7
ZAISTENIE BEZPEČNOSTI
POZNÁMKA
Používateľov informujte aj o nasledujúcich podmienkach:
•
Keď bolo koleso bicykla demontované, odporúčame nainštalovať rozpery doštičiek. Kým je koleso demontované, nestláčajte brzdovú páčku. Ak je
brzdová páčka stlačená a nie sú namontované rozpery doštičiek, piesty sa vysunú ďalej ako je normálne. Ak k tomu dôjde, poraďte sa s predajcom.
•
Počas čistenia a údržby brzdového systému použite mydlovú vodu a suchú handru. Nepoužívajte bežne dostupné čističe bŕzd ani tlmiace činidlá. Tieto
látky môžu spôsobiť poškodenie súčastí, napr. tesnení.
•
Uhlíkové páčky umývajte mäkkou tkaninou a neutrálnym čistiacim prípravkom. V opačnom prípade sa môže materiál zlomiť a poškodiť.
•
Zabráňte ponechaniu uhlíkových páčok na miestach s výskytom vysokých teplôt. Taktiež ich starostlivo chráňte pred účinkami ohňa.
•
Záruka na výrobky sa nevzťahuje, ak ide o prirodzené opotrebovanie v dôsledku štandardného používania a starnutia.
SAINT/ZEE
•
Na tento výrobok sa nevzťahuje záruka na poškodenie, ktoré bolo spôsobené nesprávnym používaním, ako je napríklad skákanie počas jazdy alebo
prevrhnutie bicykla, a to okrem prípadov, ak takéto chyby boli spôsobené výrobnými postupmi.
Ohľadne inštalácie na bicykel a údržby:
•
203mm a180mm rotory kotúčových bŕzd majú väčší priemer ako 160mm rotory pre bicykle určené na cross-country, atak je ohybnosť týchto rotorov
kotúčových bŕzd väčšia. Výsledkom bude ich zasahovanie do brzdových doštičiek.
•
Ak pätka na prichytenie strmeňa brzdy a koniec vidlice nie sú paralelné, rotor kotúčovej brzdy astrmeň sa môžu dotýkať.
•
Keď bolo koleso bicykla demontované, odporúčame nainštalovať rozpery doštičiek. Rozpery doštičiek zabránia piestu vo vypadnutí pri stlačení
brzdovej páčky počas doby, keď je koleso odstránené.
•
Ak je brzdová páčka stlačená a nie sú namontované rozpery doštičiek, piesty sa vysunú ďalej ako je normálne. Na zatlačenie brzdových doštičiek späť
použite ploché náradie adávajte pritom pozor, aby ste nepoškodili povrchy brzdových doštičiek.
(Ak brzdové doštičky nie sú namontované, pomocou plochého náradia zatlačte piesty priamo späť a dávajte pritom pozor, aby ste ich nepoškodili.)
Ak je ťažké zatlačiť späť brzdové doštičky alebo piesty, odskrutkujte odvzdušňovacie skrutky a potom to skúste znova. (Všimnite si, že určité množstvo
oleja môže teraz pretiecť zo zásobnej nádoby.)
•
Počas čistenia a údržby brzdového systému použite izopropylalkohol, mydlovú vodu alebo suchú handru. Nepoužívajte bežne dostupné čističe bŕzd ani
tlmiace činidlá. Tieto látky môžu spôsobiť poškodenie súčastí, napr. tesnení.
•
Neodstraňujte piesty počas rozoberania strmeňov.
•
Ak je rotor kotúčovej brzdy opotrebovaný, prasknutý alebo zdeformovaný, je nutné ho vymeniť.
•
Strmeň BR-M9000/BR-M987 a hlavný valec BL-M9000/BL-M987 sú vyrobené z horčíka. Ku korózii začne dochádzať, ak tieto súčasti prídu do kontaktu
sčasťami vyrobenými z iných typov kovov, ako sú napríklad železné skrutky. Zvyšky vody, pot, dážď a iné častice vlhkosti môžu na kontaktnej ploche
vytvoriť potenciálnu reakciu. Tým sa vytvára elektrochemický člen a dôsledkom je elektrochemická reakcia. Na zabránenie tomuto problému je každá
časť ošetrená špeciálnou povrchovou úpravou. Aby ste zabránili šíreniu hrdze, používajte správne diely. Podrobnosti nájdete v časti „Určené časti pre
výrobky z horčíka“ v kapitole „ÚDRŽBA“.
Adaptér rotora kotúčovej brzdy SM-RTAD05
•
Pokiaľ na inštaláciu rotora kotúčovej brzdy používate adaptér rotora kotúčovej brzdy, konštrukcia adaptéra spôsobí, že vôľa v rámci rotora kotúčovej
brzdy bude väčšia ako je to bežné. Kvôli tomu môže rotor kotúčovej brzdy prekážať brzdovým doštičkám. Okrem toho môže prekážať aj strmeňov v
radiálnom smere (smerom nahor).
•
Tento výrobok sa nesmie používať so 6-skrutkovým rotorom kotúčovej brzdy, ktorý je nainštalovaný s hliníkovým adaptérom (SM-RT86/RT76).
Skutočný výrobok sa môže odvyobrazenia odlišovať, pretože táto príručka je určená predovšetkým navysvetlenie postupov
používania výrobku.