Toshiba EXH104EU-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka

Táto príručka je tiež vhodná pre

ROZŠÍRENIE ZÁRUKY I SLOVENČINA 38
SK
ZÍSKANIE SLUŽBY
Ak chcete službu získať, obráťte sa na miestneho autorizovaného poskytovateľa
služieb alebo stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba, ktoré je
k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 miestneho času okrem
štátnych sviatkov. Aktuálne kontaktné údaje môžete nájsť na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
S cieľom umožniť našim agentom strediska technickej podpory čo najefektívnejšiu
identifikáciu problému a príslušných náhradných súčastí si pripravte opis
vzniknutého zlyhania.
Pri kontaktovaní sa tiež uistite, že máte prístup k zariadeniu Toshiba a pripravte
si sériové číslo a číslo modelu, ktoré sa nacdzajú na zadnej strane produktu
Toshiba.
Ak stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba zistí hardvérové zlyhanie,
všetky takto identifikované súčasti bude nutné dodať servismu stredisku. Ak
sa na váš produkt vzťahuje služba vyzdvihnutia a vrátenia, spoločnosť Toshiba
zabezpečí vyzdvihnutie chybného zariadenia u vás, jeho opravu a násled
vrátenie po opravení. Spoločnosť Toshiba uhradí všetky náklady na opravu,
logistiku a poistenie v tomto procese.
Spoločnosť Toshiba, jej autorizovaní predajcovia a poskytovatelia služieb
si pred prijatím servisnej požiadavky vyhradzujú právo požadovať doklad
o nákupe (napríklad uhradenú faktúru s dátumom predaja od autorizovaného
predajcu) s uvedeným číslom modelu a sériovým číslom.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Skôr ako odošlete produkt autorizovanému poskytovateľovi služieb
spoločnosti Toshiba v súvislosti s uplatnením záruky, vytvorte úplnú záložnú
kópiu všetkých údajov v produkte Toshiba. Odstráňte všetky dôverné,
súkromné a osobné údaje a informácie.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu ani poškodenie ľubovoľch
programov, údajov alebo vymeniteľného ukladacieho média ani za obnovenie
alebo preinštalovanie ľubovoľných programov alebo údajov.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu zisku ani následné škody,
stratu údajov a softvérového vybavenia ani za náklady na zmenu softvérovej
konfigurácie.
SÚČASTI A MATERIÁLY
Spoločnosť Toshiba počas celého obdobia služby na základe vlastného
uváženia bezplatne opraví alebo vymení produkt alebo ľubovoľné súčasti
kryté štandardnou zárukou za nové alebo opravené súčasti s výnimkou batérií.
Z dôvodu charakteru batérií je záruka na ne obmedzená na 1 rok. Neplatí to
v prípade, že zakúpená služba zaňa aj doplnkovú službu výmeny batérií.
Podrobný opis sa nachádza v časti Ďalšie doplnkové služby.
Každý produkt alebo jeho súčasť, ktorá bola opravená alebo vymenená
v rámci tejto služby, bude krytá počas zostávajúceho obdobia záručnej doby
vzťahujúcej sa na produkt alebo jeho súčasť alebo počas troch mesiacov
podľa toho, ktoré obdobie je dlhšie. Všetky produkty a súčasti vymenené
v rámci záruky sa stanú majetkom spoločnosti Toshiba.
Ak sa vaduje výmena klávesnice, poskytnú sa iba anglické klávesnice alebo
klávesnice v jazyku krajiny, v ktorej sa služba poskytuje (ak sú k dispozícii).
OPIS SLUŽBY
Toto rozšírenie záruky umožňuje rozšíriť štandardnú záruku o ďalšie obdobie,
ako je to uvedené v opise zakúpenej služby.
Táto služba sa vzťahuje na prenosné počítače, všestranné počítače typu
„všetko v jednom“, netbooky a tablety Toshiba (ďalej len produkty). Ďalšie
informácie o kompatibilite produktov nájdete na adrese:
toshiba-slovakia.com /services
V tomto období rozšírenej záruky môžete poškodený produkt Toshiba odovzdať
alebo odoslať autorizovanému poskytovateľovi služieb spoločnosti Toshiba
a servisné súčiastky a práca, ktoré sú potrebné na opravu produktu, budú
poskytnuté bezplatne s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu vašich investícií.
Tieto podmienky platia v súvislosti s podmienkami štandardnej záruky, pričom
v prípade rozporu platia tieto podmienky.
Táto služba je k dispozícii len pre produkty Toshiba zapené v Európe.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
REGISTRÁCIA A AKTIVÁCIA SLUŽBY
Táto služba je platná iba v prípade, že bola zakúpená do 1 roka od obstarania
produktu Toshiba, pričom je potrebné ju aktivovať do 30 dní od dátumu
nákupu. Na aktiváciu služby je potrebné produkt zaregistrovať na nasledujúcej
webovej lokalite:
toshiba.eu/registration/sk
Na vykonanie registrácie si pripravte informácie o tejto službe, údaje o produkte
a údaje používateľa. Ak ste službu aktivovali už počas nákupu na lokalite Toshiba
Store, službu nemusíte znovu aktivovať na našej webovej lokalite.
Po úspešnej registrácii dostanete potvrdzujúci e-mail a získate oprávnenie na
používanie tejto služby.
Táto služba platí len pre produkt Toshiba, pre ktorý bola zaregistrovaná.
SÚČASTI VYMENITEĽNÉ ZÁKAZNÍKOM
Niektoré servisné súčiastky sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich zákazník
mohol jednoducho odstrániť a vymeniť. Nazývajú sa súčasti vymeniteľné
zákazníkom. Ak agent strediska technickej podpory počas riešenia problémov
a diagnostiky na diaľku určí, že opravu môžete vykonať sami, spoločno
Toshiba vám dodá servisnú súčiastku aj dokumentáciu k procesu výmeny. Na
požiadanie spoločnosti Toshiba musí byť pôvodná súčasť vrátená spoločnosti
Toshiba. Náklady bude hradiť spoločnosť Toshiba.
ZOZNAM KRAJÍN
Ak ste zakúpili rozšírenie záruky pre Európu, táto služba je k dispozícii
vo všetkých európskych krajinách, v ktorých má spolnosť Toshiba
autorizovaných poskytovateľov služieb.
Ak ste zakúpili rozšírenie medzinárodnej záruky, táto služba bude k dispozícii
vo všetkých krajinách, v ktorých má spoločnosť Toshiba autorizovaných
poskytovateľov služieb.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY SPOLOČNOSTI TOSHIBA
SLOVENČINA PODMIENKY SLUŽBY 2
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY I SLOVENČINA 39
SK
OBMEDZENIA SLUŽBY
Táto služba zahŕňa iba súčiastky a prácu a nevzťahuje sa na žiadne zlyhanie
ani poškodenie spôsobené vonkajšími vplyvmi, neúmyselným poškodením,
nesprávnym používaním, prepravou, opotrebovaním, vírusmi, použitím súčastí
alebo softvéru, ktorých výrobcom nie je spoločnosť Toshiba, úpravami,
konštrukčnými zásahmi, nesprávnou inštaláciou, nesprávnou údržbou,
softvérovými opravami alebo nedbalosťou.
Táto služba sa nevzťahuje na žiadny softvér. Ak oprava produktu súvisí
s chybou, na ktorú sa služba nevzťahuje, vyhradzuje si spoločnosť Toshiba
právo žiadať od zákazníka úhradu nákladov na súčiastky a prácu.
Táto služba a štandardná záruka neplatia v prípade, že zlyhanie produktu
alebo súčasti bolo spôsobené servisným zásahom, údržbou alebo opravou,
ktorú nevykonal autorizovaný predajca ani autorizovaný poskytovateľ služieb
spoločnosti Toshiba, alebo v prípade, že označenia alebo sériové čísla
produktu alebo súčasti boli zmenené alebo poškodené.
Táto služba sa nevzťahuje na príslušenstvo. V prípade zlyhania kontaktujte
miestneho predajcu spoločnosti Toshiba.
Spoločnosť Toshiba si vyhradzuje právo poveriť poskytovaním služby
autorizovaného poskytovateľa služieb spoločnosti Toshiba.
nimky zo štandardnej záruky sa vzťahujú aj na toto rozšírenie záruky. Ďalšie
informácie o výnimkách zo záruky nájdete v podmienkach štandardnej záruky
dodaných spolu s produktom.
ĎALŠIE DOPLNKOVÉ SLUŽBY
V prípade, že máte nárok na jednu alebo viac nasledujúcich ďalších
doplnkových služieb, platia nasledujúce podmienky:
a) Ponechanie pevného disku v prípade poruchy
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu ponechania pevného disku v prípade poruchy, budete mať nárok na
ponechanie prvého chybného pevného disku v prípade, že sa počas obdobia
služby bude vyžadovať jeho výmena. Pevný disk zostáva vaším majetkom, ale
nebude sa naň vzťahovať ďalšia technická podpora. Všetky ďalšie produkty
a súčasti alebo ďalšie pevné disky vymenené v rámci záruky sa stanú
majetkom spoločnosti Toshiba.
V prípade, že pevný disk podlieha stiahnutiu produktu z trhu, táto služba sa
prestane na pevný disk vzťahovať a pevný disk je potrebné vrátiť spoločnosti
Toshiba.
b) Služba výmeny batérie
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu výmeny batérie, sa záruka batérie primerane preži. Počas tohto
časového obdobia máte nárok na jednu požiadavku na výmenu batérie po
uplynutí štandardnej záruky batérie.
Táto služba platí iba v prípade, že je kapacita batérie menšia než 50 %. Pred
uskutočnem servisnej požiadavky je nutné, aby ste prevzali, nainštalovali
a spustili diagnostický nástroj poskytnutý spoločnosťou Toshiba a zistili
zostávajúcu kapacitu batérie.
Autorizovaný poskytovateľ služieb spoločnosti Toshiba je povinný skontrolovať
zostávajúcu kapacitu batérie po prijatí produktu. Ak autorizovaný poskytovateľ
služieb zistí, že kapacita batérie je väčšia než 50 %, vyhradzuje si právo
pripraviť cenovú ponuku na súčiastky a prácu.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EXH104EU-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka
Táto príručka je tiež vhodná pre