Archos 116 Neon, Neon 116 Užívateľská príručka

  • Ahoj! Prečítal som si sprievodcu spustením pre tablet ARCHOS 116 Neon. Som pripravený odpovedať na vaše otázky o jeho funkciách, nastavení a riešení problémov. Napríklad, viem vám poradiť, ako zmeniť tapetu, odinštalovať aplikáciu alebo čo robiť, ak sa tablet zasekne. Pýtajte sa ma čokoľvek!
  • Čo mám robiť, ak sa tablet zasekne?
    Čo mám robiť, ak sa tablet nezapne?
    Ako môžem zmeniť tapetu na tablete?
    Ako môžem odinštalovať aplikáciu?
67 SK
Pomoc a podpora
Blahoželáme vám ku kúpe zariadenia značky ARCHOS!
Tento krátky návod vám poradí, ako používať vaše zariadenie správnym spôsobom.
Ak máte viac otázok k používaniu zariadenia, navštívte nás na nasledujúcich adresách:
twitter.com/archos
www.facebook.com/archos
Blog
https://blog.archos.com/
http://faq.archos.com/
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Popredajná podpora
www.archos.com, kliknite na položku Podpora > Súbory na prevzatie > Prehlásenie o
zhode
Keďže naše zariadenia sa často aktualizujú a vylepšujú, softvér vo vašom zariadení môže mať v
porovnaní s týmto krátkym návodom mierne odlišný vzhľad alebo upravené funkcie.
Warranty
116 Neon
MADE IN PRC
AC116NE
2
68
Obsah balenia
ARCHOS 116 Neon
Krátky návod
Nabíjačka
Záručné, právne a
bezpečnostné upozornenia
116 Neon
MADE IN PRC
AC116NE
2
116 Neon
MADE IN PRC
AC116NE
2
69 SK
Popis zariadenia
Nastavenie hlasitosti
Predná kamera
Konektor na pripojenie slúchadiel
Reset
Vypínač
Konektor nabíjania
Držiaci otvor
Držiaci otvor
Pripojenie portu
Zadná kamera
USB
Micro-USB
Port mini-HDMI
Mikrofón
70
Začínáme
Úplné nabitie batérie
Nabíjací kábel pripojte k portu na zariadení a adaptér do elektrickej zásuvky.
Pred prvým použitím zariadenia nechajte batériu úplne nabiť.
Zapnutie
1. Zariadenie zapnete podržaním vypínača.
2. Nastavte zariadenie podľa uvedených pokynov: jazyk, WiFi, kopírovať dáta, vložiť meno,
nastaviť e-mail, ochrana telefónu, zobrazovanie upozornení, služby Google, aplikácoe tretích
strán.
POZN.: Niektoré kroky môžete preskočiť a nastaviť ich neskôr cez menu Nastavenia.
“Presun položky na domovskej obrazovke:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
na požadované miesto a prst uvoľnite.
Odstránenie položky z domovskej obrazovky:
Dotknite sa položky a podržte na nej prst. Následne ju presuňte
smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu “Odstrániť.
Odinštalovanie položky:
Na obrazovke so všetkými aplikáciami sa dotknite položky a podržte na nej prst. Následne ju
presuňte smerom k hornej časti obrazovky a pustite ju na ikonu kôš “Odinštalovať.
Vytvorenie priečinkov s aplikáciami:
Na domovskej obrazovke presuňte ikonu jednej aplikácie na druhú. Obe ikony sa zlúčia do
jedného priečinka.
Zmena tapety:
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky ”Tapety.
Widgety:
71 SK
Tipy a rady
Na prázdnom mieste domovskej obrazovky podržte prst. Dotknite sa položky “Widgety.
Zabezpečenie zariadenia:
Nastavte zámok kvôli ochrane súkromia. Choďte do menu Nastavenia a potom Zabezpečenie.
Zvoľte zámok obrazovky.
Správca zariadenia Andorid:
Pri strate zariadenia môžte použiť stránku správcu zariadenia Android (https://
www.google.com/android/devicemanager) pre zmazanie veškerého obsahu, uzamknutiu
zariadenia, lokalizácii či spusteniu zvonenia.
Naplánovať zapnutie/vypnutie:
Naplánujte zapnutie/vypnutie napríklad pre čas, kedy spíte.
Inštalácia tabletu na klávesnici*:
*Klávesnica je voliteľná.
1
2
3
Esc
<
>
Esc
<
>
72SK
Riešenie problémov
AK zariadenie nereaguje: Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 skúnd.
Ak sa zariadenie nezapína:
1. Nabite zariadenie
2. Stlačte a podržte tlačítko zapnutie/vypnutie po dobu viac ako 10 sekúnd.
AK zariadenie funguje príliš pomaly: Zavrite veškeré aplikácie.
Príjem Wi-Fi je slabý: Skontrolujte, či sa nenachádzate príliš ďaleko od prístupového bodu Wi-Fi.
Zresetujte a znova nastavte parametre pripojenia.
Kontaktujte svojho poskytovateľa Wi-Fi pripojenia.
Ak zariadenie nefunguje správne: Uveďte zariadenie do továrenských nastavení. Choďte do
menu Nastavenia - Zálohovanie a obnovenie dát - Obnovenie továrenských dát. Ak nemáte z
nejakého dôvodu prístup do Nastavení, pozrite sa na často kladené dotazy ohľadom informácii o
inom postupe obnovy továrenských nastavení.
Viac odpovedí na technické otázky nájdete na stránke faq.archos.com.
/