VivoPC VM60

Asus VivoPC VM60, VC60 Používateľská príručka

  • Ahoj! Prečítal som si záručnú kartu pre ASUS VivoPC VC60-U8539. Som pripravený odpovedať na vaše otázky ohľadom záruky, opravám a iným detailom. Dokument obsahuje informácie o dĺžke záruky, čo záruka pokrýva a čo nie, ako postupovať pri reklamácii a kontakty na servisné strediská.
  • Ako dlho trvá záruka na VivoPC VC60-U8539?
    Čo záruka pokrýva?
    Čo mám robiť v prípade poruchy?
    Čo sa stane s mojimi dátami počas opravy?
Slovensky
Vážení zákazníci,
ďakujeme Vám za zakúpenie produktu ASUS!
1. Zaregistrujtesaon-lineavyužiteabsolútnuzárukuakočlenASUSVIP!
2. AutomatickyzískajteVIPservisavýhody:
• NajčerstvejšienovinkyoASUSproduktochainévýhody
• Oznámeniaoupgradepresoftwarearmware
Preďalšiedetailyaotázkytýkajúcesazárukynavštívteociálnewebovéstránky:
http://
vip.asus.com
Celosvetová internetová stránka: http://www.asus.com
Registrácia služby VIP: http://vip.asus.com
DôLEŽITÉ:Prosímuschovajtesitútokartunabezpečnommiestepreneskoršie
použitie.ASUSsivyhradzujeprávopožadovaťtentodokumentpredprijatímproduktudo
reklamácie.
ASUS Reklamačný formulár
Pán/Pani: __________________________________________________
Telefónne číslo: _____________________________________________
Adresa: ____________________________________________________
E-mail: _____________________________________________________
Dátum nákupu (DD/MM/RRRR): ________________________________
Názov predajcu: _____________________________________________
Adresa predajcu: ____________________________________________
Sériové číslo *:
Slovensky
SpoločnosťASUSTeKComputerInc.,Taiwan(ďalejlenako„ASUS“)vámakokupujúcemu
počítačovéhosystému,kuktorémujepriloženýtentozáručnýlist(ďalejlenako„výrobok“),poskytuje
zárukuvýrobcuASUS(ďalejlenako„záruka“),ktorápodliehanasledovnýmzmluvnýmpodmienkam.
ServisnízástupcoviaaopravárenskéstrediskápoverenéspoločnosťouASUSbudúvykonávaťservisné
činnostipodľatejtozáruky.
Záručná doba na tento výrobok
Tátozárukaplatípodobu,ktorájeuvedenánaštítkunazadnejstranevýrobku(„záručnádoba“),
napríklad:12Mznamená12mesiacov,24Mznamená24mesiacova36Mznamená36mesiacovodo
dňa,keďbolvýrobokzakúpený.Akniejemožnéposkytnúťdokladokúpe,zadátumkúpysabude
považovaťdátumvýrobyvýrobku.
Zákonné záruky
Tátozárukasaposkytujenezávisleodzákonnejzáruky,ktorámôžeplatiťvkrajinekúpyažiadnym
spôsobomnevplývaaleboneobmedzujetakútozákonnúzáruku.
1.Všeobecné informácie
SpoločnosťASUSzaručuje,žetentovýroboknebudepocelúzáručnúdobuvykazovaťžiadnevýrobné
alebomateriálovéchyby.Tátozárukasanevzťahujenadodávanépríslušenstvospolustýmto
výrobkom,akonapríklad:káble,taška,myšapodobne.sanatomtovýrobkuprinormálnomasprávnom
používanívyskytneporuchapočaszáručnejdoby,spoločnosťASUSopravíalebovymeníchybnédielyv
tomtovýrobkualebosamotnývýrobokzanovýaleboodporúčanédielyalebovýrobky,ktorésúfunkčne
ekvivalentnéalebolepšieakopôvodnedodanédielyavýrobok.
Tátozárukaplatílenvtedy,keďboltentovýroboknovovyrobenýkudňujehozakúpenia.Originálny
dokladokúpeatentozáručnýlistsiuložteprebudúcupožiadavkunavykonanieservisu.Tátozáruka
sanevzťahujenaporuchuspôsobenúnesprávnouinštaláciou,prevádzkou,čistenímaleboúdržbou,
nehodou,poškodením,nesprávnympoužívaním,zneužitím,úpravamivýrobku,ktorénevykonala
spoločnosťASUS,akýmkoľveksoftvérom,normálnymopotrebovanímaakoukoľvekinouudalosťou,
konaním,zanedbanímaleboopomenutímmimokontrolyspoločnostiASUS.
Všetkyopravenéalebovymenenékomponentybudúvzárukedokoncazáručnejdobyvýrobkualebo
najdlhšie3mesiace.Opravárenskéstrediskomôžeobnoviťpôvodnenakongurovanýoperačnýsystém,
ktorýjedodanýspolustýmtovýrobkom.SpoločnosťASUSnebudeobnovovaťaleboprenášaťžiadne
údajealebosoftvérzpôvodnéhopamäťovéhonosičatohtovýrobku.Akjetentovýrobokopravený,
všetkyúdajevytvorenépoužívateľomsamôžutrvalovymazať.
Akjetentovýrobokvzáručnejdobe,týmtosúhlasítesprevodomvlastníctvavymenenýchchybných
dielovastým,žetietodielysaautomatickystanúmajetkomspoločnostiASUS.
2. Softvérová podpora
Každýsoftvérdodanýspolustýmtovýrobkomjeposkytnutý„tak,akoje“.SpoločnosťASUSnezaručuje
neprerušenúalebobezporuchovúprevádzkužiadnehosoftvéru,ktorýjedodanýstýmtovýrobkom.
Tátozárukasavzťahujenahardvértohtovýrobku.SpoločnosťASUSposkytnetechnickúpodporuna
predinštalovanýsoftvérvtomtovýrobkulendotakéhorozsahu,abybolozaručenésprávnefungovanie
hardvéru.Vprípadeinýchproblémovsosoftvéromvámodporúčame,abystesipozrelinávodypre
používateľa,internetovústránkutechnickejpodporyASUSa/aleboinéon-linezdroje.Softvértretej
stranysimôževyžadovaťpodporuodpríslušnýchpredajcov.
3. Zodpovednosť zákazníka
Používanie výrobku
• Najskôrsiprečítajtenávodprepoužívateľaatentovýrobokpoužívajtelenvsúladestýmto
návodomprepoužívateľa.
• Tentovýroboknabíjajtelenvtedy,keďhopoužívatealeboinakobsluhujete.Niektoréelektrickédiely
niesúnavrhnutétak,abymohlibyťdlhšieponechanézapojenédozdrojanapájania.
• Pravidelnesivytvárajtezáložnékópieúdajov,ktorésúuloženévtomtovýrobku.
• Ponechajtesipôvodnýobalovýmateriál.Akbybolopotrebnévýrobokvrátiťnaopravu,pôvodný
obalposkytujelepšiuochranutohtovýrobkupočasprepravy.
• Vopredurčenériešeniasipredobrátenímsanaoddeleniezákazníckehoservisupozritevnávodea
nainternetovejstránketechnickejpodporyASUS.
Slovensky
• AkjenatomtovýrobkuvyznačenáfunkciaTPM(TrustedPlatformModule),heslovloženého
bezpečnostnéhočipunapredbežnézavádzanieuložtenabezpečnémiesto(Poznámka:Spoločnosť
ASUSnemôževďakakoncepciefunkcieTPMvynulovaťheslovloženéhobezpečnostnéhočipuna
predbežnézavádzanie).Vprípadestratytohtohesla,savýrobokmôžeopraviťlenvýmenoucelej
základnejdosky,naktorúsanevzťahujetátozáruka.
Pri kontaktovaní oddelenia zákazníckeho servisu ASUS
• Skôr,nežsaobrátitenaoddelenietechnickejpodporyspoločnostiASUS,musítemaťtento
výrobokpredseboua,akjetomožné,musíbyťzapnutý.Pripravtesatiežnato,žebudetemusieť
poskytnúťvýrobnéčíslovýrobku,názovmodeluadokladokúpe.
• TelefónnečíslopriamejlinkynatechnickúpodporusimôžetevyhľadaťvtabuľkeHotlinev
kontaktnýchinformáciáchservisnéhostrediskaspoločnostiASUS(miestneinformačnéslužby)
alebonalokalite
http://support.asus.com.Pretožekontaktnéinformáciesamôžuzmeniť,
aktualizovanékontaktnéinformáciesipozritenainternetovejstránke.
• NažiadosťzástupcuASUSbudetepožiadanýopodporupriodstraňovaníporúchvýrobku,čomôže
zahrňovaťnapríkladnižšieuvádzanétypyúkonov:
• Obnoveniesystémuscieľomvrátiťoperačnýsystém,ovládačeasoftvérnapôvodnú
konguráciuvýrobkuprijehoexpedovanízvýrobnéhozávodu.
• Inštalovanieaktualizácií,opravenýchčastíprogramualeboservisnýchbalíkov.
• Spusteniediagnostickýchnástrojovaprogramovvovýrobku.
• Umožnenieprístupudovýrobkupomocouvzdialenýchdiagnostickýchnástrojov(aksúk
dispozícii)zástupcovitechnickejpodporyspoločnosti.
• VykonanieďalšíchprimeranýchúkonovpožadovanýchzástupcomspoločnostiASUS,ktoré
pomôžupriidentikovaníalebovyriešeníproblémov.
• Aksaproblémnevyriešilnadiaľku,výrobokbudetemusieťvrátiťdoopravárenskéhostrediska
spoločnostiASUS(tentoprocessanazýva„RMA“).SpoločnosťASUSvydáprevášvýrobokčíslo
RMA.TotočísloRMAsizaznamenajtepreúčelysledovaniaservisnéhoprípadu.
• VoformulárižiadostiRMAjasneaúplnepopíšteproblém.
• Priložtekópiutohtovyplnenéhozáručnéholistuakópiudokladuokúpesuvedenýmiúdajmi
ovašomvýrobku.(SpoločnosťASUSsivyhradzujeprávožiadaťoriginálnedokumenty).Ak
naovereniezárukyneposkytnetepožadovanédokumenty,zadátumkúpysabudepovažovať
spoločnosťouASUSzaznamenanýdátumvýrobytohtovýrobku.
• Predvykonávanímakéhokoľvekservisusinezabudniteúplnevyzálohovaťvšetkyúdajeuloženévo
vašomvýrobkuaodstrániťvšetkyosobné,dôvernéalebomajetkovéinformácie.Súčasnesúhlasíte
stým,žespoločnosťASUSmôževymazaťvšetkyúdaje,softvéraleboprogramy,ktorésúvo
výrobkunainštalovanébezichobnovenia.Vašoupovinnosťoujezabrániťtrvalejstrate,poškodeniu
alebozneužitiuvašichúdajov,čomôževyplynúťztoho,žesinevytvorítezáložnúkópiuaúdaje
nevymažetezozariadenia.
• Výrobokzabaľtedojehopôvodnéhoobalu.Pôvodnýobalposkytnelepšiuochranuvýrobkupočas
prepravy.Aksavýroboksprávnenezabalídosvojhopôvodnéhoobalu,spoločnosťASUSnebude
zodpovedaťzažiadnuškoduvzniknutúpočasprepravy.Vtomtoobaleneposielajteničinéničiné,
lensamotnývýrobok,pokiaľtospoločnosťASUSvýslovnenepožaduje.Zvýrobkuodstráňtekaždé
príslušenstvoatiežvýmennépamäťovézariadenia,akonapríkladpamäťovékarty,diskyaUSB
ashdisky.SpoločnosťASUSnenesiežiadnuzodpovednosťzastratu,poškodeniealebozničenie
príslušenstvaalebovýmennýchpamäťovýchzariadení,pokiaľtoniejespôsobenéúmyselnealebo
hrubýmnedbalýmkonanímzostranyASUS.
• Odstráňtealeboposkytniteakékoľvekheslo,ktorévýrobokchráni.Akjeprístupdovýrobku
blokovanýheslom,potomspoločnosťASUSnebudemôcťzistiťaopraviťvšetkyporuchyvýrobku.
• AkjenatomtovýrobkuvyznačenáfunkciaTPM(TrustedPlatformModule),poskytniteheslopre
vloženýbezpečnostnýčipnapredbežnézavádzanie.
Slovensky
4. Metódy RMA
AkjenutnéuplatniťmetóduRMA,svojvýrobokmusíteodovzdaťdonajbližšiehoopravárenského
strediskaspoločnostiASUS.SpoločnosťASUSmôženavlastnéuváženiezjednodušiťservisnépráce
tým,ževášvýrobokdodádopredajne,vktorejstehozakúpili,alebohodoručíbezplatnoudonáškovou
službou.
5. Výnimky záručného servisu
ASUSneručízanepretržitýchodalebochodbezchýb.Tátozárukasavzťahujelennatechnické
poruchyhardvéruvzáručnejdobeanapoužívaniezanormálnychpodmienok.Nevzťahujesana
poruchysoftvérualebonazákazníkomspôsobenéškodyalebookolnosti,akosú,okreminého:
a) Sfalšovanievýrobku,úprava,čiinémodikovanieneautorizovanouosobou.
b) Sériovéčíslonotebooku,komponentčipríslušenstvojezmenené,preškrtnutéaleboodstránené.
c) Záručnépečatesúpoškodené,čiodstránené.
(d) Zastaranie.
(e) Poškodenievýrobku(náhodnéaleboiné),akýmjekozmeticképoškodenie,čižetaké,ktoré
nevplývanaprevádzkuafunkciuvýrobku,najmäkorózia,zmenafarby,štruktúryalebopovrchovej
úpravy,opotrebenie,postupnézhoršeniekvality.
(f) Poškodenievýrobkuspôsobenévojnou,teroristickýmčinom,požiarom,nehodou,živelnou
pohromou,zámernýmalebonáhodnýmnesprávnympoužívaním,zneužitím,zanedbanímalebo
nesprávnouúdržbou,používanímzaabnormálnychpodmienok.
(g) Poškodenievýrobkuspôsobenétým,žejenainštalovanýalebozapojenýdoperiférnehozariadenia
inéhoakoodspoločnostiASUSalebotakého,ktoréspoločnosťASUSnepredáva.
(h) Poškodenievýrobkunesprávnouinštalácioualebonesprávnympripojenímprídavnejperiférieakými
sútlačiareň,optickámechanika,sieťkariet,aleboUSBzariadenieapodobne.
(i) Poškodenievýrobkuvonkajšouelektrickouzávadoualebonehodou.
(j) Poškodenievýrobkuprevádzkovanímaleboskladovanímvprostredí,ktorénezodpovedá
podmienkamuvedenýchvužívateľskejpríručke.
(k) Poškodenievýrobkuspôsobenésoftvéromtretejstranyalebovírusom(mi),alebostratousoftvéru
aleboúdajovvzniknutoupriopravealebovýmene.
(l) Nepoužiteľnosťzdôvoduzabudnutéhoalebostratenéhobezpečnostnéhohesla.
(m)Nepoužiteľnosťalebopoškodenievýrobkuspôsobenékontamináciounebezpečnýmilátkami,
chorobami,parazitmialeboradiáciou.
(n) Podvod,krádež,neobjasnenézmiznutiealeboúmyselnýčin.
SpoločnosťASUSokremtohoakojevtomtozáručnomlisteuvedenéavmaximálnomrozsahu
povolenomzákonom,nenesiežiadnuzodpovednosťzapriame,špeciálne,náhodnéalebonásledné
poškodenievyplývajúcezporušeniazárukyalebozáručnýchpodmienokalebonazákladeakejkoľvek
právnejteórievrátane,najmänemožnostipoužívania;stratyskutočnéhoalebopredpokladanéhozisku
(vrátanestratyziskuzplneniazmlúv);straty,poškodeniaalebozničeniaúdajov;aleboakejkoľvek
spôsobenejpriamejalebonáslednejstratyalebopoškodeniavrátanenáhradyzariadeniaamajetku,
akýchkoľveknákladovnaobnovualeboreprodukciuúdajov,ktorésúvovýrobkuuloženéalebosa
používajú.Vyššieuvedenéobmedzeniesanevzťahujenanárokynaodškodneniezasmrťalebo
zranenieosôbaleboakúkoľvekzodpovednosťzozákonaalebohrubénedbaléčinya/aleboopomenutia
zostranyspoločnostiASUS.Niektoréjurisdikcienepovoľujúvýnimkyaleboobmedzenianáhodného
alebonáslednéhopoškodenia;vyššieobmedzeniasananenevzťahujúdorozsahu,vktoromzáruku
upravujú.
6. Ochrana údajov
Berietenavedomieasúhlasítestým,žeprespoločnosťASUSjenutnézhromažďovať,prenášať
aspracúvaťosobnéúdajescieľomumožniťvykonaniepožadovanéhoservisu;aževašeúdajesa
môžupretentoúčelprenášaťaspracúvaťvktorejkoľvekkrajine,vktorejsídlispoločnosťASUSalebo
jejpobočky.Akékoľvekpoužívanievašichúdajovpodliehaajechránenépolitikouochranyosobných
údajovspoločnostiASUS(http://www.asus.com/Podmienky používania_Oznamovanie_Ochrana
osobných údajov/Ochrana osobných údajov/).
Slovensky
7. Mimozáručné prípady
VrátenievýrobkudoopravárenskéhostrediskaspoločnostiASUSvzáručnejdobeautomaticky
neznamená,žetentovýrobokbudebezplatneopravený.SpoločnosťASUSsipoprevzatívášho
výrobkuvyhradzujeprávoskontrolovaťplatnosťvašejzárukyavašupožiadavkunavykonanie
záručnéhoservisu.Akuplynulazáručnádobaaleboakplatíakákoľvekzvýnimiek,ktorésauvádzajúv
článku5,vašapožiadavkasabudepovažovaťzamimozáručnúpožiadavku(„OOW“).
Akjevašapožiadavkanavykonanieservisumimozáručná,budevámposkytnutýzoznamservisných
poplatkovaponukanaopravu,ktorúmôžeteprijaťalebozamietnuť.Aksúhlasítesopravou,budeme
vámfakturovaťmzdovénákladynaopravu,náhradnédielyaostatnénáklady,ktorésauvádzajúv
zoznameservisnýchpoplatkov.Faktúrajesplatnávlehotedo4týždňovoddátumujejvystavenia.
Opravasavykonálenpouhradenífaktúry.
SpoločnosťASUSvámmôževrozsahupovolenomplatnýmzákonomúčtovaťdiagnostickýpoplatok
(vrátaneprepravnýchnákladov,aknejakévzniknú)aždovýšky100USdolárov(aleboekvivalentv
miestnejmene),akjevašapožiadavkanavykonanieservisumimozáručnáavyodmietneteponukuna
opravu;aleboaksivášvýroboknevyžadujeopravu.
8. Opustený majetok
SpoločnosťASUSvámpovykonaníopravyvášhovýrobku,aleboaknesúhlasítesponukounaopravu,
ponúknevrátenievýrobkuprostredníctvomdohodnutejmetódyRMA.Aksivýroboknevyzdvihnete,
aleboakjehodoručenienaadresu,ktorústeuviedliniejemožné,spoločnosťASUSvášvýrobok
uskladnínadobu60dní.SpoločnosťASUSvámpouplynutítejtodobypošleoznámenienaadresu,
ktorústeuviedlivžiadostinavykonanieservisu.Aksiajnapriektomusvojvýroboknevyzdvihnete,
spoločnosťASUSsivyhradzujeprávouplatniťsiuvásnároknaodškodné,vrátanenákladovna
skladovanie;likvidáciuvýrobkuvsúladesplatnýmizákonmiapredpismi;aakékoľvekzákonnézáložné
právonanezaplatenépoplatky.
9. Medzinárodná záruka a podpora
SpoločnosťASUSneposkytujezáručnýservismimoúzemiakrajiny,kdesteASUSVivoPCzakúpili.
10. Kontaktné informácie servisného strediska spoločnosti ASUS
Kontaktnéinformácienájdetenazadnejstranetohtozáručnéholistu.
Kontaktné údaje rmy ASUS
Tútozárukuposkytuje:
ASUSTeK Computer Inc.
No. 15 Li-Te Road, Peitou
Taipei 112, Taiwan
Phone: +886-2-2894-3447
/