13
Q4. Zobrazí sa zoznam nainštalovaných aplikácií. Vybranú aplikáciu spustíte
krátkym kliknutím. Môžete si vytvoriť zástupcu na domovskej stránke podržaním
a pretiahnutím ikony pomocou myši. Pre vymazanie z domovskej stránky
pretiahnite ikonu myšou do hornej časti obrazovky na ikonu "Odstrániť".
Na Domovskú stránku si môžete tiež pridať nasledujúce súbory:
1. Aplikácie: Pridanie odkazov na aplikácie, záložky webových stránok,
obľúbených kontaktov, lokalít na mapách, menoviek Gmail, Playlistov a veľa
ďalšej zložiek. Dostupné odkazy závisia od nainštalovaných aplikáciách
2. Widgety: Pridanie akéhokoľvek množstva rôznych mini aplikácií
(widgetov) do vlastnej Domovské stránky, vrátane widget hodín, audio
prehrávače, foto rámčekov, vyhľadávacie záložky Google, správca
nabíjania, kalendár informujúci o nadchádzajúcich udalostiach, novinkách
a počasie. Môžete si stiahnuť Widgety z webu Google Play.
Nastavenie
V sekcii nastavenia si môžete prispôsobiť jednotlivé funkcie
EVOLVEO Smart TV box Q4 používa operačný systém Android, ktorý nie je plne
adaptovaný na televíznu obrazovku. Z tohto dôvodu je kvalita a rozsah
zobrazenia niektorých webových stránok s aktívnym obsahom (Flash, Video,
ActiveX, Java, atď.) alebo inštalácia aplikácií Android limitovaná alebo
nemožná. Služby tretích strán môžu byť zmenené, odstránené alebo prerušené
bez predchádzajúceho varovania. EVOLVEO neručí za dostupnosť daných
služieb, obsahov a úplnosť prekladu Android menu na obrazovke.
Riešenie problémom
zapnúť
Skontrolujte, či je zariadenie správne vložené do HDMI
portu alebo skontrolujte nabíjania
Skontrolujte, či ste nestlmili zvuk; tiež môže byť
poškodený súbor alebo playlist, ktorý chcete prehrať.
Skontrolujte nastavenie hlasitosti vo Vašej televízii
pomocou WiFi
Skontrolujte Váš WiFi router. Uistite sa, že je prenos
WiFi vo Vašom zariadení povolený. Ak problémy s
prístupom k Vašej WiFi pretrvávajú, skúste pripojiť
ďalšie prístroje (napr. smartphone alebo laptop). Ak je
pripojenie funkčné, vyberte si rovnaké pripojenie aj
pre EVOLVEO Smart TV box Q4. Skontrolujte, či sa
pripájate k správnej sieti a má dostatočný dosah.
Potrebujete radu aj po prečítaní tohto návodu? Najprv si prečítajte "Často
kladené otázky" na stránkach
www.evolveo.eu alebo kontaktujte technickú