Späťna obsah
Diagnostika
ServisnápríručkaDell™Vostro™1320
Kontrolky stavu zariadenia
SignalizáciachybovýchkódovpomocouLEDkontroliek
Signalizáciakontrolkytlačidlanapájania
Kontrolky stavu zariadenia
Ak je počítačpripojenýkelektrickejzásuvke, kontrolkyfungujútakto:
l Svieti namodro – batériasanabíja.
l Blikánamodro – batériajeúplnenabitá.
Ak je počítačnapájanýzbatérie, kontrolkyfungujútakto:
l Zhasnutá – batériajepatričnenabitáalebojepočítačvypnutý.
l Blikáoranžovou – batériajeslabonabitá.
l Svieti oranžovou – batériajetakmervybitá.
SignalizáciachybovýchkódovpomocouLEDkontroliek
Ak počítačpočaszavádzanianevykonávaPower-on self-test (Samočinnýtestpospustení),malibysteskontrolovaťnasledujúce:
1. Skontrolujte, čisvietikontrolkanapájaniapočítača.
2. Ak kontrolka nesvieti, uistite sa, či je počítačpripojenýknapájaniustriedavýmprúdom.Vytiahnitebatériu.
3. Ak je počítačzapnutý,alenevykonávatestPOST,skontrolujte,čineblikajúkontrolkystavuklávesnicesignalizujúceúspešnýtestPOST,alenieježiadny
obraz, alebo či kontrolky stavu svietia v určitomporadí,čímjesignalizovanýproblémsosystémom.
VnasledujúcejtabuľkesúuvedenémožnékódyLEDkontroliek,ktorésamôžu zobrazovaťvsituácii,kedysanevykonávatestPOST.
Kontrolkystavuzariadeniaumiestnenévstrede
krytuzávesu.
1 – Svieti, keďpočítaččítaalebozapisujeúdajenapevnýdisk.
POZNÁMKA:Vrámciprevenciepredstratouúdajovnikdynevypínajtepočítač, dokýmblikákontrolka
pevnéhodisku.
2 – Svieti, keďjeaktivovanábezdrôtovásieť.
3 – Svieti, keďjeaktivovanákartasbezdrôtovoutechnológiouBluetooth®.
POZNÁMKA:KartasbezdrôtovoutechnológiouBluetoothjevoliteľnáfunkcia,takže kontrolka svieti
ibavprípade,akbolaspoluspočítačomtátokartaobjednaná.Ďalšieinformácienájdete
vdokumentácii,ktoráboladodanásvašou kartou.
AkchcetevypnúťibafunkciutechnológiebezdrôtovejkomunikácieBluetooth,pravýmtlač
na ikonu v oznamovacej oblasti a kliknite na položku VypnúťbezdrôtovýprenosBluetooth.
4 – Svieti, keďjeaktivovanáčíselnáklávesnica.
5 – Svieti, keďjeaktivovanáfunkciapísaniaveľkýmipísmenami.
6 – Svieti, keďjeaktivovanáfunkciaScrollLock.
Niesúnainštalovanéžiadne
moduly SODIMM.
1. Nainštalujtepodporovanépamäťovémoduly.
2. Akjepamäťužnainštalovaná,znovaichnainštalujte v
jednotlivýchzásuvkách(vždy po jednom).
3. Pokústesapoužiťdobrúpamäťzinéhopočítača alebo
vymeňtepamäť.
4. Vymeňtesystémovúdosku.
1. Znova nainštalujte procesor.
2. Vymeňtesystémovúdosku.
3. Vymeňte procesor.
1. ZnovapripojtekábelLCD.
2. Vymeňte panel LCD.
3. Vymeňteobrazovúkartualebosystémovúdosku.