HP 4752 Používateľská príručka

  • Ahoj! Prečítal som si používateľskú príručku pre digitálne projektory HP. Som pripravený odpovedať na vaše otázky. Príručka obsahuje informácie o používaní projektora, riešení problémov a kontaktovaní technickej podpory HP. Spýtajte sa ma čokoľvek!
  • Kde nájdem užívateľskú príručku k môjmu projektoru?
    Ako môžem kontaktovať technickú podporu HP?
    Koľko stojí telefonická podpora?
    Čo mám robiť, ak môj projektor potrebuje opravu?
22
Informácie o podpore
Kontaktovanie technickej podpory spoločnosti HP
Spoločnosť HP vám poskytuje odborné poradenstvo pri používaní
digitálneho projektora HP a riešení problémov s digitálnym projektorom.
Možnosti podpory a ich dostupnosť sa líšia v závislosti od produktu,
krajiny, oblasti a jazyka. Podpora spoločnosti HP je najúčinnejšia pri
dodržaní v nasledovného poradia pri vyhľadávaní pomoci:
Krok 1: Dokumentácia k digitálnemu projektoru HP
Použite poskytnutý disk CD a zobrazte elektronickú príručku vlastníka.
Pozrite sa aj do tlačenej inštalačnej príručky dodanej s projektorom. Z
našich skúseností vyplýva, že veľké množstvo problémov zákazníkov je
možné vyriešiť nahliadnutím do príručky vlastníka.
Krok 2: Technická podpora spoločnosti HP
Technická podpora spoločnosti HP vám ponúka okamžitý prístup online
k podporným informáciám, užitočným tipom a najnovším aktualizáciám
sedem dní v týždni a 24 hodín denne bez ďalších poplatkov. Táto
služba vyžaduje prístup na Internet. Navštívte našu webovú lokalitu na
adrese www.hp.com/support
.
Webové lokality technickej podpory spoločnosti HP
Internetové pripojenie vám umožňuje získať rozsiahle množstvo
informácií o digitálnom projektore, vrátane pomoci pre produkt a fóra
používateľov.
E-mailová technická podpora spoločnosti HP
Priamy e-mailový kontakt vám umožňuje získať odpovede servisného
technika spoločnosti HP na vaše otázky. E-mailová podpora vám
ponúka jedinečnú príležitosť opýtať sa na konkrétnu situáciu. Do e-mailu
môžete zahrnúť maximálny možný počet podrobných informácií o
probléme. Mnohé z e-mailov bývajú zodpovedané v priebehu jednej
hodiny.
Krok 3: Telefonická podpora spoločnosti HP
Ak ste vlastníkom projektora, spoločnosť HP vám poskytne telefonickú
podporu, s ktorou nie sú spojené žiadne ďalšie poplatky. (Príslušná
telekomunikačná spoločnosť si však účtuje štandardné poplatky.)
Telefonická podpora je k dispozícii v každej krajine, v ktorej
spoločnosť HP distribuuje tento produkt.
23
Skôr, než zavoláte
Skôr, než zavoláte, skúste využiť vyššie uvedené možnosti podpory 1 a
2.
Ak vám tieto zdroje informácií neumožnia odstrániť problém, volajte
servisnému technikovi spoločnosti HP a majte pritom poruke svoj počítač
aj projektor. Pripravte si nasledovné informácie:
číslo modelu a sériové číslo digitálneho projektora,
model počítača a operačný systém,
hlásenia zobrazené v čase výskytu problému,
odpovede na tieto otázky:
Vyskytol sa tento problém aj v minulosti?
Môžete ho znova nasimulovať?
Kedy sa vyskytol tento problém?
Pridávali ste tesne pred výskytom problému nejaký hardvér
alebo softvér?
Aké kroky ste vykonali na odstránenie problému?
Telefónne čísla podpory
Ak potrebujete pomoc spoločnosti HP pri riešení určitého problému,
obráťte sa na telefonickú podporu spoločnosti HP a zavolajte na číslo,
ktoré je uvedené na zadnej strane tejto príručky. Aktuálne telefónne
číslo pre svoju krajinu alebo oblasť nájdete na adrese
www.hp.com/support
.
Možnosti opravy spoločnosťou HP
V prípade potreby opravy digitálneho projektora HP sa obráťte na
telefonickú podporu spoločnosti HP. Školený servisný technik spoločnosti
HP posúdi závažnosť problému a zabezpečí opravu. Podpora
spoločnosti HP vyberie najvhodnejšie riešenie, nech už ide o
autorizovaného poskytovateľa služieb alebo prevádzku spoločnosti HP.
S opravou počas záručnej doby, na ktorú sa vzťahuje obmedzená
záruka, nie sú spojené žiadne dodatočné poplatky. V prípade opravy
po uplynutí záručnej doby hradí všetky náklady spojené s opravou
zákazník.
/