Bezpečnosť a predpisy Xerox
®
WorkCentre
®
Séria 5800/5800i
Stručná príručka 15
REN číslo sa používa na určenie počtu zariadení, ktoré sa môžu pripojiť k telefónnej linke. Nadmerne
vysoké čísla REN na telefónnej linke môžu spôsobiť, že zariadenia nebudú v prípade
prichádzajúceho hovoru zvoniť. Vo väčšine, ale nie vo všetkých oblastiach, nesmie súčet REN
prekročiť päť (5.0). Aby ste si overili počet zariadení, ktoré sa môžu pripojiť k linke podľa určenia
celkových REN, kontaktujte telekomunikačnú spoločnosť. Pre produkty schválené po 23. júli 2001 je
REN tohto zariadenia súčasťou identifikátora zariadenia, ktorý má formát US:AAAEQ##TXXXX.
Čísla zastúpené znakom ## sú číslami REN bez desatinnej čiarky (napr., 03 je REN 0,3). Pre skoršie
produkty je REN samostatne zobrazené na štítku.
Aby ste si mohli objednať správnu službu u lokálnej telekomunikačnej spoločnosti, budete možno
musieť uviesť aj nižšie uvedené kódy:
• kód rozhrania zariadenia (FIC) = 02LS2,
• kód objednávky služby (SOC) = 9.0Y.
!
VAROVANIE
Opýtajte sa vašej lokálnej telekomunikačnej spoločnosti, aký typ modulárneho konektora je nain-
štalovaný na vašej linke. Pripojenie tohto zariadenia k neautorizovanému konektoru môže poškodiť
vybavenie telekomunikačnej spoločnosti. Za všetky škody spôsobené pripojením tohto zariadenia k
neautorizovanému konektoru zodpovedáte výlučne vy, nie spoločnosť Xerox.
Ak toto zariadenie značky Xerox spôsobuje rušenie telefónnej siete, telekomunikačná spoločnosť
vás vopred upozorní, že môže byť potrebné dočasné vyradenie služby z prevádzky. Ak upozornenie
vopred nie je možné, telekomunikačná spoločnosť oboznámi zákazníka čo možno najskôr. Taktiež
budete informovaní o vašom práve na podanie sťažnosti u FCC, pokiaľ ju považujete za oprávnenú.
Telekomunikačná spoločnosť môže uskutočniť zmeny svojich zariadení, vybavenia, operácií alebo
postupov, ktoré môžu ovplyvniť prevádzku zariadenia. Ak sa tak stane, telekomunikačná spoločnosť
vás vopred upozorní, že je potrebné uskutočniť nevyhnutné zmeny za účelom zachovania
prevádzky.
Ak zaznamenáte problémy s týmto zariadením značky Xerox, informácie o možnosti opravy alebo
záručné informácie získate kontaktovaním príslušného servisného centra. Kontaktné informácie sú
uvedené buď na zariadení alebo v používateľskej príručke. Ak zariadenie spôsobuje rušenie
telefónnej siete, telekomunikačná spoločnosť vás môže požiadať o odpojenie zariadenia, pokiaľ sa
problém nevyrieši.
Opravy zariadenia smú vykonávať len servisní technici spoločnosti Xerox alebo autorizovaný
poskytovateľ služieb Xerox. To platí kedykoľvek počas alebo po uplynutí záručnej doby. V prípade
vykonania neautorizovanej opravy stráca záruka svoju platnosť.
Toto zariadenie sa nesmie používať na skupinových linkách. Pripojenie k skupinovej linke podlieha
štátnym poplatkom. Pre získanie informácií kontaktujte komisiu verejných služieb alebo korporátnu
komisiu.
Ak má vaša kancelária špeciálne pripojené vybavenie poplašného systému pripojené k telefónnej
linke, uistite sa, že inštalácia tohto zariadenia značky Xerox nedeaktivuje vaše vybavenie
poplašného systému.
Ak máte otázky o tom, čo deaktivuje vaše poplašné vybavenie, poraďte sa s vašou
telekomunikačnou spoločnosťou alebo kvalifikovaným technikom.