Lenovo ThinkServer RD220 Informácie O Zárukách A Podpore

Typ
Informácie O Zárukách A Podpore

Tento návod je vhodný aj pre

Informácie o zárukách a
podpore
Poznámka:
Pred použitím týchto informácií a produktu, ktorý podporujú, si prečítajte všeobecné informácie v
časti Kapitola 4, “Vyhlásenia”, na strane 21.
Prvé vydanie (jún 2009)
© Copyright Lenovo 2005, 2009.
Majetok © Copyright International Business Machines Corporation 2005.
Obsah
Kapitola 1. Zdroje informácií ................1
Webová stránka ThinkServer (www.lenovo.com/thinkserver) ........1
Dokumentácia ......................1
Pomoc a servis ......................2
Skôr ako zavoláte ....................2
Volanie servisu .....................2
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan ..........6
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo ........7
Záručné informácie ....................12
Suplemento de Garantía para México ...............16
Kapitola 3. Dielce vymeniteľné zákazníkom (CRU).........19
Kapitola 4. Vyhlásenia ..................21
Ochranné známky .....................22
© Lenovo 2005, 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. iii
iv Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 1. Zdroje informácií
Táto časť obsahuje informácie o umiestnení doplnkových informácií o produktoch
Lenovo, čo robiť v prípade problémov so systémom a komu v prípade potreby zavolať za
účelov zabezpečenia servisu.
Webová stránka ThinkServer (www.lenovo.com/thinkserver)
Webová stránka ThinkServer poskytuje informácie a služby, ktoré vám pomôžu pri
kupovaní, aktualizácii a údržbe vášho servera. Na webovej stránke ThinkServer nájdete
aktuálne informácie týkajúce sa vášho servera. Na stránke www.lenovo.com môžete:
v Stiahnuť najnovšie ovládače zariadení a aktualizácie softvéru určené pre váš model
servera
v Získať prístup k online príručkám
v Získať prístup k zneniu obmedzenej záruky
v Získať prístup k informáciám o podpore a odstraňovaní problémov, ktoré sa týkajú
vášho modelu servera a ďalších podporovaných produktov
v Nájsť telefónne čísla servisu a podpory pre vašu krajinu alebo oblasť
v Nájsť najbližšieho poskytovateľa servisu
Dokumentácia
ThinkServer Documentation DVD je súčasťou vášho servera a poskytuje tieto publikácie:
Inštalačná a užívateľská príručka
Táto publikácia obsahuje bezpečnostné informácie, inštrukcie na inštaláciu,
hardvérové a softvérové požiadavky, inštrukcie na výmenu dielcov a
konfiguračné inštrukcie.
Inštrukcie na inštaláciu do stojana
Táto publikácia obsahuje inštrukcie o spôsobe inštalácie servera do stojana.
Bezpečnostné informácie
Táto viacjazyčná publikácia obsahuje bezpečnostné vyhlásenia a vyhlásenia o
regulácii emisií.
Ak nastane problém so serverom, pozrite si informácie o odstraňovaní problémov a
diagnostike v Inštalačnej a užívateľskej príručke, ktorá je súčasťou ThinkServer
Documentation DVD. Taktiež si môžete pozrieť Príručku údržby hardvéru, ktorá je k
dispozícii na webovej stránke http://www.lenovo.com/support. Príručka údržby hardvéru
obsahuje bezpečnostné informácie, funkcie a špecifikácie, informácie o konfigurácii
softvéru, výpis častí, postupy výmeny a opravy komponentov a diagnostické informácie.
© Lenovo 2005, 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 1
Ak máte podozrenie na softvérový problém, pozrite si dokumentáciu vrátane súborov
README a online pomoci, ktorá sa dodáva spolu s operačným systémom alebo
aplikačným programom.
Spoločnosť Lenovo poskytuje webové stránky, na ktorých môžete získať najnovšie
technické informácie, ovládače zariadení a aktualizácie. Navštívte webovú stránku
http://www.lenovo.com/support a postupujte podľa uvedených pokynov.
Pomoc a servis
Táto časť obsahuje informácie o volaní pomoci a servisu.
Skôr ako zavoláte
Skôr ako zavoláte pokúste sa vyriešiť problém svojpomocne podľa nasledujúceho
postupu:
v Skontrolujte všetky káble, či správne zapojené.
v Skontrolujte vypínače, aby ste sa uistili, že systém a aj všetky voliteľné zariadenia
zapnuté.
v Použite na informácie o odstraňovaní problémov v dokumentácii systému na médiu
ThinkServer Documentation DVD, ktoré sa dodáva spolu so systémom.
v Navštívte webovú stránku podpory Lenovo http://www.lenovo.com/support za účelom
získania aktualizovaných informácií, nových ovládačov zariadení a rôznych
užitočných rád.
v Majte pripravené nasledujúce informácie:
Typ a model počítača
Sériové čísla vašich hardvérových produktov
Opis problému
Presné znenie všetkých chybových správ
Informácie o konfigurácii hardvéru a softvéru
Volanie servisu
Počas záručnej lehoty môžete získať pomoc a potrebné informácie telefonicky z Centra
podpory zákazníkov.
Počas záručnej lehoty k dispozícii tieto služby:
Identifikácia problému
Vyškolený personál je k dispozícii na pomoc pri identifikácii hardvérového
problému a na určenie akcie, ktorú je treba vykonať na odstránenie tohto
problému.
Oprava hardvéru
Ak je problém spôsobený hardvérom, na ktorý sa vzťahuje záruka, vyškolený
personál je k dispozícii na poskytnutie príslušnej úrovne servisu.
2 Informácie o zárukách a podpore
Riadenie inžinierskych zmien
Po predaní produktu je možné, že bude na ňom potrebné vykonať určité zmeny.
Spoločnosť Lenovo sprístupní inžinierske zmeny týkajúce sa vášho hardvéru.
Záruka sa nevzťahuje na:
v Výmenu alebo použitie dielcov, ktoré neboli vyrobené pre spoločnosť Lenovo alebo
spoločnosťou Lenovo, a ani na dielce Lenovo, ktoré nie zárukou pokryté
v Zdroje identifikácie softvérových problémov
v Konfiguráciu BIOS ako súčasť inštalácie alebo aktualizácie
v Zmeny, úpravy alebo aktualizácie ovládačov zariadení
v Inštaláciu a údržbu sieťových operačných systémov
v Inštaláciu a údržbu aplikačných programov
Aktuálny zoznam telefónnych čísel podpory je k dispozícii na webovej stránke podpory
Lenovo (www.lenovo.com/support).
Krajina alebo
oblasť Telefónne číslo
Afrika Afrika: +44 (0)1475-555-055
Južná Afrika: +27-11-3028888 a 0800110756
Stredná Afrika: Kontaktujte najbližšieho
obchodného partnera
Argentína 0810-666-0011 (Španielsky)
Austrália 1300-880-917 (Anglicky)
Rakúsko 01-211-454-610 (Nemecky)
Belgicko 02-225-3611 (Holandsky, francúzsky)
Bolívia 0800-10-0189 (Španielsky)
Brazília Volania z oblasti Sao Paulo
(11) 3889-8986
Volania neprichádzajúce z oblasti Sao Paulo
0800-701-4815
Kanada 1-800-426-7378 (Anglicky, francúzsky)
Chile 800-361-213
Bez poplatku: 1-888-800-442-488 (Španielsky)
Čína
(Hong Kong
S.A.R.)
8205-0333 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Čína
(Macao S.A.R.)
795-9892 (Kantonsky, anglicky, mandarínska čínština)
Kolumbia 1-800-912-3021 (Španielsky)
Kostarika 0-800-011-1029 (Španielsky)
Chorvátsko 0800-0426
Kapitola 1. Zdroje informácií 3
Krajina alebo
oblasť Telefónne číslo
Cyprus +357-22-841100
Česká republika +420-2-7213-1316
Dánsko 7010-5150 (Dánsky)
Dominikánska
republika
1-866-434-2080 (Španielsky)
Ekvádor 1-800-426911 (Španielsky)
Egypt +202-35362525
Salvádor 800-6264 (Španielsky)
Estónsko +372 6776793
+372 66 00 800
Fínsko +358-800-1-4260 (Fínsky)
Francúzsko 0810-631-213 (Francúzsky)
Nemecko 01805-004618 (Nemecky)
Grécko +30-210-680-1700
Guatemala 1800-624-0051 (Španielsky)
Honduras Tegucigalpa: 232-4222
San Pedro Sula: 552-2234
(Španielsky)
Maďarsko +36-1-382-5720 (Maďarsky)
+36-1-382-5716
India 1800-425-6666 (Anglicky)
Indonézia 021-5238 823 (Anglicky)
001-803-606-282 Iba miestne volania (Bahasky, indonézsky)
+603 8315 6859 (DID) (Bahasky, indonézsky)
Írsko 01-881-1444 (Anglicky)
Izrael +972-3-9142800 (Hebrejsky, anglicky)
Taliansko +39-800-820094 (Taliansky)
Japonsko 0120-03-5555 (Japonsky)
Kórea 1588-6782 (Kórejsky)
Lotyšsko +371 7070360
Litva +370 5 278 66 00
Luxembursko +352-360-385-343 (Francúzsky)
Malajzia 1800-88-1889 Iba miestne volania (Anglicky, bahasky, malajsky)
+603 8315 6855 (DID) (Anglicky, bahasky, malajsky)
Malta +35621445566
Mexiko 001-866-434-2080 (Španielsky)
Stredný Východ +44 (0)1475-555-055
4 Informácie o zárukách a podpore
Krajina alebo
oblasť Telefónne číslo
Holandsko 020-513-3939 (Holandsky)
Nový Zéland 0800-777-217 (Anglicky)
Nikaragua 001-800-220-1830 (Španielsky)
Nórsko 8152-1550 (Nórsky)
Panama 001-866-434-2080 (Bezplatne)
206-6047
(Španielsky)
Peru 0-800-50-866 (Španielsky)
Filipíny 1800-1601-0033 Iba miestne volania (Anglicky, filipínsky)
603-8315 6858 (DID) (Anglicky, filipínsky)
Poľsko +48-22-878-6999 (Poľsky)
Portugalsko +351-21-892-7046 (Portugalsky)
Rumunsko +4-021-224-4015
Rusko +7 (495) 258 6300 Moskva (Rusky)
8 800 200 6300 Bez poplatku (Rusky)
(Rusky)
Singapur 800-6011-343 Iba miestne volania (Anglicky)
+603-8315 6859 DID (Anglicky)
Slovensko +421-2-4954-5555
Slovinsko +386-1-200-50-60 (Slovinsky)
Španielsko 91-714-7830
90-110-0000
(Španielsky)
Srí Lanka +9411 2493547
+9411 2493548
(Anglicky)
Švédsko 077-117-1040 (Švédsky)
Švajčiarsko 0800-55-54-54 (Nemecky, francúzsky, taliansky)
Taiwan 886-2-8723-9799
0800-000-700
(Mandarínska čínština)
Thajsko 1800-060-066 Iba miestne volania
66-2273-4088
+603-8315 6857 (DID)
(Anglicky, thajsky)
Turecko 00800-4463-2041 (Turecky)
Spojené kráľovstvo 08705-500-900 (Anglicky)
Spojené štáty 1-800-426-7378 (Anglicky)
Uruguaj 000-411-005-6649 (Španielsky)
Kapitola 1. Zdroje informácií 5
Krajina alebo
oblasť Telefónne číslo
Venezuela 0-800-100-2011 (Španielsky)
Vietnam Pre severnú oblasť a Hanoj:
844 3 946 2000 / 844 3 942 6457
Pre južnú oblasť a Hočiminovo mesto:
848 3 829 5160 / 844 3 942 6457
(Anglicky, vietnamsky)
Presné vysvetlenie pojmov záruky obsahuje Kapitola 2, “Obmedzená záruka spoločnosti
Lenovo”, na strane 7. Na získanie záručného servisu budete potrebovať doklad o kúpe.
Informácie o servise produktov Lenovo pre Taiwan
6 Informácie o zárukách a podpore
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo
L505-0010-01 04/2008
Obmedzená záruka Lenovo sa vzťahuje iba na hardvérové produkty Lenovo zakúpené na
osobné použitie a nie na ďalší predaj. Toto vyhlásenie o obmedzenej záruke spoločnosti
Lenovo je dostupné aj v iných jazykoch na webovej stránke www.lenovo.com/warranty.
Na čo sa vzťahuje táto záruka
Spoločnosť Lenovo zaručuje, že všetky vami zakúpené hardvérové produkty bez chýb
v použitých materiáloch a v pracovnom vyhotovení pri dodržaní podmienok bežného
používania po dobu trvania záruky. Záručná doba na produkt začína dátumom zakúpenia
produktu, ktorý je uvedený na doklade o kúpe alebo faktúre, ak Lenovo písomnou
formou neinformuje inak. Záručná lehota a typ záručného servisu, ktoré sa týkajú vášho
produktu, uvedené v časti Záručné informácie.
TÁTO ZÁRUKA JE VAŠA VÝLUČNÁ ZÁRUKA A NAHRÁDZA VŠETKY
ĎALŠIE ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY, VYJADRENÉ ALEBO MLČKY
PREDPOKLADANÉ, VRÁTANE, ALE NEOBMEDZUJÚC SA NA MLČKY
PREDPOKLADANÉ ZÁRUKY ALEBO PODMIENKY OBCHODOVATEĽNOSTI
A VHODNOSTI NA URČITÝ ÚČEL. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO
JURISDIKCIE NEUMOŽŇUJÚ VYLÚČENIE VYJADRENÝCH ALEBO
MLČKY PREPOKLADANÝCH ZÁRUK, TAK SA VÁS VYŠŠIE UVEDENÉ
VYLÚČENIE NEMUSÍ TÝKAŤ. V TAKOM PRÍPADE DANÉ ZÁRUKY
POUŽITÉ IBA V ZÁKONOM VYŽADOVANOM ROZSAHU A OBMEDZENÉ
NA DOBU TRVANIA ZÁRUČNEJ LEHOTY. PO UPLYNUTÍ TEJTO DOBY SA
NEAPLIKUJE ŽIADNA ZÁRUKA. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOĽUJÚ OBMEDZIŤ DĹŽKU TRVANIA PREDPOKLADANÝCH
ZÁRUK, TAKŽE UVEDENÉ OBMEDZENIE SA VÁS NEMUSÍ TÝKAŤ.
Ako žiadať o záručný servis
Ak počítač nefunguje tak, ako by podľa záruky mal, zákazník môže kvôli záručnému
servisu kontaktovať spoločnosť Lenovo alebo schváleného poskytovateľa servisu. Každý z
týchto poskytovateľov sa bude nazývať Poskytovateľ servisu. Zoznam Poskytovateľov
servisu a ich telefónne čísla k dispozícii na stránke www.lenovo.com/support/phone.
Záručný servis nemusí byť k dispozícii vo všetkých lokalitách a v jednotlivých lokalitách
sa môže líšiť. Zásah mimo oblasti pôsobenia Poskytovateľa servisu môže byť spoplatnený.
Informácie o vašej oblasti vám poskytne miestny Poskytovateľ servisu.
Čo urobí Poskytovateľ servisu na odstránenie problému
© Lenovo 2005, 2009. Majetok © IBM Corp. 2005. 7
Pri volaní Poskytovateľa servisu je potrebné dodržiavať príslušný postup na zistenie a
vyriešenie problému.
Poskytovateľ servisu sa pokúsi váš problém diagnostikovať a vyriešiť cez telefón, e-mail
alebo pomocou vzdialenej podpory. Poskytovateľ servisu vás môže požiadať, aby ste si
stiahli a nainštalovali určené softvérové aktualizácie.
Niektoré problémy je možné vyriešiť výmenou dielca, ktorý si nainštalujete sami. Tieto
dielce sa nazývajú dielce CRU alebo Jednotky vymeniteľné zákazníkom. Ak je toto
váš prípad, Poskytovateľ servisu vám doručí dielce CRU, ktoré si sami nainštalujete.
Ak problém nie je možné vyriešiť telefonicky alebo prostredníctvom vzdialenej podpory,
pomocou softvérových aktualizácií alebo inštaláciou dielcov vymeniteľných zákazníkom,
váš Poskytovateľ servisu naplánuje servisný zásah podľa druhu záruky, ktorá sa vzťahuje
na produkt, tak ako je to uvedené v časti Informácie o záruke.
Ak Poskytovateľ servisu zistí, že oprava vášho produktu nie je možná, poskytne vám jeho
výmenu za produkt, ktorý je minimálne funkčným ekvivalentom vášho produktu.
Ak Poskytovateľ servisu určí, že nie je možná oprava ani výmena vášho produktu, máte
nárok na vrátenie produktu predajcovi alebo spoločnosti Lenovo a bude vám vrátená jeho
kúpna cena.
Výmena produktu alebo dielca
Ak záručný servis zahŕňa výmenu produktu alebo dielca, vymenený produkt alebo dielec
sa stane vlastníctvom spoločnosti Lenovo a náhradný produkt alebo dielec sa stane
majetkom zákazníka. Na výmenu zákazník nárok iba v prípade, že produkty a dielce
spoločnosti Lenovo neboli žiadnym spôsobom upravované. Náhradný produkt alebo
dielec nemusí byť nový, ale bude správne pracovať a je prinajmenšom funkčným
ekvivalentom vymeneného produktu alebo dielca. Pre náhradný produkt alebo dielec
bude platiť záruka počas doby, ktorá zostávala do konca záruky pôvodného produktu.
Ešte pred výmenou produktu alebo jeho časti Poskytovateľom servisu bude zákazník
súhlasiť:
1. s odstránením všetkých komponentov, dielcov, volieb, zmien a pripojení, na ktoré sa
záručný servis nevzťahuje;
2. zabezpečí, že na produkt alebo dielec sa nevzťahujú žiadne právne záväzky alebo
obmedzenia, ktoré bránia jeho výmene; a
3. získa autorizáciu od vlastníka, aby mohol Poskytovateľ servisu vykonať údržbu na
produkte alebo dielci, ktorý nie je vlastníctvom zákazníka.
8 Informácie o zárukách a podpore
Vaše ďalšie povinnosti
Tam, kde je to vhodné, zákazník pred poskytnutím servisu, súhlasí s tým, že:
1. bude postupovať podľa servisných pokynov Poskytovateľa servisu;
2. vykoná zálohy alebo zabezpečí všetky programy a údaje, ktoré súčasťou tohto
produktu;
3. poskytne svojmu Poskytovateľovi servisu všetky systémové kľúče alebo heslá a v
dostatočnom rozsahu aj voľný a bezpečný prístup do všetkých priestorov, aby mohol
byť poskytnutý servis; a
4. zabezpečí, že všetky informácie o identifikovaných alebo neidentifikovaných
jednotlivcoch (Osobné údaje) boli z produktu vymazané, alebo že zákazník ponesie
právnu zodpovednosť za všetky Osobné údaje, ktoré nebudú vymazané.
Použitie osobných údajov
Ak využijete servis v rámci tejto záruky, Lenovo si zaznamená, bude používať a
spracovávať informácie o záručnom servise a vaše kontaktné informácie, vrátane mena,
telefónnych čísel, adresy a e-mailovej adresy. Spoločnosť Lenovo bude tieto informácie
využívať pri poskytovaní servisu v rámci tejto záruky a na vylepšenie vzájomných
obchodných vzťahov. Je možné, že vás budeme kontaktovať za účelom zistenia vašej
spokojnosti so záručným servisom alebo kvôli upozorneniu na produkty a bezpečnostné
stratégie. Z tohto dôvodu môžeme presunúť vaše údaje do ktorejkoľvek krajiny, v ktorej
naša spoločnosť pôsobí a poskytnúť ich subjektom konajúcim v záujme našej spoločnosti.
Tieto informácie môžeme tiež zverejniť, ak to vyžaduje zákon.
Na čo sa táto záruka nevzťahuje
Táto záruka sa nevzťahuje na:
v neprerušovanú a bezchybnú prevádzku produktu;
v stratu alebo poškodenie údajov;
v žiadne počítačové programy, dodávané spolu s produktom alebo následne
doinštalované;
v poruchy, ktoré vzniknú nesprávnym používaním, haváriou, modifikáciou, nevhodným
technickým alebo prevádzkovým prostredím, prírodnou katastrofou, nárazovým
prúdom alebo nesprávnou údržbou zákazníkom;
v poškodenie spôsobené neautorizovaným poskytovateľom servisu;
v zlyhanie alebo poškodenie spôsobené použitím produktov tretích strán, vrátane tých,
ktoré spoločnosť Lenovo ponúka alebo integruje do produktov Lenovo na vašu
požiadavku; a
v žiadnu technickú alebo inú podporu, ako napríklad pomoc s otázkami ako vykonať a
otázkami týkajúcimi sa nastavenia a inštalácie produktu.
Záruka sa stane neplatnou, ak dôjde k odstráneniu alebo zmene identifikačných štítkov na
produkte alebo jeho dielcoch.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 9
Obmedzenie zodpovednosti
Lenovo nesie zodpovednosť za stratu alebo poškodenie vášho produktu len ak: 1) je v
držaní vášho Poskytovateľa servisu alebo 2) sa prepravuje, v prípadoch, keď je
Poskytovateľ servisu zodpovedný za prepravu produktu.
Spoločnosť Lenovo ani Poskytovateľ servisu nebudú niesť zodpovednosť za žiadne
dôverné, majetkové ani osobné údaje nachádzajúce sa v produkte. Pred odovzdaním
produktu do servisu alebo jeho vrátením by ste z neho mali takéto údaje odstrániť a urobiť
si ich zálohu.
Môže sa stať, že z dôvodu nedostatku zo strany spoločnosti Lenovo alebo iného záväzku,
bude mať zákazník nárok na náhradu škôd spoločnosťou Lenovo. V každom takomto
prípade, bez ohľadu na to, na akom základe zákazník právo žiadať náhrady od
spoločnosti Lenovo (vrátane zásadného porušenia, zanedbania, skreslenia skutočnosti
alebo iného vyjadrenia, či krivého vyhlásenia), s výnimkou prípadovavrozsahu, keď
zodpovednosť nie je možné odvolať alebo obmedziť platnými zákonmi, nesie spoločnosť
Lenovo zodpovednosť len vo výške priamych škôd, ktoré zákazník utrpel, maximálne
však do výšky nákupnej ceny produktu. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na škody za
ublíženie na tele (aj so smrteľnými následkami) a škody na nehnuteľnom a hmotnom
osobnom majetku, za ktoré je spoločnosť Lenovo právne zodpovedná.
Toto obmedzenie platí aj pre dodávateľov spoločnosti Lenovo, predajcov a Poskytovateľa
servisu. Predstavuje maximálny rozsah kolektívnej zodpovednosti spoločnosti Lenovo,
jej dodávateľov, predajcov a poskytovateľov servisu.
SPOLOČNOSŤ LENOVO, JEJ DODÁVATELIA, PREDAJCOVIA A
POSKYTOVATEĽ SERVISU NEBUDÚ V ŽIADNOM PRÍPADE NIESŤ
ZODPOVEDNOSŤ ZA ANI JEDEN Z TÝCHTO PRÍPADOV, ANI KEBY BOLI
INFORMOVANÍ O ICH MOŽNOSTI: 1) ZA NÁROKY TRETÍCH STRÁN VOČI
ZÁKAZNÍKOVI ZA ŠKODY; 2) ZA STRATU ALEBO POŠKODENIE ÚDAJOV;
ALEBO 3) ZA MIMORIADNE, NÁHODNÉ ALEBO NEPRIAME ŠKODY, ANI
ZA ŽIADNE NÁSLEDNÉ HOSPODÁRSKÉ ŠKODY, VRÁTANE STRATY
ZISKOV, TRHOV, VÝNOSOV, DOBREJ POVESTI ALEBO
PREDPOKLADANÝCH ÚSPOR. NIEKTORÉ ŠTÁTY ALEBO JURISDIKCIE
NEPOVOĽUJÚ VYŇATIE ALEBO OBMEDZENIE NÁHODNÝCH ALEBO
NÁSLEDNÝCH ŠKÔD, TAKŽE VYŠŠIE UVEDENÉ OBMEDZENIE ALEBO
VYŇATIE SA V NICH NEUPLATŇUJE.
Spory
Ak ste produkt nadobudli v Kambodži, Indonézii, Vietname, Srí Lanke alebo na
Filipínach, spory, ktoré vyplynú z tejto záruky alebo v spojitosti s ňou vyrieši s konečnou
platnosťou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Singapure a táto záručná zmluva sa bude riadiť,
interpretovať a uplatňovať v súlade so zákonmi v Singapure bez ohľadu na nezlučiteľné
zákony. Ak ste produkt nadobudli v Indii, spory, ktoré by vyplynuli z tejto záruky alebo v
10 Informácie o zárukách a podpore
spojitosti s ňou vyrieši s konečnou platnosťou arbitráž, ktorá sa uskutoční v Bangalore, v
Indii. Arbitráž v Singapure bude prebiehať v súlade s platnými arbitrážnymi pravidlami
Medzinárodného arbitrážneho centra v Singapure (Pravidlá SIAC). Arbitráž v Indii
bude prebiehať v súlade s platnými zákonmi Indie. Rozhodnutie arbitráže je konečné a
záväzné pre všetky zúčastnené strany bez možnosti odvolať sa. Arbitrážne rozhodnutie
bude vyhotovené v písomnej podobe, bude v ňom vysvetlený nález skutkovej podstaty a
závery vyplývajúce zo zákona. Všetky arbitrážne konania musia byť vedené a všetky
dokumenty počas týchto konaní musia byť predložené v anglickom jazyku a anglická
verzia tejto záruky pri takýchto konaniach prevahu nad ostatnými jazykovými
verziami.
Ďalšie práva
TÁTO ZÁRUKA VÁM UDEĽUJE URČITÉ ZÁKONNÉ PRÁVA A SÚČASNE
MÔŽETE MAŤ AJ INÉ PRÁVA, KTORÉ RÔZNE V JEDNOTLIVÝCH
ŠTÁTOCH ALEBO JURISDIKCIÁCH. TAKISTO MÔŽETE MAŤ ĎAĽŠIE
PRÁVA NA ZÁKLADE PLATNÉHO ZÁKONA ALEBO PÍSOMNEJ DOHODY
SO SPOLOČNOSŤOU LENOVO. ŽIADNA ČASŤ TEJTO ZÁRUKY
NEOVPLYVŇUJE ZÁKONNÉ PRÁVA, VRÁTANE PRÁV ZÁKAZNÍKOV
VYPLÝVAJÚCICH Z MIESTNYCH PRÁVNYCH PREDPISOV, KTORÉ RIADIA
PREDAJ SPOTREBNÉHO TOVARU A NIE JE ICH MOŽNÉ ZMLUVNE
OBMEDZIŤ ALEBO ODOPRIEŤ.
Oblasť európskeho ekonomického priestoru (EEA)
Zákazníci v rámci EEA EEA môžu spoločnosť Lenovo kontaktovať na adrese: EMEA
Service Organisation, Lenovo (International) B.V., Floor 2, Einsteinova 21, 851 01,
Bratislava, Slovakia. Servis môžete na základe tejto záruky pre hardvérové produkty
spoločnosti Lenovo, zakúpené v krajinách EEA, získať v ľubovoľnej krajine EEA, v ktorej
bol tento produkt spoločnosťou Lenovo ohlásený a sprístupnený.
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 11
Záručné informácie
Typ produktu
Krajina alebo región
nákupu Záručná doba
Typ záručného
servisu
3729 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3779 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-3roky 1a2
3795 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
12 Informácie o zárukách a podpore
Typ produktu
Krajina alebo región
nákupu Záručná doba
Typ záručného
servisu
3796 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-3roky 1a2
3797 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3798 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-3roky 1a2
Kapitola 2. Obmedzená záruka spoločnosti Lenovo 13
Typ produktu
Krajina alebo región
nákupu Záručná doba
Typ záručného
servisu
3818 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-1rok 1a2
3819 USA, Kanada,
Latinská Amerika,
Argentína, Mexiko,
Európa, Stredný
východ, Afrika, Nový
Zéland, Austrália,
India, Singapur,
Malajzia, Indonézia,
Filipíny, Vietnam,
Brunej, Srí Lanka,
Bangladéš, Thajsko,
Japonsko, Kórea, Čína
(Hong Kong S.A.R.),
Taiwan
Dielce a práca-3roky 1a2
Ak je to potrebné, Poskytovateľ servisu vám zabezpečí opravu alebo výmenu v závislosti
od typu záručného servisu vášho produktu a dostupného servisu. Termín realizácie
servisu bude závisieť od času, kedy oznámite poruchu, od dostupnosti náhradných dielcov
a iných faktorov.
Záručná lehota 3 roky na dielcea1roknaprácu znamená, že spoločnosť Lenovo
poskytuje bezplatný záručný servis na:
a. dielce a prácu počas prvého roka záručnej lehoty (alebo dlhšie, ak je to vyžadované
zákonom); a
b. len na dielce, spôsobom výmeny, v druhom a treťom roku záručnej lehoty. Váš
poskytovateľ servisu vám zaúčtuje všetky práce súvisiace s opravou alebo výmenou
dielcov v druhom a treťom roku záručnej lehoty.
Typy záručného servisu
1. Servis CRU (dielce vymeniteľné zákazníkom)
14 Informácie o zárukách a podpore
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30

Lenovo ThinkServer RD220 Informácie O Zárukách A Podpore

Typ
Informácie O Zárukách A Podpore
Tento návod je vhodný aj pre