6
ZAISTENIE BEZPEČNOSTI
• Skontrolujte, že aj po maximálnom utiahnutí uvoľňovacej páčky osky dlaňou uvoľňovacia
páčka osky neprekáža rotoru kotúčovej brzdy. Ak je uvoľňovacia páčka osky na strane
rotora kotúčovej brzdy, môže prekážať rotoru kotúčovej brzdy, čo je nebezpečné. Ak
uvoľňovacia páčka osky prekáža rotoru kotúčovej brzdy, okamžite ju prestaňte používať
a obráťte sa na miesto zakúpenia alebo distribútora.
Uvoľňovacia
páčka osky
Rotor kotúčovej
brzdy
• Počas jazdy alebo ihneď po zosadnutí z bicykla sa nedotýkajte strmeňov ani rotora
kotúčovej brzdy. Počas brzdenia sa strmene a rotor kotúčovej brzdy zohrejú, takže ak sa
ich dotknete, môžete sa popáliť. Pred pokusom oúdržbu brzdového systému
skontrolujte, či sa brzdový systém dostatočne ochladil.
• Pozorne si prečítajte návod ku kotúčovej brzde a uložte si ho na bezpečnom mieste, aby
ste ho v prípade potreby mohli použiť aj v budúcnosti.
• Použite vhodný tlak vzduchu označený na pneumatike a ráfiku. Ak je na pneumatikách
alebo ráfikoch uvedený maximálny tlak, neprekračujte maximálny tlak so spodnou
hodnotou. Vyšší než uvedený tlak môže spôsobiť náhly defekt a/alebo náhle uvoľnenie
pneumatiky aspôsobiť vážne poranenie.
WH-M8100: maximálny tlak = 3 bary / 44 psi / 300 kPa
WH-M8120: maximálny tlak = 2,5 barov / 37 psi / 250 kPa
• Podrobnosti ooske E-THRU sú uvedené vpoužívateľskej príručke pre osku E-THRU.
V prípade inštalácie na bicykel a údržby:
• Keď montujete koleso na prednú odpruženú vidlicu/rám, vždy dodržiavajte pokyny
uvedené v návode pre prednú odpruženú vidlicu/rám. Zabezpečovacia metóda, ako aj
uťahovací moment kolesa sa líšia podľa typu použitej prednej odpruženej vidlice/rámu.
Ak nedodržíte pokyny, koleso môže vypadnúť zodpruženej vidlice avýsledkom môže byť
vážne zranenie. Keď predné koleso utiahnete na prednej odpruženej vidlici/ráme podľa
uťahovacieho momentu v návode, otáčanie kolesa môže byť tuhé; pokyny však treba
vždy dodržiavať.
UPOZORNENIE
V prípade inštalácie na bicykel a údržby:
• Pri inštalácii alebo odstraňovaní poistného krúžka rotora buďte opatrní a nedotýkajte sa
rukami vonkajších okrajov rotora kotúčovej brzdy. Na ochranu rúk pred porezaním
používajte ochranné rukavice.