkom
spoločnosou Lenovo. Zoznam dielcov CRU a ich druh nájdete v publikácii, ktorá sa
dodáva spolu s produktom alebo na webovej stránke www.lenovocom/CRUs. Ak je
vyžadované vrátenie poškodeného dielca CRU, budete na túto skutočnos upozornený v
materiáloch, ktoré dodávané spolu s náhradným CRU. Ak je vyžadované vrátenie
jednotky: 1) pribalené budú pokyny na vrátenie, predplatený návratový štítok s adresou a
prepravný obal s náhradnou zákazníkom vymenitenou jednotkou a 2) náhradná
12 Informácie o zárukách a podpore
zákazníkom vymenitená jednotka môže by účtovaná, ak Poskytovateovi služby nie je
doručený pokazený zákazníkom vymenitený dielec do tridsiatich (30) dní od prijatia
náhradnej jednotky.
2. Servis u zákazníka
V prípade Servisu u zákazníka Poskytovate servisu produkt vymení alebo opraví priamo
na vašom pracovisku. Zákazník je povinný vyčleni vhodný pracovný priestor, kde
možno produkt Lenovo rozobra a zloži. Niektoré produkty bude potrebné odosla do
špecializovaného servisného strediska na opravu.
3. Kuriérska alebo zásielková služba
V prípade Kuriérskej alebo zásielkovej služby bude váš produkt opravený alebo
vymenený v určenom servisnom stredisku a dodanie produktu bude zabezpečené
Poskytovateom servisu. Vy ste zodpovedný za odpojenie produktu. Poskytovate servisu
vám zabezpečí prepravný zásobník, ktorý slúži na prepravu produktu do určeného
servisného strediska. Kuriér vyzdvihne váš produkt a dopraví ho do určeného servisného
strediska. Po dokončení opravy alebo výmeny servisné stredisko vráti produkt
zákazníkovi.
4. Služba doručenia alebo poslania zákazníkom
V prípade Služby doručenia alebo poslania zákazníkom bude váš produkt vymenený
alebo opravený v určenom servisnom stredisku a dodávka produktu bude zabezpečená
zákazníkom. Za dopravu alebo doručenie poštou nesie zodpovednos zákazník, poda
pokynov Poskytovatea služby (s platbou vopred, pokia nie je uvedené inak), pričom
produkt bude vhodne zabalený a dodaný na určené miesto. Po skončení opravy alebo
výmeny bude produkt pripravený na vyzdvihnutie. Ak si produkt nevyzdvihnete,
Poskytovate servisu ho môže použi poda svojho uváženia. V prípade služby
doručenia, vám bude produkt zaslaný na náklady spoločnosti Lenovo, pokia
Poskytovate servisu nestanoví inak.
5. Služba výmeny produktu
Na základe služby výmeny produktu doručí spoločnos Lenovo náhradný produkt na vaše
pracovisko. Zákazník je zodpovedný za jeho inštaláciu a overenie správnosti fungovania.
Náhradný produkt sa stáva vlastníctvom zákazníka a vymenený produkt vlastníctvom
spoločnosti Lenovo. Vymenený produkt musíte zabali do prepravného kartónu, v ktorom
vám bol dodaný náhradný produkt. Takto zabalený produkt musíte posla spä do
spoločnosti Lenovo. Náklady na prepravu oboma smermi budú platené spoločnosou
Lenovo. Ak nepoužijete kartón, v ktorom vám bol dodaný náhradný produkt, môžete by
braný na zodpovednos za poškodenie vymeneného produktu počas prepravy. Náhradný
produkt vám môže by zaúčtovaný v prípade nedoručenia poškodeného produktu do
spoločnosti Lenovo do 30 dní od dátumu na potvrdenke o výmene.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 13
Suplemento de Garantía para México
Este Suplemento se considera parte integrante de la Garantía Limitada de Lenovo y será
efectivo única y exclusivamente para los productos distribuidos y comercializados dentro
del Territorio de los Estados Unidos Mexicanos. En caso de conflicto, se aplicarán los
términos de este Suplemento.
Todos los programas de software precargados en el equipo sólo tendrán una garantía de
treinta (30) días por defectos de instalación desde la fecha de compra. Lenovo no es
responsable de la información incluida en dichos programas de software y/o cualquier
programa de software adicional instalado por Usted o instalado después de la compra del
producto.
Los servicios no cubiertos por la garantía se cargarán al usuario final, previa obtención de
una autorización.
En el caso de que se precise una reparación cubierta por la garantía, por favor, llame al
Centro de soporte al cliente al 001-866-434-2080, donde le dirigirán al Centro de servicio
autorizado más cercano. Si no existiese ningún Centro de servicio autorizado en su
ciudad, población o en un radio de 70 kilómetros de su ciudad o población, la garantía
incluirá cualquier gasto de entrega razonable relacionado con el transporte del producto a
su Centro de servicio autorizado más cercano. Por favor, llame al Centro de servicio
autorizado más cercano para obtener las aprobaciones necesarias o la información
relacionada con el envío del producto y la dirección de envío.
Para obtener una lista de los Centros de servicio autorizados, por favor, visite:
http://www.lenovo.com/mx/es/servicios
Importér:
Lenovo México S. de R.L. de C.V.
Av. Santa Fe 505, Piso 15
Col. Cruz Manca
Cuajimalpa, D.F., México
C.P. 05349
Tel. (55) 5000 8500
14 Informácie o zárukách a podpore
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26

Lenovo THINKSERVER TD230 Informácie O Zárukách A Podpore

Typ
Informácie O Zárukách A Podpore