SERVIS U ZÁKAZNÍKA I SLOVENČINA 51
SK
Ak chcete získať technickú podporu mimo Európy, navštívte nasledujúcu
webovú lokalitu:
ios.toshiba.com
Stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba je k dispozícii v pracovných
dňochod9:00do17:00miestnehočasuokremštátnychsviatkov.
Agenti strediska technickej podpory boli vyškolení a certifikovaní v oblasti
diagnostikovania hardvérových problémov a poskytnutia najrýchlejšieho
spôsobu opravy produktu od spoločnosti Toshiba. S cieľom umožniť našim
agentom strediska technickej podpory čo najefektívnejšiu identifikáciu
problému a príslušných náhradných súčastí si pripravte opis vzniknutého
zlyhania.
Pri kontaktovaní sa tiež uistite, že máte prístup k zariadeniu Toshiba a pripravte
si sériové číslo a číslo modelu, ktoré sa nachádzajú na zadnej strane produktu
Toshiba.
Oprava u zákazníka sa nemusí vzťahovať na problémy, ktoré možno vyriešiť
vzdialenou diagnostikou.
Ak sa vyžaduje oprava u zákazníka, spoločnosť Toshiba k vám vyšle
certifikovaného technika v priebehu ďalšieho pracovného dňa v závislosti
od dostupnosti súčastí. Úrovne služby závisia od času odozvy. Môžu sa líšiť
v závislosti od polohy a nie je možné ich zaručiť.
Spoločnosť Toshiba, jej autorizovaní predajcovia a poskytovatelia služieb
si pred prijatím servisnej požiadavky vyhradzujú právo požadovať doklad
o nákupe (napríklad uhradenú faktúru s dátumom predaja od autorizovaného
predajcu) s uvedeným číslom modelu a sériovým číslom.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Skôr ako bude vykonaná oprava u zákazníka alebo sa produkt odošle
autorizovanému poskytovateľovi služieb spoločnosti Toshiba v súvislosti
s uplatnením záruky, vytvorte úplnú záložnú kópiu všetkých údajov v produkte
Toshiba. Odstráňte všetky dôverné, súkromné a osobné údaje a informácie.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu ani poškodenie ľubovoľných
programov, údajov alebo vymeniteľného ukladacieho média ani za obnovenie
alebo preinštalovanie ľubovoľných programov alebo údajov. Technik
certifikovaný spoločnosťou Toshiba preinštaluje operačný systém iba
v prípade, že mu poskytnete záložné médium dodané s produktom.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu zisku ani následné škody,
stratu údajov a softvérového vybavenia ani za náklady na zmenu softvérovej
konfigurácie.
Spoločnosť Toshiba si vyhradzuje právo účtovať zákazníkovi logistické
náklady v prípade, že nebol k dispozícii na mieste dohodnutom na vykonanie
opravy v dohodnutom čase.
SÚČASTI A MATERIÁLY
Spoločnosť Toshiba počas celého obdobia služby na základe vlastného
uváženia bezplatne opraví alebo vymení produkt alebo ľubovoľné súčasti
kryté štandardnou zárukou za nové alebo opravené súčasti s výnimkou batérií.
Z dôvodu charakteru batérií je záruka na ne obmedzená na 1 rok. Neplatí to
v prípade, že zakúpená služba zahŕňa aj doplnkovú službu výmeny batérií.
Podrobný opis sa nachádza v časti Ďalšie doplnkové služby.
Každý produkt alebo jeho súčasť, ktorá bola opravená alebo vymenená
v rámci tejto služby, bude krytá počas zostávajúceho obdobia záručnej doby
vzťahujúcej sa na produkt alebo jeho súčasť alebo počas troch mesiacov
podľa toho, ktoré obdobie je dlhšie. Všetky produkty a súčasti vymenené
v rámci záruky sa stanú majetkom spoločnosti Toshiba.
Ak sa vyžaduje výmena klávesnice, poskytnú sa iba anglické klávesnice alebo
klávesnice v jazyku krajiny, v ktorej sa služba poskytuje (ak sú k dispozícii).
OBMEDZENIA SLUŽBY
Táto služba zahŕňa iba súčiastky a prácu a nevzťahuje sa na žiadne zlyhanie
ani poškodenie spôsobené vonkajšími vplyvmi, neúmyselným poškodením,
nesprávnym používaním, prepravou, opotrebovaním, vírusmi, použitím súčastí
alebo softvéru, ktorých výrobcom nie je spoločnosť Toshiba, úpravami,
konštrukčnými zásahmi, nesprávnou inštaláciou, nesprávnou údržbou,
softvérovými opravami alebo nedbalosťou.
Táto služba sa nevzťahuje na žiadny softvér. Ak oprava produktu súvisí
s chybou, na ktorú sa služba nevzťahuje, vyhradzuje si spoločnosť Toshiba
právo žiadať od zákazníka úhradu nákladov na súčiastky a prácu.
Táto služba a štandardná záruka neplatia v prípade, že zlyhanie produktu
alebo súčasti bolo spôsobené servisným zásahom, údržbou alebo opravou,
ktorú nevykonal autorizovaný predajca ani autorizovaný poskytovateľ služieb
spoločnosti Toshiba, alebo v prípade, že označenia alebo sériové čísla
produktu alebo súčasti boli zmenené alebo poškodené.
Ak zlyhanie hardvéru vzniklo už pred zakúpením služby, táto služba nebude
kryť existujúce zlyhanie.
Táto služba sa nevzťahuje na príslušenstvo. V prípade zlyhania kontaktujte
miestneho predajcu spoločnosti Toshiba.
Výnimky zo štandardnej záruky sa vzťahujú aj na toto rozšírenie záruky. Ďalšie
informácie o výnimkách zo záruky nájdete v podmienkach štandardnej záruky
dodaných spolu s produktom.
ĎALŠIE DOPLNKOVÉ SLUŽBY
V prípade, že máte nárok na jednu alebo viac nasledujúcich ďalších
doplnkových služieb, platia nasledujúce podmienky:
a) Ponechanie pevného disku v prípade poruchy
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu ponechania pevného disku v prípade poruchy, budete mať nárok na
ponechanie prvého chybného pevného disku v prípade, že sa počas obdobia
služby bude vyžadovať jeho výmena. Pevný disk zostáva vaším majetkom, ale
nebude sa naň vzťahovať ďalšia technická podpora. Všetky ďalšie produkty
a súčasti alebo ďalšie pevné disky vymenené v rámci záruky sa stanú
majetkom spoločnosti Toshiba.
V prípade, že pevný disk podlieha stiahnutiu produktu z trhu, táto služba sa
prestane na pevný disk vzťahovať a pevný disk je potrebné vrátiť spoločnosti
Toshiba.
b) Služba výmeny batérie
V závislosti od trvania rozšírenia záruky, v rámci ktorého ste zakúpili doplnkovú
službu výmeny batérie, sa záruka batérie primerane predĺži. Počas tohto
časového obdobia máte nárok na jednu požiadavku na výmenu batérie po
uplynutí štandardnej záruky batérie.
Tátoslužbaplatíibavprípade,žejekapacitabatériemenšianež50%.Pred
uskutočnením servisnej požiadavky je nutné, aby ste prevzali, nainštalovali
a spustili diagnostický nástroj poskytnutý spoločnosťou Toshiba a zistili
zostávajúcu kapacitu batérie.
Autorizovaný poskytovateľ služieb spoločnosti Toshiba je povinný skontrolovať
zostávajúcu kapacitu batérie po prijatí produktu. Ak autorizovaný poskytovateľ
služieb zistí, že kapacita batérie je väčšia než 50 %, vyhradzuje si právo
pripraviť cenovú ponuku na súčiastky a prácu.