Nepodarilo sa vám pridať zariadenie?
1. Skontrolujte, či je zariadenie zapnuté.
2. Skontrolujte WiFi pripojenie vášho telefónu.
3. Skontrolujte, či je vaše zariadenie v režime párovania.
Resetujte vaše inteligentné zariadenie a prepnite ho do režimu
párovania. Ďalšie informácie nájdete v časti „Ako zariadenie resetovať“.
4. Skontrolujte router alebo smerovač: Ak používate dvojpásmový router,
vyberte sieť 2,4 GHz a pridajte zariadenie. Musíte tiež povoliť funkciu
vysielania routera. Nastavte metódu šifrovania na WPA2-PSK a typ
autorizácie ako AES alebo obe položky nastavte na „auto“.
5. Skontrolujte kvalitu WiFi signálu.
Pre zaistenie dostatočne silného signálu, umiestnite router a inteligentné
zariadenie čo najbližšie k sebe.
6. Režim vysielania by mal byť nastavený na 802.11.b/g/n7.
7. Uistite sa, že neprekračujete maximálny počet registrovaných
zariadení podporovaných aplikáciou (150).
8. Skontrolujte, či je na routeri povolená funkcia filtrovania MAC adries.
Ak áno, odstráňte zariadenie zo zoznamu filtrov a uistite sa, že router
pripojenie zariadenia nezakazuje.
9. Uistite sa, že heslo WiFi zadané v aplikácii je správne zadané.
Režimy pripojenia EZ a AP:
Inteligentné zariadenie je možné pripojiť ručne pomocou dvoch
režimov: EZ predstavuje najjednoduchší spôsob pripojenia a aktivácie
smart zariadenia. Budete musieť mať zariadenie, aktívnu bezdrôtovú
sieť s prihlasovacím heslom a aplikáciu Tellur Smart APP
nainštalovanú v smartfóne / tablete. Režim AP je možné použiť na
konfiguráciu a aktiváciu smart zariadenia najprv pomocou
smartphonu / tabletu a neskôr pomocou siete Wi-Fi.
Ako pridať zariadenie v režime EZ?
1. Uistite sa, že LED indikátor/svetlo rýchlo bliká.
2. Uistite sa, že je telefón pripojený k WiFi.
3. Kliknite na „Pridať zariadenie“ v aplikácii Tellur Smart a zadajte heslo
siete WiFi.
4. V zozname zariadení vyberte zariadenie, ktoré chcete spárovať, a
pridajte ho.