ROZŠÍRENIE ZÁRUKY I SLOVENČINA 38
SK
ZÍSKANIE SLUŽBY
Ak chcete službu získať, obráťte sa na miestneho autorizovaného poskytovateľa
služieb alebo stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba, ktoré je
k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 miestneho času okrem
štátnych sviatkov. Aktuálne kontaktné údaje môžete nájsť na adrese:
toshiba-europe.com/asp-locator
S cieľom umožniť našim agentom strediska technickej podpory čo najefektívnejšiu
identifikáciu problému a príslušných náhradných súčastí si pripravte opis
vzniknutého zlyhania.
Pri kontaktovaní sa tiež uistite, že máte prístup k zariadeniu Toshiba a pripravte
si sériové číslo a číslo modelu, ktoré sa nachádzajú na zadnej strane produktu
Toshiba.
Ak stredisko technickej podpory spoločnosti Toshiba zistí hardvérové zlyhanie,
všetky takto identifikované súčasti bude nutné dodať servisnému stredisku. Ak
sa na váš produkt vzťahuje služba vyzdvihnutia a vrátenia, spoločnosť Toshiba
zabezpečí vyzdvihnutie chybného zariadenia u vás, jeho opravu a následné
vrátenie po opravení. Spoločnosť Toshiba uhradí všetky náklady na opravu,
logistiku a poistenie v tomto procese.
Spoločnosť Toshiba, jej autorizovaní predajcovia a poskytovatelia služieb
si pred prijatím servisnej požiadavky vyhradzujú právo požadovať doklad
o nákupe (napríklad uhradenú faktúru s dátumom predaja od autorizovaného
predajcu) s uvedeným číslom modelu a sériovým číslom.
POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Skôr ako odošlete produkt autorizovanému poskytovateľovi služieb
spoločnosti Toshiba v súvislosti s uplatnením záruky, vytvorte úplnú záložnú
kópiu všetkých údajov v produkte Toshiba. Odstráňte všetky dôverné,
súkromné a osobné údaje a informácie.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu ani poškodenie ľubovoľných
programov, údajov alebo vymeniteľného ukladacieho média ani za obnovenie
alebo preinštalovanie ľubovoľných programov alebo údajov.
Spoločnosť Toshiba nezodpovedá za stratu zisku ani následné škody,
stratu údajov a softvérového vybavenia ani za náklady na zmenu softvérovej
konfigurácie.
SÚČASTI A MATERIÁLY
Spoločnosť Toshiba počas celého obdobia služby na základe vlastného
uváženia bezplatne opraví alebo vymení produkt alebo ľubovoľné súčasti
kryté štandardnou zárukou za nové alebo opravené súčasti s výnimkou batérií.
Z dôvodu charakteru batérií je záruka na ne obmedzená na 1 rok. Neplatí to
v prípade, že zakúpená služba zahŕňa aj doplnkovú službu výmeny batérií.
Podrobný opis sa nachádza v časti Ďalšie doplnkové služby.
Každý produkt alebo jeho súčasť, ktorá bola opravená alebo vymenená
v rámci tejto služby, bude krytá počas zostávajúceho obdobia záručnej doby
vzťahujúcej sa na produkt alebo jeho súčasť alebo počas troch mesiacov
podľa toho, ktoré obdobie je dlhšie. Všetky produkty a súčasti vymenené
v rámci záruky sa stanú majetkom spoločnosti Toshiba.
Ak sa vyžaduje výmena klávesnice, poskytnú sa iba anglické klávesnice alebo
klávesnice v jazyku krajiny, v ktorej sa služba poskytuje (ak sú k dispozícii).
OPIS SLUŽBY
Toto rozšírenie záruky umožňuje rozšíriť štandardnú záruku o ďalšie obdobie,
ako je to uvedené v opise zakúpenej služby.
Táto služba sa vzťahuje na prenosné počítače, všestranné počítače typu
„všetko v jednom“, netbooky a tablety Toshiba (ďalej len produkty). Ďalšie
informácie o kompatibilite produktov nájdete na adrese:
toshiba-slovakia.com /services
V tomto období rozšírenej záruky môžete poškodený produkt Toshiba odovzdať
alebo odoslať autorizovanému poskytovateľovi služieb spoločnosti Toshiba
a servisné súčiastky a práca, ktoré sú potrebné na opravu produktu, budú
poskytnuté bezplatne s cieľom zabezpečiť komplexnú ochranu vašich investícií.
Tieto podmienky platia v súvislosti s podmienkami štandardnej záruky, pričom
v prípade rozporu platia tieto podmienky.
Táto služba je k dispozícii len pre produkty Toshiba zakúpené v Európe.
Táto služba nemá vplyv na vaše zákonné práva.
REGISTRÁCIA A AKTIVÁCIA SLUŽBY
Táto služba je platná iba v prípade, že bola zakúpená do 1 roka od obstarania
produktu Toshiba, pričom je potrebné ju aktivovať do 30 dní od dátumu
nákupu. Na aktiváciu služby je potrebné produkt zaregistrovať na nasledujúcej
webovej lokalite:
toshiba.eu/registration/sk
Na vykonanie registrácie si pripravte informácie o tejto službe, údaje o produkte
a údaje používateľa. Ak ste službu aktivovali už počas nákupu na lokalite Toshiba
Store, službu nemusíte znovu aktivovať na našej webovej lokalite.
Po úspešnej registrácii dostanete potvrdzujúci e-mail a získate oprávnenie na
používanie tejto služby.
Táto služba platí len pre produkt Toshiba, pre ktorý bola zaregistrovaná.
SÚČASTI VYMENITEĽNÉ ZÁKAZNÍKOM
Niektoré servisné súčiastky sú špeciálne navrhnuté tak, aby ich zákazník
mohol jednoducho odstrániť a vymeniť. Nazývajú sa súčasti vymeniteľné
zákazníkom. Ak agent strediska technickej podpory počas riešenia problémov
a diagnostiky na diaľku určí, že opravu môžete vykonať sami, spoločnosť
Toshiba vám dodá servisnú súčiastku aj dokumentáciu k procesu výmeny. Na
požiadanie spoločnosti Toshiba musí byť pôvodná súčasť vrátená spoločnosti
Toshiba. Náklady bude hradiť spoločnosť Toshiba.
ZOZNAM KRAJÍN
Ak ste zakúpili rozšírenie záruky pre Európu, táto služba je k dispozícii
vo všetkých európskych krajinách, v ktorých má spoločnosť Toshiba
autorizovaných poskytovateľov služieb.
Ak ste zakúpili rozšírenie medzinárodnej záruky, táto služba bude k dispozícii
vo všetkých krajinách, v ktorých má spoločnosť Toshiba autorizovaných
poskytovateľov služieb.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY SPOLOČNOSTI TOSHIBA
SLOVENČINA PODMIENKY SLUŽBY 2