www.prestigio.sk
Riešenie problémov
Počas nabíjania je ikona batérie prázdna a jej obrys bliká
Batériu nabíjajte iba v prostredí, kde teplota nepoklesne pod 0 °C
a neprekročí 45 °C. V opačných prípadoch kontaktujte predajcu
tabletu.
Displej zobrazuje chybu SIM karty
Skontrolujte, či bola SIM karta vložená správne. Ak problém
pretrváva, vaša SIM karta je pravdepodobne poškodená.
Kontaktujte svojho operátora.
Tablet nefunguje dobre v aute
Auto obsahuje množstvo kovových častí, ktoré absorbujú
elektromagnetické vlny, čo môže ovplyvniť výkon tabletu. V predaji
sú sady do auta s externou anténou, ktoré umožňujú prijímať a
uskutočňovať hovory bez toho, aby ste museli zariadenie držať v
ruke.
Informujte sa u miestnych úradov, či je povolené používať tablet
počas jazdy.
Tablet sa nenabíja
Ak je batéria úplne vybitá, ikona nabíjania sa môže na displeji
zobraziť až o niekoľko minút od pripojenia k nabíjačke (v
niektorých prípadoch až po 5 minútach).
Obsah zachytený kamerou na tablete je nejasný
Skontrolujte, či sú objektívy na oboch stranách čisté.
Zariadenie mrzne alebo na ňom dochádza k vážnym chybám
Ak vaše zariadenie mrzne alebo prestáva reagovať, pokúste sa
obnoviť jeho pôvodnú funkčnosť zatvorením programov alebo
zresetovaním zariadenia. Ak zariadenie zamrzlo a vôbec nereaguje,
podržte na 8 – 10 sekúnd vypínač. Zariadenie sa automaticky
reštartuje.
Ak sa tým problém nevyriešil, obnovte výrobné nastavenia. V
zozname aplikácií ťuknite na položku Settings (Nastavenia) >
Backup & reset (Zálohovanie a obnovenie) > Factory data reset
(Obnovenie výrobných nastavení) > Reset device (Obnovenie
zariadenia) > Erase everything (Vymazať všetko).
Nie je zobrazený symbol siete
Strata pripojenia do siete. Buď sa nachádzate v rádiovom tieni
(v tuneli alebo medzi vysokými budovami), alebo ste mimo oblasti
pokrytej signálom. Skúste to z iného miesta, pokúste sa opätovne
pripojiť k sieti (hlavne v cudzine) alebo kontaktujte svojho
sieťového operátora a požiadajte ho o pomoc alebo informácie.
Dotyková obrazovka reaguje pomaly alebo nesprávne.
Ak je zariadenie vybavené dotykovou obrazovkou a táto nereaguje
správne, skúste nasledujúce:
- Z dotykovej obrazovky odstráňte akékoľvek ochranné fólie.
Ochranné fólie môžu zabraňovať zariadeniu v rozpoznávaní
dotykov. Ich používanie so zariadeniami s dotykovými obrazov-
kami sa neodporúča.
- Pri ovládaní dotykovej obrazovky musíte mať čisté a suché ruky.
- Reštartovaním zariadenia odstránite akúkoľvek prechodnú
softvérovú chybu.
- Skontrolujte, či je v zariadení nainštalovaná najnovšia verzia
firmvéru.
- Ak je dotyková obrazovka poškrabaná alebo poškodená, kon-
taktujte svojho miestneho predajcu.
Batéria sa pravdepodobne prehrieva
Pravdepodobne ste použili nabíjačku, ktorá nie je určená
na použitie s vaším tabletom. Používajte vždy originálne
príslušenstvo, ktoré bolo priložené k tabletu.
Nedajú sa odosielať textové správy
Niektoré siete neumožňujú výmenu správ s inými sieťami. Najprv
skontrolujte, či ste zadali číslo SMS centra, prípadne kontaktujte
svojho operátora a požiadajte ho o podrobné informácie v tejto
veci.
Nedajú sa prijímať alebo ukladať JPEG obrázky
Obrázok sa nemusí dať v tablete prijať, ak je príliš veľký, jeho názov
je príliš dlhý alebo ak nie je v správnom súborovom formáte.