Lenovo ThinkServer 6530 Warranty And Support Information

Typ
Warranty And Support Information
ThinkServer
Informácie o zárukách a
podpore
Poznámka
Pred použitím týchto informácií a produktu, ktorý podporujú, si prečítajte nasledujúce
informácie:
v Kapitola 4, “Vyhlásenia”, na strane 19.
v Príručky Dôležité vyhlásenia a Bezpečnostné informácie, ktoré sa dodávajú spolu s
produktom.
Prvé vydanie (september 2009)
© Copyright Lenovo 2009.
Majetok © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
Obsah
Kapitola 1. Zdroje informácií ................1
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/thinkserver) ......1
Dokumentácia ......................1
Pomoc a servis ......................2
Skôr ako zavoláte ....................2
Volanie servisu .....................3
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan ..........6
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo ........7
Záručné informácie ....................11
Suplemento de Garantía para México ...............15
Kapitola 3. Dielce vymenitené zákazníkom (CRU) ........17
Kapitola 4. Vyhlásenia ..................19
Vyhlásenie pre Turecko ...................20
Znak CE pre súlad s podmienkami používania v regióne Európskeho spoločenstva 20
Ochranné známky .....................20
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. iii
iv Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 1. Zdroje informácií
Táto kapitola obsahuje informácie o umiestnení dodatočných informácií o produktoch
Lenovo, informácie o riešení problémov so systémom a informácie o spôsobe získania
pomoci a servisu.
Webová stránka ThinkServer (http://www.lenovo.com/
thinkserver)
Webová stránka ThinkServer
poskytuje aktuálne informácie a služby, ktoré vám
pomôžu pri kúpe, aktualizácii alebo údržbe vášho servera. Ďalej tu môžete:
v Prečíta si obmedzenú záruku spoločnosti Lenovo.
v Prečíta si online príručky pre vaše produkty
v Prečíta si informácie o podpore a odstraňovaní problémov, ktoré sa týkajú vášho
modelu servera a alších podporovaných produktov
v Stiahnu si najnovšie ovládače zariadení a aktualizácie softvéru určené pre váš model
servera
v Nájs telefónne čísla servisu a podpory pre vašu krajinu alebo oblas
v Nájs najbližšieho poskytovatea servisu
Dokumentácia
DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu so serverom, obsahuje tieto
príručky:
Inštalačná a užívateská príručka
Táto príručka obsahuje bezpečnostné informácie, návod na inštaláciu,
hardvérové a softvérové požiadavky, návod na výmenu dielcov a pokyny na
konfiguráciu.
Pokyny na inštaláciu do stojana
Táto príručka obsahuje pokyny na inštaláciu servera do skrinky stojana.
Poznámka: Táto príručka je k dispozícii iba pre niektoré modely.
Bezpečnostné informácie
Táto viacjazyčná príručka obsahuje bezpečnostné vyhlásenia a vyhlásenia o
regulácii emisií.
Ak nastane problém so serverom, pozrite si diagnostické informácie a informácie o
odstraňovaní problémov v inštalačnej a užívateskej príručke, ktorá sa nachádza na DVD
Dokumentácie počítača ThinkServer. Taktiež si môžete pozrie Príručku údržby
hardvéru, ktorá obsahuje bezpečnostné informácie, opis funkcií a technických
špecifikácií, informácie o konfigurácii softvéru, výpis dielcov, postupy výmeny
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 1
komponentov a opráv a diagnostické informácie. Príručka údržby hardvéru je k
dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support
Ak máte podozrenie na softvérový problém, pozrite si dokumentáciu, vrátane súborov
readme a online pomoci, ktoré sa dodávajú s operačným systémom alebo aplikačným
programom.
Najnovšie technické informácie, ovládače zariadení a aktualizácie si môžete stiahnu
poda pokynov na webovej stránke Lenovo:
http://www.lenovo.com/support
Pomoc a servis
Táto čas obsahuje informácie o volaní pomoci a servisu.
Skôr ako zavoláte
Skôr ako zavoláte sa vykonaním nasledujúcich krokov pokúste problém vyrieši
svojpomocne:
v Skontrolujte všetky káble, či správne zapojené.
v Skontrolujte vypínače, aby ste sa uistili, že systém a volitené zariadenia zapnuté.
v Použite informácie o odstraňovaní problémov zo systémovej dokumentácie, ktoré k
dispozícii na DVD ThinkServer Documentation, ktoré sa dodáva spolu s vašim
systémom.
v Pozrite si aktualizované informácie, nové ovládače zariadení, rady a tipy na webovej
stránke podpory spoločnosti Lenovo:
http://www.lenovo.com/support
v Majte pripravené nasledujúce informácie:
Typ a model počítača
Sériové čísla vašich hardvérových produktov
Opis problému
Presné znenie všetkých chybových správ
Informácie o konfigurácii hardvéru a softvéru
2 Informácie o zárukách a podpore
Volanie servisu
Počas záručnej lehoty môžete získa pomoc a potrebné informácie telefonicky z Centra
podpory zákazníkov.
Počas záručnej lehoty k dispozícii tieto služby:
Identifikácia problému
Vyškolení pracovníci vám pomôžu stanovi hardvérový problém a rozhodnú
sa pre zásah, ktorý odstráni problém.
Oprava hardvéru
Ak je problém spôsobený hardvérom, na ktorý sa vzahuje záruka, vyškolený
personál je k dispozícii na poskytnutie príslušnej úrovne servisu.
Riadenie inžinierskych zmien
Môžu existova zmeny, ktoré sa vyžadujú po zakúpení produktu. Spoločnos
Lenovo vykoná vybraté technické modifikácie (EC), ktoré sa vzahujú na váš
hardvér.
Záruka sa nevzahuje na:
v Výmenu alebo použitie dielcov, ktoré neboli vyrobené pre spoločnos Lenovo alebo
spoločnosou Lenovo, a ani na dielce Lenovo, ktoré nie zárukou pokryté
v Zdroje identifikácie softvérových problémov
v Konfiguráciu BIOS ako súčas inštalácie alebo aktualizácie
v Zmeny, úpravy alebo aktualizácie ovládačov zariadení
v Inštaláciu a údržbu sieových operačných systémov (NOS)
v Inštaláciu a údržbu aplikačných programov
Telefónne čísla môžu by zmenené bez predchádzajúceho upozornenia. Aktuálny zoznam
telefónnych čísel podpory je k dispozícii na webovej stránke:
http://www.lenovo.com/support/phone
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Južná Afrika: +27-11-3028888, 0800110756 a +27-11-3027252
Stredná Afrika: Kontaktujte najbližšieho obchodného partnera
spoločnosti Lenovo
Argentína 0800-666-0011 (Španielsky)
Austrália 1300-880-917 (Anglicky)
Rakúsko +43-810-100654 (Nemecky)
Belgicko 02-225-3611 (Holandsky, francúzsky)
Bolívia 0800-10-0189 (Španielsky)
Kapitola 1. Zdroje informácií 3
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Brazília Volania prichádzajúce z regiónu Sao Paulo (11) 3889-8986
Volania neprichádzajúce z regiónu Sao Paulo 0800-701-4815
(Brazílska portugalčina)
Bulharsko 359-2-9734618
359-2-9693650
Kanada 1-800-565-3344 (Anglicky, francúzsky)
Chile 800-361-213 alebo 188-800-442-488 Bez poplatku (Španielsky)
Čína
(Hong Kong S.A.R.)
8205-0333 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Čína
(Macao S.A.R.)
795-9892 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Kolumbia 1-800-912-3021 (Španielsky)
Kostarika 0-800-011-1029 (Španielsky)
Chorvátsko Vnútroštátne volania: 0800-0426
Medzištátne volania : +385-1-6110095
Cyprus +357-22-841100
Česká republika +420-2-7213-1316
Dánsko Záručný servis a podpora: 7010-5150 (Dánsky)
Dominikánska republika 1-866-434-2080 (Španielsky)
Ekvádor 1-800-426911 (Španielsky)
Egypt +202-35361005
Salvádor 800-6264 (Španielsky)
Estónsko +372 66 00 800
+372 6776793
Fínsko +358-800-1-4260 (Fínsky)
Francúzsko 0810-631-213 (Francúzsky)
Nemecko 01805-004618 (Nemecky)
Grécko +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (Španielsky)
Maarsko 36-1-382-5720
36-1-382-5716
(Maarsky)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(Španielsky)
India 1800-425-6666 (Anglicky)
4 Informácie o zárukách a podpore
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Indonézia 021-5238 823
001-803-606-282 (Iba miestne volania)
+603 8315 6859 (DID)
(Anglicky, bahasky, indonézsky)
Írsko 01-881-1444 (Anglicky)
Izrael +972-3-9142800 (Hebrejsky, anglicky)
Taliansko +39-800-820094 (Taliansky)
Japonsko 0120-03-5555 (Japonsky)
Kórea 1588-6782 (Kórejsky)
Lotyšsko +371 7070360
Litva +370 5 278 66 00
Luxembursko +352-360-385-343 (Francúzsky)
Malajzia 1800-88-1889 (Iba miestne volania)
+603 8315 6855 (DID)
(Anglicky, bahasky, malajsky)
Malta +35621445566
Mexiko 001-866-434-2080 (Španielsky)
Stredný Východ +44 (0)1475-555-055
Holandsko 020-513-3939 (Holandsky)
Nový Zéland 0800-777-217 (Anglicky)
Nikaragua 001-800-220-1830 (Španielsky)
Nórsko 8152-1550 (Nórsky)
Panama 206-6047
001-866-434-2080 (Centrum podpory zákazníkov Lenovo - bez
poplatku)
(Španielsky)
Peru 0-800-50-866 (Španielsky)
Filipíny 1800-1601-0033 (Iba miestne volania)
+603-8315 6858 (DID)
(Anglicky, filipínsky)
Posko Hlavné číslo: +48-22-878-6999 (Posky)
Portugalsko +351 21 892 7046 (Portugalsky)
Rumunsko +4-021-40-58500
Rusko Moskva: +7 (495) 258 6300
Bez poplatku: 8 800 200 6300
(Rusky)
Singapur 800-6011-343 (Iba miestne volania)
+603-8315 6859 (DID)
(Anglicky)
Kapitola 1. Zdroje informácií 5
Krajina alebo oblas Telefónne číslo
Slovensko +421-2-4954-5555
Slovinsko +386-1-4255-205 (Slovinsky)
Španielsko 91-714-7830 alebo 90-110-0000 (Španielsky)
Srí Lanka +9411 2493547 alebo +9411 2493548 (Anglicky)
Švédsko 077-117-1040 (Švédsky)
Švajčiarsko 0800-55-54-54 (Nemecky, francúzsky, taliansky)
Taiwan 886-2-8723-9799 alebo 0800-000-700 (Mandarínska čínština)
Thajsko 1800-060-066 (Iba miestne volania)
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(Anglicky, thajsky)
Turecko 00800-4463-2041 (Turecky)
Spojené kráovstvo 08705-500-900 (Štandardná záručná podpora)
(Anglicky)
Spojené štáty 1-800-426-7378 (Anglicky)
Uruguaj 000-411-005-6649 (Španielsky)
Venezuela 0-800-100-2011 (Španielsky)
Vietnam Pre severnú oblas a Hanoj:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Pre južnú oblas a Hočiminovo mesto:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(Anglicky, vietnamsky)
Úplné vysvetlenie záručných podmienok nájdete v časti Kapitola 2, “Obmedzená záruka
spoločnosti Lenovo”, na strane 7. Na získanie záručného servisu budete potrebova
doklad o kúpe.
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan
6 Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Obmedzená záruka Lenovo sa vzahuje iba na hardvérové produkty Lenovo zakúpené na
osobné použitie a nie na alší predaj. Toto vyhlásenie o obmedzenej záruke spoločnosti
Lenovo je dostupné aj v iných jazykoch na webovej stránke www.lenovo.com/warranty.
Na čo sa vzahuje táto záruka
Spoločnos Lenovo zaručuje, že všetky vami zakúpené hardvérové produkty bez chýb
v použitých materiáloch a v pracovnom vyhotovení pri dodržaní podmienok bežného
používania po dobu trvania záruky. Záručná doba na produkt začína dátumom zakúpenia
produktu, ktorý je uvedený na doklade o kúpe alebo faktúre, ak Lenovo písomnou
formou neinformuje inak. Záručná lehota a typ záručného servisu, ktoré sa týkajú vášho
produktu, uvedené v časti Záručné informácie.
TÁTO ZÁRUKA JE VAŠA VÝLUČNÁ ZÁRUKA A NAHRÁDZA VŠETKY
ĎALŠIE ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY, VYJADRENÉ ALEBO MLČKY
PREDPOKLADANÉ, VRÁTANE, ALE NEOBMEDZUJÚC SA NA MLČKY
PREDPOKLADANÉ ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY OBCHODOVATENOSTI
A VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO
JURISDIKCIE NEUMOŽŇUJÚ VYLÚČENIE VYJADRENÝCH ALEBO
MLČKY PREPOKLADANÝCH ZÁRUK, TAK SA VÁS VYŠŠIE UVEDENÉ
VYLÚČENIE NEMUSÍ TÝKAŤ. V TAKOM PRÍPADE DANÉ ZÁRUKY
POUŽITÉ IBA V ZÁKONOM VYŽADOVANOM ROZSAHU A OBMEDZENÉ
NA DOBU TRVANIA ZÁRUČNEJ LEHOTY. PO UPLYNUTÍ TEJTO DOBY SA
NEAPLIKUJE ŽIADNA ZÁRUKA. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOUJÚ OBMEDZIŤ DĹŽKU TRVANIA PREDPOKLADANÝCH
ZÁRUK, TAKŽE UVEDENÉ OBMEDZENIE SA VÁS NEMUSÍ TÝKAŤ.
Ako žiada o záručný servis
Ak počítač nefunguje tak, ako by poda záruky mal, zákazník môže kvôli záručnému
servisu kontaktova spoločnos Lenovo alebo schváleného poskytovatea servisu. Každý
z týchto poskytovateov sa bude nazýva Poskytovate servisu. Zoznam
Poskytovateov servisu a ich telefónne čísla k dispozícii na stránke
www.lenovo.com/support/phone.
Záručný servis nemusí by k dispozícii vo všetkých lokalitách a v jednotlivých lokalitách
sa môže líši. Zásah mimo oblasti pôsobenia Poskytovatea servisu môže by
spoplatnený. Informácie o vašej oblasti vám poskytne miestny Poskytovate servisu.
© Lenovo 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 7
Čo urobí Poskytovate servisu na odstránenie problému
Pri volaní Poskytovatea servisu je potrebné dodržiava príslušný postup na zistenie a
vyriešenie problému.
Poskytovate servisu sa pokúsi váš problém diagnostikova a vyrieši cez telefón, e-mail
alebo pomocou vzdialenej podpory. Poskytovate servisu vás môže požiada, aby ste si
stiahli a nainštalovali určené softvérové aktualizácie.
Niektoré problémy je možné vyrieši výmenou dielca, ktorý si nainštalujete sami. Tieto
dielce sa nazývajú dielce CRU alebo Jednotky vymenitené zákazníkom. Ak je toto
váš prípad, Poskytovate servisu vám doručí dielce CRU, ktoré si sami nainštalujete.
Ak problém nie je možné vyrieši telefonicky alebo prostredníctvom vzdialenej podpory,
pomocou softvérových aktualizácií alebo inštaláciou dielcov vymenitených zákazníkom,
váš Poskytovate servisu naplánuje servisný zásah poda druhu záruky, ktorá sa vzahuje
na produkt, tak ako je to uvedené v časti Informácie o záruke.
Ak Poskytovate servisu zistí, že oprava vášho produktu nie je možná, poskytne vám jeho
výmenu za produkt, ktorý je minimálne funkčným ekvivalentom vášho produktu.
Ak Poskytovate servisu určí, že nie je možná oprava ani výmena vášho produktu, máte
nárok na vrátenie produktu predajcovi alebo spoločnosti Lenovo a bude vám vrátená jeho
kúpna cena.
Výmena produktu alebo dielca
Ak záručný servis zahŕňa výmenu produktu alebo dielca, vymenený produkt alebo dielec
sa stane vlastníctvom spoločnosti Lenovo a náhradný produkt alebo dielec sa stane
majetkom zákazníka. Na výmenu zákazník nárok iba v prípade, že produkty a dielce
spoločnosti Lenovo neboli žiadnym spôsobom upravované. Náhradný produkt alebo
dielec nemusí by nový, ale bude správne pracova a je prinajmenšom funkčným
ekvivalentom vymeneného produktu alebo dielca. Pre náhradný produkt alebo dielec
bude plati záruka počas doby, ktorá zostávala do konca záruky pôvodného produktu.
Ešte pred výmenou produktu alebo jeho časti Poskytovateom servisu bude zákazník
súhlasi:
1. s odstránením všetkých komponentov, dielcov, volieb, zmien a pripojení, na ktoré sa
záručný servis nevzahuje;
2. zabezpečí, že na produkt alebo dielec sa nevzahujú žiadne právne záväzky alebo
obmedzenia, ktoré bránia jeho výmene; a
3. získa autorizáciu od vlastníka, aby mohol Poskytovate servisu vykona údržbu na
produkte alebo dielci, ktorý nie je vlastníctvom zákazníka.
8 Informácie o zárukách a podpore
Vaše alšie povinnosti
Tam, kde je to vhodné, zákazník pred poskytnutím servisu, súhlasí s tým, že:
1. bude postupova poda servisných pokynov Poskytovatea servisu;
2. vykoná zálohy alebo zabezpečí všetky programy a údaje, ktoré súčasou tohto
produktu;
3. poskytne svojmu Poskytovateovi servisu všetky systémové kúče alebo heslá a v
dostatočnom rozsahu aj voný a bezpečný prístup do všetkých priestorov, aby mohol
by poskytnutý servis; a
4. zabezpečí, že všetky informácie o identifikovaných alebo neidentifikovaných
jednotlivcoch (Osobné údaje) boli z produktu vymazané, alebo že zákazník ponesie
právnu zodpovednos za všetky Osobné údaje, ktoré nebudú vymazané.
Použitie osobných údajov
Ak využijete servis v rámci tejto záruky, Lenovo si zaznamená, bude používa a
spracováva informácie o záručnom servise a vaše kontaktné informácie, vrátane mena,
telefónnych čísel, adresy a e-mailovej adresy. Spoločnos Lenovo bude tieto informácie
využíva pri poskytovaní servisu v rámci tejto záruky a na vylepšenie vzájomných
obchodných vzahov. Je možné, že vás budeme kontaktova za účelom zistenia vašej
spokojnosti so záručným servisom alebo kvôli upozorneniu na produkty a bezpečnostné
stratégie. Z tohto dôvodu môžeme presunú vaše údaje do ktorejkovek krajiny, v ktorej
naša spoločnos pôsobí a poskytnú ich subjektom konajúcim v záujme našej
spoločnosti. Tieto informácie môžeme tiež zverejni, ak to vyžaduje zákon.
Na čo sa táto záruka nevzahuje
Táto záruka sa nevzahuje na:
v neprerušovanú a bezchybnú prevádzku produktu;
v stratu alebo poškodenie údajov;
v žiadne počítačové programy, dodávané spolu s produktom alebo následne
doinštalované;
v poruchy, ktoré vzniknú nesprávnym používaním, haváriou, modifikáciou, nevhodným
technickým alebo prevádzkovým prostredím, prírodnou katastrofou, nárazovým
prúdom alebo nesprávnou údržbou zákazníkom;
v poškodenie spôsobené neautorizovaným poskytovateom servisu;
v zlyhanie alebo poškodenie spôsobené použitím produktov tretích strán, vrátane tých,
ktoré spoločnos Lenovo ponúka alebo integruje do produktov Lenovo na vašu
požiadavku; a
v žiadnu technickú alebo inú podporu, ako napríklad pomoc s otázkami ako vykona a
otázkami týkajúcimi sa nastavenia a inštalácie produktu.
Záruka sa stane neplatnou, ak dôjde k odstráneniu alebo zmene identifikačných štítkov na
produkte alebo jeho dielcoch.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 9
Obmedzenie zodpovednosti
Lenovo nesie zodpovednos za stratu alebo poškodenie vášho produktu len ak: 1) je v
držaní vášho Poskytovatea servisu alebo 2) sa prepravuje, v prípadoch, ke je
Poskytovate servisu zodpovedný za prepravu produktu.
Spoločnos Lenovo ani Poskytovate servisu nebudú nies zodpovednos za žiadne
dôverné, majetkové ani osobné údaje nachádzajúce sa v produkte. Pred odovzdaním
produktu do servisu alebo jeho vrátením by ste z neho mali takéto údaje odstráni a
urobi si ich zálohu.
Môže sa sta, že z dôvodu nedostatku zo strany spoločnosti Lenovo alebo iného záväzku,
bude ma zákazník nárok na náhradu škôd spoločnosou Lenovo. V každom takomto
prípade, bez ohadu na to, na akom základe zákazník právo žiada náhrady od
spoločnosti Lenovo (vrátane zásadného porušenia, zanedbania, skreslenia skutočnosti
alebo iného vyjadrenia, či krivého vyhlásenia), s výnimkou prípadovavrozsahu, ke
zodpovednos nie je možné odvola alebo obmedzi platnými zákonmi, nesie spoločnos
Lenovo zodpovednos len vo výške priamych škôd, ktoré zákazník utrpel, maximálne
však do výšky nákupnej ceny produktu. Toto obmedzenie sa nevzahuje na škody za
ublíženie na tele (aj so smrtenými následkami) a škody na nehnutenom a hmotnom
osobnom majetku, za ktoré je spoločnos Lenovo právne zodpovedná.
Toto obmedzenie platí aj pre dodávateov spoločnosti Lenovo, predajcov a Poskytovatea
servisu. Predstavuje maximálny rozsah kolektívnej zodpovednosti spoločnosti Lenovo,
jej dodávateov, predajcov a poskytovateov servisu.
SPOLOČNOSŤ LENOVO, JEJ DODÁVATELIA, PREDAJCOVIA A
POSKYTOVATE SERVISU NEBUDÚ V ŽIADNOM PRÍPADE NIESŤ
ZODPOVEDNOSŤ ZA ANI JEDEN Z TÝCHTO PRÍPADOV, ANI KEBY BOLI
INFORMOVANÍ O ICH MOŽNOSTI: 1) ZA NÁROKY TRETÍCH STRÁN VOČI
ZÁKAZNÍKOVI ZA ŠKODY; 2) ZA STRATU ALEBO POŠKODENIE ÚDAJOV;
ALEBO 3) ZA MIMORIADNE, NÁHODNÉ ALEBO NEPRIAME ŠKODY, ANI
ZA ŽIADNE NÁSLEDNÉ HOSPODÁRSKÉ ŠKODY, VRÁTANE STRATY
ZISKOV, TRHOV, VÝNOSOV, DOBREJ POVESTI ALEBO
PREDPOKLADANÝCH ÚSPOR. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOUJÚ VYŇATIE ALEBO OBMEDZENIE NÁHODNÝCH ALEBO
NÁSLEDNÝCH ŠKÔD, TAKŽE VYŠŠIE UVEDENÉ OBMEDZENIE ALEBO
VYŇATIE SA V NICH NEUPLATŇUJE.
Spory
Ak ste produkt nadobudli v Kambodži, Indonézii, Vietname, Srí Lanke alebo na
Filipínach, spory, ktoré vyplynú z tejto záruky alebo v spojitosti s ňou vyrieši s konečnou
platnosou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Singapure a táto záručná zmluva sa bude riadi,
interpretova a uplatňova v súlade so zákonmi v Singapure bez ohadu na nezlučitené
zákony. Ak ste produkt nadobudli v Indii, spory, ktoré by vyplynuli z tejto záruky alebo v
10 Informácie o zárukách a podpore
spojitosti s ňou vyrieši s konečnou platnosou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Bangalore, v
Indii. Arbitráž v Singapure bude prebieha v súlade s platnými arbitrážnymi pravidlami
Medzinárodného arbitrážneho centra v Singapure (Pravidlá SIAC). Arbitráž v Indii
bude prebieha v súlade s platnými zákonmi Indie. Rozhodnutie arbitráže je konečné a
záväzné pre všetky zúčastnené strany bez možnosti odvola sa. Arbitrážne rozhodnutie
bude vyhotovené v písomnej podobe, bude v ňom vysvetlený nález skutkovej podstaty a
závery vyplývajúce zo zákona. Všetky arbitrážne konania musia by vedené a všetky
dokumenty počas týchto konaní musia by predložené v anglickom jazyku a anglická
verzia tejto záruky pri takýchto konaniach prevahu nad ostatnými jazykovými
verziami.
Ďalšie práva
TÁTO ZÁRUKA VÁM UDEUJE URČITÉ ZÁKONNÉ PRÁVA A SÚČASNE
MÔŽETE MAŤ AJ INÉ PRÁVA, KTORÉ RÔZNE V JEDNOTLIVÝCH
ŠTÁTOCH ALEBO JURISDIKCIÁCH. TAKISTO MÔŽETE MAŤ ĎAŠIE
PRÁVA NA ZÁKLADE PLATNÉHO ZÁKONA ALEBO PÍSOMNEJ DOHODY
SO SPOLOČNOSŤOU LENOVO. ŽIADNA ČASŤ TEJTO ZÁRUKY
NEOVPLYVŇUJE ZÁKONNÉ PRÁVA, VRÁTANE PRÁV ZÁKAZNÍKOV
VYPLÝVAJÚCICH Z MIESTNYCH PRÁVNYCH PREDPISOV, KTORÉ RIADIA
PREDAJ SPOTREBNÉHO TOVARU A NIE JE ICH MOŽNÉ ZMLUVNE
OBMEDZIŤ ALEBO ODOPRIEŤ.
Oblas európskeho ekonomického priestoru (EEA)
Zákazníci v rámci EEA EEA môžu spoločnos Lenovo kontaktova na adrese: EMEA
Service Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01,
Bratislava, Slovakia. Servis môžete na základe tejto záruky pre hardvérové produkty
spoločnosti Lenovo, zakúpené v krajinách EEA, získa v ubovonej krajine EEA, v
ktorej bol tento produkt spoločnosou Lenovo ohlásený a sprístupnený.
Záručné informácie
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
6522 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 11
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
6523 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6524 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6525 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6526 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6528 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6529 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6530 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
12 Informácie o zárukách a podpore
Typ
počítača Krajina alebo región nákupu Záručná doba
Typ
záručného
servisu
6531 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6532 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6533 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca-1rok 1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca-1rok 1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
6534 USA, Kanada, Latinská Amerika, Európa,
Stredný východ, Afrika
Dielce a práca - 3
roky
1a2
Austrália, Nový Zéland, Japonsko Dielce a práca - 3
roky
1a2
Klávesnica a myš - 1
rok
1
Ak je to potrebné, Poskytovate servisu vám zabezpečí opravu alebo výmenu v závislosti
od typu záručného servisu vášho produktu a dostupného servisu. Termín realizácie
servisu bude závisie od času, kedy oznámite poruchu, od dostupnosti náhradných
dielcov a iných faktorov.
Záručná lehota 3 roky na dielcea1roknaprácu znamená, že spoločnos Lenovo
poskytuje bezplatný záručný servis na:
a. dielce a prácu počas prvého roka záručnej lehoty (alebo dlhšie, ak je to vyžadované
zákonom); a
b. len na dielce, spôsobom výmeny, v druhom a treom roku záručnej lehoty. Váš
poskytovate servisu vám zaúčtuje všetky práce súvisiace s opravou alebo výmenou
dielcov v druhom a treom roku záručnej lehoty.
Typy záručného servisu
1. Servis CRU (dielce vymenitené zákazníkom)
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 13
V prípade poskytnutia služby formou zákazníkom vymeniteného dielca, Poskytovate
služby dodá zákazníkom vymenitenú jednotku, ktorú si zákazník sám nainštaluje.
Inštrukcie na výmenu CRU súčasou produktu a v prípade potreby vám ich
kedykovek na požiadanie poskytne spoločnos Lenovo. Dielce CRU, ktoré si zákazník
ahko sám nainštaluje sa nazývajú zákazníkom inštalovatené dielce CRU, kým dielce
CRU s voliteným servisom môžu vyžadova pri inštalácii určité technické zručnosti a
nástroje. Inštaláciu zákazníkom inštalovatených dielcov CRU musíte vykona sami.
Môžete vyžadova, aby Poskytovate služby nainštaloval zákazníkom vymenitené dielce
s voliteným servisom v rámci záručných služieb, ktoré určené pre váš produkt.
Volitený servis inštalácie zákazníkom inštalovatených dielcov CRU môže by k
dispozícii od spoločnosti Lenovo za poplatok. Zoznam dielcov CRU a ich druh nájdete v
publikácii, ktorá sa dodáva spolu s produktom alebo na webovej stránke
www.lenovocom/CRUs. Ak je vyžadované vrátenie poškodeného dielca CRU, budete na
túto skutočnos upozornený v materiáloch, ktoré dodávané spolu s náhradným CRU.
Ak je vyžadované vrátenie jednotky: 1) pribalené budú pokyny na vrátenie, predplatený
návratový štítok s adresou a prepravný obal s náhradnou zákazníkom vymenitenou
jednotkou a 2) náhradná zákazníkom vymenitená jednotka môže by účtovaná, ak
Poskytovateovi služby nie je doručený pokazený zákazníkom vymenitený dielec do
tridsiatich (30) dní od prijatia náhradnej jednotky.
2. Servis u zákazníka
V prípade Servisu u zákazníka Poskytovate servisu produkt vymení alebo opraví priamo
na vašom pracovisku. Zákazník je povinný vyčleni vhodný pracovný priestor, kde
možno produkt Lenovo rozobra a zloži. Niektoré produkty bude potrebné odosla do
špecializovaného servisného strediska na opravu.
3. Kuriérska alebo zásielková služba
V prípade Kuriérskej alebo zásielkovej služby bude váš produkt opravený alebo
vymenený v určenom servisnom stredisku a dodanie produktu bude zabezpečené
Poskytovateom servisu. Vy ste zodpovedný za odpojenie produktu. Poskytovate servisu
vám zabezpečí prepravný zásobník, ktorý slúži na prepravu produktu do určeného
servisného strediska. Kuriér vyzdvihne váš produkt a dopraví ho do určeného servisného
strediska. Po dokončení opravy alebo výmeny servisné stredisko vráti produkt
zákazníkovi.
14 Informácie o zárukách a podpore
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

Lenovo ThinkServer 6530 Warranty And Support Information

Typ
Warranty And Support Information