8 | Používateľská príručka k aplikácii Dell Display Manager
Riešenie problémov
Ak aplikácia DDM nedokáže fungovat’ s vaším monitorom, aplikácia DDM zobrazí na paneli
oznámení dole znázornenú ikonu.
Kliknite na ikonu a aplikácia DDM zobrazí podrobnejšie hlásenie o chybe.
Majte na pamäti, že aplikácia DDM funguje len s monitormi značky Dell. Ak používate
monitory od iných výrobcov, aplikácia DDM ich nepodporuje.
Ak aplikácia DDM nedokáže zistit’ podporovaný monitor Dell ani s ním komunikovat’,
vyriešte problém podľa nasledujúcich postupov:
1 Skontrolujte, či je video kábel správne pripojený k monitoru a počítaču. Najmä
konektory by mali byt’ pevne zapojené.
2 Skontrolujte v ponuke na obrazovke, či je aktivovaná funkcia DDC/CI.
3 Zaistite, aby ste mali správny a najnovší ovládač obrazovky od dodávateľa grafickej
karty (Intel, AMD, NVIDIA atď.). Ovládač obrazovky často spôsobuje nefunkčnost’
aplikácie DDM.
4 Odstráňte všetky rozširujúce stanice alebo predlžovacie káble a prevodníky medzi
monitorom a portom grafickej karty. Niektoré lacné predlžovačky, rozbočovače alebo
prevodníky nemusia správne podporovat’ funkciu DDC/CI a môžu spôsobovat’
nefunkčnost’ aplikácie DDM. Aktualizujte ovládač takéhoto zariadenia, ak je k
dispozícii najnovšia verzia.
5 Reštartujte systém.
Aplikácia DDM nemusí fungovat’ s dole uvedenými monitormi:
• Modely monitorov Dell staršie než z roku 2013 a rad D monitorov Dell. Ďalšie
informácie nájdete na webových stránkach podpory spoločnosti Dell
• Herné monitory využívajúce technológiu G-sync od Nvidia
• Virtuálne a bezdrôtové obrazovky nepodporujú funkciu DDC/CI
• Niektoré staršie modely monitorov s konektorom DP 1.2, pri ktorých bude možno
potrebné pomocou ponuky na obrazovke deaktivovat’ rozhranie MST/DP 1.2
Ak je počítač pripojený k internetu, objaví sa výzva s hlásením, ak bude k dispozícii novšia
verzia aplikácie DDM. Odporúča sa prevziat’ a nainštalovat’ najnovšiu aplikáciu DDM.