Toshiba DRS322EU-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka
sK
sLUŽba obNoveNia ÚdaJov i sLoveNČiNa 30
II) Iné európske krajiny, ktoré nie sú uvedené vyššie:
Ak chcete túto službu získať, kontaktujte miestneho autorizovaného poskytova-
teľa služieb. Aktuálne kontakty môžete nájsť na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Pri registrácii sa uistite, že máte prístup k produktu Toshiba a k informáciám
o produkte, keďže tieto budete potrebovať na dokončenie procesu.
Pozmka: Spoločnosť Toshiba ani jej poskytovatelia služieb nezaručujú
obnovenie údajov.
Využitím poskytovanej služby dávate spoločnosti Toshiba alebo jej
poskytovateľom služieb opvnenie na vyhodnotenie šho pevho disku
s cieľom stanoviť charakter poškodenia a možnoobnovenia údajov. Počas
obdobia, kedy spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia slieb prístup
k údajom na pevnom disku, sa najväčšia ležito pripisuje dodržiavaniu
všetkých zákonov na ochranu údajov. Spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia
služieb majú tiež výslovne stanovenú povinnosť zachovávať absolútnu dôvernosť
údajov, ku ktorým mohli skať prístup v sledku plnenia služby obnovenia
údajov. SpoločnoToshiba alebo poskytovatelia služieb nebutieto údaje
používať na vlastné účely ani na účely tretích strán. etky údaje, ku ktorým
mohla mať prístup spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb, vrátane kópií
týchto údajov, budú vrátené alebo zničené 10 kalendárnych dní po dokončení
služby obnovenia údajov.
Požadovaním služby obnovenia údajov potvrdzujete, že všetky údaje na pevnom
disku sú výhradne vo vašom zákonnom vlastníctve.
aK Je obNoveNie ÚdaJov MoŽNÉ:
Údaje sa obnovia a uložia na serveroch spolnosti Toshiba alebo
príslušných poskytovateľov služieb. Obnovené údaje dostanete na novom
pevnom disku.
Poškodený pev disk sa stáva majetkom spoločnosti Toshiba alebo
sa údaje v produkte zničia v súlade s najnovšími technickými štandardmi
dostupnými v danom čase tak, aby nebolo možné údaje získať.
pia obnovech údajov bude ulože na serveri spolnosti Toshiba
alebo príslušných poskytovateľov služieb na obdobie 10 kalendárnych dní
od odoslania nového pevného disku zákazníkovi. Ak stredisko technickej
podpory spolnosti Toshiba od vás v tomto obdo nedostane žiadnu
správu, uložené údaje sa odstránia a žiadne kópie nebudú uložené ani
nebudú dostupné.
aK obNoveNie ÚdaJov Nie Je MoŽNÉ:
Spoločnosť Toshiba alebo poskytovateľ služieb vás bude o tejto skutočnosti
informovať. Na vyžiadanie vrátenia poškodeného pevného disku budete mať
k dispozícii 10 kalendárnych dní od prijatia tejto správy. Túto požiadavku
môžete zaregistrovať prostredníctvom call centra spoločnosti Toshiba.
Ak takúto správu nedostaneme,š poškodený pevný disk bude
zlikvidovaný. Zničené údaje nebude možobnoviť. Upozorňujeme, že
nebudete mať nárok na náhradu ceny zlikvidovaného pevného disku.
vŠeobecNÉ iNforMÁcie
Táto slba inovuje záruku pevného disku Toshiba na službu obnovenia
údajov a predlžuje trvanie štandardnej záruky (ak je platná). Táto služba zahŕňa
vyhodnotenie možnosti obnovenia údajov a v prípade, že je to možné, obnovenie
uložených údajov, uloženie údajov na nový pevný disk a slednú prepravu
a dodanie nového pevného disku.
Tieto podmienky platia spolu s podmienkami štandardnej záruky a v prípade
rozporu medzi nimi majú tieto podmienky prednosť.
Táto služba je k dispozícii len pre produkty Toshiba zakúpené v Európe.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
aKtivÁcia sLUŽby
Táto služba je platná iba v prípade, že bola zakúpená do 90 dní od obstarania
hardvéru od spoločnosti Toshiba, pričom je potrebné ju aktivovať do 30 d
od tumu nákupu. Na aktiváciu služby je potrebné produkt zaregistrovať na
nasledujúcej webovej lokalite:
toshiba.eu/registration/sk
Na vykonanie registrácie si pripravte informácie o tejto službe, údaje o produkte
a údaje používateľa. Ak ste službu aktivovali už počas nákupu na lokalite Toshiba
Store, službu nemusíte znovu aktivovať na našej webovej lokalite.
Po úspešnej registrácii dostanete potvrdzujúci e-mail a získate oprávnenie na
používanie tejto služby. V prípade zmeny miesta používania produktu informujte
spoločnosť Toshiba aktualizáciou registračných údajov na tej istej webovej
lokalite v rámci vyhľadávania podrobností registrácie.
Táto služba platí len pre produkt Toshiba, pre ktorý bola zaregistrovaná.
PoPis sLUŽby
Túto službu je možzakúplen v nasledujúcich krajinách: Belgicko, Bosna
a Hercegovina, Bulharsko, Cyprus, Česrepublika, Čierna Hora, Estónsko,
Francúzsko, Grécko, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Izrael, Litva, Lotyšsko,
Luxembursko, Macedónsko, Maďarsko, Malta, Nemecko, Poľsko, Portugalsko,
Rakúsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Spoje kľovstvo, Srbsko,
Španielsko, Taliansko a Turecko. Služba je k dispozícii len v krajine, v ktorej bola
zakúpená.
Proces spracovania požiadavky sa môže líšiť v závislosti od krajiny, v ktorej ste
túto službu zakúpili.
I) Západoeurópske krajiny:
Belgicko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Luxembursko, Nemecko, Portugalsko,
Rakúsko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Taliansko
Ak chcete to službu skať, požiadavku je potrebzaregistrovať online na
nasledujúcej webovej lokalite spoločnosti Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
sLUŽba obNoveNia ÚdaJov
od sPoLoČNosti toshiba
Pre PevNÉ disKy toshiba
sK
obMedZeNia a vÝNiMKy sLUŽby
Táto služba neplatí v prípade, že zlyhanie pevného disku alebo komponentu bolo
spôsobené manipuláciou, údržbou alebo opravou, ktorú nevykonal autorizovaný
predajca spolnosti Toshiba ani autorizova poskytovateľ služieb, alebo
v prípade, že označenia alebo sériové čísla pevného disku boli zmenené alebo
poškodené.
časťou tejto slby obnovenia údajov nie je obnovenie ani regenerácia
softvérových programov. Spoločnosť Toshiba v žiadnom prípade nezodpovedá
za stratu zisku ani následné škody, stratu údajov a softvérového vybavenia ani
za náklady na zmenu softvérovej konfigurácie.
Médalebo údaje môžu byť v zlom stave pred aplikovaním služby, preto
sa požaduje, aby ste sa vzdali práva na hradu ceny uvedených položiek.
Spoločnosť Toshiba alebo jej dodávatelia tak v žiadnom prípade nezodpovedajú
za prípadné ďalšie poškodenie uvedených položiek následkom pokusov
o vykonanie obnovenia údajov a uloženie týchto údajov v novom zariadení.
Spoločnosť Toshiba alebo jej dovatelia nene zodpovednosť za žiadne
poškodenie médií alebo údajov, ku ktorému by mohlo dôjsť počas odosielania
alebo prepravy. Zákazník súhlasí s tým, že prípadné právne kroky budú vedené
proti kuriérskej službe.
Ak zlyhanie hardvéru vzniklo už pred zakúpením služby, táto služba nebude kryť
existujúce zlyhanie.
vyLÚČeNie ZÁrUKy a ZodPovedNosti
Spolno Toshiba alebo jej poskytovatelia služieb neprebera žiadnu
zodpovednosť, či už vyjadrenú alebo implicitnú.
Spoločnosť Toshiba ani jej poskytovatelia služieb nene zodpovednosť za
stratu údajov, ušlé výnosy alebo ušlý zisk, ani za žiadne zvláštne, náhodné alebo
sledné škody vrátane, okrem iného, straty údajov počas prepravy medzi
zákazníkom a spoločnosťou Toshiba alebo poskytovateľmi služieb.
Je potrebné zdôrazniť, že so službou obnovenia údajov sa sja riziko
poškodenia pevného disku alebo údajov vrátane, ale nie hradne, rizika
v dôsledku zničenia alebo poškodenia pevného disku alebo údajov a nemožnosti
obnovenia údajov, prípadne nesprávneho či neúplného obnovenia údajov.
Spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb nemôžu niesť zodpovednosť
za takéto poškodenie alebo stratu.
sLUŽba obNoveNia ÚdaJov i sLoveNČiNa 31
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35

Toshiba DRS322EU-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka