sK
sLUŽba obNoveNia ÚdaJov i sLoveNČiNa 30
II) Iné európske krajiny, ktoré nie sú uvedené vyššie:
Ak chcete túto službu získať, kontaktujte miestneho autorizovaného poskytova-
teľa služieb. Aktuálne kontakty môžete nájsť na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
Pri registrácii sa uistite, že máte prístup k produktu Toshiba a k informáciám
o produkte, keďže tieto budete potrebovať na dokončenie procesu.
Poznámka: Spoločnosť Toshiba ani jej poskytovatelia služieb nezaručujú
obnovenie údajov.
Využitím poskytovanej služby dávate spoločnosti Toshiba alebo jej
poskytovateľom služieb oprávnenie na vyhodnotenie vášho pevného disku
s cieľom stanoviť charakter poškodenia a možnosť obnovenia údajov. Počas
obdobia, kedy má spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb prístup
k údajom na pevnom disku, sa najväčšia dôležitosť pripisuje dodržiavaniu
všetkých zákonov na ochranu údajov. Spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia
služieb majú tiež výslovne stanovenú povinnosť zachovávať absolútnu dôvernosť
údajov, ku ktorým mohli získať prístup v dôsledku plnenia služby obnovenia
údajov. Spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb nebudú tieto údaje
používať na vlastné účely ani na účely tretích strán. Všetky údaje, ku ktorým
mohla mať prístup spoločnosť Toshiba alebo poskytovatelia služieb, vrátane kópií
týchto údajov, budú vrátené alebo zničené 10 kalendárnych dní po dokončení
služby obnovenia údajov.
Požadovaním služby obnovenia údajov potvrdzujete, že všetky údaje na pevnom
disku sú výhradne vo vašom zákonnom vlastníctve.
aK Je obNoveNie ÚdaJov MoŽNÉ:
• Údaje sa obnovia a uložia na serveroch spoločnosti Toshiba alebo
príslušných poskytovateľov služieb. Obnovené údaje dostanete na novom
pevnom disku.
• Poškodený pevný disk sa stáva majetkom spoločnosti Toshiba alebo
sa údaje v produkte zničia v súlade s najnovšími technickými štandardmi
dostupnými v danom čase tak, aby nebolo možné údaje získať.
• Kópia obnovených údajov bude uložená na serveri spoločnosti Toshiba
alebo príslušných poskytovateľov služieb na obdobie 10 kalendárnych dní
od odoslania nového pevného disku zákazníkovi. Ak stredisko technickej
podpory spoločnosti Toshiba od vás v tomto období nedostane žiadnu
správu, uložené údaje sa odstránia a žiadne kópie už nebudú uložené ani
nebudú dostupné.
aK obNoveNie ÚdaJov Nie Je MoŽNÉ:
• Spoločnosť Toshiba alebo poskytovateľ služieb vás bude o tejto skutočnosti
informovať. Na vyžiadanie vrátenia poškodeného pevného disku budete mať
k dispozícii 10 kalendárnych dní od prijatia tejto správy. Túto požiadavku
môžete zaregistrovať prostredníctvom call centra spoločnosti Toshiba.
• Ak takúto správu nedostaneme, váš poškodený pevný disk bude
zlikvidovaný. Zničené údaje už nebude možné obnoviť. Upozorňujeme, že
nebudete mať nárok na náhradu ceny zlikvidovaného pevného disku.
vŠeobecNÉ iNforMÁcie
Táto služba inovuje záruku pevného disku Toshiba na službu obnovenia
údajov a predlžuje trvanie štandardnej záruky (ak je platná). Táto služba zahŕňa
vyhodnotenie možnosti obnovenia údajov a v prípade, že je to možné, obnovenie
uložených údajov, uloženie údajov na nový pevný disk a následnú prepravu
a dodanie nového pevného disku.
Tieto podmienky platia spolu s podmienkami štandardnej záruky a v prípade
rozporu medzi nimi majú tieto podmienky prednosť.
Táto služba je k dispozícii len pre produkty Toshiba zakúpené v Európe.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
aKtivÁcia sLUŽby
Táto služba je platná iba v prípade, že bola zakúpená do 90 dní od obstarania
hardvéru od spoločnosti Toshiba, pričom je potrebné ju aktivovať do 30 dní
od dátumu nákupu. Na aktiváciu služby je potrebné produkt zaregistrovať na
nasledujúcej webovej lokalite:
toshiba.eu/registration/sk
Na vykonanie registrácie si pripravte informácie o tejto službe, údaje o produkte
a údaje používateľa. Ak ste službu aktivovali už počas nákupu na lokalite Toshiba
Store, službu nemusíte znovu aktivovať na našej webovej lokalite.
Po úspešnej registrácii dostanete potvrdzujúci e-mail a získate oprávnenie na
používanie tejto služby. V prípade zmeny miesta používania produktu informujte
spoločnosť Toshiba aktualizáciou registračných údajov na tej istej webovej
lokalite v rámci vyhľadávania podrobností registrácie.
Táto služba platí len pre produkt Toshiba, pre ktorý bola zaregistrovaná.
PoPis sLUŽby
Túto službu je možné zakúpiť len v nasledujúcich krajinách: Belgicko, Bosna
a Hercegovina, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Čierna Hora, Estónsko,
Francúzsko, Grécko, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Izrael, Litva, Lotyšsko,
Luxembursko, Macedónsko, Maďarsko, Malta, Nemecko, Poľsko, Portugalsko,
Rakúsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Spojené kráľovstvo, Srbsko,
Španielsko, Taliansko a Turecko. Služba je k dispozícii len v krajine, v ktorej bola
zakúpená.
Proces spracovania požiadavky sa môže líšiť v závislosti od krajiny, v ktorej ste
túto službu zakúpili.
I) Západoeurópske krajiny:
Belgicko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Luxembursko, Nemecko, Portugalsko,
Rakúsko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Taliansko
Ak chcete túto službu získať, požiadavku je potrebné zaregistrovať online na
nasledujúcej webovej lokalite spoločnosti Toshiba:
toshiba.eu/option-claim
sLUŽba obNoveNia ÚdaJov
od sPoLoČNosti toshiba
Pre PevNÉ disKy toshiba