ZyXEL P-336M
4 Problémy a ich riešenie
PROBLÉM NÁPRAVA
Po zapnutí prístroja sa nerozsvietia
žiadne LED kontrolky.
Skontrolujte, či používate správny napájací adaptér a či je správne zapojený
do elektrickej zásuvky. Skontrolujte všetky káblové pripojenia.
V prípade, že sa LED kontrolky ani potom nerozsvietia, môže sa jednať o
hardwarový problém. Kontaktujte predajcu zariadenia.
Nemôžem získať prístup k prístroju
P-336M z lokálnej siete LAN.
Skontrolujte káblové prepojenie medzi prístrojom P-336M a počítačom alebo
rozbočovačom (viď kapitola Inštalácia hardwaru).
Vyskúšajte pripojenie k prístroju P-336M z počítača na miestnej sieti (LAN)
pomocou príkazu „ping“. Skontrolujte, či je v počítači inštalovaná ethernetová
karta a je plne funkčná.
Nemôžem nadviazať spojenie
so žiadnym počítačom na sieti
LAN.
Ak nesvietia LED kontrolky 10/100M, skontrolujte káblové prepojenie medzi
prístrojom P-336M a počítačmi na sieti LAN.
Skontrolujte, či je prístroj P-336M a počítače na rovnakej podsieti a tiež, či je IP
adresa správna.
Ak používate káblový modem, musíte najskôr káblový modem vypnúť a počkať
približne 2 až 3 minúty predtým, než modem pripojíte k prístroju P-336M.
Poskytovateľ pridelí WAN IP adresu prístroju až po overení adresy MAC,
hostiteľského mena a užívateľského ID. Kontaktujte poskytovateľa a zistite, aké
overovacie údaje požaduje. Zadajte tieto údaje do príslušných políčiek.
V prípade, že poskytovateľ kontroluje adresu WAN MAC, mali by ste ju
„naklonovať“ z počítača na lokálnu sieť LAN. Kliknite na BASIC > WAN a ďalej na
tlačidlo Advanced (pokročilé nastavenie). Zvoľte voľbu MAC Cloning Enabled
(aktivovať klonovanie adresy MAC) a potom kliknite na Clone Your PC’s MAC
Address (naklonovať MAC adresu počítača), alebo ručne zadajte adresu MAC
daného počítača.
Ak poskytovateľ kontroluje hostiteľské meno, zadajte meno počítača (viď kapitola
Nastavenie pripojenia k internetu) do políčka Host Name (hostiteľské meno) na
obrazovke WAN (kliknite na BASIC > WAN).
Prístroj nedokáže získať WAN IP
adresu od poskytovateľa
pripojenia.
Ak poskytovateľ kontroluje užívateľské ID, kliknite na BASIC > WAN
a skontrolujte typ služby, užívateľské meno a heslo.
Skontrolujte prepojenie medzi prístrojom P-336M a vysokorýchlostným
(broadband) modemom.
Vypnite a znova zapnite prístroj P-336M a vysokorýchlostný (broadband) modem
(aby sa oba prístroje reštartovali).
Nemôžem získať prístup
k internetu.
Skontrolujte na obrazovke WAN nastavenie prístupu k internetu.
13