FGBHFS-101

Fibaro FGBHFS-101 Short Manual

  • Prečítal som si návod na použitie FIBARO Flood Sensor. Som pripravený odpovedať na vaše otázky o tomto zariadení, ktoré detekuje záplavy a meria teplotu. V návode nájdete informácie o inštalácii, používaní a riešení problémov.
  • Ako otvorím snímač?
    Aký typ batérie používa snímač?
    Ako dlho trvá záruka?
    Čo robiť v prípade problémov?
3029
FIBARO Flood Sensor z radu HomeKit je vodný
snímač, používajúci nízkoenergetickú bezdrôto
technológiu Bluetooth®.
Toto príslušenstvo varuje o zatopení, kedykoľvek je
medzi jeho sondami detekovaná voda.
Spoločne s detekciou vody, tento senzor meria tiež
okolitú teplotu. Manipulovanie je detekované vždy,
keď je produkt oddelený od povrchu alebo keď je
kryt otvorený.
SLOVENSKÝ
TIP: Hľadajte obrázky v príslušných kapitolách
Rýchleho návodu na použitie (Quick Start Guide).
Obsah balenia (strana 3):
• Zariadenie,
• Návody a záručné podmienky.
Stiahnite si FIBARO aplikáciu z App Store (strana 4).
Prvé zapnutie (strana 5):
1) Otvorte produkt otočením krytu proti smeru ho-
dinových ručičiek (Fig. 1).
2) Odstráňte kryt (Fig. 2).
3) Vyberte blokátor batérie a skontrolujte, či je baté-
ria vložená správne (Fig. 3).
4) Zatvorte kryt otočením v smere hodinových ruči-
čiek (Fig. 4).
5) Otvorte FIBARO aplikáciu a kliknite na ikonu
(Fig. 5).
6) Aplikácia vás prevedie procesom párovanie.
7) Umiestnite zariadenie na povrch náchylný k zato-
peniu (Fig. 6).
Kód nastavenia:
Kód nastavenia nájdete na zadnej strane Rýchle-
ho návodu na použitie. Uložte si kód na bezpečné
miesto. Budete ho potrebovať v prípade nutnosti
preparovanie.
Resetovanie (strana 7):
1) Otvorte kryt.
2) Stlačte tlačidlo 3x a potom ho stlačte a držte (Fig. 7).
3) Až sa rozsvieti LED kontrolka nažlto, uvoľnite stla-
čenie tlačidla.
4) Znovu stlačte tlačidlo pre potvrdenie.
Pre viac informácií o FIBARO
Flood Sensor, ako napríklad
video návody, parametre, tech-
nické návody a vyhlásenia, nav-
štívte našu webstránku:
manuals.baro.com/sk/hk-ood-sensor
Špecikácia:
Napájanie: Batérie CR123A 3.0V
Rádiový protokol: Nízkoenergetický Bluetooth
®
Rádiová frekvencia: 2.4 GHz
Prevádzková teplota: 0-40°C
Rozmery (priemer x výška): 72 x 28 mm
Zhoda so smernicami EÚ: R&TTE 1999/5/ES
RoHS 2011/65/EU
Varovanie:
Nedodržanie pokynu z návodu muža byť nebezpečné prípad-
ne v rozpore s platnou legislatívou. Výrobca, Fibar Group S.A.
nie je zodpovedný za prípadné škody spôsobené nedodržaním
pokynu z tohto návodu.
Použitie iných batérií než uvedených môže viesť k explózii. Ba-
térie likvidujte správnym spôsobom, v súlade s predpismi na
ochranu životného prostredia.
Právne informácie:
Fibaro a Fibar Group sú ochranné známky spoločnosti Fibar
Group S.A. Bluetooth je registrovanou známkou Bluetooth
SIG, Inc. Apple a HomeKit sú registrované značky spoločnosti
Apple Inc.
Použitie loga Works with Apple HomeKit znamená, že elektro-
nické zariadenie je určené na prepojenie s iPod, iPhone alebo
iPad a bolo výrobcom certikované, aby splnilo výkonnostné
nároky Apple. Spoločnosť Apple nie je zodpovedná za pre-
vádzku zariadenia a jeho zhodu s bezpečnostnými a regulač-
nými normami.
Fibar Group S.A. týmto vyhlasuje, že tento FIBARO Flood Sen-
sor spĺňa základné požiadavky a všetky príslušné ustanovenia
Smernice 1999/5/ES.
Záručné podmienky:
1. Záruka je poskytovaná FIBAR GROUP S.A. (ďalej len "výrobca"), so
sídlom v Poznan, ul. Lotnicza 1; 60-421 Poznaň, zapísaná v obchodnom
registri Národného súdneho registra Okresného súdu v Poznani, VIII
ekonomické oddelenie Národného súdneho registra, č. 553.265, NIP
7811858097, REGON: 301595664.
2. Výrobca je zodpovedný za zariadenie v dôsledku poruchy fyzickej
vady (výrobné alebo materiálové) zariadenia po dobu 12 mesiacov
pre obchodných/24 mesiacov pre jednotlivých zákazníkov od dátumu
jeho zakúpenia.
3. Počas záručnej doby musí výrobca odstrániť vady bezplatne a o
opravu alebo výmenu (podľa vlastného uváženia výrobcom) všetkých
chybných častí zariadenia s novými alebo regenerovanými kompo
-
nentami, ktoré sú bez vád. Ak sa oprava ukáže ako nemožná, výrobca
si vyhradzuje právo nahradiť zariadenia s novou alebo regenerovanou
jednotkou, ktorá musí byť bez akýchkoľvek chýb a jej stav nesmie b
horší ako pôvodné zariadenie vo vlastníctve zákazníka.
4. V osobitných prípadoch, keď zariadenie nemôže byť nahradené za
-
riadením rovnakého typu (napr. zariadenie už nie je k dispozícii), môže
ho výrobca nahradiť iným zariadením, ktoré má technické parametre
podobné chybnému. Takáto činnosť sa považuje za plnenie záväzkov
výrobcu. Výrobca nevracia peniaze zaplatené za zariadenie.
5. Držiteľ platnej záruky musí predložiť žiadosť o opravu prostred
-
níctvom záručného servisu. Nezabudnite: pred odoslaním žiadosti o
opravu, kontaktujte našu technickú podporu pomocou telefónu alebo
e-mailu. Viac ako 50% prevádzkových problémov je vyriešených vzdia
-
lene, šetrí to čas a peniaze vynaložené na začatie konania záručnej
opravy. Ak vzdialená podpora je nedostatočná, musí zákazník vyplniť
Reklamačný formulár (Použitím našich webových stránok - www.ba
-
ro.com), za účelom získania žiadosti o opravu. Keď je formulár žiadosti
o opravu predložený správne, dostane zákazník potvrdenie žiadosti s
jedinečným číslom (Return Merchandise Authorization -RMA).
6. ŽIadosť sa môže vybaviť tiež telefonicky. V tomto prípade je ho
-
vor zaznamenaný a zákazník bude informovaný konzultantom pred
odoslaním žiadosti. Ihneď po odoslaní žiadosti o reklamáciu, kon
-
zultant poskytne zákazníkovi číslo žiadosti o reklamáciu (RMA-číslo).
7. Keď je formulár žiadosti o záručnú opravu predložený správne,
zástupca Oprávneného záručného servisu (ďalej len "AGS"), sa musí
obrátiť na zákazníka.
8. Závady odhalené v záručnej dobe musia byť odstránené najneskôr
do 30 dní odo dňa doručenia zariadenia do AGS. Záručná doba sa pre
-
dlžuje o dobu po ktorú bolo zariadenie doručované do AGS.
9. Chybné zariadenie musí byť dodané objednávateľom s kompletným
štandardným vybavením a s dokladom preukazujúcim jeho kúpu.
10. Časti vymenené v rámci záruky sú vlastníctvom výrobcu. Záruka
pre všetky diely vymenené v záručnom procese sa rovnajú záručnej
dobe pôvodného zariadenia. Záručná doba nahradenej časti nesmie
byť predĺžená.
11. Náklady na dodanie chybného zariadenia hradí zákazník. Pri ne
-
oprávnených servisných zásahoch môže byť vyrúbený poplatok za
služby zákazníkovi za cestovné náklady a manipulačné náklady spo
-
jené s prípadom.
12. AGS neprijme nárok na reklamáciu len vtedy, ak:
- Zariadenie bolo poškodené alebo nebol dodržaný postup z návodu,
- Zariadenie bolo zákazníkom zaslané neúplné, bez príslušenstva
alebo štítku,
- Bolo zistené, že závada bola spôsobená inými dôvodmi, než materiá
-
lom alebo výrobnou vadou zariadenia
- Záručný doklad nie je platný alebo neexistuje žiadny doklad o kúpe,
13. Výrobca nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu na majetku
spôsobenú chybným zariadením. Výrobca nenesie zodpovednosť za
nepriame, náhodné, špeciálne, následné alebo trestné škody, ani za
akékoľvek škody, vrátane okrem iného straty zisku, úspory, dát, stratu
výhod, nároky tretích strán a škody na majetku alebo osobné porane
-
nia vyplývajúce alebo súvisiace s používaním zariadenia.
14. Záruka sa nevzťahuje na:
- Mechanické poškodenie (praskliny, zlomeniny, rezy, odreniny, fyzikál
-
ne deformácie spôsobené nárazom, pádom alebo upustením prístroja
alebo iný predmet, nesprávne použitie alebo nedodržanie návodu na
obsluhu);
- Poškodenie vplyvom vonkajších príčin, napríklad: povodne, búrky,
požiar, blesk, prírodné katastrofy, zemetrasenia, vojna, občianske
nepokoje, zásahu vyššej moci alebo nepredvídané nehody, krádeže,
poškodenia vodou, úniku kvapaliny, úniku obsahu batérie, poveter
-
nostné podmienky, slnko, piesok , vlhkosť, vysoké alebo nízke teploty,
znečistenie ovzdušia;
- Škody spôsobené nefunkčným softvérom, útokom počítačového
vírusu alebo opomenutia aktualizovať softvér ako odporúčanie vý
-
robcom;
- Škody vyplývajúce z: prepätia v napájaní a/alebo telekomunikačných
sietí, nesprávne pripojenie k sieti v rozpore s návodom na obsluhu,
alebo pripojenie ďalších zariadení, ktoré nie sú odporúčané výrobcom.
- Škodu spôsobenú prevádzkou alebo skladovaním zariadení v ex
-
trémne nepriaznivých podmienkach, teda vysoká vlhkosť, prach, príliš
nízka (mráz) alebo príliš vysoká teplota okolia. Detailné prípustné pod
-
mienky pre prevádzku zariadenia sú denované v návode na obsluhu;
- Škody spôsobené použitím príslušenstva, ktoré nie je odporúčané
výrobcom;
- Škody spôsobené chybnou elektroinštaláciu zákazníka, vrátane pou
-
žitia nesprávnych poistiek a chráničov;
- Škody spôsobené zlyhaním zákazníka o zabezpečenie údržby a servi
-
su činností denovaných v návode na obsluhu;
- Škody vyplývajúce z použitia falošných náhradný dielov alebo prís
-
lušenstiev nevhodných pre daný model, opravy a zavádzanie zmien
spôsobené neoprávnenými osobami;
- Chyby spôsobené prevádzkou chybného zariadenia alebo príslu
-
šenstva.
15. Rozsah záručnej opravy nebude zahŕňať pravidelnú údržbu a
revízie, najmä čistenie, úpravy, prevádzkové kontroly, opravy chýb
alebo programovanie parametrov a ďalších činností, ktoré by mali byť
vykonané užívateľom (kupujúcim). Záruka sa nevzťahuje na prirodze
-
né opotrebovanie zariadení a jeho súčastí uvedenývh v návode na
obsluhu a v technickej dokumentácii kde tieto prvky majú denovanú
prevádzkovú životnosť.
16. Ak vznikla porucha na ktorú sa nevzťahuje záruka výrobcu, vy
-
hradzuje si výrobca právo odstrániť túto vadu na základe vlastného
uváženia, opravy poškodených či zničených častí alebo poskytnuté
komponenty potrebné pre opravu alebo výmenu.
17. Táto záruka nevylučuje obmedzenie alebo pozastavenie práva zá
-
kazníka pri predpoklade, že výrobok nie je v súlade s kúpnou zmluvou.
/