22
Informácie o podpore
Kontaktovanie technickej podpory spoločnosti HP
Spoločnosť HP vám poskytuje odborné poradenstvo pri používaní
digitálneho projektora HP a riešení problémov s digitálnym projektorom.
Možnosti podpory a ich dostupnosť sa líšia v závislosti od produktu,
krajiny, oblasti a jazyka. Podpora spoločnosti HP je najúčinnejšia pri
dodržaní v nasledovného poradia pri vyhľadávaní pomoci:
Krok 1: Dokumentácia k digitálnemu projektoru HP
Použite poskytnutý disk CD a zobrazte elektronickú príručku vlastníka.
Pozrite sa aj do tlačenej inštalačnej príručky dodanej s projektorom. Z
našich skúseností vyplýva, že veľké množstvo problémov zákazníkov je
možné vyriešiť nahliadnutím do príručky vlastníka.
Krok 2: Technická podpora spoločnosti HP
Technická podpora spoločnosti HP vám ponúka okamžitý prístup online
k podporným informáciám, užitočným tipom a najnovším aktualizáciám
sedem dní v týždni a 24 hodín denne bez ďalších poplatkov. Táto
služba vyžaduje prístup na Internet. Navštívte našu webovú lokalitu na
adrese www.hp.com/support
.
Webové lokality technickej podpory spoločnosti HP
Internetové pripojenie vám umožňuje získať rozsiahle množstvo
informácií o digitálnom projektore, vrátane pomoci pre produkt a fóra
používateľov.
E-mailová technická podpora spoločnosti HP
Priamy e-mailový kontakt vám umožňuje získať odpovede servisného
technika spoločnosti HP na vaše otázky. E-mailová podpora vám
ponúka jedinečnú príležitosť opýtať sa na konkrétnu situáciu. Do e-mailu
môžete zahrnúť maximálny možný počet podrobných informácií o
probléme. Mnohé z e-mailov bývajú zodpovedané v priebehu jednej
hodiny.
Krok 3: Telefonická podpora spoločnosti HP
Ak ste vlastníkom projektora, spoločnosť HP vám poskytne telefonickú
podporu, s ktorou nie sú spojené žiadne ďalšie poplatky. (Príslušná
telekomunikačná spoločnosť si však účtuje štandardné poplatky.)
Telefonická podpora je k dispozícii v každej krajine, v ktorej
spoločnosť HP distribuuje tento produkt.