Akozískaťzáručnýservis
Akproduktnepracujepočastrvaniazárukytak,akotozaručujevýrobca,požiadajte
ozáručnýservisspoločnosťLenovoaleboposkytovateľaservisuautorizovaného
spoločnosťouLenovo.Zoznamautorizovanýchposkytovateľovservisuaich
telefónnychčíseljekdispozíciinaadrese:www.lenovo.com/support/phone.
Záručnýservisnemusíbyťdostupnývovšetkýchkrajináchamôžesav
jednotlivýchkrajináchlíšiť.Zaposkytnutieservisumimoobvyklejoblasti
poskytovaniaservisusimôžeposkytovateľservisuúčtovaťpoplatky.Informácieo
vašejoblastivámposkytnemiestnyposkytovateľservisu.
Povinnostizákazníkatýkajúcesazáručnéhoservisu
Skôrakovámbudeposkytnutýzáručnýservis,musítevykonaťnasledujúcekroky:
•Postupujtepodľapokynovnazískanieservisuurčenýchposkytovateľom
servisu.
•Zálohujtealebozabezpečtevšetkyprogramyaúdajenachádzajúcesav
produkte.
•Poskytniteposkytovateľoviservisuvšetkysystémovékľúčeaheslá.
•Umožniteposkytovateľoviservisuvdostatočnomrozsahuvoľnýabezpečný
prístupdovšetkýchpriestorov,abymoholbyťvykonanýservis.
•Odstráňtezproduktuvšetkyúdajevrátanedôverných,majetkovýcha
osobnýchúdajovalebo,aktakétoúdajenemôžeteodstrániť,upravteinformácie
tak,abykniminástrananemohlazískaťprístupaleboabysanaosobnéúdaje
nevzťahovalipríslušnézákony.Poskytovateľservisunenesiezodpovednosťza
stratuanizverejnenieakýchkoľvekúdajovvrátanedôverných,majetkovýcha
osobnýchúdajovzproduktuvrátenéhoaleboposkytnutéhonazáručnýservis.
•Odstráňtevšetkyfunkcie,dielce,voľby,zmenyapríslušenstvo,naktorésa
záručnýservisnevzťahuje.
•Uistitesa,žesanaproduktanidielecnevzťahujúžiadneprávneobmedzenia,
ktorébrániajehovýmene.
•Akniestevlastníkomproduktualebodielca,získajteautorizáciuodvlastníka,
abymoholposkytovateľservisuvykonaťzáručnýservis.
Akovášposkytovateľservisuodstrániproblémy
Keďkontaktujeteposkytovateľaservisu,dodržtepríslušnýpostupnazistenie
avyriešenieproblému.
Poskytovateľservisusapokúsidiagnostikovaťavyriešiťproblémtelefonicky,
prostredníctvome-mailualebovzdialenejpodpory.Poskytovateľservisuvásmôže
požiadaťoprevzatieanainštalovaniesoftvérovýchaktualizácií.
Niektoréproblémymožnovyriešiťvýmenoudielca,ktorýsinainštalujetesami.
Tietodielcesanazývajúdielce„CRU“alebo„dielcevymeniteľnézákazníkom“.Ak
jetotovášprípad,poskytovateľservisuvámdoručídielecCRU,ktorýsisami
nainštalujete.
12ThinkServerInformácieozárukáchapodpore