Dell Vostro 1710 Používateľská príručka

Typ
Používateľská príručka

Nižšie nájdete stručné informácie pre Vostro 1710. Tento notebook Dell Vostro 1710 je navrhnutý pre každodenné používanie. Obsahuje informácie o odstraňovaní problémov s hardvérom, ako je pamäť, pevný disk, displej a ďalšie komponenty. Návod tiež obsahuje informácie o diagnostických nástrojoch Dell Diagnostics a Sprievodcovi riešením problémov s hardvérom.

Nižšie nájdete stručné informácie pre Vostro 1710. Tento notebook Dell Vostro 1710 je navrhnutý pre každodenné používanie. Obsahuje informácie o odstraňovaní problémov s hardvérom, ako je pamäť, pevný disk, displej a ďalšie komponenty. Návod tiež obsahuje informácie o diagnostických nástrojoch Dell Diagnostics a Sprievodcovi riešením problémov s hardvérom.

Dell™ Vostro™ 1710 Servisná príručka
Odstraňovanie problémov Displej
Skôr než začnete pracovať s počítačom Opierka dlaní
Pevný disk Čítačka odtlačkov prstov
Karta WLAN Card Interná karta s bezdrôtovou technológiou
Bluetooth®
Ventilátor Optická jednotka
Chladiaca sústava procesora Zostava systémovej dosky
Modul procesora Reproduktor
Pamäť Dcérska karta USB
Kryt závesu Západka batérie
Klávesnica Gombíková batéria
Panely hlavného vypínača a multimediálneho
tlačidla
Spustenie systému BIOS
Poznámky, oznámenia a upozornenia
POZNÁMKA: POZNÁMKA uvádza dôležité informácie, ktoré umožňujú lepšie využitie počítača.
OZNÁMENIE: OZNÁMENIE naznačuje, že existuje riziko poškodenia hardvéru alebo straty údajov a ponúka spôsob,
ako problému zabrániť.
UPOZORNENIE: UPOZORNENIE naznačuje možné poškodenie vášho majetku, zranenie osoby alebo smrť.
Ak ste si zakúpili počítač radu DELL™ n, akékoľvek odkazy na operačné systémy Microsoft
®
Windows
®
, obsiahnuté v tomto
dokumente, nie sú použiteľné.
Informácie v tejto príručke sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia.
© 2008 Dell Inc. Všetky práva vyhradené.
Reprodukcia akýmkoľvek spôsobom bez písomného súhlasu firmy Dell Inc. je prísne zakázaná.
Ochranné známky používané v tomto texte: Dell, logo DELL a Vostro ochranné známky spoločnosti Dell Inc.; Microsoft, Windows, Windows Vista
a logo tlačidla Windows Štart ochranné známky alebo registrované ochranné známky spoločnosti Microsoft Corporation v Spojených štátoch a
iných krajinách. Bluetooth je registrovaná ochranná známka spoločnosti Bluetooth SIG Inc.
Ostatné ochranné známky a obchodné názvy sa v tejto príručke môžu používať ako odkazy na spoločnosti, ktoré si uplatňujú nárok na tieto známky
a názvy ich výrobkov. Spoločnosť Dell Inc. sa zrieka akéhokoľvek nároku na vlastníctvo iných, než vlastných ochranných známok a obchodných
názvov.
September 2009 Rev. A01
Späť na obsah
Odstraňovanie problémov
Dell™ Vostro™ 1710 Servisná príručka
Nástroje na odstraňovanie problémov
Riešenie problémov
Služba Dell Technical Update
Pomôcka podpory Dell
Nástroje na odstraňovanie problémov
Diagnostické kontrolky
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Váš počítač disponuje tromi kontrolkami stavu klávesnice, ktoré sa nachádzajú nad klávesnicou. Počas normálnej prevádzky
zobrazujú stavové kontrolky klávesnice aktuálny stav (zapnuté alebo vypnuté) funkcií Num Lock, Caps Lock a Scroll Lock. Ak
počítač naštartuje bez chyby, kontrolky zablikajú a potom sa vypnú. Ak však počítač funguje nesprávne, funkcia kontroliek
vám pomôže identifikovať problém.
POZNÁMKA: Keď počítač dokončí test POST, môže ostať svietiť kontrolka Num Lock v závislosti od toho, ako je
nastavený systém BIOS . Ďalšie informácie o použití programu nastavenia systému nájdete v Technologickej príručke
spoločnosti Dell™ vo vašom počítači alebo na adrese support.dell.com.
Diagnostické svetelné kódy počas POST
Ak chcete odstrániť problém s počítačom, prezrite si poradie signalizácie stavových kontroliek klávesnice v poradí zľava
doprava (Num Lock, Caps Lock a potom Scroll Lock). Ak sa v počítači vyskytne porucha, jednotlivé kontrolky budú
signalizovať stav buď ako zapnuté , vypnuté alebo blikajúce .
Svetelné
vzory
Popis
problému
Navrhované riešenie
Neboli
detegované
žiadne
pamäťové
moduly
Ak sú nainštalované najmenej dva alebo viac pamäťových modulov, odpojte ich
(pozri Demontáž pamäťového modulu
), potom znovu nainštalujte jeden modul (pozri
Spätná montáž pamäťového modulu
) a reštartujte počítač. Ak sa počítač spustí
normálne, pokračujte s inštaláciou ďalších pamäťových modulov (po jednom) až kým
neidentifikujete chybný modul alebo nenainštalujete všetky moduly bez chyby.
Podľa možnosti nainštalujte do počítača fungujúcu pamäť rovnakého typu (pozri
Pamäť
).
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Pamäťové
moduly boli
detegované, ale
vyskytlo sa
zlyhanie
pamäti.
Ak sú nainštalované najmenej dva alebo viac pamäťových modulov, odpojte ich
(pozri Demontáž pamäťového modulu
), potom znovu nainštalujte jeden modul (pozri
Spätná montáž pamäťového modulu
) a reštartujte počítač. Ak sa počítač spustí
normálne, pokračujte s inštaláciou ďalších pamäťových modulov (po jednom) až kým
neidentifikujete chybný modul alebo nenainštalujete všetky moduly bez chyby.
Podľa možnosti nainštalujte do počítača fungujúcu pamäť rovnakého typu (pozri
Pamäť
).
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Pravdepodobne
zlyhal procesor.
Procesor znovu osaďte (pozri Demontáž modulu procesora).
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Je
pravdepodobné,
že sa vyskytla
chyba grafickej
karty alebo
video karty.
Znova osaďte všetky nainštalované grafické karty.
Ak je to možné, do počítača nainštalujte funkčnú grafickú kartu.
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Pravdepodobne
sa vyskytla
chyba LCD.
Znova nainštalujte kábel displeja LCD (pozri Demontáž zostavy displeja).
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Pravdepodobne
sa vyskytla
chyba
klávesnice.
Znova nainštalujte klávesnicu (pozri Demontáž klávesnice).
Podľa možnosti pripojte externú klávesnicu.
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Pravdepodobne
sa vyskytol
problém radiča
USB.
Odpojte všetky zariadenia USB.
Ak problém pretrváva, obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti
Dell.
Sprievodca pri riešení problémov s hardvérom
Ak nejaké zariadenie nebolo detegované počas nastavenia operačného systému alebo je detegované, ale nesprávne
nakonfigurované, môžete jeho nekompatibilitu riešiť pomocou Poradcu pri riešení problémov s hardvérom.
Windows Vista
®
:
1. Kliknite na tlačidlo Štart systému Windows Vista
, a kliknite na Pomoc a technická podpora.
2. Do vyhľadávacieho poľa napíšte hardware troubleshooter a stlačte <Enter>, čím spustíte vyhľadávanie.
3. Spomedzi výsledkov vyhľadávania zvoľte možnosť, ktorá najlepšie vystihuje problém a postupujte podľa zvyšných
krokov odstraňovania problémov.
Windows XP:
1. Kliknite na Štart® Pomoc a technická podpora.
2. Do vyhľadávacieho poľa napíšte hardware troubleshooter a stlačte <Enter>, čím spustíte vyhľadávanie.
3. V časti Fix a Problem [opraviť problém], kliknite na Hardware Troubleshooter [sprievodca pri riešení problémov
s hardvérom].
4. V zozname nástroja Poradca pri problémoch s hardvérom vyberte možnosť, ktorá najlepšie vystihuje problém,
kliknite na položku Ďalej a pokračujte v ďalších krokoch odstraňovania problému.
Dell Diagnostics
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Kedy použiť nástroj Dell Diagnostics
V prípade, že máte so svojím počítačom nejaký problém, vykonajte skúšky v časti Riešenie problémov a následne spustite
program Dell Diagnostics. potom požiadajte spoločnosť Dell o technickú pomoc.
Spustite nástroj Dell Diagnostics z pevného disku alebo z nosiča Drivers and Utilities, ktorý sa dodáva spolu s počítačom.
POZNÁMKA: Nosič Drivers and Utilities je voliteľná možnosť a nemusí tvoriť súčasť dodávky vášho počítača.
POZNÁMKA: Program Dell Diagnostics funguje len v počítačoch Dell.
Spustenie nástroja Dell Diagnostics z pevného disku
Skôr než spustíte nástroj Dell Diagnostics, spustite nastavenie systému a skontrolujte informácie o konfigurácii počítača.
Skontrolujte, či zariadenie, ktoré chcete testovať, sa nachádza v nastavení systému a či je aktívne. Ďalšie informácie o použití
programu nastavenia systému nájdete v Technologickej príručke spoločnosti Dell™ vo vašom počítači alebo na adrese
support.dell.com.
Nástroj Dell Diagnostics je umiestnený v osobitnej partícii diagnostickej pomôcky na vašom pevnom disku.
POZNÁMKA: Ak je váš počítač pripojený na dokovaciu stanicu (ak je v doku), odpojte ho. Pokyny nájdete v
dokumentácii, ktorú ste dostali k dokovacej stanici.
POZNÁMKA: Ak počítač nezobrazuje na displeji žiaden obraz, obráťte sa na oddelenie technickej podpory spoločnosti
Dell.
1. Presvedčte sa, či je počítač zapojený do elektrickej zásuvky, o ktorej sa vie, že správne funguje.
2. Stlačte a podržte kláves <Fn> alebo tlačidlo na vypnutie zvuku (mute), a potom zapnite počítač.
POZNÁMKA: Taktiež môžete vybrať položku Diagnostika z ponuky jednorazového bootovania počas spúšťania,
aby ste nabootovali partíciu diagnostickej pomôcky a spustili nástroj Dell Diagnostics.
Počítač spustí PSA (Vyhodnotenie systému pred zavedením) - sériu úvodných testov systémovej dosky, klávesnice,
displeja, pamäti, pevného disku ap.
Počas vyhodnocovania odpovedajte na každú zobrazenú otázku.
Ak sú v priebehu vyhodnotenia PSA detegované poruchy, zapíšte si príslušné chybové kódy a obráťte sa na
spoločnosť Dell.
Ak sa vyhodnotenie PSA skončí úspešne, zobrazí sa nasledujúce hlásenie: Booting Dell Diagnostic
Utility Partition. Press any key to continue.(Bootovanie partície pomôcky Diagnostika Dell.
Pokračujte stlačením ľubovoľného klávesu.)“
POZNÁMKA: Ak sa zobrazí hlásenie o tom, že sa nenašiel oddiel s diagnostickou pomôckou, spustite nástroj Dell
Diagnostics z nosiča Drivers and Utilities (pozri Spustenie nástroja Dell Diagnostics z nosiča Drivers and Utilities
).
3. Ak chcete spustiť nástroj Dell Diagnostics z oddielu diagnostickej pomôcky na pevnom disku, stlačte ľubovoľný kláves.
4. Stláčaním klávesu <Tab> vyberte možnosť Test System (Testovať systém) a potom stlačte kláves <Enter>.
POZNÁMKA: Odporúča sa, aby ste zvolili Testovať systém, čím sa vykoná kompletný test vášho počítača.
Zvolením možnosti Test Memory (Testovať pamäť) spustíte rozšírený test pamäti, ktorý môže trvať až tridsať
minút alebo viac. Po dokončení testu si zaznamenajte výsledky testu a stlačením ľubovoľného klávesu sa vráťte
do predchádzajúcej ponuky.
5. V hlavnej ponuke nástroja Dell Diagnostics kliknite ľavým tlačidlom dotykového panela alebo myši, alebo stlačte kláves
<Tab> a <Enter>, a vyberte test, ktorý chcete spustiť (pozri Okno Main Menu (Hlavná ponuka) nástroja Dell
Diagnostics).
POZNÁMKA: Kód chyby a popis problému si zapíšte presne tak, ako sa zobrazia, a postupujte podľa pokynov na
obrazovke.
6. Po skončení všetkých testov zatvorte testovacie okno a vráťte sa do okna Main Menu (Hlavná ponuka) programu Dell
Diagnostics.
7. Zatvorením okna hlavnej ponuky ukončíte nástroj Dell Diagnostics a reštartujete počítač.
POZNÁMKA: Ak sa zobrazí hlásenie o tom, že sa nenašiel oddiel s diagnostickou pomôckou, spustite nástroj Dell
Diagnostics z nosiča Drivers and Utilities (pozri Spustenie nástroja Dell Diagnostics z nosiča Drivers and Utilities
).
Spustenie nástroja Dell Diagnostics z nosiča Drivers and Utilities
Skôr než spustíte nástroj Dell Diagnostics, spustite nastavenie systému a skontrolujte informácie o konfigurácii počítača.
Skontrolujte, či zariadenie, ktoré chcete testovať, sa nachádza v nastavení systému a či je aktívne. Ďalšie informácie o použití
programu nastavenia systému nájdete v Technologickej príručke spoločnosti Dell™ vo vašom počítači alebo na adrese
support.dell.com.
1. Vložte nosič Drivers and Utilities do optickej jednotky.
2. Reštartujte počítač.
3. Keď sa zobrazí logo DELL, ihneď stlačte <F12>.
POZNÁMKA: Ak dlhšiu dobu držíte stlačený niektorý kláves, môže dôjsť k poruche klávesnice. Aby ste predišli
možnej poruche klávesnice, kláves <F12> stláčajte a uvoľňujte v pravidelných intervaloch, kým sa nezobrazí
ponuka bootovacieho zariadenia.
Ak budete čakať pridlho a zobrazí sa logo operačného systému, vyčkajte až kým neuvidíte pracovnú plochu Microsoft
Windows; potom vypnite počítač a skúste znova.
4. Keď sa objaví zoznam s bootovacími zariadeniami, šípkou nahor alebo nadol zvýraznite položku Jednotka
CD/DVD/CD-RW a potom stlačte <Enter>.
POZNÁMKA: Pomocou ponuky jednorazového bootovania zmeníte bootovaciu postupnosť iba aktuálneho
bootovania. Po opätovnom naštartovaní počítač zavedie systém podľa postupnosti špecifikovanej v nastaveniach
systému.
5. Stlačením ľubovoľného klávesu potvrďte spustenie z disku CD/DVD.
Ak budete čakať pridlho a zobrazí sa logo operačného systému, vyčkajte až kým neuvidíte pracovnú plochu Microsoft
Windows; potom vypnite počítač a skúste znova.
6. Napíšte 1, ak chcete Spustiť 32-bitovú verziu nástroja Dell Diagnostics.
7. V ponuke Dell Diagnostics napíšte 1, ak chcete zvoliť Diagnostiku Dell 32 bit pre zdrojové CD (grafické
používateľské rozhranie).
8. Stláčaním klávesu <Tab> vyberte možnosť Test System (Testovať systém) a potom stlačte kláves <Enter>.
POZNÁMKA: Odporúča sa, aby ste zvolili Testovať systém, čím sa vykoná kompletný test vášho počítača.
Zvolením možnosti Test Memory (Testovať pamäť) spustíte rozšírený test pamäti, ktorý môže trvať až tridsať
minút alebo viac. Po dokončení testu si zaznamenajte výsledky testu a stlačením ľubovoľného klávesu sa vráťte
do predchádzajúcej ponuky.
9. V hlavnej ponuke nástroja Dell Diagnostics kliknite na ľavé tlačidlo myši alebo stlačte kláves <Tab> a potom <Enter>,
čím vyberiete test, ktorý chcete spustiť (pozrite Okno Main Menu (Hlavná ponuka) nástroja Dell Diagnostics
).
POZNÁMKA: Kód chyby a popis problému si zapíšte presne tak, ako sa zobrazia, a postupujte podľa pokynov na
obrazovke.
10. Po skončení všetkých testov zatvorte testovacie okno a vráťte sa do okna Main Menu (Hlavná ponuka) programu Dell
Diagnostics.
11. Zatvorením okna hlavnej ponuky ukončíte nástroj Dell Diagnostics a reštartujete počítač.
12. Vložte nosič Drivers and Utilities do optickej jednotky.
Okno Main Menu (Hlavná ponuka) nástroja Dell Diagnostics
Po načítaní nástroja Dell Diagnostics sa zobrazí nasledujúca ponuka:
Možnosť Funkcia
Test Memory (Testovať pamäť) Spustiť samostatný test pamäti
Test System (Testovať systém) Spustiť diagnostiku systému
Exit (Skončiť) Ukončiť diagnostiku
Stláčaním klávesu <Tab> si zvoľte požadovaný test a potom stlačte kláves <Enter>.
POZNÁMKA: Odporúča sa, aby ste zvolili Testovať systém, čím sa vykoná kompletný test vášho počítača. Zvolením
možnosti Test Memory (Testovať pamäť) spustíte rozšírený test pamäti, ktorý môže trvať až tridsať minút alebo viac.
Po dokončení testu si zaznamenajte výsledky testu a stlačením ľubovoľného klávesu sa vráťte do tejto ponuky.
Po výbere položky Testovať systém sa zobrazí nasledujúca ponuka:
Možnosť Funkcia
Express Test
(Expresný test)
Vykoná rýchly test zariadení v systéme. Test zvyčajne trvá 10 20 minút.
POZNÁMKA: Expresný test si nevyžaduje žiadnu spoluprácu z vašej strany. Najprv spustite expresný
test, aby sa zvýšila pravdepodobnosť rýchleho stanovenia problému.
Extended Test
(Rozšírený test)
Vykoná dôkladný test zariadení v systéme. Zvyčajne to trvá hodinu alebo dlhšie.
POZNÁMKA: Rozšírený test vyžaduje váš pravidelný vstup, aby ste odpovedali na konkrétne otázky.
Custom Test
(Vlastný test)
Používa sa na testovanie špecifického zariadenia alebo vytvorenie vlastných testov, ktoré sa majú
spustiť.
Symptom Tree
(Strom symptómov)
Umožní vám zvoliť testy na základe symptómu problému, ktorý máte. Táto možnosť uvádza
najbežnejšie symptómy.
POZNÁMKA: Odporúčame vám zvoliť si Rozšírený test, ktorý spustí dôkladnejšiu kontrolu zariadení počítača.
Ak sa v priebehu testu vyskytne problém, zobrazí sa hlásenie s kódom chyby a popisom problému. Kód chyby a popis
problému si zapíšte presne, ako sú zobrazené a postupujte podľa pokynov na obrazovke. Ak problém nedokážete odstrániť,
obráťte sa na oddelenie podpory pre zákazníkov spoločnosti Dell.
POZNÁMKA: Pri kontaktovaní oddelenia technickej podpory spoločnosti Dell majte pripravený servisný štítok. Servisný
štítok počítača sa nachádza vo vrchnej časti každej testovacej obrazovky.
Nasledujúce záložky poskytujú ďalšie informácie týkajúce sa testov spúšťaných z možností Custom Test (vlastný test) alebo
Symptom Tree (hierarchický zoznam príznakov):
Karta Funkcia
Results
(Výsledky)
Zobrazí výsledky testu a všetky zistené chyby.
Errors
(Chyby)
Zobrazí stav chýb, kódy chýb a popis problému.
Help
(Pomocník)
Popisuje test a akékoľvek požiadavky pre vykonanie testu.
Configuration
(Konfigurácia)
Zobrazí hardvérovú konfiguráciu vybraného zariadenia.
Nástroj Dell Diagnostics získa informácie o konfigurácii všetkých zariadení z nastavenia systému, pamäti a
rôznych interných testov a tieto informácie zobrazí v zozname zariadení v ľavej časti obrazovky.
POZNÁMKA: Zoznam zariadení nemusí obsahovať názvy všetkých súčastí nainštalovaných v počítači alebo
všetkých zariadení pripojených k počítaču.
Parameters
(Parametre)
Umožňuje prispôsobiť test zmenou nastavenia testu.
Chybové hlásenia
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Ak chybové hlásenie nie je uvedené v zozname, pozrite si dokumentáciu k operačnému systému alebo programu, ktorý bol
zapnutý, keď sa hlásenie zobrazilo.
A filename cannot contain any of the following characters: \ / : * ? „ < > | (Názov súboru nesmie obsahovať žiaden
z nasledujúcich znakov: \ / : * ? < > | ) — V názvoch súborov tieto znaky nepoužívajte.
A required .DLL file was not found [nebol nájdený požadovaný súbor .DLL] — V programe, ktorý sa pokúšate otvoriť,
chýba dôležitý súbor. Program odstrániť a potom znovu nainštalovať:
Windows XP:
1. Kliknite na Štart® Ovládací panel® Pridať alebo odstrániť programy® Programy a funkcie.
2. Zvoľte program, ktorý chcete odstrániť.
3. Kliknite na Odinštalovať.
4. Pozrite si dokumentáciu k programu, kde nájdete pokyny k inštalácii.
Windows Vista:
1. Kliknite na Štart
® Ovládací panel® Programy® Programy a funkcie.
2. Zvoľte program, ktorý chcete odstrániť.
3. Kliknite na Odinštalovať.
4. Pozrite si dokumentáciu k programu, kde nájdete pokyny k inštalácii.
drive letter :\ is not accessible. The device is not ready (jednotka označená písmenom :\ nie je prístupná. zariadenie
nie je pripravené) — Jednotka nedokáže prečítať disk. Insert a disk into the drive and try again [do jednotky vložte disk a
skúste znovu]
Insert bootable media [vložte bootovateľné médium] — Vložte bootovateľnú disketu, CD alebo DVD.
Non-system disk error (Chyba nesystémového disku) — Vyberte disketu z disketovej jednotky a reštartujte počítač.
Not enough memory or resources. Close some programs and try again (nedostatok pamäte alebo zdrojov. Zatvorte
niektoré programy a skúste znovu) — Zatvorte všetky okná a otvorte program, ktorý chcete používať. V niektorých prípadoch
budete musieť reštartovať počítač, aby ste mohli obnoviť zdroje počítača. Ak je tomu tak, spustite program, ktorý chcete
použi ako prvý.
Operating system not found [operačný systém nebol nájdený] — Kontaktujte oddelenie technickej podpory spoločnosti
Dell.
Riešenie problémov
Pri riešení problémov vášho počítača postupujte podľa týchto tipov:
Ak ste pridali alebo odstránili nejakú časť skôr než sa problém vyskytol, pozrite si inštalačné postupy a uistite sa, či
táto čas bola správne nainštalovaná.
Ak nefunguje periférne zariadenie, presvedčte sa, či je správne pripojené.
Ak sa na obrazovke zobrazí nejaké chybové hlásenie, zapíšte si jeho presné znenie. Toto hlásenie môže pomôcť
personálu technickej podpory zistiť a odstrániť problémy.
Ak sa v programe vyskytne chybové hlásenie, pozrite si dokumentáciu k programu.
POZNÁMKA: Postupy v tomto dokumente sa vzťahujú na implicitné nastavenie Windows, takže sa nemusia vzťahovať
na váš počítač Dell, ak ste ho nastavili na zobrazenie Windows Classic.
Problémy s batériou
UPOZORNENIE: V prípade nesprávnej inštalácie novej batérie hrozí nebezpečenstvo výbuchu. Batériu vždy
nahraďte rovnakým alebo ekvivalentným typom podľa odporúčania výrobcu. Použité batérie zlikvidujte
podľa pokynov výrobcu.
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Problémy s jednotkou
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Skontrolujte, či Microsoft
®
Windows
®
danú jednotku rozpoznáva
Windows XP:
Kliknite na Štart a kliknite na Môj počítač.
Windows Vista:
Kliknite na položku Štart a potom na položku Počítač.
Ak disková jednotka nie je uvedená, vykonajte úplné skenovanie pomocou vášho antivírového programu, aby sa našli a
odstránili vírusy. Vírusy môžu niekedy zabráni systému Windows, aby diskovú jednotku rozpoznal.
Otestujte jednotku
Vložte iný disk, aby ste vylúčili možnosť, že pôvodná jednotka je chybná.
Vložte bootovaciu disketu a reštartujte počítač.
Vyčistite jednotku alebo disk. — Informácie o čistení počítača nájdete v Technologickej príručke spoločnosti Dell™ v
počítači alebo na adrese support.dell.com.
Skontrolujte pripojenia káblov
Spustite Sprievodcu pri riešení problémov s hardvéromPozri Sprievodca pri riešení problémov s hardvérom
.
Spustite program Diagnostika DellPozri Dell Diagnostics.
Problémy s optickou jednotkou
POZNÁMKA: Vysokorýchlostné vibrácie optickej jednotky sú normálne a môžu spôsobovať hluk, ktorý neoznačuje
poruchu jednotky alebo nosiča.
POZNÁMKA: Vzhľadom na odlišné formáty diskov v rôznych oblastiach sveta nefungujú všetky DVD tituly vo všetkých
DVD jednotkách.
Nastavte kontrolu hlasitosti Windows
Kliknite na ikonu s reproduktorom v pravom dolnom rohu obrazovky.
Ubezpečte sa, že zvuk je zapnutý, a to tak, že kliknete na posuvnú lištu a potiahnete ju myšou.
Kliknutím na zaškrtnuté políčka sa presvedčíte, či zvuk nie je vypnutý.
Skontrolujte reproduktory a subwooferPozri Zvuk a problémy s reproduktormi
.
Problémy so zápisom na optickú jednotku
Zatvorte ostatné programyOptická jednotka musí počas zápisu prijímať rovnomerný prúd údajov. Ak sa prúd preruší,
dôjde k chybe. Pred zápisom na optickú jednotku skúste zatvoriť všetky programy.
Pred zápisom na disk vypnite pohotovostný režim Windows — Informácie o možnostiach nastavenia napájania nájdete
v Technologickej príručke spoločnosti Dell™ v počítači alebo na adrese support.dell.com. Taktiež môžete vyhľadať kľúčové
slovo pohotovostný režim v Centre pomoci a technickej podpory systému Windows, kde nájdete ďalšie informácie o režimoch
riadenia spotreby.
Problémy s pevným diskom
Spustite nástroj Kontrola disku
Windows XP:
1. Kliknite na Štart a kliknite na Môj počítač.
2. Kliknite pravým tlačidlom na lokálny disk C:.
3. Kliknite na Vlastnosti® Nástroje® Skontrolovať teraz.
4. Kliknite na Skenovať a pokúsi sa obnoviť zlé sektory a kliknite na Štart.
Windows Vista:
1. Kliknite na Štart
a kliknite na Počítač.
2. Kliknite pravým tlačidlom na lokálny disk C:.
3. Kliknite na Vlastnosti® Nástroje® Skontrolovať teraz.
Môže sa zobraziť okno Ovládanie používateľských kont. Ak máte na počítači práva správcu, kliknite na
Pokračovať; v opačnom prípade kontaktujte svojho správcu, aby ste mohli pokračovať v požadovanej činnosti.
4. Postupujte podľa pokynov na obrazovke.
Problémy so zariadením IEEE 1394
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
POZNÁMKA: Váš počítač podporuje len štandard IEEE 1394a.
Ubezpečte sa, že kábel zariadenia IEEE 1394 je správne pripojený k zariadeniu a do konektora počítača
Presvedčte sa, či je zariadenie IEEE 1394 povolené v nastaveniach systému — Informácie o používaní programu
nastavenia systému nájdete v Technologickej príručke spoločnosti Dell™ v počítači alebo na adrese support.dell.com.
Presvedčte sa, či systém Windows rozpoznáva zariadenie IEEE 1394
Windows XP:
1. Kliknite na Štart a kliknite na Ovládací panel.
2. Pod položkou Vybrať kategóriu, kliknite na Výkon a údržba® Systém® Vlastnosti systému® Hardvér® Správca
zariadení.
Windows Vista:
1. Kliknite na Štart
® Ovládací panel®Hardvér a zvuk.
2. Kliknite na Správcu zariadení.
Ak sa zariadenie IEEE 1394 nachádza v zozname, Windows zariadenie rozpoznáva.
Ak máte problémy so zariadením Dell IEEE 1394Kontaktujte oddelenie technickej podpory spoločnosti Dell.
Ak máte problémy so zariadením IEEE 1394, ktoré nebolo dodané DellObráťte sa na výrobcu zariadenia IEEE 1394.
Blokovanie a problémy softvéru
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Počítač sa nespúšťa
Skontrolujte diagnostické kontrolkyPozri Problémy výkonu.
Presvedčte sa, či je sieťový kábel pevne zapojený do počítača a do elektrickej prípojky
Počítač prestáva odpovedať
OZNÁMENIE: Ak nedokážete vypnú operačný systém, môžete stratiť dáta.
Vypnite počítačAk po stlačení klávesu na klávesnici alebo po pohnutí myšou počítač nereaguje, stlačte a podržte vypínač
napájania po dobu min. 8 10 sekúnd (až kým sa počítač nevypne) a potom počítač reštartujte.
Niektorý program prestáva odpovedať
Ukončite tento program —
1. Súčasným stlačením klávesov <Ctrl><Shift><Esc> spustite Správcu úloh.
2. Kliknite na kartu Aplikácie.
3. Kliknite na program, ktorý neodpovedá.
4. Kliknite na pokyn Ukončiť úlohu.
Program opakovane padá
POZNÁMKA: Väčšina softvéru má v dokumentácii alebo na diskete, CD alebo DVD uvedené pokyny na inštaláciu.
Skontrolujte si dokumentáciu k softvéruAk je to potrebné, program odinštalujte a potom nanovo nainštalujte.
Program je určený pre starší operačný systém Windows
Spustite Sprievodcu kompatibilitou programov —
Windows XP:
Sprievodca kompatibilitou programov tak nakonfiguruje program, že beží v prostredí, podobnom systémovému prostrediu
odlišnému od XP.
1. Kliknite na Štart® Všetky programy® Príslušenstvo® Sprievodca kompatibilitou programov® Ďalej.
2. Postupujte podľa pokynov na obrazovke.
Windows Vista:
Sprievodca kompatibilitou programov nakonfiguruje program, ktorý prebieha v prostredí, podobnom systémovému prostrediu
odlišnému od XP.
1. Kliknite na Štart
® Ovládací panel® Programy® S touto verziou Windows použiť starší program.
2. V uvítacej obrazovke kliknite na Ďalej.
3. Postupujte podľa pokynov na obrazovke.
Zobrazí sa modrá obrazovka
Vypnite počítačAk po stlačení klávesu na klávesnici alebo po pohnutí myšou počítač nereaguje, stlačte a podržte vypínač
napájania po dobu min. 8 10 sekúnd (až kým sa počítač nevypne) a potom počítač reštartujte.
Iné problémy softvéru
Skontrolujte softvérovú dokumentáciu alebo kontaktujte výrobcu softvéru , ktorý vám poskytne informácie
týkajúce sa odstraňovania problémov —
Ubezpečte sa, či je program kompatibilný s operačným systémom, ktorý je nainštalovaný na vašom počítači.
Ubezpečte sa, že počítač spĺňa minimálne hardvérové požiadavky potrebné k používaniu softvéru. Pozrite si softvérovú
dokumentáciu pre ďalšie informácie.
Presvedčte sa, či je program správne nainštalovaný a nakonfigurovaný.
Overte si, či ovládače zariadenia nie sú v konflikte s programom.
Ak je to potrebné, program odinštalujte a potom nanovo nainštalujte.
Okamžite zálohujte súbory
Antivírusovým programom skontrolujte pevnú jednotku, diskety, CD a DVD disky.
Uložte a zatvorte všetky otvorené súbory alebo programy a vypnite počítač cez ponuku Štart
Problémy s pamäťou
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Ak sa zobrazí hlásenie o nedostatku pamäte
Uložte a zatvorte všetky otvorené súbory a zatvorte všetky otvorené programy, ktoré nepoužívate, a zistite, či to
vyrieši problém.
Pozrite si dokumentáciu k softvéru, aké sú jeho minimálne požiadavky na voľnú pamäť. V prípade potreby nainštalujte
prídavnú pamäť (pozri Spätná montáž pamäťového modulu
).
Znova nainštalujte pamäťové moduly (pozri Pamäť) a overte si, či počítač úspešne komunikuje s pamäťou.
Spustite diagnostiku Dell (pozrite Dell Diagnostics).
Ak máte iné problémy s pamäťou
Znova nainštalujte pamäťové moduly (pozri Pamäť) a overte si, či počítač úspešne komunikuje s pamäťou.
Určite sa riaďte pokynmi pre inštaláciu pamäti (pozri Spätná montáž pamäťového modulu).
Presvedčte sa, či pamäť, ktorú používate, podporuje váš počítač. Informácie o type pamäti podporovanej počítačom
nájdete v Inštalačnej a stručnej referenčnej príručke k počítaču na adrese support.dell.com.
Spustite diagnostiku Dell (pozrite Dell Diagnostics).
Problémy výkonu
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Ak kontrolka napájania svieti na zeleno a počítač neodpovedá — Pozri Diagnostické kontrolky
.
Ak kontrolka napájania nesvietiPočítač je buď vypnutý, alebo nie je napájaný.
Napájací kábel znovu zasuňte do napájacej zásuvky na zadnej strane počítača, aj do elektrickej zásuvky.
Obíďte elektrické rozvodky, predlžovacie káble napájania a ostatné ochranné zariadenia napájania, aby ste si overili, či
sa počítač správne zapína.
Presvedčte sa, či sú všetky elektrické rozvodky zapojené do elektrickej zásuvky a či sú zapnuté.
Skúškou pomocou iného zariadenia, ako napr. lampa, si overte, že elektrická prípojka funguje.
Odstráňte rušenieNiektoré možné príčiny rušenia sú:
predlžovacie káble napájania, klávesnice a myši
priveľa zariadení zapojených na tú istú rozvodku
viacero rozvodiek zapojených do tej istej elektrickej zásuvky
Zvuk a problémy s reproduktormi
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
Z reproduktorov nevychádza žiaden zvuk
POZNÁMKA: Ovládanie hlasitosti v prehrávačoch MP3 a iných médií môže potlačiť nastavenie hlasitosti Windows. Vždy
skontrolujte, či hlasitosť na prehrávačoch médií nebola znížená alebo vypnutá.
Nastavte kontrolu hlasitosti WindowsKliknite raz alebo dvakrát na ikonu s reproduktorom v pravom hornom rohu
obrazovky. Ubezpečte sa, že hlasitosť je zvýšená a že nie je vypnutý zvuk.
Odpojte slúchadlá zo zásuvky pre slúchadlá.Keď sa do zásuvky pre slúchadlá na prednom paneli počítača pripoja
slúchadlá, zvuk z reproduktorov sa automaticky vypne.
Odstráňte možnú interferenciuVypnite ventilátory, žiarivky a halogénové lampy v blízkosti, aby ste zistili, či nie
zdrojom interferencie.
Spustite Sprievodcu pri riešení problémov s hardvéromPozri Sprievodca pri riešení problémov s hardvérom
.
Zo slúchadiel nevychádza žiaden zvuk
Skontrolujte káblové pripojenie slúchadiel — Overte, či je kábel slúchadiel správne zapojený do konektora slúchadiel.
Prečítajte si Inštalačnú a stručnú referenčnú príručku k počítaču na adrese support.dell.com.
Nastavte kontrolu hlasitosti WindowsKliknite raz alebo dvakrát na ikonu s reproduktorom v pravom hornom rohu
obrazovky. Ubezpečte sa, že hlasitosť je zvýšená a že nie je vypnutý zvuk.
Problémy s videom a displejom
UPOZORNENIE: Skôr ako začnete s ktoroukoľvek z procedúr v tejto časti, osvojte si bezpečnostné pokyny,
ktoré boli dodané s vaším počítačom.
OZNÁMENIE: Ak ste počítač dostali s nainštalovanou grafickou kartou PCI, nemusíte pri inštalácii doplnkových
grafických kariet kartu odstrániť; karta je potrebná pri odstraňovaní problémov. Ak vyberiete kartu, uložte ju na
bezpečnom mieste. Informácie o grafickej karte nájdete na adrese support.dell.com.
Skontrolujte diagnostické kontrolkyPozri Diagnostické kontrolky
.
Overte nastavenia displeja — Prečítajte si Technologickú príručku Dell™ v počítači alebo na adrese support.dell.com.
Upravte nastavenia zobrazovania v systéme Windows —
Windows XP:
1. Kliknite na Štart® Ovládací panel® Zobrazenie a témy.
2. Kliknite na oblasť, ktorú chcete zmeniť, alebo kliknite na ikonu Obrazovka.
3. Vyskúšajte rôzne nastavenia Kvality farby a Rozlíšenia obrazovky.
Windows Vista:
1. Kliknite na Štart
® Ovládací panel® Hardvér a zvuk® Prispôsobovanie® Nastavenia displeja.
2. Podľa potreby nastavte Rozlíšenie a Nastavenia farieb.
Len časť displeja je čitateľná
Pripojte externý monitor
1. Vypnite počítač a pripojte k nemu externý monitor.
2. Zapnite počítač a monitor a ovládačmi nastavte jas a kontrast monitora.
Ak externý monitor funguje správne, porucha môže by v displeji počítača alebo v radiči videa. Kontaktujte oddelenie
technickej podpory spoločnosti Dell.
Služba Dell Technical Update
Služba Dell Technical Update prostredníctvom e-mailu iniciatívne oznamuje softvérové a hardvérové aktualizácie pre váš
počítač . Táto služba je zadarmo a možno si ju upraviť z hľadiska obsahu, formátu a frekvencie získavania oznámení.
Službu Dell Technical Update si môžete rezervovať na support.dell.com/technicalupdate.
Pomôcka podpory Dell
Pomôcka podpory Dell je nainštalovaná na vašom počítači a dostupná cez podporu Dell , ikonu na paneli úloh alebo cez
tlačidlo Štart. Túto pomôcku podpory používajte na získanie informácií technickej podpory, softvérových aktualizácií a
kontrolných skenov počítačového prostredia.
Prístup k pomôcke Dell Support
K pomôcke Podpora Dell sa môžete dostať cez ikonu na paneli úloh alebo cez ponuku Štart.
Ak sa na paneli úloh nezobrazuje ikona Podpora Dell:
1. Kliknite na Štart® Všetky programy® Podpora Dell® Nastavenia podpory Dell.
2. Presvedčte sa, či je zaškrtnutá možnosť Ukázať ikonu na paneli úloh.
POZNÁMKA: Ak nie je pomôcka Podpora Dell dostupná z ponuky Štart, softvér si môžete stiahnu zo
support.dell.com.
Pomôcka Podpora Dell je upravená pre vaše počítačové prostredie.
Ikona
na paneli úloh má rôzne funkcie podľa toho, či na ňu kliknete raz, dvakrát alebo pravým tlačidlom.
Kliknutie na ikonu Podpora Dell
Kliknite raz alebo pravým tlačidlom na ikonu, aby ste vykonali nasledujúce úlohy:
Skontrolujte svoje počítačové prostredie.
Prezrite si nastavenia pomôcky Podpora Dell.
Pozrite si súbor pomocníka pre pomôcku Podpora Dell.
Pozrite si často kladené otázky.
Zistite si viac o pomôcke Podpora Dell.
Vypnite pomôcku Podpora Dell.
Dvojité kliknutie na ikonu Podpora Dell
Kliknite dvakrát na ikonu a manuálne skontrolujte počítačové prostredie, pozrite si často kladené otázky, súbor
pomocníka pomôcky Podpora Dell a nastavenia pomôcky Podpora Dell.
Viac informácií o pomôcke Podpora Dell nájdete po kliknutí na otáznik (?) v hornej časti obrazovky Podpora Dell™.
Späť na obsah
Späť na obsah
Displej
Dell™ Vostro™ 1710 Servisná príručka
Zostava displeja
Rám displeja
Zobrazovací panel
Kábel displeja
Sústava kamery a mikrofónu
Zostava displeja
Demontáž zostavy displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
1. Dodržujte pokyny uvedené v časti Skôr než začnete pracovať s počítačom
.
2. Odpojte anténu od karty WLAN (pozri Demontáž karty WLAN
).
3. Otočte počítač spodnou stranou nahor a odpojte dve skrutky M2,5 x 8 mm, ktoré upevňujú sústavu displeja k obidvom
rohom počítača.
4. Otočte počítač spodnou stranou nahor a odpojte skrutku M2,5 x 5 mm, ktoré sa nachádza v spodnej časti modulu pre
batériu vedľa okraja počítača.
5. Demontujte kryt závesu (pozri Demontáž krytu závesu
).
6. Demontujte klávesnicu (pozri Demontáž klávesnice
).
7. Otočte počítač hornou stranou nahor a postupne odpojte tri očíslované skrutky M2,5 x 5 mm z podstavca sústavy
displeja.
8. Odpojte skrutku, ktorá upevňuje kábel displeja k podstavcu sústavy displeja.
9. Odpojte kábel displeja od konektora kábla displeja na systémovej doske.
OZNÁMENIE: Dbajte, aby sa anténové káble nezachytili pod plastovými úchytkami na opierke dlaní.
10. Vytiahnite anténové káble spod úchytiek na opierke dlaní a vysuňte anténový kábel spod opierky dlaní.
11. Vyberte zostavu displeja z počítača.
1 kábel displeja 2 zostava displeja
3 anténne káble
Spätná inštalácia zostavy displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
Táto procedúra predpokladá, že ste najskôr vykonali demontáž (odpojenie) Demontáž zostavy displeja
.
1. Zarovnajte závesy displeja s otvormi v podstavci počítača a zasuňte displej na miesto.
OZNÁMENIE: Dbajte na správne vedenie a zaistenie kábla displeja a anténových káblov pod plastovými zarážkami na
opierke dlane.
2. Otočte počítač hornou stranou nahor a postupne nainštalujte tri očíslované skrutky M2,5 x 5 mm, ktoré upevňujú
podstavec sústavy displeja.
3. Veďte anténové káble popod plastové úchytky na opierke dlaní.
4. Prevlečte anténne káble cez otvor v opierke dlaní a v podstavci počítača.
5. Pripojte kábel displeja do zásuvky kábla displeja na systémovej doske.
6. Nainštalujte skrutku, ktorá upevňuje kábel displeja k podstavcu sústavy displeja.
7. Postupne nainštalujte štyri očíslované skrutky M 2,5 x 5 mm do podstavca displeja.
8. Namontujte späť klávesnicu (pozri Spätná inštalácia klávesnice
).
9. Namontujte späť kryt závesu (pozri Spätná inštalácia krytu závesu).
10. Zatvorte displej a prevráťte počítač hornou stranou nadol.
11. Otočte počítač spodnou stranou nahor a nainštalujte skrutku, ktorá sa nachádza v spodnej časti modulu pre batériu
vedľa okraja počítača.
12. Nainštalujte dve skrutky M2,5 x 8 mm, ktoré upevňujú sústavu displeja k obidvom rohom počítača.
13. Pripojte anténu ku karte WLAN (pozri Spätná inštalácia karty WLAN Card
).
Rám displeja
Demontáž rámu displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
1. Dodržujte pokyny uvedené v časti Skôr než začnete pracovať s počítačom
.
2. Odpojte anténu od karty WLAN (pozri Demontáž karty WLAN
).
3. Demontujte kryt závesu (pozri Demontáž krytu závesu
).
4. Demontujte klávesnicu (pozri Demontáž klávesnice
).
5. Demontujte sústavu displeja (pozri Demontáž zostavy displeja
).
6. Odpojte osem gumových tlmičov displeja, ktoréupevnené okolo rámu displeja.
7. Odpojte štyri skrutky M2,5 x 5 mm a štyri osadené skrutky z rámu displeja.
1 skrutky M2,5 x 5 mm (4) 2 gumové tlmiče displeja (8)
3 osadené skrutky M 2,5 x 5 mm (4) 4 rám displeja
OZNÁMENIE: Odstránenie rámu z horného krytu si vyžaduje maximálnu opatrnosť, aby sa rám nepoškodil.
8. V strednej dolnej časti zobrazovacieho panela oddeľte prstami rám od horného krytu, potom zdvihnite vnútorné hrany a
oddeľte zvyšok rámu.
Inštalácia rámu displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
Táto procedúra predpokladá, že ste najskôr vykonali demontáž (odpojenie) Demontáž rámu displeja
.
1. Začínajúc v ktoromkoľvek rohu pomocou prstov opatrne zacvaknite rám na miesto a pripevnite ho k hornému krytu.
2. Nainštalujte štyri skrutky M2,5 x 5 mm a štyri osadené skrutky do rámu displeja.
3. Nainštalujte osem gumových tlmičov displeja okolo rámu displeja.
4. Namontujte späť sústavu displeja (pozri Spätná inštalácia zostavy displeja
).
5. Namontujte späť klávesnicu (pozri Spätná inštalácia klávesnice
).
6. Namontujte späť kryt závesu (pozri Spätná inštalácia krytu závesu
).
7. Pripojte anténu ku karte WLAN (pozri Spätná inštalácia karty WLAN Card
).
Zobrazovací panel
Demontáž zobrazovacieho panelu
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
1. Dodržujte pokyny uvedené v časti Skôr než začnete pracovať s počítačom
.
2. Odpojte anténu od karty WLAN (pozri Demontáž karty WLAN
).
3. Demontujte kryt závesu (pozri Demontáž krytu závesu
).
4. Demontujte klávesnicu (pozri Demontáž klávesnice
).
5. Demontujte sústavu displeja (pozri Demontáž zostavy displeja
).
6. Demontujte rám displeja (pozri Demontáž rámu displeja
).
7. Odpojte dve skrutky M2,5 x 5 mm zo závesov displeja.
8. Zdvihnite horný okraj sústavy panela displeja z horného krytu.
9. Odpojte osem skrutiek M2 x 3 mm zo zobrazovacieho panela.
1 skrutky M2,5 x 5 mm (2) 2 skrutky M2 x 5 mm (8)
3 zobrazovací panel 4 horný kryt
Spätná inštalácia zobrazovacieho panelu
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
Táto procedúra predpokladá, že ste najskôr vykonali demontáž (odpojenie) Demontáž zobrazovacieho panelu
.
1. Odpojte osem skrutiek M2 x 3 mm zo zobrazovacieho panela.
2. Umiestnite sústavu zobrazovacieho panelu do horného krytu.
3. Zarovnajte vodiace čapy v hornej časti panelov závesu displeja a umiestnite zobrazovací panel do horného krytu.
4. Zaskrutkujte dve skrutky M2,5 x 5 mm do závesov.
5. Nainštalujte rám displeja (pozri Inštalácia rámu displeja
).
6. Namontujte späť sústavu displeja (pozri Spätná inštalácia zostavy displeja
).
7. Namontujte späť klávesnicu (pozri Spätná inštalácia klávesnice
).
8. Namontujte späť kryt závesu (pozri Spätná inštalácia krytu závesu
).
9. Pripojte anténu ku karte WLAN (pozri Spätná inštalácia karty WLAN Card
).
Kábel displeja
Odpojenie kábla displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
1. Dodržujte pokyny uvedené v časti Skôr než začnete pracovať s počítačom
.
2. Odpojte anténu od karty WLAN (pozri Demontáž karty WLAN).
3. Demontujte kryt závesu (pozri Demontáž krytu závesu).
4. Demontujte klávesnicu (pozri Demontáž klávesnice
).
5. Demontujte sústavu displeja (pozri Demontáž zostavy displeja
).
6. Demontujte rám displeja (pozri Demontáž rámu displeja
).
7. Demontujte rám displeja (pozri Demontáž zobrazovacieho panelu
).
8. Odskrutkujte dve skrutky M2,5 x 5 mm zo závesov displeja.
9. Demontujte rám displeja (pozri Demontáž zobrazovacieho panelu
).
10. Vyberte zobrazovací panel z horného krytu.
11. Odpojte kábel displeja zo zásuvky na zadnej strane zobrazovacieho panela.
12. Odpojte kábel displeja z meniča displeja na zadnej strane zobrazovacieho panela.
1 zobrazovací panel 2 zásuvka kábla displeja
3 kábel displeja
Inštalácia kábla displeja
UPOZORNENIE: Skôr než začnete s nasledujúcou procedúrou, osvojte si bezpečnostné pokyny, ktoré vám
boli dodané spolu s počítačom.
Táto procedúra predpokladá, že ste najskôr vykonali demontáž (odpojenie) Odpojenie kábla displeja
.
1. Pripojte kábel displeja k meniču displeja na zadnej strane zobrazovacieho panela.
2. Pripojte kábel displeja ku konektoru na zadnej strane zobrazovacieho panela.
3. Zarovnajte vodiace čapy v hornej časti panelov závesu displeja a umiestnite zobrazovací panel do horného krytu.
4. Zaskrutkujte dve skrutky M2,5 x 5 mm do závesov.
5. Nainštalujte rám displeja (pozri Spätná inštalácia zobrazovacieho panelu
).
6. Nainštalujte rám displeja (pozri Inštalácia rámu displeja
).
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69

Dell Vostro 1710 Používateľská príručka

Typ
Používateľská príručka

Nižšie nájdete stručné informácie pre Vostro 1710. Tento notebook Dell Vostro 1710 je navrhnutý pre každodenné používanie. Obsahuje informácie o odstraňovaní problémov s hardvérom, ako je pamäť, pevný disk, displej a ďalšie komponenty. Návod tiež obsahuje informácie o diagnostických nástrojoch Dell Diagnostics a Sprievodcovi riešením problémov s hardvérom.