Pripojenie vykonáte zapojením konca kábla slúchadiel iSport
®
Freedom, ktorý je najbližšie k diaľkovému ovládaču ControlTalk
Universal™, do spodnej časti ľavej mušle slúchadiel; druhý koniec
zapojte do
"
(3,5 mm) konektora výstupu stereofónneho signálu
na vašom hudobnom prehrávači.
Prijatie hovoru: Pri upozornení na prichádzajúci hovor stlačte
a uvoľnite tlačidlo na ovládanie na diaľkovom ovládači ControlTalk
Universal™, čím hovor prijmete.
Skončenie hovoru: V prípade väčšiny telefónov stlačte
a uvoľnite tlačidlo na ovládanie. Niektoré telefóny vyžadujú stlačenie
a podržanie tlačidla na ovládanie.
Používanie funkcie čakajúceho hovoru: Väčšina (ale nie všetky)
telefónov funguje nasledovne: Pri upozornení na prichádzajúci hovor
počas už prebiehajúceho hovoru stlačením a uvoľnením tlačidla na
ovládanie hovor prijmete a prvý hovor podržíte. Prepnutie naspäť
na prvý hovor vykonáte stlačením a uvoľnením tlačidla na ovládanie.
Stlačením a podržaním tlačidla na ovládanie skončíte aktuálny hovor
a prepnete naspäť na podržaný hovor.
Prehrávanie alebo pozastavenie prehrávania skladby alebo
videa: Stlačte a uvoľnite stredné tlačidlo. To isté zopakujte na
obnovenie prehrávania.
Funkcie sa líšia v závislosti na zariadení. Viac informácií o funkciách
pre vaše zariadenie nájdete na stránke MonsterProducts.com/mp3/
ctuniversalworks.asp
„Zabehnutie“ slúchadiel
Čas na zabehnutie slúchadiel? Žartujeme, však? Nie, nežartujeme.
Ako pri všetkých vysokovýkonných výrobkoch, či už ide o autá
alebo telefóny, sú to mechanické zariadenia, ktoré sa po použití
ustália. Vaše nové slúchadlá budú mať neuveriteľný zvuk hneď, ako
ich vyberiete z krabičky, ale až použitím “sa zjemnia” a zvuk bude ešte
lepší. Odporúčame nechať ich hrať 8 hodín. Po 20 hodinách hrania by
mali byť plne zabehnuté. Užite si to.
OBMEDZENÁ ZÁRUKA PRE SPOTREBITEĽOV
Monster, LLC, 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, [UPOZORŇUJEME,
ŽE SPOLOČNOSŤ MONSTER NEAKCEPTUJE VÝROBKY ZASLANÉ NA TÚTO ADRESU —
POSTUPUJTE PODĽA POKYNOV UVEDENÝCH NIŽŠIE V ČASTI „AKO REKLAMOVAŤ“]
(415) 840-2000 („Monster“) Vám poskytuje túto obmedzenú záruku. Štatutárne a zvykové
právo Vám môžu poskytnúť ďalšie práva alebo nápravné prostriedky, ktoré touto
obmedzenou zárukou nebudú dotknuté.
VYMEDZENIE POJMOV
„Vhodné použitie“ znamená osobné použitie výrobku (i) na súkromné účely (na rozdiel
od komerčných), (ii) v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi, zákonmi či
nariadeniami (vrátane predpisov o konštrukcii a/alebo elektrotechnických predpisov),
(iii) v súlade s odporúčaniami a/alebo pokynmi výrobcu uvedenými v materiáloch a
dokumentoch pripojených k výrobku a (iv) v prípade, že je to vhodné, so správnym
elektrickým uzemnením.
„Autorizovaný predajca“ je každý distribútor, sprostredkovateľ alebo malopredajca, ktorý
(i) bol riadne oprávnený na vykonávanie podnikateľskej činnosti a má povolenie na predaj
výrobku podľa právnych predpisov jurisdikcie, kde ste si výrobok zakúpili, (ii) zakúpil
výrobok priamo od spoločnosti Monster alebo od strany, ktorá je so spoločnosťou Monster
v zmluvnom vzťahu, a v súlade so schválenými podmienkami tejto zmluvy, a (iii) predal Vám
výrobok ako nový a v pôvodnom balení.
„Formálna záručná reklamácia“ je reklamácia vykonaná v súlade s tu uvedenou časťou
„Formálna záručná reklamácia“.
„Výrobok“ znamená výrobok, (i) ktorý je uvedený v tabuľke špecikácií nižšie, (ii) ktorý ste si
zakúpili od autorizovaného predajcu ako nový a v pôvodnom balení, a (iii) ktorého výrobné
číslo, ak existuje, nebolo odstránené, zmenené alebo poškodené.
„Vada výrobku” alebo „Chybný výrobok“ znamená neprimeraný stav výrobku, ktorý
existoval v čase, keď ste výrobok prijali od autorizovaného predajcu, a ktorý spôsobuje
zlyhanie fungovania výrobku v súlade so sprievodnou dokumentáciou výrobku od
spoločnosti Monster, pokiaľ toto zlyhanie nebolo úplne alebo čiastočne spôsobené (a)
akýmkoľvek nevhodným použitím; (b) prepravou, nedbanlivosťou, nesprávnym použitím
alebo zneužitím inými osobami než pracovníkmi spoločnosti Monster; (c) zmenou,
manipuláciou alebo modikáciou inou osobou než pracovníkom spoločnosti Monster;
(d) poruchou (inou ako nesprávne fungovanie, ktoré by bolo inak kvalikované ako vada
výrobku); (e) údržbou alebo opravou výrobku inou osobou než pracovníkom spoločnosti
Monster; (f) vystavením výrobku účinkom tepla, ostrého svetla, slnka, kvapalín, piesku alebo
iných nečistôt alebo (g) okolnosťami mimo kontroly spoločnosti Monster vrátane pôsobenia
vyššej moci, požiaru, búrky, zemetrasenia alebo povodne.
„Záručná doba“ je časové obdobie, počas ktorého spoločnosť Monster musí prijať Vašu
formálnu záručnú reklamáciu. Rôzne záručné doby týkajúce sa vád výrobkov sú uvedené v
tabuľke špecikácií nižšie. Záručná doba začína plynúť dňom, kedy ste si výrobok zakúpili
alebo prijali (podľa toho, čo nastane skôr) od autorizovaného predajcu, ktorý je uvedený
na faktúre, predajnom doklade alebo dodacom liste autorizovaného predajcu. Ak nemáte
písomný doklad o dátume zakúpenia alebo prijatia, potom záručná doba začína plynúť tri
(3) mesiace odo dňa, kedy výrobok opustil spoločnosť Monster alebo jeho závod, podľa
záznamov spoločnosti Monster. Záručná doba končí uplynutím lehoty stanovenej v tabuľke
špecikácií alebo po tom, ako vlastníctvo k výrobku prenesiete na inú osobu, podľa toho,
čo nastane skôr. Taktiež do dvoch (2) mesiacov, odkedy ste zistili vadu výrobku (alebo mali
zistiť, ak táto vada výrobku bola zjavná), musíte zavolať do spoločnosti Monster a získať
autorizačné číslo vrátenia tovaru (ako je uvedené v časti „Ako reklamovať“).
„Vy “, ako aj všetky gramatické a významové tvary tohto slova, znamená prvého jednotlivca,
ktorý si zakúpil výrobok v pôvodnom balení od autorizovaného predajcu. Táto obmedzená
záruka sa nevzťahuje na osoby alebo subjekty, ktoré si zakúpili výrobok (i) v použitom alebo
nezabalenom stave, (ii) na ďalší predaj, prenájom alebo iné komerčné využitie alebo (iii) od
niekoho iného než od autorizovaného predajcu.
ROZSAH TEJTO OBMEDZENEJ ZÁRUKY
VÝROBKY. Ak výrobok v čase, kedy ste si ho zakúpili od autorizovaného predajcu, mal vadu
výrobku a spoločnosť Monster prijala od Vás formálnu záručnú reklamáciu (i) do dvoch (2)
mesiacov, odkedy ste túto vadu zistili (alebo mali zistiť, ak táto vada výrobku bola zjavná) a
(ii) pred koncom záručnej doby pre vady výrobku vzťahujúce sa na chybný výrobok, potom
Vám spoločnosť Monster poskytne niektorý z nasledujúcich nápravných prostriedkov:
spoločnosť Monster (1) chybný výrobok opraví alebo, podľa vlastného uváženia, nahradí
alebo (2) ak oprava alebo nahradenie chybného výrobku nie je ekonomicky reálne alebo
nemôže byť urobené včas, vráti Vám kúpnu cenu, ktorú ste za chybný výrobok zaplatili
spoločnosti Monster alebo autorizovanému predajcovi. POZNÁMKA: V PLNOM ROZSAHU,
KTORÝ POVOĽUJÚ PLATNÉ PRÁVNE PREDPISY, SPOLOČNOSŤ MONSTER V RÁMCI TEJTO
OBMEDZENEJ ZÁRUKY NENESIE ŽIADNU ZODPOVEDNOSŤ ZA AKÉKOĽVEK NÁHODNÉ,
NÁSLEDNÉ ALEBO NEPRIAME ŠKODY.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
VOĽBA PRÁVA/JURISDIKCIE. Táto obmedzená záruka a akékoľvek spory vyplývajúce alebo
súvisiace s touto obmedzenou zárukou („spory“) sa budú riadiť podľa právnych predpisov
jurisdikcie, v ktorej ste si výrobok zakúpili.
INÉ PRÁVA. TÁTO OBMEDZENÁ ZÁRUKA VÁM POSKYTUJE OSOBITNÉ ZÁKONNÉ PRÁVA.
TAKTIEŽ MÔŽETE MAŤ AJ INÉ PRÁVA, KTORÉ SA V ZÁVISLOSTI OD JURISDIKCIE ODLIŠUJÚ
A KTORÉ TOUTO OBMEDZENOU ZÁRUKOU NEBUDÚ DOTKNUTÉ.* TÁTO ZÁRUKA SA
VZŤAHUJE IBA NA VÁS A NEMÔŽE BYŤ PREVEDENÁ ALEBO POSTÚPENÁ NA INÚ OSOBU. Ak
je ktorékoľvek ustanovenie tejto obmedzenej záruky protizákonné, neplatné alebo právne
neúčinné, bude sa toto ustanovenie považovať za oddeliteľné a nebude mať vplyv na žiadne
ostatné ustanovenia. V prípade akéhokoľvek rozporu medzi anglickou verziou a inými
verziami tejto obmedzenej záruky bude rozhodujúca anglická verzia.
REGISTRÁCIA. Zaregistrujte si, prosím, svoj výrobok na www.MonsterProducts.com.
Neregistrovanie výrobku neobmedzí Vaše záručné práva.
TABUĽKA ŠPECIFIKÁCIÍ
Model výrobku Záručná doba na výrobok
Výrobok, ku ktorému
je priložený tento
záručný list.
Jeden (1) rok na výrobok predávaný v Severnej a Južnej
Amerike a v Ázii a Tichomorí
Dva (2) roky pre výrobok predaný v Európe
FORMÁLNA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA
AKO REKLAMOVAŤ. V prípade vady výrobku musíte postupovať podľa nasledujúcich
pokynov: (1) Do dvoch (2) mesiacov odvtedy, ako ste vadu výrobku zistili (alebo mohli zistiť,
ak táto vada výrobku bola zjavná), zavolajte do spoločnosti Monster. (2) Podrobne vysvetlite,
ako ku škode došlo. (3) Získajte autorizačné číslo vrátenia tovaru. (4) Odošlite výrobok do
spoločnosti Monster s uhradenými prepravnými nákladmi (ktoré Vám budú vrátené, ak máte
nárok na nápravný prostriedok v rámci tejto obmedzenej záruky) s cieľom overenia škody
spolu s kópiou Vášho originálu predajného dokladu alebo dokladu o kúpe (faktúra
alebo dodací list) tohto výrobku, vyplneným reklamačným formulárom a autorizačným
číslom vrátenia výrobku vytlačeným na vonkajšej strane vratného balíka (reklamačný
formulár bude obsahovať pokyny na vrátenie).
TELEFÓNNE ČÍSLA. Ak ste si výrobok zakúpili v Spojených štátoch (1-877-800-8989),
Latinskej Amerike (Mexiko 011-882-800-8989) alebo Ázii a Tichomorí (Čína 400-820-8973),
kontaktujte spoločnosť Monster, LLC prostredníctvom pošty na adrese 455 Valley Drive,
Brisbane, CA 94005 (UPOZORŇUJEME, ŽE SPOLOČNOSŤ MONSTER NEAKCEPTUJE
VÝROBKY ZASLANÉ NA TÚTO ADRESU — POSTUPUJTE PODĽA POKYNOV UVEDENÝCH
VYŠŠIE V ČASTI „AKO REKLAMOVAŤ“). Ak ste si výrobok zakúpili v Austrálii, kontaktujte
zástupcu spoločnosti Monster, Convoy International Pty Ltd (02 9700 0111), Unit 7, 1801
Botany Rd, Banksmeadow, NSW 2019 Australia. Ak ste si výrobok zakúpili inde, kontaktujte
spoločnosť Monster Technology International Ltd., Ballymaley Business Park, Gort Road,
Ennis, Co. Clare, Ireland. Môžete použiť niektoré z nasledujúcich telefónnych čísiel: Kanada
866-348-4171, Írsko 353 65 68 69 354, Rakúsko 0800296482, Belgicko 0800-79201, Česká
republika 800-142471, Dánsko 8088-2128, Fínsko 800-112768, Francúzsko 0800-918201,
Nemecko 0800-1819388, Grécko 00800-353-12008, Taliansko 800-871-479, Holandsko 0800-
0228919, Nórsko 800-10906, Rusko 810-800-20051353, Španielsko 900-982-909, Švédsko
020-792650, Švajčiarsko 0800834659, Veľká Británia 0800-0569520.
ĎALŠÍ POSTUP. Spoločnosť Monster zistí, či vada výrobku skutočne existovala. Spoločnosť
Monster Vám môže, podľa svojho uváženia, nariadiť, aby ste zistili odhad nákladov na
opravu v servisnom stredisku. Pokiaľ sa vyžaduje odhad nákladov na opravu, budete
poučení o tom, ako správne predložiť spoločnosti Monster odhad nákladov a výslednú
faktúru na úhradu. Všetky poplatky za opravy smie dojednávať spoločnosť Monster.
LEHOTY. Ak predložíte formálnu záručnú reklamáciu a dodržíte všetky podmienky tejto
obmedzenej záruky, spoločnosť Monster vynaloží všetko úsilie na to, aby Vám poskytla
náhradu do tridsiatich (30) dní od prijatia Vašej formálnej záručnej reklamácie (ak bývate v
Spojených štátoch — štyridsaťpäť (45) dní, ak bývate inde), pokiaľ prekážky, ktoré sú mimo
kontroly spoločnosti Monster, tento proces nezdržia.
* Na náš tovar sa poskytujú záruky, ktoré podľa Austrálskeho spotrebiteľského zákona nie je
možné vylúčiť. Máte nárok na náhradu alebo vrátenie nancií za závažné zlyhanie výrobku
a kompenzáciu za akúkoľvek inú dôvodne predvídateľnú stratu alebo poškodenie. Máte
tiež právo na opravu alebo
výmenu výrobkov, ak výrobky nemajú prijateľnú kvalitu a závada
nie je závažná.
Ver.121912 – GLOBAL ©2007–2014 Monster, LLC