SK
- 92 -
5.4 Zobrazenie kapacity akumulátora (obr. 8)
Zatlačte na vypínač pre zobrazenie kapacity
akumulátora (pol. A). Zobrazenie kapacity akumu-
látora (pol. B) signalizuje stav nabitia akumulátora
pomocou 3 kontroliek LED.
Svietia všetky 3 kontrolky LED:
Akumulátor je úplne nabitý.
Svietia 2 alebo 1 kontrolka LED:
Akumulátor má dostatočné zvyškové nabitie.
1 kontrolka LED bliká:
Akumulátor je prázdny, nabite akumulátor.
Všetky kontrolky LED blikajú:
Akumulátor bol hĺbkovo vybitý a je poškodený.
Poškodený akumulátor sa nesmie naďalej
používať ani nabíjať!
6. Obsluha
Zaistite obrábaný materiál. Dbajte na to, aby
bol spracovávaný materiál zabezpečený proti
skĺznutiu pomocou upínacieho prípravku alebo
zveráku.
Zapnutie/vypnutie prístroja
Prístroj sa zapína (I) resp. vypína (0) pomocou
vypínača zap/vyp (obr. 3 / pol. 3). Prístroj sa ale
rozbehne až po stlačení regulácie otáčok (pozri
kapitolu 6.3).
Pred vypnutím prístroj odoberte preč z obrábanej
plochy.
6.1 Použitie ako leštička
Používajte len špeciálne voskovacie a leštiace
prostriedky vhodné na strojové nanášanie.
Pri používaní voskovacích a leštiacich pros-
triedkov dodržiavajte návod výrobcu!
Bezproblémová výmena leštiacich nástavcov
prostredníctvom suchého zipsu.
POZOR!
Aby ste sa vyhli poškodeniam na leštených
plochách, dbajte bezpodmienečne na nasledov-
né body:
•
Pred leštením vozidlo umyte a chráňte ho
pred nečistotami.
•
Dbajte na to, aby boli dodané leštiace nástav-
ce pri používaní bez nečistôt.
•
Dbajte na to, aby bol leštiaci nástavec upev-
nený vždy presne v strede na leštiacom/
brúsnom tanieri.
•
Pred zapnutím prístroja skontrolujte, či je nás-
tavec pevne upevnený.
•
Nikdy sa nedotýkajte opracovávanej plochy
bočným okrajom leštiaceho/brúsneho taniera.
•
Pomocou regulátora otáčok (pozri odstavec
6.3) si na leštenie zvoľte otáčky podľa Vašej
potreby. Optimálna pracovná rýchlosť závisí
od spracovávaného materiálu a použitého
(leštiaceho) prostriedku. Ak to je potrebné,
môže sa to zistiť praktickými skúškami.
•
Leštička musí doliehať kompletne celá na
leštenej ploche.
•
Prelepte umelohmotné diely, pretože sa
môžu počas leštenia farebne zmeniť a budú
škaredé.
•
Leštite iba v tieni a nikdy neleštite horúci lak.
•
Rohy a hrany leštite veľmi opatrne. Na
rohoch a hranách je laková vrstva najtenšia.
Preventívne môžete tieto plochy prelepiť a
vyleštiť ich ručne.
•
Nadmerný tlak vedie k zlému pracov-
nému výkonu a predčasnému opotrebeniu
používaného príslušenstva. Citlivé povrchy sa
môžu poškodiť napr. príliš vysokými otáčkami
alebo príliš vysokým prítlačným tlakom.
Dôležité! Nastavte otáčky pred priložením
prístroja na obrábanú plochu a nechajte prístroj
rozbehnúť, až kým nedosiahne nastavené otáčky.
Podľa nastavených otáčok sa dosiahnu až po
niekoľkých sekundách. Predovšetkým pri prácach
s penovým nástavcom môže kvôli rozdielnej kva-
lite povrchu (rozdielne trenie) v spodnom rozsahu
nastavených otáčok dochádzať k výkyvu otáčok.
Nie je to žiadna porucha prístroja.
Pre nanášanie leštiaceho prostriedku použite
penový nástavec (obr. 10).
•
Opracujte najprv rovné a veľké plochy ako
napr. kapotu motora, kryt batožinového
priestoru a strechu.
•
Naneste bodovo malé množstvo leštidla na
penový nástavec. Niekoľkokrát zatlačte pe-
nový nástavec na leštenú plochu. Leštidlo sa
zatlačí do penového materiálu a prenesie sa
na leštenú plochu. Tak pri zapnutí zabránite
rozstriekaniu leštidla naneseného na peno-
vom nástavci.
•
Nanášajte leštiaci prostriedok s nízkymi
otáčkami.
•
Na jedenkrát spracovávajte len menšie úseky.
•
Spracovávajte úseky rovnomerne do kríža
(najskôr vertikálne, potom horizontálne)
Anl_CE_CP_18_180_Li_E_Solo_SPK9.indb 92Anl_CE_CP_18_180_Li_E_Solo_SPK9.indb 92 03.07.2019 08:34:5603.07.2019 08:34:56