SK
SLUŽbA ObNOveNiA údAJOv i SLOveNČiNA 27
AK Je ObNOveNie údAJOv MOŽNÉ:
• Údaje sa obnovia a uložia na serveri spoločnosti Toshiba alebo príslušných
poskytovateľov služieb. Potom dostanete nový pevný disk s obnovenými
údajmi. Na nový pevný disk sa vzťahuje záruka trvajúca zostávajúce obdobie
platnosti záruky, ktoré je uvedené v dokumentácii štandardnej záruky pevné-
ho disku, alebo záruka trvajúca 3 mesiace podľa toho, ktoré z týchto období
má dlhšiu platnosť.
• Poškodený pevný disk sa stane majetkom spoločnosti Toshiba a všetky úda-
je budú zničené. Zničené údaje už nebude možné obnoviť.
• Kópia obnovených údajov bude uložená na serveri spoločnosti Toshiba ale-
bo príslušných poskytovateľov služieb na obdobie 10 kalendárnych dní od
odoslania nového pevného disku zákazníkovi. Ak spoločnosť Toshiba alebo
poskytovateľ služieb od vás v tomto období nedostane žiadnu správu, ulo-
žené údaje sa natrvalo odstránia a už nebudú k dispozícii.
AK ObNOveNie údAJOv Nie Je MOŽNÉ:
• Spoločnosť Toshiba alebo poskytovateľ služieb vás bude o tejto skutočnosti
informovať. Na vyžiadanie vrátenia poškodeného pevného disku budete mať
k dispozícii 10 kalendárnych dní od prijatia tejto správy. Túto požiadavku
môžete zaregistrovať prostredníctvom call centra spoločnosti Toshiba.
• Ak takúto správu nedostaneme, váš poškodený pevný disk bude zlikvidova-
ný. Zničené údaje už nebude možné obnoviť. Upozorňujeme, že nebudete
mať nárok na náhradu ceny zlikvidovaného pevného disku.
ObMedZeNie A výNiMKy SLUŽby
Táto služba neplatí v prípade, že zlyhanie pevného disku alebo komponentu bolo
spôsobené manipuláciou, údržbou alebo opravou, ktorú nevykonal autorizova-
ný predajca spoločnosti Toshiba ani autorizovaný poskytovateľ služieb, alebo v
prípade, že označenia alebo sériové čísla pevného disku boli zmenené alebo
poškodené.
Súčasťou služby obnovenia údajov nie je obnovenie alebo regenerácia softvéro-
vých programov. Spoločnosť Toshiba v žiadnom prípade nezodpovedá za stratu
zisku alebo ďalšie škody, stratu údajov a softvérového vybavenia, ani za náklady
na zmenu softvérovej konfigurácie.
Médiá alebo údaje môžu byť v zlom stave už pred aplikovaním služby, preto sa
požaduje, aby ste sa vzdali práva na náhradu ceny uvedených položiek. Spoloč-
nosť Toshiba alebo jej dodávatelia tak v žiadnom prípade nezodpovedajú za prí-
padné ďalšie poškodenie uvedených položiek následkom pokusov o vykonanie
obnovenia údajov a uloženie týchto údajov v novom zariadení.
Spoločnosť Toshiba alebo jej dodávatelia nenesú zodpovednosť za žiadne po-
škodenie médií alebo údajov, ku ktorému by mohlo dôjsť počas odosielania ale-
bo prepravy. Zákazník súhlasí s tým, že prípadné právne kroky budú vedené
proti kuriérskej službe.
Ak zlyhanie hardvéru vzniklo už pred zakúpením služby, táto služba nebude kryť
existujúce zlyhanie.
vŠeObecNÉ iNfORMÁcie
Táto služba inovuje záruku pevného disku Toshiba na službu obnovenia údajov a
predlžuje trvanie štandardnej záruky (ak je platná). Táto služba zahŕňa vyhodno-
tenie možnosti obnovenia údajov a v prípade, že je to možné, obnovenie ulože-
ných údajov, uloženie údajov na nový pevný disk a následnú prepravu a dodanie
nového pevného disku.
Tieto podmienky platia spolu s podmienkami štandardnej záruky a v prípade
rozporu medzi nimi majú tieto podmienky prednosť.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
POPiS SLUŽby
Túto službu je možné zakúpiť len v nasledujúcich krajinách: Rakúsko, Belgicko,
Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Egypt,
Estónsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Izrael, Taliansko,
Kuvajt, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Macedónsko, Malta, Čierna Hora, Ho-
landsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Saudská Arábia, Srbsko, Slovensko,
Slovinsko, Južná Afrika, Španielsko, Švajčiarsko, Turecko, Spojené arabské
emiráty a Spojené kráľovstvo. Služba je k dispozícii len v krajine, v ktorej bola
zakúpená.
Ak chcete túto službu získať, požiadavku je potrebné zaregistrovať online na
nasledujúcej webovej lokalite spoločnosti Toshiba:
www.toshiba.eu/option-claim
Pri registrácii sa uistite, že máte prístup k produktu Toshiba a k informáciám o
produkte, keďže tieto budete potrebovať na dokončenie procesu.
Pri odovzdávaní alebo posielaní chybného produktu do spoločnosti Toshiba ne-
zabudnite pridať médium pre obnovu. Toto médium je potrebné na preinštalo-
vanie operačného systému a uloženie obnovených údajov na nový pevný disk.
Poznámka: Spoločnosť Toshiba alebo jej poskytovatelia služieb nezaručujú ob-
novenie údajov.
Využitím poskytovanej služby dávate spoločnosti Toshiba alebo jej poskytovate-
ľom služieb oprávnenie na vyhodnotenie vášho pevného disku s cieľom stanoviť
charakter poškodenia a možnosť obnovenia údajov. Počas obdobia, kedy má
spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb prístup k údajom na pevnom
disku, sa najväčšia dôležitosť pripisuje dodržiavaniu všetkých zákonov na ochra-
nu údajov. Spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb majú tiež výslovne
stanovenú povinnosť zachovávať absolútnu dôvernosť údajov, ku ktorým mohli
získať prístup následkom plnenia služby obnovenia údajov. Spoločnosť Toshiba
alebo poskytovatelia služieb nebudú tieto údaje používať na vlastné účely ani
na účely tretích strán. Všetky údaje, ku ktorým mohla mať prístup spoločnosť
Toshiba alebo poskytovatelia služieb, vrátane kópií týchto údajov, budú vrátené
alebo zničené 10 kalendárnych dní po dokončení služby obnovenia údajov.
Požadovaním služby obnovenia údajov potvrdzujete, že všetky údaje na pevnom
disku sú výhradne vo vašom zákonnom vlastníctve.
SLUŽbA ObNOveNiA údAJOv Od
SPOLOČNOSTi TOShibA
PRe PevNÉ diSKy TOShibA