SK11
Ak sa na vašom spotrebiči nachádza logo iXelium
TM
, vaša varná doska je vybavená technológiou iXelium
TM
. iXelium
TM
je exkluzívnou úpravou spoločnosti Whirlpool, ktorá
zaručuje perfektnú čistotu a dlhotrvajúci lesk.
Preto, ak vlastníte varnú dosku IXELIUM, dôrazne vám odporúčame, aby ste si prečítali nasledujúce rady:
• Použite mäkkú utierku (najlepšie z mikrovlákien) navlhčenú vo vode alebo v bežnom čistiacom prostriedku určenom na sklo.
• Ak chcete zlepšiť čistiaci účinok, nechajte navlhčenú handru na sklenom povrchu niekoľko minút.
DÔLEŽITÉ: nepoužívajte abrazívne špongie ani drôtenky na riad, pretože by ste mohli poškodiť sklený povrch.
• Varnú dosku čistite po každom použití, keď vychladne, aby ste odstránili všetky zvyšky jedla.
• Cukor a jedlo s vysokým obsahom cukru poškodzuje sklokeramický povrch a musí sa ihneď odstrániť.
• Soľ, cukor a piesok môže poškriabať sklený povrch.
• Používajte mäkkú handru, savé kuchynské utierky alebo špeciálny čistič na varné dosky (postupujte podľa pokynov výrobcu).
• Rozliate kvapaliny na varných zónach môžu spôsobiť vibrovanie alebo pohyb panvíc.
• Po čistení povrch varnej dosky dôkladne osušte.
• Prečítajte si a dodržiavajte pokyny uvedené v časti „Pokyny na používanie“.
• Skontrolujte, či nedošlo k prerušeniu dodávky elektriny.
• Po čistení povrch varnej dosky dôkladne osušte.
• Ak sa po zapnutí varnej dosky na displeji zobrazia alfanumerické kódy, postupujte podľa pokynov v tabuľke.
• Ak varnú dosku po použití nedokážete vypnúť, odpojte ju od elektrickej siete.
Skôr ako sa obrátite na popredajný servis:
1 . Skontrolujte, či nedokážete problém vyriešiť sami podľa bodov popísaných v časti „Odstraňovanie problémov“.
2 . Spotrebič vypnite a opäť zapnite, aby ste skontrolovali, či porucha pretrváva.
Ak po predchádzajúcom preskúšaní porucha pretrváva, spojte sa s najbližším servisom.
Nahláste tieto údaje:
•stručný opis poruchy;
• presný typ a model varnej dosky;
• servisné číslo (t.j. číslo uvedené po slove „Service“ na výrobnom štítku), umiestnenom pod varnou doskou (na kovovej platničke);
• vašu úplnú adresu;
• vaše telefónne číslo a smerový kód.
Ak je potrebná oprava, spojte sa s autorizovaným popredajným servisom (aby ste zaručili, že budú použité originálne náhradné diely a že opravy budú vykonané odborne).
Náhradné diely budú k dispozícii počas 10 rokov.
ČISTENIE
VAROVANIE
- Na čistenie spotrebiča nikdy nesmiete použiť prístroje pôsobiace prúdom pary.
- Pred čistením skontrolujte, či sú varné zóny vypnuté a či sa vypol indikátor zvyškového tepla („H“).
PRÍRUČKA NA RIEŠENIE PROBLÉMOV
KÓD CHYBY OPIS MOŽNÉ PRÍČINY ODSTRÁNENIE CHYBY
Varná doska sa vypne a po 10 sekundách
každých 30 sekúnd zaznie zvukový signál.
Neustály tlak na oblasť s ovládacími
prvkami.
Voda alebo kuchynské pomôcky na oblasti
s ovládacími prvkami.
Očistite oblasť s ovládacími prvkami.
C81, C82, C83
Oblasť s ovládacími prvkami sa vypne
následkom príliš vysokej teploty.
Vnútorná teplota elektronických častí je
príliš vysoká.
Pred opätovným použitím varnej
dosky počkajte, kým nevychladne.
F42 alebo F43
Varná doska nie je zapojená do siete so
správnym napätím.
Senzor zistil napätie odlišné od napätia na
zapojenie.
Odpojte varnú dosku a skontrolujte
zapojenie.
F12, F21, F25, F36, F37, F40, F47, F56, F58,
F60, F61, F62, F63, F64
Zavolajte servisné stredisko a oznámte kód chyby.
POPREDAJNÝ SERVIS