●
Skontrolujte, či sú počítač a monitor pripojené do funkčnej elektrickej zásuvky.
●
Skontrolujte, či je prepínač napätia (niektoré modely), ktorý sa nachádza na zadnej strane zdroja
napájania, nastavený na príslušnú hodnotu pre váš región (115 V alebo 230 V).
●
Skontrolujte, či je počítač zapnutý (svieti indikátor napájania).
●
Skontrolujte, či je monitor zapnutý (svieti indikátor napájania).
●
Ak je obrazovka monitora matná, zvýšte jas a kontrast.
●
Ak sa systém nespúšťa, stlačte a podržte ľubovoľný kláves. Ak zaznie zvukový signál, klávesnica by mala
pracovať správne.
●
Skontrolujte, či sú všetky káble pevne a správne pripojené.
●
Prebuďte počítač stlačením ľubovoľného klávesu na klávesnici alebo stlačením tlačidla napájania. Ak
systém zotrváva v režime spánku, vypnite počítač stlačením tlačidla napájania a jeho podržaním po
dobu aspoň štyri sekundy. Potom opätovným stlačením tlačidla napájania reštartujte počítač. Ak sa
systém nevypne, odpojte napájací kábel, počkajte niekoľko sekúnd, a potom ho znova zapojte. Ak je v
programe Computer Setup nastavené, aby sa v prípade výpadku napájania počítač automaticky spustil,
počítač sa reštartuje. Ak sa počítač nereštartuje, stlačte tlačidlo napájania.
●
Po inštalácii rozširujúcej dosky alebo iného zariadenia nepodporujúceho technológiu Plug and Play
znova nastavte konguráciu počítača.
●
Uistite sa, že sú nainštalované všetky potrebné ovládače zariadení. Ak používate napríklad tlačiareň,
budete potrebovať ovládač pre daný model tlačiarne.
●
Pred zapnutím systému z neho vyberte všetky spustiteľné médiá (CD/DVD alebo zariadenie USB).
●
Ak ste nainštalovali iný operačný systém než systém nainštalovaný výrobcom, skontrolujte, či je
podporovaný.
●
Ak má systém nainštalovaných viac videozdrojov (zabudovaný, PCI, alebo PCI-Express adaptéry)
(zabudované video iba na niektorých modeloch) a jeden monitor, musí byť monitor pripojený do
konektora monitora na zdroji, ktorý je nastavený ako primárny videozdroj. Počas spúšťania sú ostatné
videoporty neaktívne; Ak je monitor pripojený k jednému z týchto portov, monitor nebude fungovať.
Primárny videozdroj môžete vybrať alebo zmeniť v programe Computer Setup.
Kódy bliknutí alebo zvukových signálov: Interpretácia diagnostických indikátorov POST na
prednom paneli a zvuková signalizácia
Ak uvidíte blikajúce indikátory na prednej strane počítača alebo ak začujete zvukové signály, pozrite si
dokument Príručka údržby a opráv (len v angličtine), kde nájdete ich interpretáciu a odporúčané úkony.
HP Support Assistant
HP Support Assistant je aplikácia spoločnosti HP, ktorá vám pomáha udržiavať výkon vášho počítača a riešiť
problémy prostredníctvom automatickej aktualizácie a údržby, zabudovaných diagnostík a sprievodnej
pomoci. HP Support Assistant je predinštalovaný na všetkých počítačoch HP alebo Compaq so systémom
Windows 7.
Aplikáciu HP Support Assistant otvoríte v systéme Windows 7 dvojitým kliknutím na ikonu HP Support
Assistant na pracovnej ploche.
Používanie programu Diagnostika hardvéru počítača HP
Ak program HP Support Assistant nedokáže určiť problém, vyskúšajte hardvérové diagnostické riešenie
postavené na UEFI, ktoré spoločnosť HP poskytuje ku všetkým produktom. Tento nástroj môžete použiť aj v
Ak narazíte na problémy 3