27 28
alebo výrobné čísla (IMEI).
Neposkytujú sa žiadne výslovné záruky, či už písomné, ústne alebo predpokladané, iné ako
je táto vytlačená obmedzená záruka alebo povinná záruka, ktorú poskytuje vaša krajina alebo
jurisdikcia.
V žiadnom prípade nebude spoločnosť TCL Communication Ltd. ani žiadna z jej pobočiek
niesť zodpovednosť za nepriame, súvisiace alebo následné škody akéhokoľvek charakteru,
vrátane, ale nie s obmedzením na obchodnú alebo finančnú stratu alebo škodu, stratu dát
alebo stratu obrazových dát, pričom v plnej miere je možné zrieknuť sa týchto škôd podľa
zákona.
Niektoré krajiny/štáty neumožňujú vylúčenie alebo obmedzenie nepriamych, súvisiacich
alebo následných škôd ani obmedzenie trvania predpokladaných záruk, takže predchádzajúce
obmedzenia alebo vylúčenia sa nemusia vzťahovať na vás.
15
Riešenie problémov
Pred kontaktovaním servisného strediska vám odporúčame postupovať podľa nižšie uvedených
pokynov:
Na zaistenie optimálnych vlastností odporúčame batériu nabíjať do plnej kapacity ( ).
Neukladajte do telefónu veľké množstvo dát, pretože to môže ovplyvniť jeho výkon.
Vykonajte taktiež nasledujúce kontroly:
Môj telefón sa nedá zapnúť
• Vyberte batériu, skontrolujte jej kontakty, opätovne ju vložte a telefón znova zapnite.
• Skontrolujte úroveň nabitia batérie a nabíjajte ju po dobu aspoň 20 minút.
Telefón zamrzol alebo prestal na niekoľko minút reagovať
• Vypnite telefón stlačením a podržaním tlačidla .
• Vyberte batériu a opäť ju vložte. Potom telefón znova zapnite.
Telefón sa sám od seba vypína
• Uistite sa, že nebolo náhodne stlačené tlačidlo napájania.
• Skontrolujte úroveň nabitia batérie.
Nabíjanie telefónu nefunguje správne
• Zaistite, aby sa používala dodávaná batéria a nabíjačka Alcatel.
• Očistite kontakty batérie, ak sú znečistené.
• Pred pripojením nabíjačky zaistite, aby bola batéria správne vložená.
• Zaistite, aby nedošlo k úplnému vybitiu batérie. Ak je batéria dlhší čas vybitá, trvá
približne 20 minút, než sa na obrazovke zobrazí indikátor nabíjania batérie.
• Nabíjanie vykonávajte za bežných prevádzkových podmienok (pri teplote 0 až 40 °C).
• V zahraničí skontrolujte, či elektrická sieť poskytuje kompatibilné napätie.
Telefón nie je možné pripojiť k sieti alebo sa zobrazuje správa „Nie je signál“
• Skúste sa pripojiť na inom mieste.
• Overte si u operátora pokrytie.
• Overte si u operátora, či máte platnú kartu SIM.
• Skúste dostupnú sieť zvoliť ručne.
• Skúste sa pripojiť neskôr, sieť môže byť preťažená.
Neplatná karta SIM
• Skontrolujte, či je karta SIM vložená správne.
• Skontrolujte, či nie je čip karty SIM poškodený alebo poškrabaný.
• Skontrolujte, či sú na karte SIM dostupné telefónne služby.
Nie je možné uskutočňovať odchádzajúce hovory
• Uistite sa, že ste zadali platné číslo, a stlačte tlačidlo .
• Ak chcete uskutočniť medzinárodný hovor, skontrolujte správne zadanie medzinárodnej
a miestnej predvoľby.
• Uistite sa, či je telefón pripojený k sieti a či sieť nie je preťažená alebo nedostupná.
• Skontrolujte u operátora stav svojho účtu (kredit, platnosť karty SIM atď.).
• Skontrolujte, či ste nezablokovali odchádzajúce hovory.
• Skontrolujte, či telefón nie je v režime V lietadle.
Nie je možné prijímať prichádzajúce hovory
• Uistite sa, či je telefón zapnutý a pripojený k sieti (skontrolujte, či sieť nie je preťažená
alebo nedostupná).
• Skontrolujte u operátora stav svojho účtu (kredit, platnosť karty SIM atď.).
• Skontrolujte, či ste nenastavili presmerovanie prichádzajúcich hovorov.
• Skontrolujte, či nemáte blokované určité hovory.
• Skontrolujte, či telefón nie je v režime V lietadle.
Pri prichádzajúcom hovore sa nezobrazuje meno/číslo volajúceho
• Skontrolujte, či vám váš operátor túto službu poskytuje.
• Volajúci skryl svoje meno alebo telefónne číslo.
Nemôžem nájsť svoje kontakty
• Overte, či karta SIM nie je poškodená.
• Skontrolujte, či je karta SIM vložená správne.
• Importujte všetky kontakty z karty SIM do telefónu.
Kvalita zvuku telefónnych hovorov je zlá
• Počas hovoru môžete nastaviť hlasitosť stlačením tlačidla hlasitosti.
• Skontrolujte silu signálu siete .
• Skontrolujte, či je prijímač, konektor a reproduktor telefónu čistý.
Nie je možné používať funkcie popísané v používateľskej príručke
• Overte si u operátora, či máte danú službu objednanú.
• Uistite sa, že daná funkcia nevyžaduje príslušenstvo Alcatel.
Číslo vybrané v kontaktoch nie je možné vytočiť
• Skontrolujte, či je uložené číslo zadané správne.
• Zaistite, aby bolo pri volaní do zahraničia zadané predčíslie krajiny.
Nie je možné pridať kontakt
• Skontrolujte, či nebol dosiahnutý maximálny počet kontaktov na karte SIM. Zmažte
niektoré záznamy z karty SIM alebo ich uložte do kontaktov v telefóne.
Volajúci nemôžu zanechať správy v mojej hlasovej schránke
• Kontaktujte svojho sieťového operátora a overte dostupnosť služieb.
Nedarí sa mi prejsť do svojej hlasovej schránky
• Zaistite, aby bolo číslo hlasovej schránky vášho operátora v položke „Správy\Server
hlasovej schránky“ zadané správne.
• Ak je sieť preťažená, skúste to neskôr.
Na úvodnej obrazovke bliká ikona
• Na kartu SIM bolo uložených príliš mnoho textových správ. Odstráňte niektoré z nich.