Tabuľky programov .......................................................................................28
Pranie ................................................................................................................28
Oddelené plákanie / plákanie s avivážnou prísadou / škrobenie /
impregnovanie ...................................................................................................29
Oddelené odstreďovanie ...................................................................................29
Čistenie a ošetrovanie .....................................................................................30
Ovládací panel ...................................................................................................30
Zásuvka pre pracie a ošetrovacie prostriedky ...................................................30
Prací bubon .......................................................................................................31
Plniace dvierka ..................................................................................................31
Čo robiť, keď ...................................................................................................32
Odstraňovanie porúch .......................................................................................32
Keď nie ste spokojní s výsledkom prania .........................................................35
Núdzové vyprázdnenie ......................................................................................36
Vyčistenie čerpadla na praciu vodu ..................................................................37
Núdzové odblokovanie plniacich dvierok .........................................................38
Dodatočné plákanie (PLÁKANIE+)..................................................................39
Ochladenie pracej vody .....................................................................................40
Dodatočné plákanie a ochladzovanie pracej vody ............................................41
Ochrana programu .........................................................................................41
Detská poistka .................................................................................................42
Návod na umiestnenie a pripojenie
............................................43
Zásady bezpečnosti pri inštalácii ...................................................................43
Umiestnenie spotrebiča ...................................................................................44
Preprava práčky .................................................................................................44
Odstránenie prepravnej poistky .........................................................................44
Príprava inštalačného miesta .............................................................................47
Umiestnenie na betónový podstavec .................................................................46
Umiestnenie na pružných podlahách ................................................................46
Vyrovnanie nerovností povrchu ........................................................................47
Servis
V kapitole "Čo robiť, keď...“ je uvedených niekoľko porúch, ktoré môžete
odstrániť sami. V prípade poruchy si najskôr pozrite spomínanú kapitolu. Ak tam
nenájdete vhodné informácie, obráťte sa na Vaše autorizované servisné
stredisko. (Adresy a telefónne čísla nájdete v priloženom záručnom liste.)
Na rozhovor so servisnou službou buďte v každom prípade dobre pripravení.
Urýchlite tak diagnózu poruchy a rozhodnutie, či je potrebná návšteva
servisného technika.
Poznačte si číslo PNC a číslo S.
Obidve čísla nájdete na výrobnom
štítku na vnútornej strane dverí
automatickej práčky.
PNC
.............................................................
S-No
.............................................................
Ďalej presne uveďte:
•
Ako sa prejavuje porucha?
•
Za akých okolností sa porucha vyskytuje?
•
Zobrazuje sa na multidispleji nejaké chybové hlásenie?
Kedy Vám a j počas záruky vzniknú náklady na opravu?
–
ak ste mohli poruchu odstrániť sami pomocou tabuľky porúch
(pozrite odsek "Č o robiť, keď...“),
–
ak bolo potrebných viacej návštev servisného technika, pretože nedostal pred
návštevou všetky dôležité informácie a musí napr. priniesť náhradné diely.
Takýmto opakovaným návštevám môžete predísť, ak sa horeuvedeným
spôsobom na telefonický rozhovor so servisným strediskom dobre pripravíte.
534