ZAISTENIE BEZPEČNOSTI
7
POZNÁMKA
Používateľov informujte aj o nasledujúcich podmienkach:
•
Počas radenia prevodov otáčajte kľukou.
•
Aby ste výrobky nevystavili žiadnym nárazom, manipulujte s nimi opatrne.
•
Na čistenie výrobku nepoužívajte riedidlá ani podobné látky. Takéto látky môžu povrchy poškodiť.
•
Uhlíkové páčky umývajte mäkkou tkaninou a neutrálnym čistiacim prípravkom. V opačnom prípade sa môže materiál poškodiť a dôjde k zníženiu
pevnosti.
•
Zabráňte ponechávaniu uhlíkových páčok na miestach s výskytom vysokých teplôt. Taktiež ich chráňte pred účinkami ohňa.
•
Ak preraďovanie prevodov nie je plynulé, umyte prehadzovačku a namažte všetky pohyblivé diely.
•
Keď bolo koleso bicykla demontované, odporúčame nainštalovať rozpery doštičiek. Kým je koleso demontované, nestláčajte brzdovú páčku. Ak je
brzdová páčka stlačená a nie sú namontované rozpery doštičiek, piesty sa vysunú ďalej ako je normálne. Ak k tomu dôjde, poraďte sa s predajcom.
•
Počas čistenia a údržby brzdového systému použite mydlovú vodu a suchú handru. Nepoužívajte bežne dostupné čističe bŕzd ani tlmiace činidlá,
pretože môžu spôsobiť poškodenie takých častí, ako sú napríklad tesnenia.
•
Záruka na výrobky sa nevzťahuje, ak ide o prirodzené opotrebovanie v dôsledku štandardného používania a starnutia.
Ohľadne inštalácie na bicykel a údržby:
•
Použite brzdovú hadičku/vonkajší bovden, ktorej/ktorému stále ostáva určitá zvyšná dĺžka, ato aj v prípade, keď sa riadidlá úplne otočia do obidvoch
strán. Okrem toho skontrolujte, či sa radiaca páčka nedotýka rámu bicykla, keď sa úplne vytočia riadidlá.
•
Na dosiahnutie plynulej prevádzky použite lanko OT-SP a vodiaci prvok lanka.
•
Pred použitím namažte vnútorné lanko avnútornú stranu vonkajšieho bovdenu, aby ste zaručili ich dostatočnú kĺzavosť. Zabráňte prichyteniu prachu
na vnútornom lanku. Ak dôjde k zotretiu maziva na vnútornom lanku, odporúčame aplikovať mazivo SIS SP41 (Y04180000).
•
V prípade lanka radenia prevodov sa používa špeciálne mazivo. Nepoužívajte prémiové mazivo ani iné typy mazív, pretože v opačnom prípade môžu
spôsobiť zhoršenie výkonu radenia prevodov.
•
Ak nemožno vykonať úpravy radenia prevodov, skontrolujte, či sú zadné konce vidlice zarovnané. Tiež skontrolujte, či je namazané lanko ači vonkajší
bovden nie je príliš dlhý alebo príliš krátky.
•
Nedemontujte jednotku páčky.
Kotúčová brzda
•
Ak upevňovací výčnelok strmeňa brzdy a koncovka rámu nie sú paralelné, rotor kotúčovej brzdy a strmeň sa môžu dotýkať.
•
Keď bolo koleso bicykla demontované, odporúčame nainštalovať rozpery doštičiek. Rozpery doštičiek zabránia piestu vo vypadnutí pri stlačení páčky
brzdy počas doby, keď je koleso odstránené.
•
Ak je brzdová páčka stlačená a nie sú namontované rozpery doštičiek, piesty sa vysunú ďalej ako je normálne. Na zatlačenie brzdových doštičiek späť
použite plochý skrutkovač alebo podobné náradie adávajte pritom pozor, aby ste nepoškodili povrchy brzdových doštičiek. (Ak brzdové doštičky nie
sú namontované, pomocou plochého náradia zatlačte piesty priamo späť a dávajte pritom pozor, aby ste ich nepoškodili.)
Ak je ťažké zatlačiť späť brzdové doštičky alebo piesty, odskrutkujte odvzdušňovacie skrutky a potom to skúste znova. (Všimnite si, že určité množstvo
oleja môže teraz pretiecť zo zásobnej nádoby.)
•
Počas čistenia a údržby brzdového systému použite izopropylalkohol, mydlovú vodu alebo suchú handru. Nepoužívajte bežne dostupné čističe bŕzd ani
tlmiace činidlá. Môžu spôsobiť poškodenie súčastí, napr. tesnení.
•
Neodstraňujte piesty počas rozoberania strmeňov brzdy.
•
Ak je rotor kotúčovej brzdy opotrebovaný, prasknutý alebo zdeformovaný, je nutné ho vymeniť.
•
Pásik so svorkou, upínacia skrutka a upínacia matica nie sú kompatibilné s ostatnými výrobkami. Nepoužívajte v spojení so súčasťami, ktoré sa
používajú v iných výrobkoch.
Skutočný výrobok sa môže odvyobrazenia odlišovať, pretože táto príručka je určená predovšetkým navysvetlenie postupov
používania výrobku.