LIMITOVANÁ ZÁRUKA PRE ZÁKAZNÍKOV
Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, [POZOR! SPOLOČNOSŤ MONSTER NEAKCEPTUJE
PRODUKTY ZASLANÉ NA TÚTO ADRESU – POSTUPUJTE PODĽA POKYNOV V NIŽŠIE UVEDENEJ ČASTI „AKO UPLATNIŤ
REKLAMÁCIU”] (415) 840-2000 („Monster“) vám poskytuje túto limitovanú záruku. Štatutárne alebo bežné právo vám môže
poskytnúť dodatočné práva alebo opatrenia, ktoré nebudú ovplyvnené touto limitovanou zárukou.DEFINÍCIE
„Adekvátne použitie“ znamená používanie Výrobku (i) doma alebo v bytovej jednotke, (ii) na súkromné (na rozdiel od
komerčných) účely, (iii) v súlade so všetkými aplikovateľným miestnym, štátnym alebo federálnym právom, zákonmi alebo
predpismi (vrátane bez obmedzenia stavebnými a/alebo elektrickými zákonmi), (iv) v súlade s odporúčaniami a/alebo pokynmi
výrobcu materiálov a dokumentácie, ktoré sú spojené s výrobkom, a (v) ak je to aplikovateľné, so správnym elektrickým
uzemnením.„Autorizovaný predajca“ znamená každého dodávateľa, distribútora alebo predajcu, ktorý (i) bol riadne autorizovaný
na predaj súdnou právomocou kde vám predali Výrobok, (ii) bol oprávnený predať vám Výrobok podľa zákonov súdnej právomoci
kde ste si Výrobok zakúpili, a (iii) predal vám nový Výrobok v originálnom balení.„Ociálna záručná reklamácia“ znamená
reklamáciu vykonanú v súlade s tu uvedenou časťou „Ociálne záručné reklamácie“.
„Výrobok“ znamená Výrobok (i), ktorý je uvedený v nižšie uvedenej tabuľke Špecikácie, (ii) ktorý ste si zakúpili u autorizovaného
predajcu nový a v originálnom balení, a (iii) ktorého sériové číslo, ak existuje, nebolo odstránené, zmenené, alebo zničené.
„Porucha výrobku“ znamená nedostatok Výrobku, ktorý existoval v čase, keď ste obdržali výrobok od Autorizovaného predajcu
a spôsobuje zlyhanie výkonu Výrobku v súlade s dokumentáciou Monster sprevádzajúcu Výrobok, pokiaľ nebolo zlyhanie
úplne alebo čiastočne spôsobené (a) akýmkoľvek iným, ako Adekvátnym použitím, (b) prevozom, zanedbaním, nesprávnym
použitím alebo zlým zaobchádzaním kýmkoľvek iným, ako zamestnancom spoločnosti Monster; (c) upravovaním, zmenením
alebo modikovaním výrobku kýmkoľvek iným, ako zamestnancom spoločnosti Monster; (d) nehodou (inou ako zlyhaním, ktoré
by sa inak dalo kvalikovať ako Porucha výrobku); (e) údržbou alebo servisom výrobku kýmkoľvek iným, ako zamestnancom
spoločnosti Monster; (f) vystavovaním výrobku teplu, jasnému svetlu, slnku, tekutinám, piesku alebo iným kontaminantom;
alebo (g) úkony mimo kontroly spoločnosti Monster, vrátane bezzáručného konania tretej moci, požiarom, búrkou, zemetrasením
alebo potopami.
„Záručná doba“ znamená dobu, počas ktorej musí spoločnosť Monster obdržať Ociálnu záručnú reklamáciu. Iné Záručné doby
týkajúce sa Porúch výrobku sú denované v nižšie uvedenej tabuľke Špecikácie. Záručná doba sa začína dňom zakúpenia alebo
obdržania (čokoľvek sa vyskytne neskôr) Výrobku od Autorizovaného predajcu, ako je to zaevidované vo faktúre, na pokladničnom
bloku alebo na potvrdenke Autorizovaného predajcu. Ak nemáte písomný doklad s dátumom zakúpenia alebo pokladničný blok,
Záručná doba trvá tri (3) mesiace po dátumu, keď Výrobok opustil továreň spoločnosti Monster, podľa záznamov spoločnosti
Monster. Záručná doba sa končí po uplynutí času denovaného v tabuľke Špecikácie, alebo potom, ako ste preniesli vlastníctvo
Výrobku, čokoľvek sa vyskytne skôr. Taktiež musíte kontaktovať spoločnosť Monster a získať Autorizačné číslo vrátenia (tak ako je
to popísané v časti „Ako uskutočniť reklamáciu“) do dvoch (2) mesiacov po zistení Poruchy výrobku (alebo ste ju zbadali, ak bola
Porucha výrobku očividná).
„Vy“ znamená prvú osobu, ktorá zakúpila Výrobok v originálnom obale od Autorizovaného predajcu. Táto Limitovaná záruka sa
neaplikuje na osoby alebo entity, ktoré zakúpili Výrobok (i) v použitej alebo odbalenej forme, (ii) v predaji z druhej ruky, leasingu
alebo ďalšom komerčnom použití, alebo (iii) od niekoho iného, ako je Autorizovaný predajca.
ROZSAH TEJTO LIMITOVANEJ ZÁRUKY
VÝROBKY. Ak výrobok obsahuje Poruchu výrobku keď ste ho zakúpili u Autorizovaného predajcu a spoločnosť Monster od vás
dostane Ociálnu záručnú reklamáciu do dvoch (2) mesiacov, ako ste Poruchu výrobku objavili (alebo ste ju zbadali, ak bola
Porucha výrobku očividná) a pred koncom Záručnej doby pre Poruchu výrobku aplikovateľného na postihnutý Výrobok, vtedy
vám spoločnosť Monster poskytne jedno z nasledovných opatrení: Spoločnosť Monster (1) opraví alebo podľa výhradného
uváženia spoločnosti Monster, vymení Výrobok, alebo (2) vám vráti nákupnú cenu, ktorú ste zaplatili Autorizovanému predajcovi
za postihnutý Výrobok ak nie je oprava alebo výmena komerčne uskutočniteľná, alebo sa nedá vykonať včas.POZNÁMKA:
SPOLOČNOSŤ MONSTER NEPREBERÁ ŽIADNU ZODPOVEDNOSŤ ZA AKÉKOĽVEK VEDĽAJŠIE, NÁSLEDNÉ ALEBO NEPRIAME
POŠKODENIA PODĽA TEJTO LIMITOVANEJ ZÁRUKY.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
VÝBER PRÁVA/SÚDNEJ PRÁVOMOCI. Táto Limitovaná záruka a všetky spory pochádzajúce z alebo v spojení s touto Limitovanou
zárukou („Spormi“) sú určované zákonmi štátu Kalifornia, USA, okrem koniktov podstaty zákonov a okrem dohôd pre
medzinárodný predaj tovarov. Súdy, ktoré sa nachádzajú v štáte Kalifornia, USA budú mať výhradnú súdnu právomoc vo všetkých
sporoch.
ĎALŠIE PRÁVA. TÁTO LIMITOVANÁ ZÁRUKA VÁM POSKYTUJE ŠPECIFICKÉ ZÁKONNÉ PRÁVA A ROVNAKO MÔŽETE MAŤ ĎALŠIE
PRÁVA, KTORÉ SA MÔŽU PODĽA ŠTÁTU A SÚDNEJ PRÁVOMOCI LÍŠIŤ, A KTORÉ NEBUDÚ OVPLYVNENÉ TOUTO LIMITOVANOU
ZÁRUKOU. TÁTO ZÁRUKA SA VZŤAHUJE IBA NA VÁS A NEDÁ SA PRENIESŤ ALEBO PREVIESŤ. Ak je ustanovenie tejto Limitovanej
záruky nezákonné, neplatné alebo nevykonateľné, ustanovenie bude považované za oddeliteľné a nebude ovplyvňovať žiadne
zostávajúce ustanovenia. V prípade akejkoľvek inkonzistencie medzi anglickou a inými verziami tejto Limitovanej záruky bude
platná anglická verzia.
REGISTRÁCIA. Zaregistrujte prosím svoj výrobok na www.monstercable.com/register. Ak svoj výrobok nezaregistrujete, nezníži to
vaše záručné práva.
ŠPECIFIKÁCIE
Model výrobku Záručná doba výrobku
MH JMZM IE CT KIT EU Dva (2) roky
OFICIÁLNA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA
AKO REKLAMOVAŤ. V prípade, že sa na Výrobkoch vyskytne poškodenie, musíte postupovať podľa týchto pokynov: (1) Kontaktovať
spoločnosť Monster do dvoch (2) mesiacov od objavenia Poruchy výrobku (alebo ste ju zbadali, ak bola Porucha výrobku očividná),
(2) Poskytnúť detailné vysvetlenie ako sa poškodenie vyskytlo, (3) Získať Autorizačné číslo vrátenia; (4) Vyplniť celý reklamačný
formulár (ktorý vám môže byť poslaný po vyplnení Ociálnej záručnej reklamácie); (5) Vrátiť výrobky, náklady na prepravu budú
predplatené vami (budú vám vrátené ak máte právo na nápravu na základe tejto Limitovanej záruky), spoločnosti Monster na
overenie poškodenia spolu s kópiou vašich originálnych potvrdení o kúpe a dôkazom o zakúpení (nálepka UPC alebo balenie)
pre Výrobky, ktoré majú vyplnený reklamačný formulár a vytlačené Autorizačné číslo vrátenia na vonkajšom obale na vrátenie
(reklamačný formulár bude zahŕňať pokyny na vrátenie).