Lenovo ThinkServer Warranty And Support Information

Typ
Warranty And Support Information

Tento návod je vhodný aj pre

Nižšie nájdete stručné informácie pre ThinkServer 0387, ThinkServer 0388, ThinkServer 0389, ThinkServer 0390, ThinkServer 0391, ThinkServer 0392, ThinkServer 0393 a ThinkServer 0441. Tento dokument poskytuje informácie o záruke Lenovo, informácie o dielcoch vymeniteľných zákazníkom (CRU) a o kontaktovaní centra podpory Lenovo. Obsahuje tiež pokyny na nájdenie najnovších informácií na webovej stránke podpory Lenovo.

Nižšie nájdete stručné informácie pre ThinkServer 0387, ThinkServer 0388, ThinkServer 0389, ThinkServer 0390, ThinkServer 0391, ThinkServer 0392, ThinkServer 0393 a ThinkServer 0441. Tento dokument poskytuje informácie o záruke Lenovo, informácie o dielcoch vymeniteľných zákazníkom (CRU) a o kontaktovaní centra podpory Lenovo. Obsahuje tiež pokyny na nájdenie najnovších informácií na webovej stránke podpory Lenovo.

ThinkServer
Informácieozárukáchapodpore
Typypočítačov:0387,0388,0389,0390,0391,0392,0393a0441
Poznámka:
Predpoužitímtýchtoinformáciípodporyaproduktu,naktorýsavzťahujú,si
prečítajtenasledujúcečasti:
„SafetyInformation(Bezpečnostnéinformácie)“nastránkeiii
Kapitola3„ObmedzenázárukaspoločnostiLenovo“nastránke11
Kapitola5„Vyhlásenia“nastránke25
Druhévydanie(December2011)
©CopyrightLenovo2011.
VYHLÁSENIEOOBMEDZENÝCHPRÁVACH:Akúdajealebosoftvérdodávané
podľazmluvyGSA(GeneralServicesAdministration),potompoužívanie,kopírovanie
azverejneniepodliehajúobmedzeniamdenovanýmvzmluvečísloGS-35F-05925.
Obsah
SafetyInformation(Bezpečnostnéinformácie).........iii
Kapitola1.Zdrojeinformácií................1
Dokumentácia......................1
WeboválokalitaThinkServer.................3
WeboválokalitapodporyspoločnostiLenovo...........3
Zaznamenanieinformáciíoserveri...............4
Kapitola2.Pomocaservis.................5
Skôrakozavoláte.....................5
Žiadosťoservis.....................5
CelosvetovýtelefónnyzoznampodporyLenovo..........6
Používanieinýchslužieb..................9
Nákupďalšíchslužieb..................10
InformácieoserviseproduktuodspoločnostiLenovopreTaiwan....10
Kapitola3.ObmedzenázárukaspoločnostiLenovo.......11
Časť1Všeobecnépodmienky...............11
Časť2Podmienkyprejednotlivékrajiny............15
Časť3Informácieozáručnomservise............18
SuplementodeGarantíaparaMéxico.............21
Kapitola4.Dielcevymeniteľnézákazníkom(dielceCRU)......23
Kapitola5.Vyhlásenia..................25
Informácieoďalšíchvyhláseniach..............26
EurópskaznačkazhodyCE................26
Ochrannéznámky...................26
©CopyrightLenovo2011i
iiThinkServerInformácieozárukáchapodpore
SafetyInformation(Bezpečnostnéinformácie)
Poznámka:Beforeusingtheproduct,besuretoreadandunderstandthe
multilingualsafetyinstructionsonthedocumentationDVDthatcomeswiththe
product.
Antesdeusaroproduto,leiaeentendaasinstruçõesdesegurançamultilíngues
noDVDdedocumentaçãoqueoacompanha.
Предидаизползватетозипродукт,задължителнопрочететеивникнетев
многоезичнитеинструкциизабезопасноствDVDдискасдокументация,
койтосепредоставяспродукта.
Prijeupotrebeovogproizvodaobaveznopročitajtevišejezičnesigurnosneupute
kojesenalazenaDVD-usdokumentacijomkojidobivateuzproizvod.
Předpoužitímproduktujetřebasipřečístaporozumětbezpečnostnímpokynům
uvedenýmnadiskuDVDsdokumentací,kterýjedodávánsproduktem.
Førdubrugerproduktet,skaldusørgeforatlæseogforstådesikkerhedsforskrifter,
derndeseresprog,dendokumentations-dvd,derfølgermedproduktet.
LuetuotteenmukanatoimitetullaDVD-tietolevylläolevatmonikielisetturvaohjeet
ennentämäntuotteenkäyttöä.
Avantd'utiliserleproduit,veillezàbienlireetcomprendrelesinstructionsde
sécuritémultilinguesgurantsurleDVDdedocumentationfourniavecleproduit.
Πρινχρησιμοποιήσετετοπροϊόν,βεβαιωθείτεότιέχετεδιαβάσεικαικατανοήσει
τιςοδηγίεςασφάλειας,οιοποίεςείναιδιαθέσιμεςσεδιάφορεςγλώσσεςστοDVD
τεκμηρίωσηςπουσυνοδεύειτοπροϊόν.
VorVerwendungdesProduktssolltenSieunbedingtdiemehrsprachigen
SicherheitsanweisungenaufderDokumentations-DVDlesen,dieimLieferumfang
desProduktsenthaltenist.
Atermékhasználataelőttmindenképpenolvassaelésértelmezzeatermékhez
kapottdokumentációsDVDlemezentalálható,többnyelvenelolvashatóbiztonsági
előírásokat.
©CopyrightLenovo2011iii
Primadiutilizzareilprodotto,accertarsidileggereecomprendereleinformazioni
sullasicurezzamultilinguedisponibilisulDVDdidocumentazionefornitoconil
prodotto.
使DocumentationDVD
使
DVD
.
Voordatuhetproductgebruikt,moetuervoorzorgendatudemeertalige
veiligheidsinstructiesopdedocumentatie-dvdvanhetproducthebtgelezenen
begrijpt.
Przedskorzystaniemzproduktunależyzapoznaćsięzwielojęzycznymi
instrukcjamibezpieczeństwaznajdującymisięnapłycieDVDzdokumentacją
dostarczonąwrazzproduktem.
Antesdeutilizaroproduto,leiaatentamenteasinstruçõesdesegurança
multilinguesqueconstamnoDVDdedocumentaçãofornecidocomoproduto.
Înaintedeautilizaprodusul,asiguraţi-văaţicititşiînţelesinstrucţiunilede
siguranţăînmaimultelimbidepeDVD-ulcudocumentaţiecareînsoţeşte
produsul.
Førdubrukerproduktet,duleseogforstådenerspråklige
sikkerhetsinformasjonenDVDenmeddokumentasjonsomfølgermed
produktet.
Преждечемиспользоватьэтотпродукт,внимательноознакомьтесьс
инструкциямипотехникебезопасностинаразныхязыках,которыеможно
найтинаDVD-дискесдокументациейвкомплектеспродуктом.
使DVD
Prenegotoupotrebiteproizvodobaveznopaljivoproitajteiprouiteviejeziko
uputstvozabezbednostnadokumentacionomDVD-ukojistedobiliuzproizvod.
PredpouvanmproduktusipretajteviacjazynbezpenostnpokynynadiskuDVDs
dokumentcioudodanomsproduktom.
Predenzačneteuporabljatiizdelek,jepomembno,daprebereteinrazumete
večjezičnavarnostnanavodilanaDVD-juzdokumentacijo,kistegaprejeliskupaj
zizdelkom.
ivThinkServerInformácieozárukáchapodpore
Antesdeutilizarelproducto,asegúresedeleerycomprenderlasinstrucciones
deseguridadmultilingüesdelDVDdedocumentaciónqueseproporcionacon
elproducto.
Varnogamedattläsasäkerhetsinstruktionernadokumentations-DVD-skivan
somföljermedprodukteninnandubörjaranvändaprodukten.
使DVD
Buürünükullanmadanönce,ürünlebirliktegönderilenbelgeDVD'siüzerindeki
çokdiliçerengüvenlikyönergeleriniokuyupanladýðýnýzdaneminolun.
Передвикористаннямцьогопродуктууважноознайомтесязінструкціями
зтехнікибезпекинарізнихмовах,щоможназнайтинаDVD-дискуз
документацієювкомплектізпродуктом.
ThinkServerInformácieozárukáchapodporev
viThinkServerInformácieozárukáchapodpore
Kapitola1.Zdrojeinformácií
Tátokapitolavámporadíakozískaťprístupkužitočnýmzdrojominformácií,ktoré
môžetepotrebovaťpriprácisproduktomLenovo
®
ThinkServer
®
.
Dokumentácia
Tátočasťobsahujevšeobecnýopisrôznejdokumentáciedodávanejspočítačom,
akoajpostupnazískanietejtodokumentácie.
Tlačenádokumentácia
Baleniepočítačaobsahujenasledujúcetlačenédokumenty.
ReadMeFirst(Prečítajtesiakoprvé)
Tentoviacjazyčnýdokumentbystesimaliprečítaťakoprvý.Dokument
vámodporúčaprečítaťsiúplnéinformácieozárukách,technickejpodporea
bezpečnostipredpoužitímproduktu.TietoinformácienájdetenadiskuDVDs
dokumentáciou,ktorýsadodávasosystémom.Dokumenttaktiežopisuje,ako
nájsťnajnovšieinformácienawebovejlokalitepodporyspoločnostiLenovo.
ImportantNotices(Dôležitévyhlásenia)
Tentodokumentobsahujebezpečnostnéaprávnevyhlásenia,ktorébystesi
malipozorneprečítaťpredpoužitímpočítača.
DiskDVDsdokumentáciou
DiskDVDsdokumentáciou,ktorýsadodávaspočítačom,obsahujezne
dokumentykpočítačuvoformátePDF.Akchcetedokumentáciuzobraziť,musíte
maťnapočítačinainštalovanúaplikáciuAdobeReader.Najnovšiuverziuaplikácie
AdobeReadervpožadovanomjazykusižetestiahnuťzwebovejlokality
spoločnostiAdobenaadrese:
http://www.adobe.com
AkchcetespustiťdiskDVDsdokumentáciou,vložtediskDVDdooptickej
jednotky.DiskDVDpodporujeautomaticképrehrávanieavoväčšineprostredísa
spustíautomaticky.AksadiskDVDnespustíalebopoužívateoperačnýsystém
Linux
®
,otvortesúborlaunch.htm,ktorýsanachádzavkoreňovomadresáridisku
DVD.
©CopyrightLenovo20111
Poznámka:SpoločnosťLenovoprevádzkujewebovúlokalitu,naktorejmôžete
získaťnajnovšietechnickéinformácieaprevziaťdokumentáciu,ovládače
zariadeníaaktualizácie.NiektoréinformácievdokumentochnadiskuDVDsa
poprvomvydanídiskuDVDžuzmeniťbezpredchádzajúcehoupozornenia.
NatejtowebovejlokalitepodporyspoločnostiLenovovždyzískatenajnovšiu
dokumentáciukvášmupočítaču:
http://www.lenovo.com/ThinkServerUserGuides
NadiskuDVDsdokumentácioudodanomspolusvašímserveromkdispozícii
nasledujúcedokumenty.
SafetyInformation(Bezpečnostnéinformácie)
Tentoviacjazyčnýdokumentobsahujevšetkybezpečnostnépokynykvášmu
produktuvoviacako30jazykoch.Predpoužívanímproduktusiurčite
prečítajtevšetkybezpečnostnépokyny.
Informácieozárukáchapodpore
TentodokumentobsahujevyhláseniespoločnostiLenovoozáruke,informácie
odielcochvymeniteľnýchzákazníkom(dielcochCRU)ainformácieotomako
kontaktovaťCentrumpodporyspoločnostiLenovo.
Používateľskápríručka
Tentodokumentobsahujepodrobnéinformácie,ktorévásoboznámiasvaším
serveromapomôžuvámpripoužívaní,nastavovaníaúdržbeservera.
RemoteManagementUserGuide(Používateľskápríručkaprevzdialenúsprávu)
Tentodokumentobsahujeinformácie,ktorévámpomôžupripoužívanífunkcie
integrovanejklávesnice,videaamyši(iKVM)privzdialenejspráveservera.
Tentodokumentjedostupnýlenvangličtine.
Poznámka:AkchcetepoužívaťfunkciuiKVM,potrebujetemodulvzdialenej
správyThinkServeriKVM(ďalejnazývanýmoduliKVM)atátovoliteľnásúčasť
musíbyťnainštalovanánakonektoremoduluiKVMnasystémovejdoske.
MegaRAIDSASSoftwareUserGuide(Používateľskápríručkasoftvéru
MegaRAIDSAS)
TentodokumentposkytujeinformácieosystémeRAID(RedundantArrayof
IndependentDisks)aopoužívanípomocnýchprogramovnakonguráciu,
monitorovanieaúdržbupoľaRAIDasúvisiacichzariadení.Tentodokument
jedostupnýlenvangličtine.
Poznámka:AkstesivyžiadalinainštalovaťkartuRAIDdovášhoservera,tento
dokumentvámposkytneinformácieohardvéripoľaRAID.Ďalšieinformácie
opoliRAIDintegrovanéhosoftvéruSATA(SerialAdvancedTechnology
Attachment)nájdetevPoužívateľskejpríručkeservera.
2ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
Dokumentlenprekvalikovanýtechnickýpersonál
Nasledujúcidokumentjeurčenýlenprekvalikovanýtechnickýpersonál
spoločnostiLenovoakdispozíciijelenvangličtinenawebovejlokalitepodpory
spoločnostiLenovo:
http://www.lenovo.com/ThinkServerUserGuides
HardwareMaintenanceManual(Príručkaúdržbyhardvéru)
Tentodokumentobsahujediagnostickéinformácie,zoznamydielcovapostupy
výmenydielcovFRU(Fieldreplaceableunits,dielcevymeniteľnévyškoleným
servisnýmpracovníkom)akoajdielcovCRU.
Akmátepodozrenienasoftvérovýproblém,pozritesidokumentáciuvrátane
súborovreadmeaonlinepomoci,ktorésadodávajúsoperačnýmsystémom
alebosoftvérovýmprogramom.
WeboválokalitaThinkServer
WeboválokalitaThinkServerposkytujeaktuálneinformácieaslužby,ktorévám
pomôžuprikúpe,používaní,aktualizáciiaúdržbevášhoservera.Nawebovej
lokaliteThinkServertiežžetevykonaťnasledujúcečinnosti.Tútowebovú
lokalitunájdetenaadrese:
http://www.lenovo.com/thinkserver
Nakúpiťďalšieservery,akoajaktualizácieapríslušenstvoprevášserver.
Nakupovaťďalšieslužbyasoftvér.
Nakupovaťaktualizáciearozšírenéslužbyopravyhardvéru.
PrečítaťsiobmedzenúzárukuspoločnostiLenovo(LLW).
Získaťprístupkonlinepríručkámvašichproduktov.
Prečítaťsiinformácieopodporeaodstraňovaníproblémov,ktorésatýkajú
vášhomodeluserveraaďalšíchpodporovanýchproduktov.
Prevziaťnajnovšieovládačezariadeníaaktualizáciesoftvéruurčenépreváš
modelservera.
Nájsťtelefónnečíslaservisuapodporyprevašukrajinualebooblasť.
Nájsťnajbližšiehoposkytovateľaservisu.
WeboválokalitapodporyspoločnostiLenovo
Informácieotechnickejpodporekdispozíciinawebovejlokalitepodpory
spoločnostiLenovonaadrese:
http://www.lenovo.com/support
Natejtowebovejlokalitesanachádzajúnajnovšieinformácieopodpore,napríklad
nasledujúce:
Kapitola1.Zdrojeinformácií3
Ovládačeasoftvér
Diagnostickériešenia
Zárukanaproduktyazáručnýservis
Podrobnostioproduktochadielcoch
Používateľsképríručkyanávody
Databázavedomostíanajčastejšieotázky
Zaznamenanieinformáciíoserveri
Zaznamenanieinformáciíovašomserverivámmôžepomôcť,kebysteniekedy
potrebovaliservis.
Menoproduktu,typ,modelasériovéčísloserverasanachádzajúnajehoštítku.
Tietoinformáciepomôžupracovníkomtechnickejpodporyidentikovaťváš
serveraposkytnúťrýchlejšíservis.Nazaznamenanietýchtoinformáciípoužite
nasledujúcutabuľku.
Názovproduktu
________________________________________
Typamodelpočítača(MT-M)
________________________________________
Sériovéčíslo(S/N)
________________________________________
Dátumkúpy
________________________________________
Registráciuserveražetevykonaťpodľapokynovnaadrese:
http://www.lenovo.com/register
Registráciouserverazískatetietovýhody:
Rýchlejšíservis
Automatickéoznámeniaobezplatnomsoftvériašpeciálnychpropagačných
ponukách
4ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
Kapitola2.Pomocaservis
Tátočasťobsahujeinformácieozískanípomociaservisu.
Skôrakozavoláte
Skôrakozavolátesavykonanímnasledujúcichkrokovpokústeproblémvyriešiť
svojpomocne:
Skontrolujtevšetkykáble,čisprávnezapojené.
Skontrolujtevypínače,abystesauistili,žesystémavoliteľnézariadenia
zapnuté.
Vsystémovejdokumentáciisiprečítajteinformácieoriešeníproblémov.
InformáciekdispozíciinadiskuDVDsdokumentáciou,dodanomspolus
vašímproduktom.
Pozritesiaktualizovanéinformácie,novéovládačezariadení,radyatipyna
webovejstránkepodporyspoločnostiLenovo:
http://www.lenovo.com/support
Akjetomožné,počastelefonátusazdržiavajtepripočítači.Majtepripravené
nasledujúceinformácie:
Typamodelpočítača
SériovéčíslahardvérovýchproduktovLenovo
Opisproblému
Presnéznenievšetkýchchybovýchhlásení
Informácieokonguráciihardvéruasoftvéru
Žiadosťoservis
Počaszáručnejlehotyžetezískaťpomocapotrebnéinformácietelefonickyz
Centrapodporyzákazníkov.
Počaszáručnejlehotydostupnétietoslužby:
IdentikáciaproblémuVyškoleníservisnípracovnícivámpomôžustanoviť
hardvérovýproblémarozhodnúťsaprezásah,ktorýjepotrebnýnaodstránenie
problému.
OpravahardvéruAkproblémspôsobilhardvérvzáruke,vyškoleníservisní
pracovnícivámposkytnúpotrebnýservis.
Riadenietechnickýchmodikáciížesastať,žepozakúpeníproduktu
budepotrebnévykonaťurčitézmeny.SpoločnosťLenovoalebovášpredajca
vykonajúvybratétechnickémodikácie(EC),ktorésavzťahujúnavášhardvér.
©CopyrightLenovo20115
Zárukasanevzťahujena:
Výmenualebopoužitiedielcov,ktorénevyrobilaspoločnosťLenovo,neboli
vyrobenépreňualebonemajúzárukuspoločnostiLenovo
Zdrojeidentikáciesoftvérovýchproblémov
KonguráciusystémuUEFI(UniedExtensibleFirmwareInterface)BIOS(Basic
InputOutputSystem)akosúčasťinštaláciealeboaktualizácie
Zmeny,modikáciealeboaktualizácieovládačovzariadení
Inštaláciuaúdržbusieťovýchoperačnýchsystémov(NOS)
Inštaláciuaúdržbuaplikačnýchprogramov
Ďalšieinformácieotypeatrvanízárukyprevášproduktnájdetevčasti„Časť3
Informácieozáručnomservise“nastránke18
.Nazískaniezáručnéhoservisu
budetepotrebovaťdokladokúpe.
CelosvetovýtelefónnyzoznampodporyLenovo
Telefónnečíslamôžubyťzmenenébezpredchádzajúcehoupozornenia.Aktuálny
telefónnyzoznamčíselpodporyspoločnostiLenovojekdispozíciinawebovej
stránke:
http://www.lenovo.com/support/phone
KrajinaaleboregiónTelefónnečíslo
Afrika
Afrika:+44(0)1475-555-055
JužnáAfrika:+27-11-3028888,0800110756a
+27-11-3027252
StrednáAfrika
Kontaktujtenajbližšiehoobchodnéhopartnera
Argentína
0800-666-0011(Španielsky)
Austrália1300-880-917(Anglicky)
Rakúsko01-211-454-610(Nemecky)
Belgicko
02-225-3611(Holandsky,francúzsky)
Bolívia
0800-10-0189(Španielsky)
BrazíliaRegiónSaoPaulo:(11)3889-8986
MimoregiónuSaoPaulo:0800-701-4815
(Brazílskaportugalčina)
Bulharsko359-2-9734618
359-2-9693650
Kanada
1-800-565-3344(Anglicky,francúzsky)
ChileBezplatnéčíslo:188-800-442-488
800-361-213
(Španielsky)
6ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
KrajinaaleboregiónTelefónnečíslo
Čína
(osobitnáadministratívnaoblasť
Hongkong)
8205-0333(Hongkong)
(Kantónskačínština,angličtina,mandarínskačínština)
Čína
(špeciálnaadministratívnaoblasť
Macao)
0800-336(Macao)
(Kantonskáčínština,angličtina,mandarínskačínština)
Kolumbia
1-800-912-3021(Španielsky)
Kostarika
0-800-011-1029(Španielsky)
Chorvátsko
0800-0426
VolaniamimoChorvátska:+38516110095
Cyprus
+357-22-841100
Českárepublika
+420-2-7213-1316
DánskoZáručnýservisapodpora:7010-5150(Dánsky)
Dominikánskarepublika
1-866-434-2080(Španielsky)
Ekvádor
1-800-426911(Španielsky)
Egypt+202–35361005
Salvádor
800-6264(Španielsky)
Estónsko
+3726776793alebo+3726600800
Fínsko+358-800-1-4260(Fínsky)
Francúzsko0810-631-213(Francúzsky)
Nemecko
01805-004618(Nemecky)
Grécko
+30-210-680-1700
Guatemala
1800-624-0051(Španielsky)
Maďarsko
+36-1-382-5716alebo+36-1-382-5720(Maďarsky)
HondurasTegucigalpa:232-4222
SanPedroSula:552-2234
(Španielsky)
India
1800-425-6666(Anglicky)
Indonézia
0215238823
Ibamiestnevolania:001-803-606-282
DID(DirectInwardDialing):+60383156859
(Anglicky,indonézsky)
Írsko
01-881-1444(Anglicky)
Izrael
+972-3-9142800*6557(Hebrejsky,anglicky)
Kapitola2.Pomocaservis7
KrajinaaleboregiónTelefónnečíslo
Taliansko
+39-800-820094(Taliansky)
Japonsko
ZariadeniaIntelliStationaxSeries
VolaniavrámciJaponskaazámorskévolania:
+81-46-266-1358(Japonsky)
Kórea1588-6782(Kórejsky)
Lotyšsko
+3717070360
Litva+37052786600
Luxembursko
+352-360-385-343(Francúzsky)
MalajziaIbamiestnevolania:1800-88-1889
DID:+60383156855
(Anglicky,malajsky)
Malta+35621445566
Mexiko
001-866-434-2080(Španielsky)
StrednýVýchod+44(0)1475-555-055
Holandsko
020-513-3939(Holandsky)
NovýZéland0800-733-222(Anglicky)
Nikaragua
001-800-220-1830(Španielsky)
Nórsko8152-1550(Nórsky)
Panama
CentrumpodporyzákazníkovLenovo:
001-866-434-2080(Bezplatnéčíslo)206-6047
(Španielsky)
Peru
0-800-50-866(Španielsky)
Filipíny
Ibamiestnevolania:1800-1601-0033
DID:+60383156858(Anglicky,lipínsky)
Poľsko
Spoločnéčíslo:+48228786999(Poľsky)
Portugalsko
+351-21-892-7046(Portugalsky)
Rumunsko+4-021-224-4015
Singapur
Ibamiestnevolania:800-6011-343
DID:+60383156859(Anglicky)
Slovensko
+421-2-4954-5555
Slovinsko+386-1-4255-205(Slovinsky)
Španielsko0901-100-000(Španielsky)
SríLanka+94112493547alebo+94112493548(Anglicky)
8ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
KrajinaaleboregiónTelefónnečíslo
Švédsko077-117-1040(Švédsky)
Švajčiarsko
Záručnýservisapodpora:0800-55-54-54
(Nemecky,francúzsky,taliansky)
Taiwan
886-2-82273299alebo0800-000-702(Mandarínska
čínština)
ThajskoIbamiestnevolania:1-800-060-066
6622734088
DID:+60383156857(Thajsky,anglicky)
TrinidadaTobago1-800-645-3330
Turecko
00800-4463-2041(Turecky)
Spojenékráľovstvo
Štandardnýzáručnýservis:08705-500-900
(Anglicky)
Spojenéštáty1-800-426-7378(Anglicky)
Uruguaj
000-411-005-6649(Španielsky)
Venezuela
0-800-100-2011(Španielsky)
Vietnam
PresevernúoblasťaHanoj:
84439462000alebo84439426457
PrejužnúoblasťaHočiminovoMesto:8483829
5160alebo84439426457
(Anglicky,vietnamsky)
Používanieinýchslužieb
AksosvojímprenosnýmpočítačomodspoločnostiLenovocestujetealeboaksvoj
počítačpremiestnitedokrajiny,vktorejsatypvášhoservera,prenosnéhoalebo
stolovéhopočítačapredáva,natentopočítačsaževzťahovaťmedzinárodný
záručnýservis,ktorýváspočaszáručnejlehotyautomatickyoprávňujena
získaniezáručnéhoservisu.Servisbudúvykonávaťservisnéorganizácie,ktoré
autorizovanénavykonávaniezáručnéhoservisu.
Servisnémetódyapostupyvznychkrajináchodlišnéaniektoréslužby
nemusiabyťdostupnévovšetkýchkrajinách.Medzinárodnýzáručnýservissa
poskytujeservisnoumetódou(akonapríkladzásielka,službadoručeniaalebo
servisuzákazníka),ktorásapoužívavkrajinevykonávajúcejservis.Servisné
strediskávurčitýchkrajináchnedokážuzabezpečiťservisvšetkýchmodelov
konkrétnehotypupočítača.Vniektorýchkrajináchsamôžupočasservisu
uplatňovaťpoplatkyaobmedzenia.
Akchcetevedieť,čisavášhopočítačatýkamedzinárodnýzáručnýservis,a
chcetesiprezrieťzoznamkrajín,vktorýchjeservisdostupný,navštívtestránku
Kapitola2.Pomocaservis9
http://www.lenovo.com/support,kliknitenaWarranty(Záruka)apostupujtepodľa
pokynovnaobrazovke.
Technickúpomocpriinštaláciiaodpovedenaotázkytýkajúcesabalíkov
ServicePackprevášnainštalovanýproduktMicrosoft
®
Windows
®
nájdete
nawebovejlokaliteslužiebpodporyproduktovMicrosoftnaadrese
http://support.microsoft.com/directory,prípadnežetekontaktovaťCentrum
podporyzákazníkov.Službyžubyťspoplatnené.
Nákupďalšíchslužieb
Počaszáručnejlehotyapojejskončenímôžetenakupovaťďalšieslužby,ako
napríkladpodporuprehardvér,operačnésystémyaaplikačnéprogramy,služby
nanastavenieakongurovaniesietí,zdokonalenéaleborozšírenéslužbyopráv
hardvéruavoliteľnéinštalácie.Dostupnosťanázvyslužiebsamôžuvznych
krajináchaleboregiónochlíšiť.Ďalšieinformácieotýchtoslužbáchnájdetena
webovejlokalitespoločnostiLenovo:
http://www.lenovo.com
InformácieoserviseproduktuodspoločnostiLenovo
preTaiwan
10ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
Kapitola3.ObmedzenázárukaspoločnostiLenovo
L505-0010-0208/2011
TátoObmedzenázárukaspoločnostiLenovopozostávaznasledujúcichčastí:
Časť1Všeobecnépodmienky
Časť2Podmienkyprejednotlivékrajiny
Časť3Informácieozáručnomservise
PodmienkyČasti2nahrádzajúalebomeniapodmienkyČasti1,akojetouvedené
prejednotlivékrajiny.
Časť1Všeobecnépodmienky
ObmedzenázárukaspoločnostiLenovosavzťahujeibanahardvérové
produktyLenovozakúpenénaosobnépoužitieanienaďalšípredaj.Táto
ObmedzenázárukaspoločnostiLenovojedostupnáajvinýchjazykochnaadrese
www.lenovo.com/warranty.
Načosavzťahujetátozáruka
SpoločnosťLenovozaručuje,ževšetkyhardvérovéproduktyspoločnostiLenovo,
ktoréstezakúpili,bezchýbvpoužitýchmateriálochavpracovnomvyhotovení
pridodržanípostupovbežnéhopoužívaniapočastrvaniazáruky.Záručnálehota
naproduktsazačínadátumomzakúpeniaproduktu,ktorýjeuvedenýnadoklade
okúpealebofaktúre,aleboakourčíspoločnosťLenovo.Záručnálehotaatyp
záručnéhoservisu,ktorésatýkajúvášhoproduktu,uvedenévČasti3
Informácieozáručnomserviseuvedenejnižšie.Tátozárukasavzťahujelenna
produktyvkrajinealebooblastinákupu.
TÁTOZÁRUKAJEVAŠAVÝLUČNÁZÁRUKAANAHRÁDZAVŠETKY
ĎALŠIEZÁRUKYALEBOPODMIENKY,VYJADRENÉALEBOMLČKY
PREDPOKLADANÉ,VRÁTANE,ALENIEVÝHRADNE,MLČKY
PREDPOKLADANÝCHZÁRUKALEBOPODMIENOKOBCHODOVATEĽNOSTI
ALEBOVHODNOSTINAURČITÝÚČEL.NIEKTORÉŠTÁTYALEBO
JURISDIKCIENEUMOŽŇUJÚVYLÚČENIEVÝSLOVNÝCHANIIMPLICITNÝCH
ZÁRUK,APRETOSAVÁSVYLÚČENIEUVEDENÉVYŠŠIENEMUSÍTÝKAŤ.
VTAKOMPRÍPADEPLATIATIETOZÁRUKYIBAVROZSAHUAVTRVANÍ,
KTORÝSTANOVUJEZÁKON,AICHTRVANIEJEOBMEDZENÉNAOBDOBIE
TRVANIAZÁRUKY.NIEKTORÉŠTÁTYALEBOJURISDIKCIENEPOVOĽUJÚ
OBMEDZENIEDĹŽKYTRVANIAIMPLICITNÝCHZÁRUK,TAKŽEUVEDENÉ
OBMEDZENIESAVÁSNEMUSÍTÝKAŤ.
©CopyrightLenovo201111
Akozískaťzáručnýservis
Akproduktnepracujepočastrvaniazárukytak,akotozaručujevýrobca,požiadajte
ozáručnýservisspoločnosťLenovoaleboposkytovateľaservisuautorizovaného
spoločnosťouLenovo.Zoznamautorizovanýchposkytovateľovservisuaich
telefónnychčíseljekdispozíciinaadrese:www.lenovo.com/support/phone.
Záručnýservisnemusíbyťdostupnývovšetkýchkrajináchamôžesav
jednotlivýchkrajináchlíšiť.Zaposkytnutieservisumimoobvyklejoblasti
poskytovaniaservisusižeposkytovateľservisuúčtovaťpoplatky.Informácieo
vašejoblastivámposkytnemiestnyposkytovateľservisu.
Povinnostizákazníkatýkajúcesazáručnéhoservisu
Skôrakovámbudeposkytnutýzáručnýservis,musítevykonaťnasledujúcekroky:
Postupujtepodľapokynovnazískanieservisuurčenýchposkytovateľom
servisu.
Zálohujtealebozabezpečtevšetkyprogramyaúdajenachádzajúcesav
produkte.
Poskytniteposkytovateľoviservisuvšetkysystémovékľúčeaheslá.
Umožniteposkytovateľoviservisuvdostatočnomrozsahuvoľnýabezpečný
prístupdovšetkýchpriestorov,abymoholbyťvykonanýservis.
Odstráňtezproduktuvšetkyúdajevrátanedôverných,majetkovýcha
osobnýchúdajovalebo,aktakétoúdajenemôžeteodstrániť,upravteinformácie
tak,abykniminástrananemohlazískaťprístupaleboabysanaosobnéúdaje
nevzťahovalipríslušnézákony.Poskytovatservisunenesiezodpovednosťza
stratuanizverejnenieakýchkoľvekúdajovvrátanedôverných,majetkovýcha
osobnýchúdajovzproduktuvrátenéhoaleboposkytnutéhonazáručnýservis.
Odstráňtevšetkyfunkcie,dielce,voľby,zmenyapríslušenstvo,naktorésa
záručnýservisnevzťahuje.
Uistitesa,žesanaproduktanidielecnevzťahujúžiadneprávneobmedzenia,
ktorébrániajehovýmene.
Akniestevlastníkomproduktualebodielca,získajteautorizáciuodvlastníka,
abymoholposkytovateľservisuvykonaťzáručnýservis.
Akovášposkytovateľservisuodstrániproblémy
Keďkontaktujeteposkytovateľaservisu,dodržtepríslušnýpostupnazistenie
avyriešenieproblému.
Poskytovateľservisusapokúsidiagnostikovaťavyriešiťproblémtelefonicky,
prostredníctvome-mailualebovzdialenejpodpory.Poskytovateľservisuvásže
požiadaťoprevzatieanainštalovaniesoftvérovýchaktualizácií.
Niektoréproblémymožnovyriešiťvýmenoudielca,ktorýsinainštalujetesami.
Tietodielcesanazývajúdielce„CRU“alebo„dielcevymeniteľnézákazníkom“.Ak
jetotovášprípad,poskytovatservisuvámdoručídielecCRU,ktorýsisami
nainštalujete.
12ThinkServerInformácieozárukáchapodpore
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38

Lenovo ThinkServer Warranty And Support Information

Typ
Warranty And Support Information
Tento návod je vhodný aj pre

Nižšie nájdete stručné informácie pre ThinkServer 0387, ThinkServer 0388, ThinkServer 0389, ThinkServer 0390, ThinkServer 0391, ThinkServer 0392, ThinkServer 0393 a ThinkServer 0441. Tento dokument poskytuje informácie o záruke Lenovo, informácie o dielcoch vymeniteľných zákazníkom (CRU) a o kontaktovaní centra podpory Lenovo. Obsahuje tiež pokyny na nájdenie najnovších informácií na webovej stránke podpory Lenovo.