Záručná doba pre SmartVision2 je garantovaná po dobu dva (2) roky
a jeho príslušenstvo vrátane batérie má garantovanú záruku po dobu
šesť (6) mesiacov od dátumu kúpy.
Počas tejto doby komerčnej záruky, môže byť výrobok buď opravený
alebo vymenený bezplatne spoločnosťou Kapsys alebo jeho schválený-
mi poskytovateľmi služieb (s výnimkou nákladov na dopravu).
V prípade, že výrobok nie je k dispozícii na použitie alebo ho nemožno
použiť po dobu viac ako sedem (7) dní, je záručná doba výrobku opra-
veného v rámci záruky predĺžená o dobu trvania opravy.
Kapsys záruka nezahŕňa:
• Bežné opotrebenie výrobku, zníženie kapacity a výdrže batérie
• Poškodenia vyplývajúce z nesprávneho používania, poliatia kvapa-
linou, vznik vlhkosti, alebo tesnej blízkosti zdroja tepla
• Prasknuté alebo poškodené zariadenie alebo zariadenie s
viditeľným mechanickým poškodením
• Nedodržanie opatrení pre používanie, nehody, nedbalosti,
nesprávne použitie, alebo použije v rozpore s pokynmi dodávanými
spoločne s výrobkom, alebo obchodné použitie výrobku
• Skratovanie batérie alebo použitie batérie v inom zariadení ako v
SmatVision2
• Použitie príslušenstva alebo konektorov neschváleným spo-
ločnosťou KAPSYS
• Poškodenie v dôsledku neodbornej opravy servisom, ktorý nie je
partnerom spoločnosti KAPSYS.
Obmedzená záruka zahrnutá v bodoch uvedených vyššie a platných
právnych predpisoch a vylučuje akékoľvek iné predpokladané záruky a/
alebo povinnosti prislúchajúce predávajúcemu najmä ale nie obmedze-
nie povinnosti pokiaľ ide o uspokojivú kvalitu, spoľahlivosť alebo dos-
tupnosť presnosti a úplností odpovedí výsledkov a informácii poskytnu-
tého produktu alebo dostupnosti dát.
Odporúčame vám zálohovať si údaje uložené vo Vašom výrobku.
KAPSYS nezodpovedá za stratu údajov vyplývajúcu z nesprávneho
používania výrobku, opravy alebo výmeny.
4. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI
V maximálnom rozsahu povolenom príslušným právom, ale za žiadny-
ch okolností nemôže Kapsys niesť zodpovednosť voči vám, nejakému
užívateľovi alebo tretej osobe za nepriame, zvláštne, následné, náho-
dné alebo represívne škody akéhokoľvek druhu, vyplývajúce zo zmlu-
vy, prečinu, alebo inak, vrátane, ale nie výhradne k, zraneniu, strate
príjmov, strate dobrej povesti, strate obchodných príležitostí, strate dát
a / alebo ušlému zisku, bez ohľadu na ich predvídateľnosť alebo či
KAPSYS bola upozornená na možnosť vzniku takýchto škôd
A v žiadnom prípade celková zodpovednosť KAPSYS nemôže
prekročiť sumu prijatú od Vás. Vyššie uvedené nemá vplyv na zákonné
práva, ktoré nie je možné odvolať.
Sieťové servery alebo služby mobilnej siete sú poskytované tretími
stranami prostredníctvom komunikačných systémov, sietí a médii,
na ktoré KAPSYS nemá žiaden dosah a preto nemôže zabezpečiť
dostupnosť a efektívnu prevádzku. Odporúčame priamo kontaktovať
príslušného poskytovateľa za účelom získania akejkoľvek podpory v
súvislosti s ich službami.
Slovenčina