Stokke
®
Steps
™
Chair User Guide
43
SK
DÔLEŽITÉ! USCHOVAJTE
NA ÚČELY POUŽITIA V
BUDÚCNOSTI
VÝSTRAHA!
• Nepoužívajte tento výrobok, kým všetky súčasti
nie sú bezpečne pripevnené.
• Dotiahnite skrutky nôh po približne 1 mesiaci
používania. Pravidelne uskutočňujte dotiahnutie.
• Tento výrobok nie je hračka. Nenechávajte deti
hrať sa s týmto výrobkom ani používať ho v inej
polohe, ako je odporúčaná zo strany Stokke.
• Nikde nemontujte, neprispôsobujte ani neupra-
vujte žiadnu časť tohto výrobku s dieťaťom v
ňom, vrátane podnosu.
• Nikdy na podnos neumiestňujte horúce potravi-
ny alebo nápoje.
• Nepoužívajte stoličku ako schodíky.
• Táto stolička nie je určená pre dospelých. Max.
hmotnosť: 85 kg.
• Buďte si vedomí rizika, že dieťa sa môže pokúšať za-
vesiť na kolísku alebo podnos a prevrhnúť stoličku.
• Riziko prevrhnutia: vždy umiestňujte stoličku na
rovnom, stabilnom povrchu s určitou tvrdosťou.
Nerovné a/alebo drsné povrchy, napr. niektoré
dláždené podlahy a pokrovce/koberce, ktoré
sú mäkké alebo majú dlhé, voľné konce, sú pre
vysoké stoličky vo všeobecnosti nevhodné. Vždy
buďte dieťaťu na dosah rúk.
• Buďte si vedomí rizika, že veľ ký rám pod doskou
stola uľahčuje deťom zapretie sa nohami o stôl a
prevrátenie dozadu. Taktiež pamätajte na to, že
stolička je skonštruovaná pre jedálenské stoly s
výškou medzi 70 cm a 75 cm.
Informácie o výrobku
Stolička je vyrobená z vyšľachteného buku. Lak neobsahuje žiadne škodlivé
látky a uvoľňovanie formaldehydu z laku spĺňa požiadavky E1.
Čistenie a údržba:
Utrite drevené časti čistou vlhkou utierkou, nadbytočnú vodu utrite suchou
utierkou. Vlhkosť zanechá trhliny vo farbe. Neodporúčame používať
saponáty alebo mikrovláknové utierky. Čistite plastové súčasti teplou
vodou a neagresívnym mydlom. Farby sa vplyvom vystavenia slnečnému
žiareniu môžu zmeniť.
Právo na reklamáciu a predĺžená záruka
Celosvetovo použiteľná stolička Stokke® Steps Chair, ďalej nazývaná
len ako výrobok.
PRÁVO NA REKLAMÁCIU
Zákazník má právo na reklamáciu v zmysle platnej legislatívy týkajúcej
sa ochrany zákazníka, pričom táto legislatíva sa môže v jednotlivých
krajinách líšiť.
Spoločnosť STOKKE AS vo všeobecnosti nezaručuje žiadne dodatočné
práva mimo tých, ktoré vyplývajú z príslušnej platnej legislatívy, aj keď
je nižšie opísaná „Predĺžená záruka“. Práva zákazníka v zmysle platnej
legislatívy týkajúcej sa ochrany zákazníka sú totiž dodatočné k tým, ktoré
vyplývajú z „Predĺženej záruky“, a nie sú nimi ovplyvňované.
„PREDĹŽENÁ ZÁRUKA“ SPOLOČNOSTI STOKKE
Spoločnosť STOKKE AS, Parkgata 6, N-6003 Ålesund, Nórsko, však poskytne
„Predĺženú záruku“ zákazníkom, ktorí si zaregistrujú výrobok v našej
databáze záruk. Registrácia je možná prostredníctvom našej webovej
stránky www.stokkewarranty.com. Po registrácii bude zákazníkovi
vydaný záručný list, ktorý mu pošleme buď elektronicky (e-mailom),
alebo bežnou poštou.
Registrácia v databáze záruk oprávňuje vlastníka na túto „Predĺženú
záruku“:
•
3-ročná záruka na akékoľvek výrobné chyby výrobku.
„Predĺžená záruka“ platí aj vtedy, keď bol výrobok prijatý ako darček
alebo kúpený od predchádzajúceho majiteľa. Preto môže byť „Predĺžená
záruka“ uplatňovaná v rámci záručnej doby kýmkoľvek, pričom ale musí
byť predložený záručný list.
„Predĺžená záruka” spoločnosti STOKKE je podmienená
týmito faktormi:
•
Výrobok bol používaný normálne.
•
Výrobok bol používaný len na také účely, na ktoré je určený.
•
Výrobok bol bežne udržiavaný podľa návodu na používanie/údržbu.
•
Pri uplatňovaní „Predĺženej záruky“ musí byť predložený záručný list
spolu s originálnym potvrdením o kúpe, opečiatkovaným dátu-mom
kúpy. Toto platí aj pre akéhokoľvek druhoradého alebo nasledovného
vlastníka.
•
Výrobok by mal byť v originálnom stave obsahujúc iba tie časti, ktoré
boli dodané spoločnosťou STOKKE a sú určené pre tento výrobok alebo
na používanie spolu s týmto výrobkom. Na akékoľvek úpravy, ktoré by
neovplyvnili túto záruku, je potrebný písomný súhlas spoločnosti STOKKE.
•
Sériové číslo výrobku nesmie byť zničené alebo odstránené.
„Predĺžená záruka” spoločnosti STOKKE nezahŕňa:
•
Zmeny spôsobené normálnym vývojom a používaním jednotlivých častí
výrobku (napríklad farebné zmeny, opotrebovanie a pod.).
•
Zmeny spôsobené malými odchýlkami v materiáloch (napríklad farebné
rozdiely jednotlivých častí).
•
Zmeny spôsobené extrémnym vplyvom vonkajších faktorov, ako sú
slnko/svetlo, teplota, vlhkosť, znečistenie životného pros-tredia atď.
•
Škody spôsobené nehodami alebo nešťastnými náhodami – napr. nára-
zom iných predmetov do výrobku alebo prevrátením výrobku osobami pri
kolízii s výrobkom. Rovnaký princíp sa uplatní aj na preťaženie výrobku,
napríklad v dôsledku umiestnenia ťažkých predmetov na výrobok.
•
Škody spôsobené vonkajšímvplyvom, napríklad, keď bol výrobok
prevážaný ako batožina.
•
Následné škody, napríklad škody spôsobené iným osobám alebo na
iných predmetoch.
•
Ak bol výrobok vybavený doplnkami, ktoré neboli dodané spoločnosťou
Stokke, „Predĺžená záruka” bude zrušená.
•
„Predĺžená záruka“ sa nevzťahuje na žiadne doplnky, ktoré boli zakúpené
alebo dodané spolu s výrobkom alebo boli dokúpené neskôr.
Spoločnosť STOKKE v rámci „Predĺženej záruky”:
•
Vymení alebo – ak to spoločnosť STOKKE uprednostní – opraví
poškodenú časť alebo celý výrobok (ak je to nevyhnutné) za
predpokladu, že výrobok bol vrátený predajcovi.
•
Zaplatí normálne poštovné za prepravu akejkoľvek časti výrobku
alebo celého výrobku zo spoločnosti STOKKE k predajcovi, od
ktorého bol výrobok kúpený. Nepreplatí však žiadne cestovné
náklady, ktoré môžu vzniknúť majiteľovi výrobku pri uplatňovaní
tejto záruky.
•
Si
v čase uplatňovania tejto záruky zákazníkom vyhradzuje právo
na výmenu poškodených častí takými časťami, ktoré sú približne
rovnakého dizajnu.
•
Si vyhradzuje právo na dodávku náhradného výrobku v takých
prípadoch, keď sa už príslušný výrobok v čase uplatňovania
tejto záruky nevyrába. Takýto výrobok by mal byť podobnej
kvality a hodnoty.
Ako si uplatniť „Predĺ ženú záruku”:
Všetky požiadavky týkajúce sa „Predĺženej záruky“ musia byť predložené
predajcovi, od ktorého bol výrobok kúpený. O uplatnenie tejto záruky treba
požiadať čo najskôr po objavení akejkoľvek chyby, pričom treba predložiť
aj záručný list a originálne potvrdenie o kúpe.
Predajcovi alebo obchodnému zástupcovi STOKKE treba predložiť doku-
mentáciu alebo dôkaz o výrobnej chybe, a to prinesením výrobku na jeho
inšpekciu alebo iným spôsobom prezentácie chyby výrobku.
Chyba bude odstránená podľa vyššie uvedených ustanovení, ak predajca
alebo obchodný zástupca spoločnosti STOKKE rozhodne, že škoda je
dôsledkom výrobnej chyby.