Manual del Usuario Archos 101f Neon, Neon 101f Používateľská príručka

  • Ahoj! Prečítal som si sprievodcu pre ARCHOS 101f Neon AC101AS3GV2 tablet a som pripravený odpovedať na vaše otázky. Dokument popisuje nastavenie, základné funkcie a riešenie problémov. Opýtajte sa ma čokoľvek!
  • Čo mám robiť, ak sa tablet zasekne?
    Čo mám robiť, ak sa tablet nezapne?
    Ako môžem skontrolovať dostupnosť aktualizácií?
    Ako môžem preniesť položku na domovskú obrazovku?
    Ako môžem odinštalovať aplikáciu?
67 EN67 SK
Pomoc a podpora
Blahoželáme vám ku kúpe zariadenia značky ARCHOS!
Tento krátky návod vám poradí, ako používať vaše zariadenie správnym spôsobom.
Ak máte viac otázok k používaniu zariadenia, navštívte nás na nasledujúcich adresách:
twitter.com/archos
www.facebook.com/archos
Blog
https://blog.archos.com/
http://faq.archos.com/
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Popredajná podpora
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Súbory na prevzatie > Prehlásenie o
zhode
Keďže naše zariadenia sa často aktualizujú a vylepšujú, softvér vo vašom zariadení môže mať v
porovnaní s týmto krátkym návodom mierne odlišný vzhľad alebo upravené funkcie.
68
Warranty
INPUT: 5V 1.5A
Model: AC101AS3GV2
MADE IN PRC
ARCHOS SA. 12 rue Ampère 91430 Igny France
Access 101
3G
Obsah balenia
ARCHOS 101f Neon
Krátky návod
loader
Záručné, právne a
bezpečnostné upozornenia
USB kábel
Prístroj využíva Android 8.1 operačného systému. Výkon zariadenia môže byť zlepšená
aktualizácie. Skontrolujte ďalšiu položku menu, či je k dispozícii aktualizácia: Nastavenie>
Informácie o tablete> Aktualizácia.
69 ENSK
Popis zariadenia
zadná kamera
resetovať
vypínač
konektor pre slúchadlá
konektor microUSB
predný fotoaparát
rečník
mikrofón
Slot karty Micro SD
Tlačidlo Späť
7070
Začínáme
Úplné nabitie batérie
Nabíjací kábel pripojte k portu na zariadení a adaptér do elektrickej zásuvky.
Pred prvým použitím zariadenia nechajte batériu úplne nabiť.
Zapnutie
1. Zariadenie zapnete podržaním vypínača.
2. Nastavte zariadenie podľa uvedených pokynov: jazyk, WiFi, kopírovať dáta, vložiť meno,
nastaviť e-mail, ochrana telefónu, zobrazovanie upozornení, služby Google, aplikácoe tretích
strán.
POZN.: Niektoré kroky môžete preskočiť a nastaviť ich neskôr cez menu Nastavenia.
“Presun položky na domovskej obrazovke:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
na požadované miesto a prst uvoľnite.
Odstránenie položky z domovskej obrazovky:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu “Odstrániť.
Odinštalovanie položky:
Na obrazovke so všetkými aplikáciami sa dotknite položky a podržte na nej prst. Následne ju
presuňte smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu kôš “Odinštalovať.
Vytvorenie priečinkov s aplikáciami:
Na domovskej obrazovke presuňte ikonu jednej aplikácie na druhú. Obe ikony sa zlúčia do
jedného priečinka.
Zmena tapety:
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky ”Tapety.
71
EN
71 SK
Tipy a rady
widgety:
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky “Widgety.
Zabezpečenie zariadenia:
1. Nastavte zámok kvôli ochrane súkromia. Choďte do menu Nastavenia a potom Zabezpečenie.
Zvoľte zámok obrazovky.
2. Správca zariadenia Andorid:
3. Pri strate zariadenia môžte použiť stránku správcu zariadenia Android (https://
4. www.google.com/android/devicemanager) pre zmazanie veškerého obsahu, uzamknutiu
zariadenia, lokalizácii či spusteniu zvonenia.
5. Naplánovať zapnutie/vypnutie:
6. Naplánujte zapnutie/vypnutie napríklad pre čas, kedy spíte.
72EN 72SK
Riešenie problémov
AK zariadenie nereaguje: Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 skúnd.
Ak sa zariadenie nezapína:
1. Nabite zariadenie
2. Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 sekúnd.
AK zariadenie funguje príliš pomaly: Zavrite veškeré aplikácie.
Príjem Wi-Fi je slabý: Skontrolujte, či sa nenachádzate príliš ďaleko od prístupového bodu Wi-Fi.
Zresetujte a znova nastavte parametre pripojenia.
Kontaktujte svojho poskytovateľa Wi-Fi pripojenia.
Ak zariadenie nefunguje správne: Uveďte zariadenie do továrenských nastavení. Choďte do
menu Nastavenia - Zálohovanie a obnovenie dát - Obnovenie továrenských dát. Ak nemáte z
nejakého dôvodu prístup do Nastavení, pozrite sa na často kladené dotazy ohľadom informácii o
inom postupe obnovy továrenských nastavení.
Viac odpovedí na technické otázky nájdete na stránke faq.archos.com.
/