Slovenčina-3
PRÍPRAVA01
Inštalácia siete
[Pripojenie k sieti]
Bezdrôtový IP smerovač pripojte ku klimatizácii.
[Registrácia služby]
Prejdite na stránku http://www.
samsungsmartappliance.com a zaregistrujte službu.
Kontrola pred použitím bezdrôtového smerovača
Táto Wi- klimatizácia podporuje iba nižšie spomenuté tri druhy kódovania.
- Open(Otvoriť) (Žiadne kódovanie), WPA/TKIP, WPA2/AES
- Možno sa vám nepodarí nadviazať pripojenie Wi-Fi, ak sa používa iný typ šifrovania.
Pre inštaláciu Wi- klimatizície, prosím zvoľte vnútorné umiestnenie jednotky, v blízkosti wi- smerovača. V prípade, že je
Wi- signál oslabený, Smart Aplikácia sa môže v závislosti od intezity signálu odpojiť.
Pre použitie Smart Aplikácie by sa Smart-Phone mal nachádzať v dosahu Wi- signálu.
Pre mobilný širokopásmový internetový prístup, môže byť Smart Aplikácia použitá, ak je Mobile Broadband Dongle
(Mobilný širokopásmový hardvérový kľúč) aktivovaný pre použitie Wi-.
Tento produkt podporuje len DHCP (Dynamic Host Conguration Protocol). Ak používate bezdrôtový smerovač, mala by
na ňom byť aktivovaná funkcia servera DHCP.
Vyberte kanál na bezdrôtovom smerovači, ktorý sa momentálne nepoužíva.
Ak sa bezdrôtový smerovač pripojí v inom režime ako vyššie spomenuté, prepojenie smerovača s klimatizáciou sa nemusí
uskutočniť alebo nebude fungovať. Pri pripájaní pomocou protokolu 802.11n odporúčame použiť režim WPA2/AES.
Kvalita bezdrôtového pripojenia k sieti môže byť ovplyvnená okolitým bezdrôtovým prostredím.
Ak si internetový operátor permanentne zaregistroval PC alebo MAC adresu (jedinečný číselný identikátor) používateľa,
klimatizáciu nemusí byť možné pripojiť k internetu. Ak sa majú k internetu pripojiť iné spotrebiče ako PC, informujte sa u
svojho operátora ohľadom postupov nevyhnutných na pripojenie k internetu.
Ak váš internetový operátor vyžaduje na pripojenie k internetu ID alebo heslo, vaša klimatizácia nemusí byť schopná sa
pripojiť k internetu. V tomto prípade musíte pri pripájaní k internetu zadať svoje ID alebo heslo.
Internetové pripojenie môže zlyhať vinou problému s bránou rewall. Ak sa tak stane, obráťte sa na internetového
operátora.
Ak sa nemôžete pripojiť k internetu ani v prípade, ak ste dodržali pokyny od internetového operátora, obráťte sa na
servisné stredisko spoločnosti Samsung.