OBMEDZENÁ SPOTREBITEĽSKÁ ZÁRUKA
Spoločnosť Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, (415) 840-2000 („Monster“) vám poskytuje túto
obmedzenú záruku. Štatutárne alebo všeobecné právo vám môže umožňovať ďalšie práva alebo opravné prostriedky, ktoré
nebudú ovplyvnené touto obmedzenou zárukou.
DEFINÍCIE POJMOV
„Adekvátne použitie“ znamená použitie produktu (i) v dome alebo obydlí (ii) pre súkromné (ako protiklad komerčného) použitie
(iii) v súlade so všetkými platnými miestnymi, štátnymi alebo federálnymi zákonmi, kódexmi alebo nariadeniami (vrátane bez
obmedzené stavebných alebo elektrických kódexov) (iv) v súlade s pokynmi a/alebo odporúčaniami výrobcu v materiáloch a
dokumentoch, ktoré sú priložené k produktu a (V) podľa okolností so správnym elektrickým uzemnením.
„Autorizovaný predajca“ je ľubovoľný distributér, dodávateľ alebo predajca, ktorý (I) bol riadne splnomocnený na podnikanie v
regióne, kde vám predal výrobok, (II) má povolenie na predaj výrobku podľa miestnych zákonov a (III) predal vám nový výrobok a
v jeho pôvodnom obale.
„Formálny reklamačný nárok“ znamená nárok uplatňovaný v súlade s podmienkami uvedenými ďalej v časti „Reklamačný nárok“.
„Výrobok“ znamená produkt (i) nachádzajúci sa v ďalej uvedenej tabuľke, (ii) zakúpený od autorizovaného predajcu ako nový a vo
svojom pôvodnom obale a (iii) so síriovým číslom (ak existuje), ktoré nebolo odstránené, vymenené ani znehodnotené.
„Chyba výrobku“ znamená nedostatok výrobku existujúci v čase, keď ste výrobok prijali od autorizovaného predajcu, a ktorý
spôsobuje chybný výkon výrobku v súlade s dokumentáciou spoločnosti Monster dodávanou spolu s výrobkom, okrem chýb
spôsobených úplne alebo čiastočne (a) používaním iným spôsobom, než je primerané použitie, (b) prepravou, zanedbaním
alebo zlým zaobchádzaním osobami mimo zamestnancov spoločnosti Monster; (c) náhradami alebo úpravami výrobku
kýmkoľvek mimo zamestnancov spoločnosti Monster; (d) náhodnou chybou (inou, než je chyba, ktorú by bolo možné posúdiť
ako chyba výrobku); (e) údržbou alebo opravou osobami mimo zamestnancov spoločnosti Monster; (f) z dôvodu vystavenia
výrobku účinkom tepla, silného svetla, slnka, tekutín, piesku alebo iných znečisťujúcich látok alebo (g) v dôsledku udalostí, ktoré
spoločnosť Monster nemohla ovplyvniť, vrátane (ale nie výlučne) prírodných úkazov, požiarov , búrok (okrem výbojov blesku),
zemetrasenia alebo záplavy.
„Záručná doba“ znamená časové obdobie, počas ktorého je spoločnosť Monster povinná prijať reklamačný nárok. Jednotlivé
záručné doby týkajúce sa chýb výrobku a poškodenia pripojených zariadení sú uvedené v tabuľke ďalej. Záručná doba začína
plynúť dňom zakúpenia alebo prevzatia výrobku (podľa toho, k čomu došlo neskôr) od autorizovaného predajcu, tak ako je
uvedený vo faktúre predajcu, na pokladničnom bloku alebo na obale. Ak nie je dátum zakúpenia alebo prevzatia písomne
potvrdený, záručná doba začína plynúť po troch (3) mesiacoch od expedície výrobku zo spoločnosti Monster alebo jej výrobného
závodu, podľa evidovaných záznamov spoločnosti Monster. Záručná doba sa končí uplynutím doby stanovenej v ďalej uvedenej
tabuľke alebo prevodom vlastníctva výrobku inej osobe pred jej uplynutím. Okrem toho sa musíte na spoločnosť Monster obrátiť
do dvoch (2) mesiacov od zistenia chyby výrobku (alebo od doby, keď ste mali chybu zistiť, ak išlo o zjavnú chybu výrobku) a
vyžiadať si overovacie číslo vrátenia (Return Authorization Number), ako je opísané ďalej v časti „Ako uplatniť reklamáciu“.
„Spotrebiteľ“ znamená prvú osobu, ktorá produkt zakúpila v pôvodnom obale od autorizovaného predajcu. Táto obmedzená
záruka sa netýka osôb, ktoré výrobok zakúpili (I) v použitom stave alebo rozbalený, (II) na účely ďalšieho predaja, prenájmu alebo
na iné komerčné použitie alebo (III) od niekoho iného ako autorizovaného predajcu.
ROZSAH TEJTO OBMEDZENEJ ZÁRUKY
VÝROBKY. Ak je výrobok pri zakúpení od autorizovaného predajcu chybný a spoločnosť Monster od spotrebiteľa obdrží reklamačný
nárok do dvoch (2) mesiacov od zistenia chyby výrobku (alebo od momentu, keď mala byť chyba zistená, ak je chyba výrobku
zjavná) a zároveň pred uplynutím záručnej doby, spoločnosť Monster spotrebiteľovi poskytne nasledujúce náhrady: Spoločnosť
Monster (1) opraví alebo, podľa svojho vlastného uváženia, vymení výrobok, alebo (2) vráti spotrebiteľovi sumu, ktorú zaplatil za
tento výrobok autorizovanému predajcovi, ak nie je nančne alebo časovo možné výrobok opraviť alebo nahradiť. POZNÁMKA:
SPOLOČNOSŤ MONSTER NEPREBERÁ ZODPOVEDNOŠT ZA ŽIADNE NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ ANI NEPRIAME ŠKODY POD TOUTO
OBMEDZENOU ZÁRUKOU.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
VÝBER PRÁVA/JURISDIKCIA. Táto obmedzená záruka a všetky ostatné spory spojené s touto obmedzenou zárukou („Spory“)
spadajú pod zákony štátu Kalifornia, USA, okrem koniktov zákonných princípov a Zmluvy o medzinárodnom predaji tovaru. Všetky
spory spadajú výhradne pod jurisdikciu štátu Kalifornia, USA. INÉ PRÁVA. TÁTO OBMEDZENÁ ZÁRUKA VÁM POSKYTUJE ZVLÁŠTNE
PRÁVA A TAK ISTO MOŽETE MAŤ INÉ PRÁVA, KTORÉ SA MOŽU MENIŤ V ZÁVISLOSTI OD JEDNOTLIVÉHO ŠTÁTU A JURISDIKCIE A KTORÉ
NEBUDÚ DOTKNUTÉ TOUTO OBMEDZENOU ZÁRUKOU. TÁTO ZÁRUKA SA VZŤAHUJE IBA NA VÁS A NEDÁ SA PRENIESŤ ANI POSTÚPIŤ.
Ak je niektoré ustanovenie tejto obmedzenej záruky protiprávne, neplatné alebo nevynútiteľné, toto ustanovenie treba považovať
za vyňaté a neovplyvňujúce žiadne iné ustanovenie. V prípade, že sa vyskytne nejaká nejednotnosť medzi anglickou a ostatnými
verziami tejto obmedzenej záruky, rozhoduje anglická verzia.
REGISTRÁCIA. Zaregistrujte svoj výrobok na stránke www.beatsbydre.com/register.
Ak výrobok nie je zaregistrovaný, nijako to neobmedzuje vaše záručné práva.
TABUĽKA ŠPECIFIKÁCIÍ
Model výrobku Záručná doba na výrobok
MH Jamz IE Tri (3) roky
REKLAMAČNÝ NÁROK
AKO REKLAMOVAŤ. V prípade, že sa produkt poškodil, musíte postupovať podľa týchto pokynov: (1) Zavolajte spoločnosť Monster
do dvoch (2) mesiacov od momentu, kedy objavíte chybu výrobku (alebo od momentu, kedy mala byť zistená, ak ide o zjavnú chybu
výrobku); (2) informujte nás podrobne o tom, ako k poškodeniu došlo; (3) vyžiadajte si overovacie číslo návratky; (4) po doručení
reklamačného formulára (ktorý vám môžeme poslať po vyplnení reklamačného nároku) tento formulár celý vyplňte; (5) zašlite
spoločnosti Monster výrobky na overenie poškodenia spolu s kópiou dokladu o zaplatení za tieto výrobky, vyplnený reklamačný
formulár (obsahuje aj pokyny na zaslanie) a balík označte overovacím číslom návratky, prepravu hradí spotrebiteľ (náklady na
dopravu budú preplatené, ak to spadá pod túto obmedzenú záruku).
TELEFÓNNE ČÍSLA. Ak ste zakúpili výrobok v Spojených štátoch amerických, Latinskej Amerike alebo v Ázii pri pobreží Pacického
oceánu, kontaktujte spoločnosť Monster Cable Products, Inc. (455 Valley Drive, Brisbane, CA 94005) na tel. čísle 1 877 800-8989. Ak
ste zakúpili výrobok kdekoľvek inde, kontaktujte spoločnosť Monster Cable International Ltd., Ballymaley Business Park, Ennis, Co.
Clare, Ireland. Môžete nám napísať alebo použiť nasledujúce telefónne čísla:Spojené štáty, Ázia, Tichomorie a Latinská Amerika:
1 877 800-8989 alebo 415-840-2000, Kanada 866-348-4171, Írsko 353 65 68 69 354, Belgicko 0800-79201, Česká republika
800-142471, Dánsko 8088-2128, Fínsko 800-112768, Francúzsko 0800-918201, Nemecko 0800-1819388, Grécko 800-353-12008,
Taliansko 900-982-909, Holandsko 0800-0228919, Nórsko 800-10906, Rusko 810-800-20051353, Španielsko 900-982-909, Švédsko
020-792650, Veľká Británia 0800-0569520