121
SLOVENSKY
ROZSAH TEJTO OBMEDZENEJ ZÁRUKY
VÝROBKY. Ak je výrobok pri zakúpení od autorizovaného predajcu chybný a spoločnosť Monster od spotrebiteľa obdrží reklamačný
nárok do dvoch (2) mesiacov od zistenia chyby výrobku (alebo od momentu, keď mala byť chyba zistená, ak je chyba výrobku
zjavná) a zároveň pred uplynutím záručnej doby, spoločnosť Monster spotrebiteľovi poskytne nasledujúce náhrady: Spoločnosť
Monster (1) opraví alebo, podľa svojho vlastného uváženia, vymení výrobok, alebo (2) vráti spotrebiteľovi sumu, ktorú zaplatil za
tento výrobok autorizovanému predajcovi, ak nie je nančne alebo časovo možné výrobok opraviť alebo nahradiť. POZNÁMKA:
SPOLOČNOSŤ MONSTER NEPREBERÁ ZODPOVEDNOŠT ZA ŽIADNE NÁHODNÉ, NÁSLEDNÉ ANI NEPRIAME ŠKODY POD TOUTO
OBMEDZENOU ZÁRUKOU.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
VÝBER PRÁVA/JURISDIKCIA. Táto obmedzená záruka a všetky ostatné spory spojené s touto obmedzenou zárukou („Spory“)
spadajú pod zákony štátu Kalifornia, USA, okrem koniktov zákonných princípov a Zmluvy o medzinárodnom predaji tovaru. Všetky
spory spadajú výhradne pod jurisdikciu štátu Kalifornia, USA. INÉ PRÁVA. TÁTO OBMEDZENÁ ZÁRUKA VÁM POSKYTUJE ZVLÁŠTNE
PRÁVA A TAK ISTO MOŽETE MAŤ INÉ PRÁVA, KTORÉ SA MOŽU MENIŤ V ZÁVISLOSTI OD JEDNOTLIVÉHO ŠTÁTU A JURISDIKCIE A KTORÉ
NEBUDÚ DOTKNUTÉ TOUTO OBMEDZENOU ZÁRUKOU. TÁTO ZÁRUKA SA VZŤAHUJE IBA NA VÁS A NEDÁ SA PRENIESŤ ANI POSTÚPIŤ.
Ak je niektoré ustanovenie tejto obmedzenej záruky protiprávne, neplatné alebo nevynútiteľné, toto ustanovenie treba považovať
za vyňaté a neovplyvňujúce žiadne iné ustanovenie. V prípade, že sa vyskytne nejaká nejednotnosť medzi anglickou a ostatnými
verziami tejto obmedzenej záruky, rozhoduje anglická verzia.
REGISTRÁCIA. Zaregistrujte svoj výrobok na stránke www.beatsbydre.com/register.
Ak výrobok nie je zaregistrovaný, nijako to neobmedzuje vaše záručné práva.
TABUĽKA ŠPECIFIKÁCIÍ
Model výrobku Záručná doba na výrobok
MH Jamz IE Tri (3) roky
REKLAMAČNÝ NÁROK
AKO REKLAMOVAŤ. V prípade, že sa produkt poškodil, musíte postupovať podľa týchto pokynov: (1) Zavolajte spoločnosť Monster
do dvoch (2) mesiacov od momentu, kedy objavíte chybu výrobku (alebo od momentu, kedy mala byť zistená, ak ide o zjavnú chybu
výrobku); (2) informujte nás podrobne o tom, ako k poškodeniu došlo; (3) vyžiadajte si overovacie číslo návratky; (4) po doručení
reklamačného formulára (ktorý vám môžeme poslať po vyplnení reklamačného nároku) tento formulár celý vyplňte; (5) zašlite
spoločnosti Monster výrobky na overenie poškodenia spolu s kópiou dokladu o zaplatení za tieto výrobky, vyplnený reklamačný
formulár (obsahuje aj pokyny na zaslanie) a balík označte overovacím číslom návratky, prepravu hradí spotrebiteľ (náklady na
dopravu budú preplatené, ak to spadá pod túto obmedzenú záruku).
TELEFÓNNE ČÍSLA. Ak ste zakúpili výrobok v Spojených štátoch amerických, Latinskej Amerike alebo v Ázii pri pobreží Pacického
oceánu, kontaktujte spoločnosť Monster Cable Products, Inc. (455 Valley Drive, Brisbane, CA 94005) na tel. čísle 1 877 800-8989. Ak
ste zakúpili výrobok kdekoľvek inde, kontaktujte spoločnosť Monster Cable International Ltd., Ballymaley Business Park, Ennis, Co.
Clare, Ireland. Môžete nám napísať alebo použiť nasledujúce telefónne čísla:Spojené štáty, Ázia, Tichomorie a Latinská Amerika:
1 877 800-8989 alebo 415-840-2000, Kanada 866-348-4171, Írsko 353 65 68 69 354, Belgicko 0800-79201, Česká republika
800-142471, Dánsko 8088-2128, Fínsko 800-112768, Francúzsko 0800-918201, Nemecko 0800-1819388, Grécko 800-353-12008,
Taliansko 900-982-909, Holandsko 0800-0228919, Nórsko 800-10906, Rusko 810-800-20051353, Španielsko 900-982-909, Švédsko
020-792650, Veľká Británia 0800-0569520