64
SK
Sú nejaké rozdiely medzi používaním
smartfónu (alebo tabletu) sAndroidom
alebo iOS?
Môžete používať operačný systém, ktorý chcete, nie sú vtom žiadne rozdiely.
Ktoré WiFi protokoly sú podporované? Inštalované WiFi rádio podporuje WiFi b/g/n pre európske krajiny.
Ktorá verzia WPS je podporovaná? Spotrebič podporuje WPS 2.0 alebo vyššie, skontrolujte si dokumentáciu routera.
Aké nastavenia/kongurácia musia byť
nastavené na softvéri routera?
Všetky požadované hlavné nastavenia routera:
• zapnuté 2,4 GHz, WiFi b/g/n
• aktivované DHCP aNAT
Je možné použiť tethering cez mobilnú
3G namiesto routera?
Áno, ale cloudové služby sú určené pre trvale pripojené zariadenia.
Ako môžem overiť, či moje interneto-
vé pripojenie funguje ači je zapnutá
funkcia WiFi?
Môže hľadať vašu sieť buď na tablete alebo na smartfóne. Nezabudnite pritom najprv vypnúť
iné dátové pripojenia (napr. mobilné dátové pripojenia).
Ako nájdem názov aheslo svojej bez-
drôtovej siete?
Pozrite si zákaznícku dokumentáciu krouteru. Návrhy: Niekedy sa zákazník pomocou „http://
IP number“ routera môže dostať do nastavenia routera zpripojeného zariadenia. Zvyčajne sú
prihlasovacie údaje na nálepke routera, aby ste sa dostali kstránke nastavenia zariadenia pomocou
pripojeného zariadenia (iPad alebo tablet).
Čo mám robiť, ak sa používa WiFi kanál
zokolia?
Router rozhoduje okanáli používanom pre domácu WiFi (pozri návod krouteru) aprikážte
routeru používať želaný kanál.
Ako overím, či je na spotrebiči zapnuté
bezdrôtové fungovanie?
Presvedčte sa, či kontrolka stavu svieti trvalo. Pomocou inteligentného zariadenia skontrolujte apliká-
ciu Live, čí je viditeľná sieť spotrebiča apripojená ku cloudu.
Aká je vzdialenosť od routera kspotre-
biču (jedna miestnosť/dve miestnosti)?
Normálne pokrytie je cez niekoľko miestností, ale WiFi signál veľmi závisí od materiálu, zktorého
sú steny. Ak je WiFi na spotrebiči vypnuté, zákazník môže skontrolovať silu spojenia pomocou
iPADu (alebo iného bezdrôtového zariadenia) blízko spotrebiča (napríklad pomocou špeciálnych
softvérových nástrojov, ktoré sa dajú stiahnuť zinternetu na kontrolu sily signálu).
Ako môžem zmeniť svoj Whirlpool účet
auchovať pritom spotrebiče skonekti-
vitou?
Môžete si vytvoriť nový účet, ale nezabudnite spotrebiče najprv odhlásiť zo starého účtu, až
potom ich prihláste na nový.
Môže niečo brániť signálu, aby sa dostal
kspotrebiču?
Preverte, či nemáte pripojené nejaké zariadenia, ktoré spolu využívajú celú šírku internetového
pásma, apresvedčte sa, či všetky zariadenia na domácom internete neprekračujú maximálny
limit routera pre pripojené zariadenia.
Čo mám urobiť, ak moje bezdrôtové
pripojenie nedosahuje po spotrebič?
Môžete použiť špeciálne zariadenia, ktoré rozširujú pokrytie domácnosti WiFi, napríklad: prístu-
pový bod, WiFi opakovače apower-line adaptér (nedodáva sa so spotrebičom).
Čo musím urobiť, keď som vymenil router?
Môžete buď zachovať tie isté nastavené vlastnosti (názov siete aheslo) alebo vymazať pred-
chádzajúce nastavenia zo spotrebiča (proces resetovania) avykonať nastavenie znova (pozri
„Diaľkové ovládanie Live pomocou aplikácie/proces nastavenia“).
Ako môžem overiť, že môj spotrebič je
pripojený kdomácej bezdrôtovej sieti?
Otvorte konguráciu routera (pozri návod krouteru) askontrolujte, či je MAC adresa spotrebiča
uvedená na stránke bezdrôtovo pripojených zariadení.
Kde nájdem MAC adresu spotrebiča? Na vašom inteligentnom spotrebiči: je na ňom nálepka so SAID aMAC adresou. MAC adresa
pozostáva zo 6-miestnej kombinácie číslic apísmen azačína sa: 88 E7 … … … ..
Čo môžem urobiť, ak kontrolka stavu
pripojenia pomaly bliká anikdy nesvieti
natrvalo alebo nie je schopná vytvoriť
stabilné pripojenie kdomácemu routeru?
Ak kontrolka stavu pripojenia kWiFi nesvieti natrvalo, spotrebič je úspešne kpripojený krou-
teru, ale nevie sa pripojiť na internet. Aby sa spotrebič pripojil na internet, musíte skontrolovať
nastavenia routera a/alebo nositeľa. Správne nastavenia routera: NAT musí byť zapnutý, Firewall
aDHCP musia byť riadne nastavené. Podporované šifrovanie hesla: WEP, WPA,WPA2, ak chcete
skúsiť iné šifrovanie, pozrite sa, prosím, do návodu krouteru.
Nastavenia nositeľa: ak váš poskytovateľ internetu stanovil čísla MAC adresy, ktorá sa môže
pripojiť na internet, možno nebudete môcť pripojiť spotrebič ku cloudu.
MAC adresa je jedinečný identikátor zariadenia, napr. vášho počítača. Spýtajte sa, prosím, svoj-
ho poskytovateľa internetu na postup pripojenia nového zariadenia okrem
počítača (napr. sušičky, práčky,...) kinternetu.
Ako nastaviť bezdrôtové pripojenie na
vašom spotrebiči?
Podrobné texty asprievodcu aplikáciou si pozrite na vašom smartfóne/ iPade: na každom
spotrebiči sú alternatívne prístupy:.
Ako skontrolovať, či sa údaje prenášajú?
Po nastavení siete spotrebič vypnite, počkajte 20 sekúnd, zapnite spotrebič, preverte, či
aplikácia ukazuje stav užívateľského rozhrania spotrebiča. Nastavte cyklus alebo inú možnosť
aoverte stav vaplikácii (POZNÁMKA: niektorým nastaveniam trvá niekoľko sekúnd, kým sú
doručené do aplikácie).
RIEŠENIE PROBLÉMOV – PRIPOJENIE