16 SK
SK
Revision 11/2019Copyright © 2019, Fast ČR, a. s.
Technické údaje
SK
Záručné podmienky
Súčasťou balenia tohto výrobku nie je záručný list.
Predávajúci poskytuje kupujúcemu na výrobok záruku v trvaní 24 mesiacov od prevzatí výrobku kupujúcim. Záruka sa poskytuje
za ďalej uvedených podmienok. Záruka sa vzťahuje iba na nový spotrebný tovar predaný spotrebiteľovi na bežné domáce
použitie. Práva zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) môže kupujúci uplatniť buď u predávajúceho, u ktorého bol výrobok
kúpený alebo v nižšie uvedenom autorizovanom servise. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bez zbytočného odkladu,
aby nedochádzalo k zhoršeniu chyby, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Kupujúci je povinný poskytnúť pri reklamácii
súčinnosť nutnú na overenie existencie reklamovanej chyby. Do reklamačného konania sa prijíma iba kompletný a z dôvodov
dodržania hygienických predpisov neznečistený výrobok. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná lehota predlžuje o lehotu
od okamihu uplatnenia reklamácie do okamihu prevzatia opraveného výrobku kupujúcim alebo okamihu, keď je kupujúci po
skončení opravy povinný výrobok prevziať. Kupujúci je povinný preukázať svoje práva reklamovať (doklad o kúpe výrobku,
záručný list, doklad o uvedení výrobku do prevádzky).
Záruka sa nevzťahuje najmä na:
• chyby, na ktoré bola poskytnutá zľava;
• opotrebenie a poškodenie vzniknuté bežným používaním výrobku;
• poškodenie výrobku v dôsledku neodbornej či nesprávnej inštalácie, použitia výrobku v rozpore s návodom na použitie,
platnými právnymi predpismi a všeobecne známymi a obvyklými spôsobmi používania, v dôsledku použitia výrobku na
iný účel, než na aký je určený;
• poškodenie výrobku v dôsledku zanedbanej alebo nesprávnej údržby;
• poškodenie výrobku spôsobené jeho znečistením, nehodou a zásahom vyššej moci (živelná udalosť, požiar, vniknutie
vody);
• chyby funkčnosti výrobku spôsobené nevhodnou kvalitou signálu, rušivým elektromagnetickým poľom a pod. mechanické
poškodenie výrobku (napr. odlomenie gombíka, pád);
• poškodenie spôsobené použitím nevhodných médií, náplní, spotrebného materiálu (batérie) alebo nevhodnými
prevádzkovými podmienkami (napr. vysoké okolité teploty, vysoká vlhkosť prostredia, otrasy);
• poškodenie, úpravu alebo iný zásah do výrobku vykonaný neoprávnenou alebo neautorizovanou osobou (servisom);
• prípady, keď kupujúci pri reklamácii nepreukáže oprávnenosť svojich práv (kedy a kde reklamovaný výrobok kúpil);
• prípady, keď sa údaje v predložených dokladoch líšia od údajov uvedených na výrobku;
• prípady, keď reklamovaný výrobok nie je možné stotožniť s výrobkom uvedeným v dokladoch, ktorými kupujúci
preukazuje svoje práva reklamovať (napr. poškodenie výrobného čísla alebo záručná plomba prístroja, prepisované údaje
v dokladoch).
Gestor servisu v ČR:
FAST ČR, a.s., Černokostelecká 1621, 251 01 Říčany; tel.: 323204120
FAST ČR, a.s., Cejl 31, 602 00 Brno; tel.: 531010295
Viac autorizovaných servisných stredísk pre ČR nájdete na www.sencor.cz.