Toshiba ONH104I-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka

Táto príručka je tiež vhodná pre

SERVIS U ZÁKAZNÍKA I SLOVENČINA 50
SK
požiadanie spoločnosti Toshiba musí byť pôvodná súčasť vrátená spoločnosti
Toshiba. Náklady bude hradiť spoločnosť Toshiba.
ÚROVEŇ SLUŽBY
V závislosti od typu slby opravy u zákazka, ktorú ste zakúpili, máte nárok
na jednu z nasledujúcich služieb.
a) Servis u zákazníka Silver
Ak ste zakúpili servis u zákazníka v nasledujúci pracovný deň Silver,
technik certifikovaný spoločnosťou Toshiba k vám bude vyslaný s cieľom
opraviť chybný produkt iba v prípade, že opravu nemôžete vykonať sami
prostredníctvom procesu so súčasťami vymeniteľnými zákazníkom.
b) Servis u zákazníka Gold
Ak ste zakúpili servis u zákazníka v nasledujúci pracovný deň Gold,
môžete odmietnuť odoslanie náhradnej súčasti na vašu adresu a stredisko
technickej podpory spoločnosti Toshiba k vám vyšle technika certifikovaného
spoločnosťou Toshiba s cieľom opraviť chybný produkt.
ZOZNAM KRAJÍN
Ak ste zakúpili miestnu službu opravy u zákazka, k dispozícii je iba v krajine,
v ktorej bola zakúpená.
Ak ste zakúpili službu opravy u zákazníka pre Európu, k dispozícii je v Belgicku,
Českej republike, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Grécku, Holandsku, Írsku,
Luxembursku, Nemecku, Nórsku, Poľsku, Portugalsku, Rakúsku, Spojenom
kráľovstve, Španielsku, Švajčiarsku, Švédsku a Taliansku.
Ak ste zakúpili medzinárodnú službu opravy u zákazka, k dispozícii je vo
všetkých krajinách uvedených na nasledujúcej webovej lokalite:
ios.toshiba.com
Služba bude poskytnutá pre produkty Toshiba v okruhu 100 km od väčších
miest. Ak ide o požiadavku na službu pre produkt mimo okruhu 100 km,
služba bude poskytnutá v najkratšom možnom čase.
Spoločnosť Toshiba si vyhradzuje právo poveriť poskytovaním služby
autorizovaného poskytovateľa služieb spoločnosti Toshiba.
ZÍSKANIE SLUŽBY
Ak chcete získať službu, kontaktujte stredisko technickej podpory spoločnosti
Toshiba na čísle 00800-TOSHCARE:
00800-86742273*
* Toto číslo nie je k dispozícii vo všetkých krajich. V nasledujúcich
krajinách použite tieto čísla:
•Českárepublika800142421
•Grécko0080049129117
•Poľsko008004911380
•Švédsko020795153
OPIS SLUŽBY
Tento servis u zákazníka v nasledujúci pracovný deň sa vzťahuje iba na opravu
hardvéru a zahŕňa telefonickú diagnostiku na zistenie zlyhania hardvéru od
spoločnosti Toshiba. Ak sa vyžaduje oprava, spoločnosť Toshiba k vám vyšle
technika certifikovaného spoločnosťou Toshiba zvyčajne v priebehu ďalšieho
pracovného dňa v závislosti od dostupnosti súčastí.
Čas odozvy Nasledujúci pracovný deň je definovaný ako čas od ozmenia
problému stredisku technickej podpory do príchodu technika certifikovaného
spoločnosťou Toshiba k zákazníkovi.kazník je kvalifikovaný na získanie
služby opravy v nasledujúci pracovný deň iba v prípade, že sa servisná
požiadavka uskutoční v stredisku technickej podpory spoločnosti Toshiba
najneskôro15:00miestnehočasu.
Tento servis sa vzťahuje na modely Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé a vybraté
kancelárske tablety (ďalej len produkty). Ďalšie informácie o kompatibilite
produktov nájdete na adrese:
toshiba-slovakia.com/services
Táto služba inovuje štandardnú záruku produktu Toshiba s ohľadom na
určené trvanie, úroveň servisnej služby alebo obsah slby. Tieto podmienky
preto platia v súvislosti s podmienkami štandardnej záruky, pričom v prípade
rozporu platia tieto podmienky.
Táto služba je k dispozícii len pre produkty Toshiba zakúpené v Európe.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
REGISTRÁCIA A AKTIVÁCIA SLUŽBY
Tátoslužbajeplatnáibavprípade,žebolazakúpenádo90dníodobstarania
produktu od spoločnosti Toshiba, pričom je potrebné ju aktivovať do 30 dní
od dátumu nákupu. Na aktiváciu služby je potrebné produkt zaregistrovať na
nasledujúcej webovej lokalite:
toshiba.eu/registration/sk
Na vykonanie registrácie si pripravte informácie o tejto službe, údaje o produkte
a údaje používateľa. Ak ste slbu aktivovali už počas nákupu na lokalite Toshiba
Store, službu nemusíte znovu aktivovať na našej webovej lokalite.
Ak produkt nie je zaregistrovaný v čase kontaktovania strediska technickej
podpory spoločnosti Toshiba v súvislosti so servisnou požiadavkou, na službu
opravy v nasledujúci deň nemusíte mať nárok.
Po úspešnej registrácii dostanete potvrdzujúci e-mail a získate oprávnenie na
používanie tejto služby.
Táto služba platí len pre produkt Toshiba, pre ktorý bola zaregistrovaná.
SÚČASTI VYMENITEĽNÉ ZÁKAZNÍKOM
Niektoré servisné súčiastky sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich zákazk
mohol jednoducho odstrániť a vymeniť. Nazývajú sa súčasti vymeniteľné
zákazníkom. Ak agent strediska technickej podpory počas riešenia problémov
a diagnostiky na diaľku určí, že opravu môžete vykonať sami, spoločno
Toshiba vám dodá servisnú súčiastku aj dokumentáciu k procesu výmeny. Na
SERVIS U ZÁKAZNÍKA V NASLEDUJÚCI
PRACOVNÝ DEŇ POSKYTOVANÝ
SPOLOČNOSŤOU TOSHIBA
SLOVENČINA PODMIENKY SLUŽBY 2
SERVIS U ZÁKAZNÍKA I SLOVENČINA 51
SK
Ak chcete získať technickú podporu mimo Európy, navštívte nasledujúcu
webovú lokalitu:
ios.toshiba.com
Stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba je k dispozícii v pracovných
ochod9:00do17:00miestnehočasuokremštátnychsviatkov.
Agenti strediska technickej podpory boli vyškolení a certifikovaní v oblasti
diagnostikovania hardvérových problémov a poskytnutia najrýchlejšieho
spôsobu opravy produktu od spoločnosti Toshiba. S cieľom umožniť našim
agentom strediska technickej podpory čo najefektívnejšiu identifikáciu
problému a príslušných náhradných súčastí si pripravte opis vzniknutého
zlyhania.
Pri kontaktovaní sa tiež uistite, že máte prístup k zariadeniu Toshiba a pripravte
si sériové číslo a číslo modelu, ktoré sa nachádzajú na zadnej strane produktu
Toshiba.
Oprava u zákazníka sa nemusí vzťahovať na probmy, ktoré možno vyriešiť
vzdialenou diagnostikou.
Ak sa vyžaduje oprava u zákazka, spoločnosť Toshiba k vám vle
certifikovaného technika v priebehu ďalšieho pracovho dňa v závislosti
od dostupnosti súčastí. Úrovne služby závisia od času odozvy. Môžu sa líš
v závislosti od polohy a nie je možné ich zariť.
Spoločnosť Toshiba, jej autorizovaní predajcovia a poskytovatelia služieb
si pred prijatím servisnej požiadavky vyhradzujú právo požadovať doklad
o nákupe (napríklad uhradenú faktúru s dátumom predaja od autorizovaného
predajcu) s uvedeným číslom modelu a sériovým číslom.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Skôr ako bude vykonaná oprava u zákazníka alebo sa produkt odošle
autorizovanému poskytovateľovi služieb spoločnosti Toshiba v súvislosti
s uplatnením záruky, vytvorte úplnú záložnú kópiu všetkých údajov v produkte
Toshiba. Odstráňte všetky dôverné, súkromné a osobné údaje a informácie.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu ani poškodenie ľubovoľných
programov, údajov alebo vymeniteľného ukladacieho média ani za obnovenie
alebo preinštalovanie ľubovoľných programov alebo údajov. Technik
certifikovaný spoločnosťou Toshiba preinštaluje operačný systém iba
v prípade, že mu poskytnete záložné médium dodané s produktom.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu zisku ani následné škody,
stratu údajov a softrového vybavenia ani za náklady na zmenu softrovej
konfigurácie.
Spoločnosť Toshiba si vyhradzuje právo účtovať zákazníkovi logistické
náklady v prípade, že nebol k dispozícii na mieste dohodnutom na vykonanie
opravy v dohodnutom čase.
SÚČASTI A MATERIÁLY
Spoločnosť Toshiba počas celého obdobia služby na základe vlastného
uváženia bezplatne opraví alebo vymení produkt alebo ľubovoľné súčasti
kryté štandardnou zárukou za nové alebo opravené súčasti s výnimkou batérií.
Z dôvodu charakteru batérií je záruka na ne obmedzená na 1 rok. Neplatí to
v prípade, že zakúpená služba zahŕňa aj doplnkovú službu výmeny batérií.
Podrobný opis sa nachádza v časti Ďalšie doplnkové služby.
Každý produkt alebo jeho súčasť, ktorá bola opravená alebo vymenená
v rámci tejto služby, bude krytá počas zostávajúceho obdobia záručnej doby
vzťahujúcej sa na produkt alebo jeho súčasť alebo počas troch mesiacov
podľa toho, ktoré obdobie je dlhšie. Všetky produkty a súčasti vymenené
v rámci záruky sa stanú majetkom spoločnosti Toshiba.
Ak sa vyžaduje výmena klávesnice, poskytnú sa iba anglické klávesnice alebo
klávesnice v jazyku krajiny, v ktorej sa služba poskytuje (ak sú k dispozícii).
OBMEDZENIA SLUŽBY
Táto služba zahŕňa iba súčiastky a prácu a nevzťahuje sa na žiadne zlyhanie
ani poškodenie spôsobené vonkajšími vplyvmi, neúmyselným poškodením,
nesprávnym používaním, prepravou, opotrebovaním, vírusmi, použitím súčastí
alebo softvéru, ktorých výrobcom nie je spoločnosť Toshiba, úpravami,
konštrukčnými zásahmi, nesprávnou inštaláciou, nesprávnou údržbou,
softvérovými opravami alebo nedbalosťou.
Táto služba sa nevzťahuje na žiadny softr. Ak oprava produktu súvi
s chybou, na ktorú sa služba nevzťahuje, vyhradzuje si spolnosť Toshiba
právo žiadať od zákazníka úhradu nákladov na súčiastky a prácu.
Táto služba a štandardná záruka neplatia v prípade, že zlyhanie produktu
alebo súčasti bolo spôsobené servisným zásahom, údržbou alebo opravou,
ktorú nevykonal autorizovaný predajca ani autorizovaný poskytovateľ služieb
spoločnosti Toshiba, alebo v prípade, že oznenia alebo sériové čísla
produktu alebo súčasti boli zmenené alebo poškodené.
Ak zlyhanie hardru vzniklo už pred zakúpením slby, táto služba nebude
kryť existujúce zlyhanie.
Táto služba sa nevzťahuje na pslušenstvo. V prípade zlyhania kontaktujte
miestneho predajcu spoločnosti Toshiba.
nimky zo štandardnej záruky sa vzťahujú aj na toto rozšírenie záruky. Ďalšie
informácie o výnimkách zo záruky nájdete v podmienkach štandardnej záruky
dodaných spolu s produktom.
ĎALŠIE DOPLNKOVÉ SLUŽBY
V prípade, že máte nárok na jednu alebo viac nasledujúcich ďalších
doplnkových služieb, platia nasledujúce podmienky:
a) Ponechanie pevného disku v prípade poruchy
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu ponechania pevného disku v prípade poruchy, budete mať nárok na
ponechanie prvého chybného pevného disku v prípade, že sa počas obdobia
služby bude vadovať jeho výmena. Pevný disk zostáva vaším majetkom, ale
nebude sa naň vzťahovať ďalšia technická podpora. Všetky ďalšie produkty
a súčasti alebo ďalšie pevné disky vymenené v rámci záruky sa sta
majetkom spoločnosti Toshiba.
V prípade, že pevný disk podlieha stiahnutiu produktu z trhu, táto služba sa
prestane na pevný disk vzťahovať a pevný disk je potrebné vrátiť spolnosti
Toshiba.
b) Služba výmeny batérie
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu výmeny batérie, sa záruka batérie primerane preži. Počas tohto
časového obdobia máte nárok na jednu požiadavku na výmenu batérie po
uplynutí štandardnej záruky batérie.
Tátoslužbaplatíibavppade,žejekapacitabatériemenšianež50%.Pred
uskutočnením servisnej požiadavky je nutné, aby ste prevzali, nainštalovali
a spustili diagnostický nástroj poskytnutý spoločnosťou Toshiba a zistili
zostávajúcu kapacitu batérie.
Autorizovaný poskytovateľ služieb spoločnosti Toshiba je povinný skontrolovať
zostávajúcu kapacitu batérie po prijatí produktu. Ak autorizovaný poskytovateľ
služieb zistí, že kapacita batérie je čšia než 50 %, vyhradzuje si právo
pripraviť cenovú ponuku na súčiastky a prácu.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba ONH104I-V Používateľská príručka

Kategória
Záruka
Typ
Používateľská príručka
Táto príručka je tiež vhodná pre