Schrack Seconet ST-TOUCH Používateľská príručka

Typ
Používateľská príručka
(1) Všeobecné informácie
Užívateľské rozhranie sa ovláda pomocou dotykového panela. Sesterský terminál riadime cez
menu, ktoré sa otvára ťuknutím na ikony a tlačidlá. Posunom prsta hore alebo dole po displeji
sa nám zobrazuje obsah s viac než 6- timi položkami zoznamu. Posúvaním prsta doľava alebo
doprava po dotykovom displeji prechádzame obsahom jednotlivých funkcií. Na pravej strane
alebo na spodnom okraji displeja sa nám v závislosti od aplikácie zobrazí biely posuvník.
Ťuknutím otvoríme príslušnú ikonu alebo sa nám zobrazí vysvetlenie rôznych kariet či
podponuky. To platí aj pre lištu, zoznam položiek a funkčnú zónu. Dvojitým ťuknutím na
zoznam kariet otvoríme zoznam izieb.
Príslušný zoznam alebo podponuku zavrieme ťuknutím na ikonu v podponuke zoznamu
položiek a vo funkčnom menu.
Krátka inštruktáž k VISOCALL-IP Sesterskému terminálu slúži ako struč
zosumarizovanie, ktoré predpokladá základné znalosti obsiahnuté v užívateľskej príručke
VISOCALL-IP Sesterský terminál (K-HB-023SK).
mikrofón
čas a dátum
stav systému (2)
funkčné ikony (6)
zobrazenie volania (7)
deliaca čiara
zoznam kariet (3)
zoznamy
reproduktor
stavový riadok (2)
posuvník
slúchadlo ikona volania (4)
prepojenie oddelenia (9)
hlásenia (10)
telefón (11)
prehľad izieb (8)
ikony volania (5)
ikony ošetrenia (5)
(2) Stavový riadok
Manuálne prepojenie
Konkrétne nemocničné oddelenie je manuálne pripojené k inému.
Pasívne prepojenie
Iné oddelenie je pripojené ku konkrétnemu oddeleniu.
Lokálna centralizácia aktívna
Oddelenie zobrazuje volania len na sesterskom termináli.
Globálna centralizácia aktívna
Volania môžu byť opätovne prehrané len na centrálnom obládacom
paneli.
Služobná úroveň 1 alebo 2
Tento stav sa zobrazí ak prepneme zo štandardnej úrovne 0 (bez
displeja) na úroveň 1 alebo 2.
(3) Zoznam kariet
Stav zoznamu kariet:
Zoznam neobsahuje žiadne položky a nie je vybraný.
Zoznam obsahuje položky a nie je vybraný.
Zoznam kariet bol vybraný a karta je otvorená.
Obsahuje všetky chybné funkcie a poruchy v oblasti starostlivosti
ako aj systémov tretej strany.
Zoznam porúch
Obsahuje všetky izby s jednotlivými ošetreniami.
3UH]HQĀQiOLVWLQD
Obsahuje všetky izby so stanovenými pripomienkami.
Zoznam pripomienok
Obsahuje všetky volania v
celej oblasti starostlivosti.
Zoznam volaní
(4) Ikony volania na displeji
Nasledovné typy ikon volania sa môžu zobraziť na dispeji terminálu:
Volanie izba Diagnostický hovor
bez odpovede
Núdzové volanie Požiarny alarm
bez odpovede
Volanie doktor DISO alarm
bez odpovede
Srdcový poplach DISO batéria vybitá
bez odpovede
Volanie WC DISO manipulácia
bez odpovede bez odpovede
Núdzové volanie WC DISO súvislosť
bez odpovede bez odpovede
Volanie lôžko Diagnostické odpojenie
bez odpovede
Núdzové volanie lôžko Odpojenie súvisiace s
volaním z postele
Volanie personálu Všeobecná udalosť
(5) Prítomnosť a ikony volania
Až 3 ikony (volanie alebo prítomnosť) môžu byť de nované a usporiadané ľubovoľne
(kon gurácia systému).
ošetrenie s de novaným personálom (sestra, služba alebo doktor),
prichádzajúce volanie de nované (volanie alebo núdzové volanie).
Funkcia volania Funkcia ošetrenia:
(volanie alebo núdzové volanie):
pasívny/aktívny pasívny/aktívny
Sestra Sestra
Doktor Služba
Alarm srdca Doktor
(aktívny: neprerušované svetlo počas volania,
blikajúce svetlo počas núdzového volania)
(6) Funkčné ikony
Funkčné ikony sú umiestnené v strede funkčnej zóny a môžu byť rozložené na viacerých
stranách displeja (pozri posuvník). Zobrazenie funkčných ikon záleží od príslušnej úrovne
služieb.
Medzispojenie
Aktivovanie lokálnej Deaktivovať lokálnu
centralizácie centralizáciu
Všeobecné hlásenie Hlásenie sestra
Hlásenie doktor Hlásenie personál
Telefón Rádio
Vyzváňací ton Hlasitosť
Nastavenie času a dátumu Nastavenie displeja
Prepnúť úroveň Zavrieť úroveň
služieb kariet
(7) Zobrazenie volania
Akonáhle je na oddelení spustené volanie, automaticky sa na displeji terminálu zobrazí
zoznam volaní.
Volanie je uvedené s detailmi o izbe, čísle lôžka a type volania. Ak sa simultánne spustí viacero
volaní, volanie s najvyššou prioritou sa zobrazí vždy na najvyššej pozícii.
ikona – typ volania
volanie s najvyššou prioritou
typ volania
pozícia izby
pozícia lôžka
Oddelenie A Izba 2
PULYRODQLHVOXåE\/{åNR
Oddelenie A Izba 4
Núdzové volanie
Oddelenie A Izba 2
N~G]RYpYRODQLHO{åNR/{åNR
Oddelenie A Izba 3
N~G]RYpYRODQLH:&&KRGED
Oddelenie A Izba 1
VRODQLHGRNWRU
(7.1) Podrobnosti volania
Nasledovná ukážka zobrazuje vybrané podrobnosti o núdzovom volaní lôžka.
Ťuknutím na zoznam sa otvoria podrobnosti o volaní a menu.
Hlasové spojenie
Hlasové spojenie sa vytvorí automaticky ťuknutím na údaj v zozname volaní.
Hlasitosť hovoru (reproduktor/slúchadlo) môžeme meniť počas konverzácie ťuknutím na
posuvník hlasitosti.
Ťuknutím na ikonu ihneď ukončíme hlasové spojenie, automaticky sa pretrhne po 2
minútach.
Ťuknutím na ikonu , alebo nastavíme pripomienku pre sestru, službu alebo
doktora (pozri kapitolu 7.2 - Pripomienka).
Podrobnosti volania bez hlasitého odposluchu
Ak nie je možnosť rozprávania kvôli periférnym zariadeniam (napr. volanie z WC), nevieme
na volanie odpovedať.
ďalšie info
ikona – núdzové volanie lôžko
pozícia
Oddelenie A Izba 2
N~G]RYpYRODQLHO{åNR/{åNR
ukončiť hlasové spojenie
hlasitosť volania
hlasové spojenie naviazané
pripomienka služba
pripomienka sestra
pripomienka doktor
L{åNR
Oddelenie A Izba 2
Hovor s
ďalšie info
izba bez hlasitého odposluchu
pozícia
Oddelenie A Izba 3
Núdzové volanie WC Chodba
Ťukneme na zoznam položiek pre podrobnosti o volaní z WC. Otvorí sa menu a spustí sa
varovný signál.
Na takéto volanie nemôžeme reagovať ťuknutím na ikonu . Je potrebné pohľadať pozíciu
prichádzajúceho volania a prijať vplanie na mieste.
Pripomienky pre službu, sestry či doktorov je možné nastaviť.
(7.2) Pripomienky
Umožňujú identi káciu izieb po volaní ak nemáme odpoveď od volajúceho, je hovor bez
hlasového spojenia, počujeme tón obsadenia, iné hovory sú dotazované pred hľadaním
vhodnej volacej pozície alebo privolanie iných ľudí (sestra, služba alebo doktor) je selektívne
prekladané.
Ťuknutím na príslušnú ikonu aktivujeme pripomienku:
Pre sestru (označenie stavu: blikajúce zelené)
Pre službu (označenie stavu: blikajúce žlté)
Pre doktora (označenie stavu: blikajúce modré)
Položka v zozname (prebiehajúci hovor - napr. núdzové volanie lôžko) je presunutá zo
zoznami volaní do zoznamu pripomienok.
Pripomienka sa vymaže stlačením príslušného tlačidla prítomnosti vždy v izbe volajúceho!
Volania, ktoré sú radené cez pripomienky a neboli vymazané pomocou tlačidla prítomnosti
(v izbe volajúceho) sú automaticky po určitom čase obnovené a zoznam volaní sa otvorí.
ďalšie info
bez hlasitého odposluchu
pozícia
Chodba
Oddelenie A Izba 3
Najdi miesto volania
zoznam kariet – zoznam volaní
lôžko pozícia
novo generované
núdzové volanie lôžko
Oddelenie A Izba 2
VRODQLHSHUVRQiOX/{åNR
Oddelenie A Izba 2
N~G]RYpYRODQLHO{åNR/{åNR
(8.1) Prehľad izieb
Ťukneme opäť na už vybraný zoznam kariet v pásme kariet, či už zoznam volaní,
pripomienok, prezenčnú listinu alebo zoznam porúch (príklad: zoznam volaní).
Po otvorení zoznamu izieb ťukneme na príslušnú položku v zozname.
V prehľade izby sú zobrazené všetky lôžka. Zobrazia sa všetky funkcie vzťahujúce sa na izbu.
Hlasové pripojenie ku komunikačnému terminálu vytvoríme ťuknutím na ikonu .
Ťuknutím na konkrétne číslo lôžka sa spojíme priamo s pacientom.
(8.2) Funkcie izby
Izba môže mať nasledovné funkcie:
Priradiť skupinu starostlivosti Zrušiť priradenie skupiny sta
rostlivosti
Posteľ vybavená Hlasové pripojenie k izbe
pásmo kariet
vybraný zoznam kariet
výber izby
pásmo kariet
prítomnosť obslužného
personálu položky v zozname
Oddelenie A Izba 3
Skupina starostlivosti 3
Oddelenie A Izba 2
Skupina starostlivosti 2
Oddelenie A Izba 1
lokalizácia a skupina starostlivosti
funkcie v izbe
číslo lôžka
hlasové pripojenie k lôžku
zatvoriť prehľad
hlasové pripojenie k izbe
stavové symboly:
audio pripojenie možné
posteľ je vybavená
prehľad izieb
položiek postele
L{åNR4
L{åNR3
L{åNR2
L{åNR1
SNXSLQDVWDURVWOLYRVWL
Oddelenie A Izba 1
(9) Prepojenie oddelení
Umožňuje vytvorenie ošetrovateľských zón, ktoré pozostávajú z dvoch alebo viacerých
oddelení. Zobrazenie, presmerovanie hovoru aj možnosť dotazovania každého volania je
potom rozšírená podľa priorít stanovených na všetkých sesterských a komunikačných
termináloch v zóne.
(9.1) Neaktívne prepojenie
Ťuknutím na ikonu vo funkčnej zóne otvoríme zoznam prepojení.
Ak neexistuje žiadne aktívne prepojenie medzi oddeleniami, ponúka sa nám zoznam
potenciálnych oddelení na prepojenie. Ťuknutím sa požadované oddelenie v zozname
aktivujeme prepojenie oddelenia.
(9.2) Aktívne prepojenie
Ťuknutím na ikonu vo funkčnej zóne otvoríme zoznam prepojení.
Ak je nejaké oddelenie prepojené s iným oddelením, zobrazia sa všetky oddelenia v tej skupine
oddelení.
Na takomto náhľade môžeme prepojenie oddelení zrušiť ťuknutím na ikonu .
zoznam položiek
s názvami oddelení
zatvoriť zoznam
funkcia prepojenia
menu displej
prepojenie oddelení
Oddelenie E
Oddelenie D
Oddelenie C
Oddelenie B
Oddelenie A
Prepojenie
zatvoriť zoznam prepojenie
oddelení (konkrétne oddelenie
je zobrazené žltou)
zatvoriť zoznam
deaktivovať prepojenie
menu displej
prepojenie oddelení
aktívne prepojenie
Oddelenie D
Oddelenie C
Oddelenie A
Prepojenie
(10) Hlásenia
Hlásenia môžu byť vytvorené buď cez zavesené slúchadlo vďaka zabudovanému mikrofónu
alebo cez samotné slúchadlo.
Všeobecný oznam
Hlásenie je vytvorené pre všetky izby v nemocničnom priestore.
Oznam sestre
Hlásenie je vytvorené pre všetky izby v nemocničnom priestore kde bola
aktivovaná prítomnosť sestry alebo personálu.
Oznam doktorovi
Hlásenie je vytvorené pre všetky izby v nemocničnom priestore kde bola
aktivovaná prítomnosť doktora.
Oznam personálu
Hlásenie je vytvorené pre všetky izby v nemocničnom priestore kde bola
aktivovaná prítomnosť sestry, personálu alebo doktora.
Ťuknutím sa konkrétnu ikonu hlásenia vo funkčnej zóne vytvoríme oznam.
Oznam môžeme ukončiť buť ťuknutím na ikonu alebo zavesením.
(11.1) Telefón – nastavenie hovorov
Ťuknutím na ikonu vo funkčnej zóne otvoríme menu.
Ťukaním na ikony čísel - aktívnej zóne si zvolíme konkrétne telefónne číslo.
ukončiť hlásenie
vytvoriť hlásenie
funkčná zóna
Prosim hovor
Sestra
Hlasenie
006641237788
telefón zavrieť menu / zrušiť hovor
nastavenie hovoru
menu displej - telefonovanie
aktívna zóna
Telefon 200
vymazať číslicu
číslo vlastnej pobočky
Ťuknutím na ikonu potvrdíme telefónne číslo a nadviažeme spojenie.
Hlasitosť hovoru (reproduktor/slúchadlo) si môžeme meniť počas konverzácie ťuknutím na
posuvník hlasitosti.
(11.2) Prijatie hovoru
Počas celého trvania hovoru je na displeji zobrazené telefónne číslo a meno bez ohľadu na
kon guráciu systému.
Ťuknutím na ikonu v aktívnej zóne nadviažeme spojenie.
Hlasitosť hovoru (reproduktor/slúchadlo) si môžeme meniť počas konverzácie ťuknutím na
posuvník hlasitosti.
(12) Čistenie a dezinfekcia
Na sesterský terminál, bez výnimky, môžu byť použité len dezinfekčné prostriedky, ktoré
neobsahujú ketóny alebo estery. Vhodné je pri dezinfekcii zariadenie stierať, no za žiadnych
okolností ho neponoriť do vody.
Keď existuje predpoklad, že poškodené zariadenie bolo kontaminované, musí byť pred
zaslaním na opravu vyčistené a dezin kované podľa odporúčaní vyššie.
(13) Prevádzka a údržba
Prevádzka komunikačného systému VISOCALL IP je podmienená článkom 9 normy DIN
VDE0834 časť 1. Preto by sme využili príležitosť podotknúť, že radi vykonáme periodické
inšpekcie a údržbu vo Vašom záujme.
ukončenie hovoru
hlasitosť volania
naviazanie spojenia
006641237788
Pripaja
zrušiť nastavenie hovoru
vyžiadaný hovor
aktívna zóna
číslo hovoru a názov
telefónny hovor
223
Volanie
Mária
hlasitosť volania
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12

Schrack Seconet ST-TOUCH Používateľská príručka

Typ
Používateľská príručka