17
SK
SLOVENČINA
RIEŠENIE PROBLÉMOV
Kým zavoláte do servisu, overte si nasledovné.
Nezobrazí sa žiaden obraz
Je pripojený napájací kábel k dis-
pleju?
y
Skontrolujte, či je napájací kábel správne zapojený do zásuvky.
Zobrazuje sa na obrazovke hlásenie
„Out of Range (MIMO ROZSAH)“?
y
Toto hlásenie sa zobrazí, keď signál z počítača (grafickej karty) je mimo rozsa-
hu horizontálnej alebo vertikálnej frekvencie displeja. Naštudujte si časť „Tech-
nické parametre“ v tejto príručke a displej nakonfigurujte znovu.
Zobrazí sa na obrazovke správa
"NO SIGNAL" (ŽIADNY SIGNÁL)
alebo je obrazovka prázdna?
y
Potom, čo je monitor v stave „NO SIGNAL“, prechádza do režimu DPM.
y
Toto hlásenie sa zobrazuje v prípade, že signálový kábel medzi počítačom a
monitorom chýba alebo je odpojený. Skontrolujte kábel a znovu ho pripojte.
y
Skontrolujte stav PC.
Neviete ovládať niektoré funkcie OSD?
Neviete vybrať niektoré položky po-
nuky OSD?
y
Ovládače OSD môžete hocikedy odomknúť vstupom do ponuky uzamknutia na
OSD a vypnutím položiek.
Zobrazovaný obraz je nesprávny
Čiernobiely obraz alebo nezvyčajné
farby na obrazovke.
y
Skontrolujte, či je signálový kábel správne pripojený. V prípade potreby ho do-
tiahnite skrutkovačom.
y
Skontrolujte, či je videokarta správne zasunutá do slotu.
y
Nakonfigurujte nastavenie farieb na viac ako 24 bitov (verné farby) pod polož-
kami
Ovládací panel
►
Nastavenia
.
Obrazovka bliká.
y
Skontrolujte, či je obrazovka nastavená na prekladaný režim a ak áno, zmeňte
nastavenie na odporúčané rozlíšenie.
Zobrazuje sa hlásenie „Unrecognized monitor, Plug&Play (VESA DDC) (Neznámy monitor Plug&Play (VESA
DDC))“?
Nainštalovali ste zobrazovací ovlá-
dač?
y
Nezabudnite si nainštalovať ovládač zobrazenia z našich webových stránok:
http://www.lg.com
.
y
Skontrolujte, či videokarta podporuje funkciu Plug&Play.
Mihotanie obrazovky
Nastavili ste odporúčané
časovanie?
y
Ak použijete časovanie HDMI
1080i
60/50 Hz, obraz bude mihotavý. Nastavte
časovanie na odporúčaný režim
1080P
.
y
Prejdite na
Ovládací panel ► Displej ► Nastavenia
a skontrolujte, či bola zmenená frekvencia ale-
bo rozlíšenie. Ak áno, obnovte odporúčane nastavenie videokarty.
y
Ak nie je zvolené odporúčané (optimálne) rozlíšenie, písmená môžu byť rozmazané a obrazovka
môže byť tmavá, zrezaná alebo skreslená. Uistite sa, že ste zvolili odporúčané rozlíšenie.
y
Spôsob nastavenia môže závisieť od počítača a operačného systému, pričom vyššie uvedené rozlíše-
nie nemusí byť podporované vzhľadom na nedostatočný výkon videokarty. V tomto prípade sa obráť-
te na výrobcu počítača alebo videokarty.
y
Pri použití monitora zachovajte správny postoj, v opačnom prípade nemožno obrazovku optimalizo-
vať.
VAROVANIE