© 2016 myPhone. Všetky práva vyhradené. myPhone PRIME Plus SK
Pamäťová karta SD - overte, či je správne vložená v slote pre pamäťové karty.
Ak problém pretrváva, použite inú pamäťovú kartu so správnou triedou a
kapacitou.
USB - skontrolujte, či je telefón správne pripojený k inému zariadeniu.
Skontrolujte typ USB pripojenie v nastaveniach telefónu (zástupca je k
dispozícii na obrazovke oznámenia). Ak problém pretrváva, použite iný kábel.
Internet / Wi-Fi - skontrolujte, či nie je telefón v režime Lietadlo. Tento mód
zakazuje akékoľvek sieťové funkcie bezdrôtového pripojenia. Skontrolujte
rozsah siete. Skontrolujte, či je funkcia v telefóne zapnutá a či správne
nastavené pripojenie. Overte správnosť hesla pre prihlásenie k WiFi sieti.
Bluetooth - skontrolujte viditeľnosť Bluetooth zariadení v nastavení. Uistite
sa, že obe zariadenia sú v dosahu Bluetooth pripojenia a že neexistujú žiadne
prekážky medzi nimi (pozor - niektoré LCD monitory absorbujú magnetické
vlny). Uistite sa, že obe zariadenia majú dostatok voľnej pamäte pre zdieľanie
súborov. Uistite sa, že žiadne z oboch zariadení nepracuje v režime Lietadlo
(režim Lietadlo blokuje Bluetooth).
Zvuky - uistite sa, že zvuk v telefóne nie je stlmený a skontrolovať ostatné
nastavenia zvuku. Skontrolujte, či je zástrčka správne zasunutá do zásuvky
mini Jack 3,5 mm pre slúchadlá. Niektoré mini Jack konektory sa môžu líšiť, a
to môže byť dôvodom problému - skúste iný kábel. Overte iný kábel alebo
použite audio adaptér (nie je súčasťou balenia).
Obrázky a snímky obrazovky - overte, či objektív kamery nie je zakrytý.
Skontrolujte, či má prístroj dostatok voľného miesta na pamäťovej karte
alebo v internej pamäti (v závislosti na pamäti, kde sú uložené obrázky alebo
snímky obrazovky). Skontrolujte, či je pamäťová karta správne vložená.
Hoci je batéria nabitá, úroveň jej nabitia nepretržite klesá - vypnite všetky
funkcie, ako je Wi-Fi, Bluetooth, GPS a znížte jas displeja (tieto funkcie
najviac spotrebúvajú energiu), potom aktivujte režim Lietadlo. Tieto