5
< WH-M785-F >
•
Koleso je navrhnuté na terénnu jazdu. Nepoužívajte ho na jazdu dolu kopcom, inak sa koleso môže ohnúť alebo inak poškodiť
avýsledkom môže byť nehoda.
< WH-M788-F15 / WH-M785-F15 >
•
WH-M788-F15 je navrhnutý na jazdu po cestách a WH-M785-F15 je navrhnutý na terénnu jazdu. Nepoužívajte žiadne koleso na
jazdu dolu kopcom a jazdu typu freeride, inak sa koleso môže ohnúť alebo inak poškodiť avýsledkom môže byť nehoda.
•
WH-M788-F15/WH-M785-F15 nie je navrhnutý pre jazdu na bicykli z kopca a pre jazdu typu freeride. Avšak, vzávislosti od
jazdných podmienok sa môže na osi náboja vytvoriť prasklina, ktorej výsledkom môže byť zlyhanie osi náboja. To môže viesť
knehode, ktorej výsledkom by mohlo byť vážne zranenie alebo dokonca smrť. Pred jazdou by ste mali pozorne skontrolovať
náboje, aby ste sa uistili, že na osiach nie sú praskliny aak nájdete nejaké známky prasklín alebo iných nezvyčajných
podmienok, bicykel NEPOUŽÍVAJTE.
•
WH-M788-F15/WH-M785-F15 sa môže používať v kombinácii so špeciálnou prednou vidlicou a systémom E-Thru. Pokiaľ sa
používa v kombinácii s akoukoľvek inou prednou vidlicou alebo pevnou oskou, môže dôjsť počas jazdy k odpojeniu kolesa od
bicykla s dôsledkom vážnych osobných poranení.
•
Tak zabezpečovacia metóda, ako ajuťahovací moment predného kolesa sa líšia podľa typu použitej prednej odpruženej vidlice.
Keď montujete predné koleso na prednú odpruženú vidlicu, vždy dodržiavajte pokyny uvedené v Servisných pokynoch pre
prednú odpruženú vidlicu. Ak nedodržíte pokyny, predné koleso môže vypadnúť z prednej odpruženej vidlice avýsledkom
môže byť vážne zranenie.
•
Pokiaľ je páčka na uvoľnenie osky na rovnakej strane ako rotor kotúčovej brzdy,
existuje nebezpečenstvo, že môže rotoru kotúčovej brzdy prekážať. Skontrolujte,
že aj po utiahnutí páčky na uvoľnenie osky dlaňou celou silou páčka na uvoľnenie
osky neprekáža rotoru kotúčovej brzdy. Ak páčka prekáža rotoru kotúčovej brzdy,
prestaňte koleso používať a poraďte sa s predajcom alebo zástupcom.
•
Ak sa páčka uvoľnenia osky nepoužíva správne, koleso môže zbicykla odpadnúť avýsledkom môže byť vážne zranenie.
< WH-M788-R / WH-M785-R >
•
WH-M788-R je navrhnutý na jazdu po cestách a WH-M785-R je navrhnutý na terénnu jazdu. Nepoužívajte žiadne koleso na
jazdu dolu kopcom a jazdu typu freeride, inak sa koleso môže ohnúť alebo inak poškodiť avýsledkom môže byť nehoda.
•
WH-M788-R/WH-M785-R nie je navrhnutý pre jazdu na bicykli z kopca a pre jazdu typu freeride. Avšak, vzávislosti od jazdných
podmienok sa môže na osi náboja vytvoriť prasklina, ktorej výsledkom môže byť zlyhanie osi náboja. To môže viesť knehode,
ktorej výsledkom by mohlo byť vážne zranenie alebo dokonca smrť. Pred jazdou by ste mali pozorne skontrolovať náboje, aby
ste sa uistili, že na osiach nie sú praskliny aak nájdete nejaké známky prasklín alebo iných nezvyčajných podmienok, bicykel
NEPOUŽÍVAJTE.
Ohľadom inštalácie na bicykel a údržby:
Opisy pre koleso na cesty
•
Nepoužívajte v spojení s odpruženými vidlicami so spodným spojením. V spojení s týmito vidlicami sa vzdialenosť medzi osou
náboja a brzdovými gumičkami môže zmeniť v dôsledku činnosti odpruženia, a tak po použití bŕzd sa môžu brzdové gumičky
dotýkať špicov.
Opisy pre koleso pre horské bicykle
•
Tieto kolesá sú navrhnuté výlučne pre použitie skotúčovými brzdami. Tieto kolesá nepoužívajte sráfkovými brzdami.
Uvoľňovacia páčka
osky
Rotor kotúčovej brzdy