9
Pred vyžiadaním servisu vykonajte nasledujúce kontroly. V prípade pochybností
týkajúcich sa niektorých kontrolných bodov, prípadne nevyriešenia problému
naznačenými opatreniami, sa obráťte na svojho obchodného zástupcu ohľadom
ďalších pokynov.
Všeobecné informácie
Jednotka nereaguje
• Na 10 sekúnd stlačte tlačidlo Dôjde k vynulovaniu jednotky.
(Informácie o spárovaných zariadeniach nebudú vymazané.)
Prívod elektrického prúdu a nabíjanie
Jednotka sa nedá nabiť
• Uistite sa, že počítač je zapnutý a nie je v úspornom režime alebo v režime
spánku.
• Funguje port USB, ktorý momentálne používate, správne? V prípade, že má
váš počítač ďalšie porty USB, odpojte konektor z portu, v ktorom je momentálne
zapojený, a zapojte ho do jedného z ďalších portov.
• V prípade, že sa vyššie uvedené opatrenia nedajú použiť, odpojte USB nabíjací
kábel a znova ho zapojte.
• Ak sa skráti čas nabíjania a čas používania jednotky, batéria dosiahla konca
svojej životnosti. (Počet možných nabíjaní priloženej batérie: približne 300.)
Nabíjanie trvá dlhšie
• Jednotku nabíjajte pri teplote medzi 10 °C a 35 °C.
LED počas nabíjania nesvieti
• Je USB nabíjací kábel (pribalený) pevne zapojený do USB koncovky počítača?
(→ Str. 4)
Napájanie sa nedá zapnúť
• Nabíja sa v tejto chvíli jednotka? Zariadenie počas nabíjania nemôže byť
zapnuté. (→ Str. 4)
Pripojenie zariadenia Bluetooth
®
Zariadenie sa nedá pripojiť
• Zo zariadenia Bluetooth
®
vymažte párovacie informácie o tejto jednotke, a potom
ich znova spárujte. (→ Str. 5)
Pokyny k odstraňovaniu porúch
Zvuk a hlasitosť
Žiadny zvuk
•
Uistite sa, že jednotka a zariadenie Bluetooth
®
sú správne pripojené.
(→ Str. 5)
• Skontrolujte, či na zariadení Bluetooth
®
hrá hudba.
• Uistite sa, že je jednotka zapnutá a hlasitosť nie je nastavená príliš nízko.
• Znova spárujte a pripojte zariadenie Bluetooth
®
a jednotku. (→ Str. 5)
Nízka hlasitosť
• Zvýšte hlasitosť jednotky. (→ Str. 6)
• Zvýšte hlasitosť na zariadení Bluetooth
®
.
• Vnútri slúchadiel do uší môže byť voda a pod. Voda vnútri a pod. môže znížiť
hlasitosť zvuku. (→ Str. 4)
Zvuk zo zariadenia je prerušovaný / Kvalita zvuku je zlá
• V prípade blokovania signálov môže byť zvuk prerušovaný. Nezakrývajte úplne
túto jednotku svojou dlaňou a pod.
• Zariadenie sa môže nachádzať mimo 10 m dosah pre komunikáciu. Posuňte
zariadenie bližšie k tejto jednotke.
• Odstráňte akékoľvek prekážky medzi touto jednotkou a zariadením.
• Keď sa akékoľvek bezdrôtové zariadenie LAN nepoužíva, vypnite ho.
• V prípade vybitej batérie môže vzniknúť komunikačný problém. Nabite jednotku.
(→ Str. 4)
Telefónne hovory
Nepočujete druhú osobu
• Uistite sa, že jednotka a telefón podporujúci funkciu Bluetooth
®
sú zapnuté.
• Skontrolujte, či jednotka a telefón podporujúci funkciu Bluetooth
®
sú spojené.
(→ Str. 5)
• Skontrolujte nastavenia zvuku na telefóne podporujúcom funkciu Bluetooth
®
.
Ak je zariadenie pre hovor nastavené na telefón s aktívnou funkciou Bluetooth
®
,
nastavte je na jednotku. (→ Str. 5)
• V prípade, že hlasitosť hlasu druhej osoby je príliš nízka, zvýšte hlasitosť
jednotky aj telefónu podporujúceho funkciu Bluetooth
®
.
• Vnútri slúchadiel do uší môže byť voda a pod. Voda vnútri môže znížiť hlasitosť
hlasu druhej osoby.
• Vnútri mikrofónu môže byť voda a pod. Kvôli vode vnútri a pod. nemusí druhá
osoba váš hlas počuť.